Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Intrebari / sfaturi / calcule & extra -- E class W212 Facelift

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Intrebari / sfaturi / calcule & extra -- E class W212 Facelift

    Salutare la toata lumea. Imi cer scuze anticipat pentru postul lung si le multumesc celor ce il vor citi

    1) Introducere
    - intentionez sa fac o achizitie undeva in februarie-martie 2019
    - am decis sa apelez la experienta voastra pentru niste sfaturi si sper ca urmarind piata 2-3 luni sa reusesc sa fac o alegere inteleapta
    - postul este structurat in 7 parti: introducere, detalii despre mine & cum vreau sa folosesc masina, buget, optiuni obligatorii, optiuni preferabile, motorizare si incheiere

    2) Folosinta:
    - 25 ani, 40% din timp voi conduce singur, 40% cu cineva in dreapta, 10-20% cu masina plina inclusiv portbagaj
    - 50 km / zi in Bucuresti L-V, 500 km in 2 weekend-uri / luna in afara orasului, plus concedii / neprevazut 5000 km => aprox. 30k / an
    - doresc sa pastrez masina undeva intre 3 si 5 ani
    - nu sunt vreun Schumacher insa am momente de condus sportiv
    - pun pret mai mare pe cuplu decat pe top speed caci nu prea avem sosele pentru asa ceva, ideal ar fi ca motorul sa poata livra suficient cuplu cat sa decolez din spatele cuiva in depasiri la viteze sub 100 km / h
    - parcurg des Dealu Negru DN7 deci motorul trebuie sa se descurce bine si in rampa sa apuc sa devansez tirurile pana in urmatoarea curba, nu sa dea senzatie ca "se sufoca"
    - pun accent pe interior, as dori ca uzura sa nu fie chiar vizibila, nu sa simt ca ma urc intr-un ursulet din '80

    3) Buget:
    - exceptand carburantul, impozitul si asigurarea, as fi dispus sa platesc pentru intretinerea masinii undeva intre 2000 si 3000 de lei pe an, presupunand ca as fi suficient de norocos incat sa nu pice vreo piesa, ci doar sa fac diverse schimburi la consumabile
    - bugetul de achizitie este in jur de 18k EUR, pot face un efort pana la 20k doar daca e vorba de o negociere de la sa zicem 21-22k si efortul sa merite intr-adevar

    4) Obligatoriu:
    - W212 FL (2013-2016)
    - maxim 240.000 km
    - minim 168 hp (deci exclud motorul 2.0 CDI de 134 hp)
    - interior integral din piele
    - senzori parcare fata, spate + camera parcare spate
    - cutie automata cu padele pe volan
    - maxim 10% urban, maxim 7% extra-urban

    5) Preferabil:
    - in jur de 150.000 km cu istoric in reprezentante MB
    - <8% in oras, <6% in afara
    - <=2600 cm3 (la 3.0 impozitul sare pe la 2200 RON, as fi dispus sa dau banii astia daca as sti ca nu se duc la statul roman)
    - cutia 9G am vazut ca e disponibila doar pe 350 BlueTec deci luand in calcul cele 2 liniute de mai sus, scot din ecuatie 9G-ul; ce diferente sunt fata de 7G?
    - nu ar fi rau nici tractiunea integrala, dar atentie: daca mareste pretul prea mult sau ma forteaza sa aleg o motorizare mai putin avantajoasa (vezi 6) Motorizare), atunci as renunta la 4matic
    - pielea sa fie perforata
    - incalzire + ventilatie in scaune
    - panoramic roof
    - drive assistance: blind spot assist, collision detection, lane assist + optiunea care te tine in scaun la viraje, nu stiu cum se cheama

    6) Motorizare
    - luand in calcul punctele 1-5 de mai sus, din ce motorizari am gasit pe wikipedia disponibile pentru W212, mi-au sarit in ochi trei
    - 250 CGI BlueEfficiency -- cod M274 DE20 LA (1991cm3 @ 208hp, 350Nm)
    - 220 CDI BlueEfficiency -- cod OM651 DE22 LA (2143cm3 @ 168hp, 400Nm)
    - 250 CDI 4Matic BlueEfficiency -- cod OM651 DE22 LA (2143cm3 @ 201hp, 500Nm)
    - in prima faza prima ma atrage cel mai mult deoarece am condus doar benzina pana acum si as mai scuti 600 lei / an dati degeaba statului roman
    - in alta ordine de idei, cunostintele mele sunt 0 in materie de motoare asa ca daca pentru W212 este de preferat diesel-ul ca fiabilitate spre ex, m-as orienta spre celelalte doua
    - la diesel as opta pentru 4matic chiar daca pe wikipedia pare mai lenes la 0-100km/h; cuplul de 500Nm + faptul ca nu mai rupe aderenta la fel de usor ca RWD cred ca ar compensa
    - in ultimul rand daca 4matic-ul creste pretul prea tare, nu ar fi rea nici varianta cealalta de diesel care tot conform wikipedia consuma cu 1 litru mai putin la suta de km (4.8 vs 5.8 la 4matic)

    7) Incheiere
    - credeti ca am facut alegeri proaste, ceva nu se potriveste sau ar fi putut fi gandit mai bine?
    - ce anume pot incadra de la punctul 5) Preferabil astfel incat sa ma incadrez in buget? evident scopul nu este sa cheltui ultimul leu, daca se poate sa ma descurc in 17k spre exemplu, cu atat mai bine, practic imi doresc sa ajung la cel mai bun raport (dotari + motorizare) / pret, unde pret < 18k, maxim 20k dupa cum spuneam in punctul 3) Buget
    -
    Germania vs Romania?
    - probleme de care sa ma feresc? altceva ce ar trebui sa stiu?
    - date fiind toate aceste detalii, ce parere aveti? raspunsurile pot varia de la "propun sa faci upgrade la S class" pana la "nici cu tramvaiul nu e rau sa stii"
    - daca aveti vreo cunostinta sau va ocupati personal cu asa ceva, sunt dispus contra cost sa apelez la servicii de consultanta cand o sa merg sa cumpar masina




  • #2
    interesant post , la ce criterii ai scris tu acolo iti recomand o masina noua .

    Bugetul de 3000 lei maxim pe an , pt un auto sh care sa il folosesti timp de 5 ani este prea mic pt un MB .
    Doar 1 revizie te duce 2000 lei , daca ai rulaj de 10.000-15.000 km.

    Comment


    • #3
      Uau, ce post !
      Daca toti cumparatorii de masini (noi sau second) ar fi la fel de constiinciosi ca si tine, poate ca stirile cu diverse "pacaleli" in domeniul auto ar fi mai rare.

      Din ceea ce observ, fara sa intru in detalii, urmaresti cateva tipuri de masini.
      Eu mi-as seta de exemplu in Autovit (sau OLX) niste alarme de anunturi noi (este nevoie de cont). Ai notificari atunci cand se introduce un anunt nou.

      Sunt cativa dealeri de Mercedes care au tipul de masina cautat de tine, fie ca si trade-in, fie ca si buy-back. Nu sunt multe, dar trebuie putina rabdare. Evidenta service este de multi ani electronica la Mercedes, deci este suficient sa mergi la tine in oras la reprezentanta sa sa afli istoricul complet al unui automobil din Romania sau din afara.
      Un agent de vanzari responsabil si profesionist, iti va trimite toata informatia de care ai nevoie, chiar daca nu esti din zona.

      Daca ai prieteni apropiati, cu firme platitoare de TVA si inscrisi pe CarsOnTheWeb, BCA (sau cei similari) deja este o alta discutie. Poti obtine niste beneficii financiare bune.
      Un trailer din Germania - Romania (Iasi, Bucuresti) este intre 500 - 600 EUR.

      Service-ul:
      - colegul de mai sus, ti-a dat exemplu de tarife de reprezentanta.
      Eu iti dau exemplu acum de tarife de service multimarca (dar este si reprezentanta unor marci italiene) - o revizie costa intre 800 - 1000 lei (toate filtrele, uleiul, diverse consumabile minore, tester, etc).

      Diesel sau benzina;
      - iti vorbeste un iubitor declarat al benzinei, dar care anul acesta a incercat si-un diesel. Observ ca vei sta ceva in traficul urban cu viitoarea ta masina. Daca vei alege benzina, ii va fi mai bine. Dar la pompa vei merge destul de des. Eu, venind de pe benzina, acum la diesel, mi se pare ca fac ceva economie, dar n-am calculat niciodata cat si cum.

      Succes si sper sa-ti gasesti ce cauti.
      1963 Simson SR2E
      1990 Mercedes W124 250d
      2001 Mercedes W210 200K
      2005 Mercedes W211 220cdi
      2018 Suzuki Baleno

      Comment


      • #4
        Nu ma asteptam la raspunsuri asa prompte, va multumesc baieti

        @dmt: si eu mi-as recomanda o masina noua, dar din pacate ea ar sari de vreo 3 ori bugetul meu xD lasand gluma la o parte, mi s-a pus pata pe acel model si asta imi doresc.
        Referitor la bugetul de intretinere, imi permit in caz de nevoie sa suport orice cheltuiala, dar planuiam sa ma incadrez in 3000 de lei. Hai sa spunem 4000 ca sa apuc 2 revizii

        @george_b: haha, multumesc, eu am vrut doar sa fiu cat mai specific ca sa primesc feedback relevant. Buna ideea cu alarmele, o sa-mi fac conturi. In legatura cu dealership-urile, din cele cateva masini pe care le-am vazut la ei, au km destul de putini (40-70k) si preturi chiar mai mari decat "pe masura" (peste 30k eur).

        Cu privire la CarsOnTheWeb, nu auzisem despre el dar vad ca sunt preturi bune la licitatii. Detin o firma care nu are nicio treaba cu comertul auto si nici nu este platitoare de TVA, in cazul asta nu pot licita? (oricum vreau sa cumpar masina pe firma). O sa verific si BCA

        Service -- pot face revizii mai importante la MB si chestii mici la alt service, in orice caz as concluziona ca marind bugetul pana la 4000/an nu ar trebui sa fie probleme.

        Despre diesel vs benzina as fi mai interesat si de alte aspecte pe langa consum (o diferenta de maxim 1,5-2L/100km la rulajul meu s-ar traduce in ~200 lei / luna, nu de neglijat dar nici factorul principal dupa care sa aleg).

        In alta ordine de idei, voiam sa va intreb daca preferintele mele sunt cat de cat in concordanta cu realitatea si preturile pietei?

        Comment


        • #5
          Hello again !

          Iti confirm faptul ca pentru CarsOnTheWeb, trebuie ca firma ta sa fie platitoare de TVA. Pentru BCA, iti trebuie o invitatie de la un alt membru pentru a accede la platforma dansilor. Si aici chestiunea TVA este de prim rang.

          Iti mai pot recomanda si Autohus.de ; fratele meu si-a cumparat 2 masini de aici, ultima data am fost si eu cu dansul pana in Bockel. Au un parc imens, sunt transparenti, stii exact ce cumperi, chiar daca platesti nitel in plus. Pe ceea ce vrei tu exact, chiar sunt cateva optiuni, te invit sa le vezi. Se poate factura si pret de export la dansii (mai putin MwSt-ul lor / adica TVA), dar tb. sa fii platitor de TVA in Romania. Pentru o firma obisnuita, iti vor factura normal. Poti chiar achita cu cardul la dansii, iar daca vrei prin banca cu OP classic, vor astepta sa se vada incasarea, ca sa-ti poata da numere de tranzit.

          Benzina versus diesel. Eu personal am avut 200 Kompressor (1998 cmc, 163 cp), acum am "vesnicul" 220 cdi (2143 parca si 150 cp). Imi este dor de benzina si de silentiozitatea ei. Daca discutam de anotimpul Iarna - 200 Kompressor imi lua 14-15 litri urban, actualul 220 cdi imi ia cam 9-10 litri. Vara, imi aduc aminte ca 200 Kompressor se invartea in jurul sumei de 11 - 12 litri, actualul 220 cdi se multumea doar cu 8 litri. Si la mine parcursul urban / extraurban este 50-50.

          Toate bune !
          1963 Simson SR2E
          1990 Mercedes W124 250d
          2001 Mercedes W210 200K
          2005 Mercedes W211 220cdi
          2018 Suzuki Baleno

          Comment


          • #6
            M-a sunat cineva de la Cars si intr-adevar asa merg lucrurile, presupun ca n-are sens sa mai incerc si BCA mai ales daca e cu invitatie.

            Am gasit cate ceva pe Autohus, nu e fix ce-mi doresc dar oricum o sa urmaresc si anunturile de acolo. Legat de facturare, am inteles ca exista posibilitatea pt comerciantii germani care se ocupa cu revanzarea sa puna TVA-ul doar pe profitul lor (diferenta dintre pretul de cumparare si de vanzare al masinii) si practic sa platesc netul + un TVA foarte mic. Stii ceva despre asta?

            Pare destul de maricel consumu atat la Kompressor cat si la diesel. Adica 8 pare in regula (cdi vara) dar 14-15 mi se pare enorm ) Mersi de info



            Alte pareri mai are cineva? Multumesc

            Comment


            • #7
              Subscriu și eu la ideea de postare faina (fac referire la prima) și fiind în căutare de W212 cam în aceeași maniera cu ce cauți tu (dar buget ceva mai mic-non fl) as zice ca opțiunea cea mai buna pentru cei din categoria ..."semi-schumacher" ​​​​​​, as zice ca rămâne 250 cdi.
              Nu știu ce va ieși din tămbălău asta cu interzicerea mașinilor diesel dar probabil ca va mai dura, și pana se stabilizează nebunia, electrice mai progresează și noi ne facem treaba cu tractoarele.
              Politica mea este de a aloca maxim 80% din bugetul disponibil achiziției rămânând o rezerva de bani pentru intervenții/prima revizie.
              Eu as lua personal mașina din Germania dar aici e o chestiune de circumstanțe. Nu m-aș da înapoi nici de la ceva din România dacă e ce trebuie.
              Legat de consumuri, sunt cam acelea de care zic colegii...alea cu 5.8% sunt povesti...frumoase, dar povesti
              Bafta la achiziție.
              E220 cdi W210, 2001

              E320 W210, 1997
              C180 W202, 1994
              W123 200D, 1978 cu inima de W124


              Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

              Comment


              • #8
                Originally posted by george_pfx View Post
                M-a sunat cineva de la Cars si intr-adevar asa merg lucrurile, presupun ca n-are sens sa mai incerc si BCA mai ales daca e cu invitatie.

                Am gasit cate ceva pe Autohus, nu e fix ce-mi doresc dar oricum o sa urmaresc si anunturile de acolo. Legat de facturare, am inteles ca exista posibilitatea pt comerciantii germani care se ocupa cu revanzarea sa puna TVA-ul doar pe profitul lor (diferenta dintre pretul de cumparare si de vanzare al masinii) si practic sa platesc netul + un TVA foarte mic. Stii ceva despre asta?

                Pare destul de maricel consumu atat la Kompressor cat si la diesel. Adica 8 pare in regula (cdi vara) dar 14-15 mi se pare enorm ) Mersi de info



                Alte pareri mai are cineva? Multumesc

                Salut,

                Legat de Autohus, intr-adevar exista masini cu TVA doar la marja. Dar acest lucru tine de felul cum a achizitionat la randul lui Autohus masina. Masina mea ultima, 220 CDI a avut de exemplu tva doar la comisionul practicat de dealerul din Romania, care a cumparat masina de pe o platforma din afara. Trebuie sa intrebi la Autohus. Sincer, din modesta mea experienta, nu-ti dau prea mari sanse de izbanda, dar .... poate ai noroc. Nu ar strica o intrebare si la contabilitate, la tine. Atentie, ANAF-ul este acum cu ochii ca pe butelie pe dealerii auto cu TVA-ul asta intrerpretat gresit de unii. Mare atentie !

                Autohus nu negociaza preturile, ca si observatie !
                Daca ai noroc si urmaresti o anumita masina, si acea masina sta un anumit nr de zile in stoc, atunci scad ei pretul din proprie initiativa. Dar sa negociezi tu ceva la fata locului, in niciun caz. Ref. la fratele meu, ca sa nu aibe senzatia ca nu a negociat nimic, i-a facut un pret bun la un al 2-lea set de jante de iarna (pneu + janta de tabla); nu mai retin sume, dar era ok financiar. Numerele rosii de mai costa la dansii 200/250 EUR (nu mai retin exact), dar trebuie sa mergi tu personal 5 km pana la Politia din oraselul respectiv, sa-ti mai puna o bulina pe numere. Operatiunea dureaza 5-10 minute, nu mai mult (Autohus, iti face un mic dosarel in prealabil).
                Mie persoanal mi-a placut transparenta: i-a aratat fratelui toate actele, cele mai mici defecte cu fotografii, te duci la receptie, iei cheile de te plimbi in curte cat vrei (au o curte imensa).


                Legat de consumuri, acestea sunt cifrele in cazul meu.
                In exterior, mai jos de 5.8 - 5.9 extra-urban n-am vazut niciodata. Si asta daca sunt baiat-finut cu acceleratia. Daca devin huligan (140 / 160km.h), discutam de 6.5 - 7.0 ; Si vorbim de o masina cu 145,000 km astazi vorbind, deci un motor destul de sanatos.
                La benzina, minimul vazut de mine se situa in jurul cifrei de 6 litri. In mod uzual lua in jur de 7 / 7.5 litri.
                1963 Simson SR2E
                1990 Mercedes W124 250d
                2001 Mercedes W210 200K
                2005 Mercedes W211 220cdi
                2018 Suzuki Baleno

                Comment


                • #9
                  Salut,

                  Iti recomand sa cauti masina in DE la un dealer. Cele cu vechime sub 6 ani si parca 120K km beneficiaza de garantie europeana "Junge Sterne", uita-te dupa acest aspect.

                  Spor!

                  Comment


                  • #10
                    Multumesc pentru sfaturi, baieti.

                    Revin la voi cu un anunt aparut recent pe autovit: https://www.autovit.ro/anunt/mercede...-ID7GvqxB.html

                    Ce parere aveti?

                    Comment


                    • #11
                      Asta pare “prea frumoasa ca sa fie adevarata”. Mare atentie!

                      Chiar daca are istoric la MB , daca a fost lovita si reparata cine stie prin ce atelier privat ....nu apare in baza de date .

                      Comment


                      • #12
                        Da, de-asta mi-era si mie teama, ca pare "prea bun, prea ca la tara" ) Ma cam manca in palma sa sun sa vad masina si chiar as fi dus-o si la MB, dar fiind tocmai in Botosani si cu riscul sa fie bubuita, cred ca am sa zic pas.

                        Si asta imi atrasese atentia: https://www.autovit.ro/anunt/mercede...-ID7GwQcf.html . Pretul cel putin cred ca este mai realist pentru ce ofera masina, nu?

                        Comment


                        • #13
                          Ce imi place si mi se pare putin intamplator, este calitatea pozelor cu masina. Altfel, daca e reala e super pretul.

                          Comment


                          • #14
                            Pana la urma ai luat ceva, ca nu ai mai dat niciun semn de viata ?

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by dorin4x4 View Post
                              Pana la urma ai luat ceva, ca nu ai mai dat niciun semn de viata ?
                              Salut,

                              Nu am mai intrat pe forum de ceva timp.

                              Am luat un W212 FL din 2013, o idee mai chel decat ceea ce imi propusesem initial, dar asta fiindca initial picasem in mirajul preturilor de pe Autovit; iar o masina ca ceea ce am descris eu in primul post costa mai degraba 25.000, nu 18.000, daca e sa vorbim "pe bune", nu pe samsareala. Oricum, colac peste pupaza sunt foarte multumit de masina, o am de o luna. O sa revin cu niste poze.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF