Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Intrebari / sfaturi / calcule & extra -- E class W212 Facelift

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Si la mine tot stanga spate )) dar daca nu-i de la drumuri, atunci care ar fi cauza? Nu are nici o varsta si nici un rulaj care sa justifice "lejer" ruptura. Maybe just bad luck .

    Am comandat toate piesele pe original conform seriei. 195 de eurasi (TVA dedus + transport inclus) de la acesti baieti -- https://www.fixparts-online.com .

    Pare rezonabil. Sa vedem acu manopera

    La 211 arc fata rupt inseamna ca ramai in drum.
    Sa tot fie vreo saptamana buna de cand merg cu el asa, si pana vin piesele, pana le schimb, inca vreo 2. Trebuie doar sa nu te mai dai pe curbe si sa iei denivelarile usor, altfel se aude un fier pe fier cam uratel si sigur nu se intampla chestii bune pe acolo )
    Last edited by george_pfx; 08-04-2021, 11:09 AM.

    Comment


    • #62
      Rugina de la sarea din Romania.
      Fa o poza cu arcu rupt dupa ce rezolvi problema si probabil acolo vei vedea raspunsul. Eu pariez ca zona rupa e patrunsa bine de rugina.
      Nu uita ca rezistenta e data de puterea a 4-a a grosimii, deci ajunge sa pierzi 0.5mm din cauza coroziunii si zona respectiva se slabeste considerabil, se va indoi mai tare, fisura se adanceste mai tare si tot asa.

      Dupa mine si de bate fier pe fier, nu prea cred ca are ce se strica in spate. Poate bucata rupta se incaleca cu restul arcului, dar ce iti mai pasa din moment ce il schimbi?

      Comment


      • #63
        Salut. Doresc să-mi cumpăr un w212 an 2015. L-am găsit și vreau săi fac și eu o verificare cu istoricul ei după codul vin. Ma poate ajuta cineva? Va mulțumesc anticipat. Cod vin este WDD2120011B109008

        Comment


        • #64
          Long time no talk Intru cam rar pe aici din pacate.

          Am ramas pieton vreo 3 luni si nu am mai facut prea multi km nici in rest. E-ul meu are spre 250k acum si peste 2 sapt face 3 ani in posesia mea si vreo 80k rulati.

          Arcurile spate le-am schimbat vara trecuta dupa cum va povesteam, uitati si o poza cu arcul rupt. Nu stiu, arata bine, arata rau? )

          Nu am apucat sa fac detailing-ul si inca ma bate gandul, spuneati pe aici ca aveti ceva recomandari? As face si interior si exterior.

          Alte "noutaturi"... am tot carpit si vopsit o bara fata de am innebunit, ba m-au zgariat in parcare, ba am luat caine (de 2 ori) fix cu acelasi colt de bara, fix aceeasi ruptura. Macar cainii nu au avut nimic ). Recomand foarte mult Master Werkstatt in Brasov pentru serviciile de vopsitorie. Preturi nu tocmai mici dar totusi rezonabile, si calitate foarte buna.

          Pentru roti am inteles ca Top Wheels din Baneasa ar fi ce trebuie? Vreau sa indrept, sablez si vopsesc jentile, 2 dintre ele au avut ceva atingeri senzuale cu Mr. Bordura, iar cu dreapta fata am luat un crater de m-am mirat ca n-a ramas roata acolo. Am mutat-o pe spate ca ii stramba si imi da vibratii in volan la viteze mari. Dar vreau sa le rezolv pe toate cat de curand.

          Iarna asta la temperaturi foarte reci dimineata am sesizat ceva scartait, nu stiu daca e de la curele sau de la role dar cred ca la toamna o sa le schimb pe toate sa fiu sigur, nu ar trebui sa fie prea scumpe ma gandesc?

          Tampoane motor si cutie nu sunt nici ele la prima tinerete si au inceput sa trimita ceva vibratii, dar inca nu suparatoare. Daca am timp poate le fac odata cu rolele, dar le-as mai lasa un an totusi.

          O curatire de clapeta acceleratie, EGR si alte minunatii isi are sensul? Sunt foarte riguros cu uleiul iar de mers merg mai mult extraurban si turat, dar poate spre 300k nu ar strica totusi o astfel de operatiune.

          Voi ce experiente ati mai avut? Apropo, mi se pare mie sau au cam crescut preturile la masini SH? )

          Sanatate si drumuri bune!
          Attached Files

          Comment


          • #65
            Cu arcurile asa e treaba la mercedes, doar nu esti singurul. MAcar sunt ieftine si e ieftina si manopera daca ai sculele necesare.

            Doar la masinile bune au crescut preturile. Dar greu sa gasesti una buna, acolo se tine de pret. Partea proasta e ca e plin de cazane supraevaluate la preturi de te doare capul, dar economia nu o duce tocmai bine, asa ca raman cu lunile pana gasesc fraierul.
            Cat despre inflatie, ce sa mai zici?
            Taxa invizibila care o simtim toti.

            Comment


            • #66
              Salut.
              Poti arunca o privire in topicul meu din My Car, acolo am povestit cate ceva despre detailing, curatat clapeta, egr, etc..

              Să știi să lupți când vrei să ai.
              Să nu regreți când pierzi sau dai

              Comment


              • #67
                Originally posted by Sharky View Post
                Cu arcurile asa e treaba la mercedes, doar nu esti singurul. MAcar sunt ieftine si e ieftina si manopera daca ai sculele necesare.

                Doar la masinile bune au crescut preturile. Dar greu sa gasesti una buna, acolo se tine de pret. Partea proasta e ca e plin de cazane supraevaluate la preturi de te doare capul, dar economia nu o duce tocmai bine, asa ca raman cu lunile pana gasesc fraierul.
                Cat despre inflatie, ce sa mai zici?
                Taxa invizibila care o simtim toti.
                195E arcurile si parca 400 RON manopera. Not bad as zice.

                Pe la capitolul suspensii ce anume tinde sa mai faca probleme? Nu sunt absolut sigur dar parca stanga spate da cate-o troncanitura la anumite denivelari si anumite viteze cand stelele se aliniaza ) nu e ceva pronuntat dar parca se intampla din cand in cand.

                ​​​
                Originally posted by AlinMarius View Post
                Salut.
                Poti arunca o privire in topicul meu din My Car, acolo am povestit cate ceva despre detailing, curatat clapeta, egr, etc..
                Mersi frumos, arunc o geana pe acolo

                Comment


                • #68
                  Stai sa faca mai rau.
                  daca nu se prinde mecanicu ce e stai pana face joc.
                  Altfel e la ghici si costa.

                  Comment


                  • #69
                    O mai las sa sada dar atunci, nu-mi place jocul ala de ghici ce are ) mersi fain

                    Comment


                    • #70
                      Salutare si la multi ani!

                      Masina a sarit de 3 ani jumate si 100k in posesia mea, total vreo 270k.

                      Asta vara am facut un interior/exterior la acesti baieti (https://goo.gl/maps/ZTPE8SnUnSVkF2xo6) pe care ii recomand cu toata increderea - pasionati de treaba si profesionisti.

                      Folii pe faruri cam tarziu dar mai bine decat niciodata, am pus aici - https://goo.gl/maps/PCFwDepTUy3wAWpA8 - iarasi recomand - KAF auto.

                      Ceva intretinere/inlocuire la pielea ecologica care da semne de batranete (ici, colo) nu am apucat inca sa fac, dar mi-a placut mult de Bogdan de la Vivacy -- https://goo.gl/maps/z7Vzo5x3VAd4kHvq5.

                      Ulei si filtre am inceput sa le fac la https://goo.gl/maps/z8R7eLc1TPBXfYmm6 - il recomand si pe Gabi cu incredere desi e localizat cam prost si deseori te duci de mai multe ori ca e destul de aglomerat.

                      In afara de schimburile clasice, am schimbat kit-ul de role si curea de accesorii dupa cum povesteam mai sus, nu am mai auzit scartaitul de atunci dar nici n-am mai stat la frig ca sa pot testa.

                      Bateria si-a dat si ea duhul dupa 9-10 ani (era cea originala). Funny thing, nu-mi mai mergea start-stop-ul de vreun an dar chiar m-am bucurat ca urasc dracia aia. Eh, dupa ce am schimbat bateria a inceput sa mearga iara ) ciudat ca nu se plangea niciunde.

                      Incepusem s-o gasesc moarta o data la 2-3 luni, dup-aia la 2-3 saptamani, pana cand aproape zilnic umblam cu jump starter-ul in torpedou si nici sistemele de asistenta nu mai functionau, asa ca am iertat-o si am schimbat-o. Culmea, nici jump starter-ul n-a mai putut porni motoru in ultima zi, cica descarca 600 de amperi dar probabil doar pe hartie, la atata putere ar trb sa porneasca si tiru.

                      Am mai schimbat niste dracii de o-ring-uri de la traseul de retur, costa cativa lei o chestie de-aia dar a fost greu sa depistez problema - simptomele sunt bolborositul in rezervor.

                      In rest motorul se tine bine, cutia da aceleasi socuri de care am mai tot povestit, nu s-a inrautatit si m-am obisnuit cu ea, nici n-o s-o repar. Urmatorii 50k cred ca doar apa paie si bataie.

                      De tinut intentionez s-o mai tin mult si bine, tine cu casa si e pacat sa renunt la ea.

                      Ca sa inchei intr-o nota funny, acum 2 sapt am lasat-o intr-o panta enorma, motoru pornit, cu frana de mana calcata la maxim dupa care apasat P-ul de pe schimbator. M-am dat jos in graba si n-am realizat ca P-ul nu se apasase de fapt (nu tre apasat chiar taraneste, dar nici prea finut, tre sa fii un pic ferm ca sa te ia in seama). M-am apucat sa dau jos bagaje, am trebaluit vreo 3-4 minute sa le duc sus, nicio problema, cand ma intorc jos.... infipta in ditai stalpisorul. Pe moment am injurat si blestemat dar acum ma bucur maxim ca s-a infipt in stalpisor, daca nu...cred ca ma vedeati la stiri.

                      Mi-a recomandat cineva un shop si pare ca baietii se pricep, n-avea rost sa schimb bara sau ornamentu ala din crom pt o nimica toata. 180E toata povestea, cum vi se pare? (vedeti poze).

                      Last but not least, placutele au sarit de 50k si au inceput sa scartaie, tre schimbate acu sau se plange vreun senzor?

                      Multa bafta va doresc si drumuri bune!
                      You do not have permission to view this gallery.
                      This gallery has 10 photos.

                      Comment


                      • #71
                        La mulți ani! Si sa speram ca 2023 va fi un an mai bun.

                        Placutele se schimba cand ajung la grosime minima.
                        dar de scartait greu sa scapi.
                        Doar daca esti mini tehnicus si incepi sa experimentezi. La service experimentele sunt mai scumpe decat alte plăcute.

                        Eu unul cu ceramice pe 3 masini montate, n am auzit niciodata scartait.

                        Comment


                        • #72
                          Hai noroc! Revin cu updates

                          De scartait incepusera sa scartaie de uzura, in general nu tin minte sa le fi auzit (Brembo), dar pe celelalte pe care le-am avut (ATE) - da, scartaiau in draci pe ploaie mai ales.

                          Pe fata erau foarte subtiri (probate "cu degetul"). Pe spate mai mergeau 10k lejer. Dar am zis ca daca tot fac o treaba, sa schimb totul inclusiv discuri caci sunt intr-o zona foarte deluroasa/muntoasa si n-avea sens sa schimb acu ceva si peste 3 luni altceva. Discurile spate mai ales cred ca a fost overkill, erau destul de sanatoase (ATE, le-am pus cand am luat masina, deci 100k aveau). Am luat Brembo si placute si discuri ca am fost foarte incantat de placutele de care povesteam mai devreme. Am prins si ceva oferta bunicica la AutoDoc, sub 200 EUR totul cu TVA cu tot ca n-am putut sa-l deduc din ceva motiv dubios cum ca firma pe care iei factura tre sa aiba adresa unde faci livrarea si cum nu sunt in RO... whatever ) Manopera cu tot cu un schimb de ulei a fost 100. Am abia 100-200 km si incerc sa le menajez inca, dar de principiu imi place de ele (de frane), tin mult mai "sus" decat inainte de schimb. Poate la urmatoarele placute bag si niste lichid nou.

                          Prafu ala oribil de pe jenti ar fi singuru minus pe care l-am observat la Brembo (mai mult decat la ATE). Dar mie unul imi convine compromisul. O fisa pe saptamana si se rezolva

                          Revin cand mai am noutati. Drumuri bune sa avem!

                          Attached Files

                          Comment

                          Working...
                          X
                          Logan | Dacia Logan |Anulare DPF