Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Intrebari / sfaturi / calcule & extra -- E class W212 Facelift

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Salut,

    Ai ales 4x4 până la urmă? Presupun că o să dai mai multe detalii despre mașină când o vei prezenta.

    Comment


    • #17
      Aș avea nevoie dacă se poate de un sfat. Am un mercedes e220 (w212) . De ceva vreme întâmpin dificultăți la deblocarea frânei de parcare. Dacă mașina stă o zi sau două in timp ce trag de maneta de deblocare trebuie să trag cu mâna și de pedală ca să deblochez frâna. Am fost la service și nu știu ce să-i facă. Aveți vreo idee ce ar trebui făcut ? Mulțumesc.

      Comment


      • #18
        Topicul ăsta se referă la altceva. Postează la probleme tehnice.

        Pentru functionarea corespunzatoare a conturilor si pentru evitarea blocarii acestora, va rugam sa NU mai folositi adrese de email yahoo.
        Va rugam sa le schimbati din User Settings.

        Comment


        • #19
          Desi a trecut ceva timp de cand am intrat pe forum, zic sa profit de bump-ul recent pe care l-a primit topic-ul si sa fac un update.

          Din pacate tot n-am poze personale cu masina, dar o sa impartasesc cate ceva din experienta mea. Am mers pe E220: 2143 cmc, 170 cai, fara 4matic.

          Am masina de 6 luni si am facut vreo 17.500 km. Doua schimburi de ulei/filtru, doua de aer/polen, unul de f. combustibil, vreo 9L de ulei la cutie, o bieleta directie stanga (la sfatul unor tepari de la reprezentanta din Galati, nu-i recomand, bieleta veche era perfecta), antigel, lichid de frana, ulei diferential, un set de placute, un set de discuri si va urma un set de anvelope si de jante, iar la anul probabil o distributie.

          Costuri totale... pot sa va spun doar ca socoteala din targ NU se potriveste cu aia de acasa. Am dat 17.600 pe masina la 171k km, inca 150E la reprezentanta de la Galati sanchi verificare, iar ca si costuri pana in prezent (inmatriculare, asigurare, toate piesele si manopera pentru operatiunile de mai sus), inca vreo 2000 de taurasi. Si n-am mers la reprezentante decat pentru o geometrie la roti si ulei in diferential. Altfel costurile erau macar duble.

          Combustibilul probabil tot pe la 2000 de taurasi si el, alimentez doar cu efix 55 si merg cam 60-70% in Bucuresti, restul extra-urban. In oras fiind aglomerat, mersul pe sport (masina asta nu cunoaste ce inseamna subturat, doar 10 minute pana se incalzeste motorul merg pe la 1500-2000), consumul 12-14-16 depinde. Pe autostrada la 115 km/h am scos 4.8.

          Masina e cheala cum ar zice romanu. Nu tu trapa, nu tu ventilatie in scaune, fara camere R/360, nici macar oglinzi rabatabile, e de rasu curcilor vorba aia Am incalzire, senzori fata/spate, full LED adaptive, padele, park assist si cam atat. Dar nu regret un cent dat pe ea, imi place maxim si trage... cat te lasi pe ea. In depasiri pe Dealu Negru sar pistoanele din ea . Nu trage de la 160 in sus, dar mna sunt 170 de cai, ce te astepti. Nu scoate palc de fum, pata de ulei, nu m-a lasat niciodata, ce sa mai, merita banii. Top speed a fost 231 dar sincer imi dadea impresia ca mai duce, nu sunt sigur daca e electronica limita.

          Estimez ca 4 ani de acum incolo o s-o mai tin si m-as mira sa bag bani in motor/turbo, dar doamne fereste.

          Ca si sfat pentru cei ce doriti modelul asta... pot sa va zic doar sa setati filtrele de preturi peste 16.000. Cazanele alea pe care le vedeti la 11.000 sunt ca sa agati (nu pe Dorobanti sau pe Decebal, clar) si sa le vinzi, nu sa le tii.

          Comment


          • #20
            Originally posted by george_pfx View Post
            Desi a trecut ceva timp de cand am intrat pe forum, zic sa profit de bump-ul recent pe care l-a primit topic-ul si sa fac un update.

            Din pacate tot n-am poze personale cu masina, dar o sa impartasesc cate ceva din experienta mea. Am mers pe E220: 2143 cmc, 170 cai, fara 4matic.

            Am masina de 6 luni si am facut vreo 17.500 km. Doua schimburi de ulei/filtru, doua de aer/polen, unul de f. combustibil, vreo 9L de ulei la cutie, o bieleta directie stanga (la sfatul unor tepari de la reprezentanta din Galati, nu-i recomand, bieleta veche era perfecta), antigel, lichid de frana, ulei diferential, un set de placute, un set de discuri si va urma un set de anvelope si de jante, iar la anul probabil o distributie.

            Costuri totale... pot sa va spun doar ca socoteala din targ NU se potriveste cu aia de acasa. Am dat 17.600 pe masina la 171k km, inca 150E la reprezentanta de la Galati sanchi verificare, iar ca si costuri pana in prezent (inmatriculare, asigurare, toate piesele si manopera pentru operatiunile de mai sus), inca vreo 2000 de taurasi. Si n-am mers la reprezentante decat pentru o geometrie la roti si ulei in diferential. Altfel costurile erau macar duble.

            Combustibilul probabil tot pe la 2000 de taurasi si el, alimentez doar cu efix 55 si merg cam 60-70% in Bucuresti, restul extra-urban. In oras fiind aglomerat, mersul pe sport (masina asta nu cunoaste ce inseamna subturat, doar 10 minute pana se incalzeste motorul merg pe la 1500-2000), consumul 12-14-16 depinde. Pe autostrada la 115 km/h am scos 4.8.

            Masina e cheala cum ar zice romanu. Nu tu trapa, nu tu ventilatie in scaune, fara camere R/360, nici macar oglinzi rabatabile, e de rasu curcilor vorba aia Am incalzire, senzori fata/spate, full LED adaptive, padele, park assist si cam atat. Dar nu regret un cent dat pe ea, imi place maxim si trage... cat te lasi pe ea. In depasiri pe Dealu Negru sar pistoanele din ea . Nu trage de la 160 in sus, dar mna sunt 170 de cai, ce te astepti. Nu scoate palc de fum, pata de ulei, nu m-a lasat niciodata, ce sa mai, merita banii. Top speed a fost 231 dar sincer imi dadea impresia ca mai duce, nu sunt sigur daca e electronica limita.

            Estimez ca 4 ani de acum incolo o s-o mai tin si m-as mira sa bag bani in motor/turbo, dar doamne fereste.

            Ca si sfat pentru cei ce doriti modelul asta... pot sa va zic doar sa setati filtrele de preturi peste 16.000. Cazanele alea pe care le vedeti la 11.000 sunt ca sa agati (nu pe Dorobanti sau pe Decebal, clar) si sa le vinzi, nu sa le tii.

            Chiar azi m-am uitat pe facturile de la Rompetrol sa vad exact costul de motorina si sa estimez un consum median. Am dat 8130.44 RON pe motorina, dar am mai alimentat o singura data cu cash de vreo 200 RON, deci 8330. Am 17.688 km parcursi si inca 426 range, deci pune ~18.000 km. La 6.22 RON per litru de efix55, asta inseamna 7.44%. Foarte rezonabil as zice.

            Bineinteles, conteaza si stilul de condus... dar cum va spuneam in oras conduc destul de turat (cand permite traficul), la fel si pe DN-urile cu o banda pe sens. Recuperez in schimb pe autostrada si DN-uri cu 2 benzi unde scot consum cam 6, uneori si 5.

            Voi ce consum aveti la OM651 single turbo?

            Comment


            • #21
              salutare,
              Felicitari pentru postari...sunt o placere sa le citesc)
              Detin si eu tot un w212 OM651 - 170 cp - 7gtronic si pot spune ca in oras media este undeva la 11,5% (max am avut 13.9). La drum intins, cel mai recent fiind Buc-Medias, am avut 6,7. Cel mai putin am scos 5,1’in drum spre Cta.
              Insa, ca sa concluzionez....media generala a consumului calculat de mine pe litrii alimentati si km efectuati este undeva in jurul valorii de 8,4 l/100 km.
              Si da...iti dau dreptate...desi am mai avut pana acum masini...cand ma urc in aceasta masina am aceeasi bucurie ca cea din prima zi cand am cumparat-o!!!
              ps: unde iti faci reviziile?unde ai schimbat uleiul la cutie??
              multumesc

              Comment


              • #22
                Salutare. Ma bucur ca ai impartasit

                Legat de consum, am facut un test weekend-ul asta, noaptea pe Rm. Valcea-Dragasani (un drum de 55 km drept ca in palma, foarte putine curbe/suisuri/coborasuri). Am resetat trip-ul cand a ajuns motorul la 90 cu viteza tinuta pe pilot exact unde statea treapta 6 la minimul de turatii (adica vreo 67 km/h @ 1100rpm). Nu am intalnit tipenie de masina pe sensul meu (era 3 noaptea), deci vreo 45 km a mers masina fara sa ating nimic, mai econom de atat nu cred ca puteam sa fiu. Speram sa scada sub 4, dar a fost 4.2% consumul. M-am distrat un pic, sunt vreo 2 curbe dificil de luat la 70 km/h. Am mai facut un Rm. Valcea-Pitesti acum cateva saptamani cand era inca uscat carosabilul, mers cat de agresiv a permis traficul, cred ca am depasit peste 100 de masini. 9.2% consum. Doar orasul e cel care strica consumul tare In deosebi Bucurestiul.

                Legat de revizii, cumpar exclusiv ulei MB 229.51 si filtre MANN de la acest magazin: https://www.automag.ro/ . Au preturi foarte bune si daca esti client fidel mai fac si discount (sau asa mi-au promis). Inainte sa-i descopar, cumparam de pe reviziemercedes.ro, si ei sunt foarte OK si ii recomand, dar automag a venit cu preturi mai competitive. Nu pot sa-mi dau cu parerea despre posibile produse contrafacute, intrucat nu ma pricep atat de bine, dar la cat ma pricep cutiile si produsele s-au prezentat foarte bine si mi-e greu sa cred ca un astfel de magazin cat de cat cunoscut s-ar face de ras cu produse false.

                Despre manopera, pana acum am mers o data la un mecanic din Bucuresti (spunea ca ar lucra exclusiv pe E-klasse), iar a doua oara eram la Valcea si am fost tot la un mecanic acasa recomandat de un prieten care lucreaza la acelasi service cu el. Preturile au fost 200 RON in Buc si 150 RON la Valcea (cu mentiunea ca daca nu as fi fost la el acasa si as fi mers la service-ul unde lucreaza, costul cica ar fi fost de 300 RON). Seems fair enough. Am sa fac a treia sau cel mult a patra revizie si la o reprezentanta, caci tot citesc despre diverse "resetari" si "adaptari" pe aici pe forum si sunt curios sa vad care-i treaba, daca o sa vad vreo diferenta, daca o sa mi se explice in ce consta adaptarile si care sunt riscurile daca nu le fac, etc. Dar ca si pret... sa dai 6 mil pe o revizie versus 18 (atat costa ulei/polen/aer la MB Chitila)... fac 3 revizii de banii aia ) as merge mai des la reprezentanta daca as face 1 schimb pe an, dar cum se pare ca o sa fac 4, nu mi s-a parut un cost justificat. Ca si frecventa, nu astept 10.000 km (ma mai orientez si in functie de cat de mult am condus in oras).

                Uleiul in cutie l-am schimbat la un alt mecanic tot prin recomandare primit, dar nu am fost multumit... Asta e o chestiune la care regret ca nu am mers la reprezentanta. Cateva luni mai tarziu am mers la Automatico (mai multe info aici: https://www.clubmercedes.ro/forum/li...andare-service) unde mi s-a completat ulei. Am sa merg la reprezentanta intr-un final, dar abia la urmatorul schimb, deocamdata am observat ca e mult mai ok cu uleiul completat iar smuciturile nu apar decat la rece sau cald dar mers de melc... La mers agresiv cu uleiul incins, niciodata nu smuceste... Cred ca-i mult spus "smuceste". Cine a mai mers cu mine in masina nici nu observa... dar mie imi sta pe creier

                Sper ca iti sunt de folos info, as fi curios tu unde ai facut/vei face procedurile astea si ce experiente ai avut? In alta ordine de idei, ma tenteaza un detailing anti-iarna, ca tot vine vremea rea. Recomanzi ceva?

                Comment


                • #23
                  Corect, traficul din Bucuresti strica consumul dar asta este....nu este bai!

                  Merci mult pentru info referitoat la magazinele de unde iti cumperi piesele....o sa tin cont de ele...
                  Recunosc de cand am masina si pana acum am facut o singura revizie...si am facut-o la Mercedes (in spatele bdului Expozitiei) si a fost in jur de 1240 lei (ulei, f.a., f.u., f.p si cam atat a cerut masina).
                  Mi’au zis totodata ca a fost realizat si un update de soft venit pt acest model insa eu n-am sesizat nicio diferenta....
                  intradevar si eu am citit pe forum chestiuni si topicuri legate de anumite ajustari/resetari pe care le poti obtine doar in reprezentanta dar nu stiu ce sa zic....nu ma pricep asa bine.
                  Insa, in trecut, pentru celelalte masini detinute, piesele le luam de la un baiat Dan care are magazin in Targul Vitan si care mi’a adus uneori piese OEM (injector de AdBlue) si cu 1100 lei mai ieftine ca la reprezentanta....(cu tot cu factura, garantie, etc)
                  Acum revenind la ce ai impartasit legat de cutie....pot spune ca si cutie mea are uneori niste smucituri....destul de rare si aproape insesizabile....si ma gandeam ca poate trebuie schimbat uleiul la cutie (masina are 79.000 km)
                  Avand in vedere experienta ta....probabil o sa ii fac si eu schimbul tot la reprezentanta....
                  De iarna sincer nu ma gandesc sa o pregatesc deaorece ma bine o pregatesc in primavara
                  Insa, peste toate astea am o problema cu sticlele farurilor ILS care sunt foooooarte sensibile!! Desi am folie pe ele...de la o prieticica au facut o crapatura de cativa mm de toata frumusetea si prin care intra putina apa atunci cand afara ploua fff tare. Totodata pe marginea farurilor se vad mici crapaturi in sticla farurile ca si cum ar fi un plastic vechi sau fortat.
                  Inclusiv in director de representanta Mercedes mi-a recunoscut ca aceste modele au ceva probleme cu aceste sticle si ca sunt destul de sensibile la acest capitol.....
                  Chiar caut i persoana care sa ma indrume in sensul de a le repara sau de a schimba sticlele....cunosti pe cineva!?tu ai probleme cu ele?
                  Last edited by GeorgeCristian; 11-27-2019, 00:33 AM.

                  Comment


                  • #24
                    Atentie - referitor la update-ul de motor care se face lunile acestea cand intri cu masina in service - este un update obligatoriu - mie mi l-au facut fara sa imi spuna inainte - iar dar dupa am avut probleme cu cutia - care a incpeut dupa acest update sa smuceasca tare din a cind schimba din a 4-a in 5-a - ca si cum s-au modificat ceva parametrii la motor
                    a trebui sa ma reintorc in service - au constat ca este o problema - si mi-au facut ceva adaptare pentru brake pack-ul din cutie. Dupa acea adaptare - nu a mai scmucit din a 4-a in a 5-a dar i inceput sa smuceasca din a 2a in a 3-a - mai slab e adevarat dar se simtea notabil. Am mai fost odata in service - a facut adaptarea intregii cutii. Dupa adaptare - nu a mai smucit la cald - dar a continuuat sa smuceasca la rece. Inca o data in service - si mi-au zis ca de fapt trebuia-u facute 3 adaptari - la fierbinte, la cald si la rece. Au facut la cald si fierbinte dar la rece nu au putu ca trebuia lasata masina peste noapte. asa ca acum cind e cald si fierbinte nu smuceste- iar la rece mai smuceste putin - ca inca nu am apucat sa o duc sa o adapteze la rece
                    Asa ca mare atentia cu update-ul de soft- o sa vi-l faca fra sa stiti- si se pare ca noul soft nu este calibrat cu soft-ul din cutie


                    Comment


                    • #25
                      Salutare

                      Mulțumim mult pentru informația împărtășită....care este realmente utilă.
                      Nu pot să zic că am simțit ceva modificări ale mașinii după update....nici măcar legat de cutie! Întredevăr, uneori smucește...ușor dar sesizabil....dar nu tot timpul.
                      La mine se simte între a 2-a și a 3-a....dar o să fac o programare la Mercedes să văd dacă pot face adaptările despre care ai spus.
                      Ideea este ca eu compar această cutie cu cele de pe BMW (ZF 8hp) care schimba foarte lin și fără smucituri....acum nu am mers cu un alt MB cu 7g tronic astfel încât să elimin orice dubiu....

                      Merci.

                      Comment


                      • #26
                        Nici eu nu pot spune ca as fi observat micile probleme la cutie cum ca ar fi aparut dupa acel update de soft (pe care l-am facut undeva prin vara). Parca si inainte si dupa era cam fix acelasi drac.

                        GeorgeCristian imi place MB si nu regret achizitia, dar am mers acum cateva saptamani cu un prieten cu un 3ar coupe din 2007, povestea se intampla in Londra si masina foarte ingrijita, benzinara. Nici macar nu stiu daca avea ZF in 8 trepte sau mai putine (nu sunt familiar cu aceste cutii), dar puteam sa jur ca masina are o singura treapta de viteza. Nu avea pic de smucitura nici la upgrade, nici la downgrade, nici in forja, nici in frana de motor. E din alta liga cutia, incomparabila as putea spune.

                        Comment


                        • #27

                          Salutare baieti, revin cu ceva actualizari.

                          E-ul meu face 2 ani si 2 luni si tocmai ce am sarit de 232.000 km -- deci 61.000 km parcursi. Viata lui totala e de 8 ani (in august).

                          Ca si probleme, am avut un furtun intercooler fisurat la scurt timp dupa ce am luat-o (mare panica mi-am luat caci se simte in mers de parca motoru e pe duca) -- ceea ce a costat vreo 1000-1200 RON la MB Chitila.

                          Intretinere:
                          - la 171k cand am luat-o am facut o revizie mai completa despre care puteti citi la inceputul paginii
                          - distributia am facut-o cu motorul pe masina la 205k (lant, intinzator si roti -- toate Febi) si m-a costat 1900 RON cu manopera cu pret preferential (prin cunostinte).
                          - schimbat toate cele 4 bielete antiruliu, desi 1 se auzea pronuntat, dar la 100 RON bucata... era pacat sa nu le schimb. Lemforder.
                          - placutele ATE (puse la 171k) au tinut vreo 45k si sincer mai aveau carne dar sfatul primit a fost ca e mai groasa carnea de la final si consuma mai repede discurile -- nu stiu exact daca e adevarat, dar le-am schimbat pe toate 4. Acum am Brembo si sunt mult mai multumit decat de ATE. Au costat vreo 200 RON / punte, iar manopera 4 placute + 4 bielete inca 260.
                          - discurile ATE (tot la 171k) par ca ar mai tine cel putin Brembo-urile actuale, daca nu inca un set dup-aia
                          - uleiul mi-l schimb singur intre 8 si 12k in functie de cat de mult merg prin oras -- costa foarte putin 6.5L de ulei iar manopera o fac intr-o ora; filtrul e vreo 40 RON.
                          - aerul il schimb tot singur la fiecare 2 schimburi de ulei
                          - polen si motorina (tot la 171k) urmeaza cat de curand -- cred ca ar trebui mai des de 60k, aici e greseala mea -- vreo 400 RON F.M. si 200 F.P., manopera 150 RON
                          - anvelope vara Hankook 1850 RON, de iarna am avut niste Michelin cam cu jumate de carne pe care va trebui sa le schimb la iarna, deci ma gandesc inca vreo 2000-2500 RON
                          - ulei cutie (171k) a fost facut prost (sau m-a tepuit cine mi l-a facut), am completat ulei la vreo 10 luni dupa, dar suturile cutiei din 1->2 si 2->3 parca s-au inrautatit in timp. Se comporta bine cutia, nu da gherle, dar smuciturile desi nu sunt violente imi stau pe creier. Intentionez sa schimb din nou uleiul, de data asta la MB (vreo 2000-2500 RON am inteles), dar sincer nu ma astept sa rezolve smuciturile, probabil doar ii voi prelungi viata cutiei
                          - lichid frana MB Chitila -- 500 RON

                          Motorina bag exclusiv efix55 de la Rompetrol. Pe ultimii 30k km de cand n-am resetat consumul, ce-i drept cu mult mai putin mers de oras (unde 10-12-14 litri e normal), am consum de 6.5%.

                          Toate operatiunile sunt facute cu piese OEM (f. mici exceptii OE) si manopera de service-uri la care am ajuns prin diverse recomandari/cunostinte, sau manopera proprie (ulei/aer). Exceptie lichid frana si furtun intercooler, in rest absolut nimic nu a fost facut la reprezentanta, asta ca sa intelegem de unde vin preturile reduse.

                          Nu ma intereseaza prea mult istoricul masinii in reteaua MB intrucat nu intentionez s-o vand curand, iar cand o voi vinde o voi da unei persoane care ma cunoaste si care cunoaste si masina. Sincer, rad in hohote cand aud oameni care vor W212 FL mai dotat decat al meu, la 220k km, luat "direct din parc de la neamt" cu 10.500 EUR. Eu l-am luat la 17.600 si sub 15.000 nu as scadea un cent, poate sa vina si Ola Kallenius (CEO Daimler) sa se planga ca n-are istoric in retea. Pentru ca stiu ce masina am, stiu cum merge si cum am intretinut-o si stiu si cum sunt multe altele -- parca s-au tot inmultit in ultimii ani.

                          La cei 30k pe an media, probabil va prinde in jur de 350k la mine. Poate si mai mult daca tine cu casa. Fiindca e fiabila, comfortabila, economica pt. ce ofera si mai ales pt ca nu stiu ce mi-as lua daca as da-o. Motoarele s-au prostit, masinile la fel... va trebui sa trec la consumerism sa iau masina cu 2 ani vechime si s-o vand la 4, ceea ce nu ma atrage.

                          Am venituri (mult) peste medie si mi-as permite sa o intretin si exclusiv ca la carte, dar nu mi se pare ca ar fi bani "investiti" cu cap. Recomand, totusi, daca doriti sa tineti un astfel de model pe termen lung, sa puteti oricand decarta 1-2-3 mii EUR fara sa fie necesar sa faceti eforturi financiare, doar "in caz ca". Din cate puteti calcula singuri, intretinerea unui E nu este tocmai ieftina, iar ce am prezentat eu este sa nu zic minim, dar clar in partea inferioara a intretinerii unei astfel de masini. Cotatiile puteau fi lejer triplu la reprezentante.

                          Prin toamna ma gandesc si la un detailing (~1500 RON), deoarece s-au tot adunat pietricele, tapiteriei i-ar prinde bine un look fresh, etc. De asemenea, asta ma ajuta pe mine sa ma re-indragostesc de ea . Imi place mult in continuare, dar cine spune ca nu se plictiseste de o masina, minte.

                          Spor la km si la drumuri fara griji!

                          Comment


                          • #28
                            Doamne, ce le mai da prin cap!!! Auzi tu, plăcută e mai dura la sfârșit!!! Da ce, e turnat în straturi ferodoul de pe ea???
                            Nu mai știu cum sa aburească lumea!!!
                            În rest, da, stima ptr cum ții masina și mai ales pentru toate informațiile legate de întreținerea ei!! Stie omul exact ce are de făcut după asta...
                            Ca mașinile se cumpără și se întrețin cu bani.....e o lecție la care foarte mulți au lipsit!!!!! Stima.
                            Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
                            Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
                            Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
                            SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
                            https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

                            Comment


                            • #29
                              Originally posted by george_pfx View Post
                              Salutare baieti, revin cu ceva actualizari.

                              E-ul meu face 2 ani si 2 luni si tocmai ce am sarit de 232.000 km -- deci 61.000 km parcursi. Viata lui totala e de 8 ani (in august).

                              Ca si probleme, am avut un furtun intercooler fisurat la scurt timp dupa ce am luat-o (mare panica mi-am luat caci se simte in mers de parca motoru e pe duca) -- ceea ce a costat vreo 1000-1200 RON la MB Chitila.

                              Intretinere:
                              - la 171k cand am luat-o am facut o revizie mai completa despre care puteti citi la inceputul paginii
                              - distributia am facut-o cu motorul pe masina la 205k (lant, intinzator si roti -- toate Febi) si m-a costat 1900 RON cu manopera cu pret preferential (prin cunostinte).
                              - schimbat toate cele 4 bielete antiruliu, desi 1 se auzea pronuntat, dar la 100 RON bucata... era pacat sa nu le schimb. Lemforder.
                              - placutele ATE (puse la 171k) au tinut vreo 45k si sincer mai aveau carne dar sfatul primit a fost ca e mai groasa carnea de la final si consuma mai repede discurile -- nu stiu exact daca e adevarat, dar le-am schimbat pe toate 4. Acum am Brembo si sunt mult mai multumit decat de ATE. Au costat vreo 200 RON / punte, iar manopera 4 placute + 4 bielete inca 260.
                              - discurile ATE (tot la 171k) par ca ar mai tine cel putin Brembo-urile actuale, daca nu inca un set dup-aia
                              - uleiul mi-l schimb singur intre 8 si 12k in functie de cat de mult merg prin oras -- costa foarte putin 6.5L de ulei iar manopera o fac intr-o ora; filtrul e vreo 40 RON.
                              - aerul il schimb tot singur la fiecare 2 schimburi de ulei
                              - polen si motorina (tot la 171k) urmeaza cat de curand -- cred ca ar trebui mai des de 60k, aici e greseala mea -- vreo 400 RON F.M. si 200 F.P., manopera 150 RON
                              - anvelope vara Hankook 1850 RON, de iarna am avut niste Michelin cam cu jumate de carne pe care va trebui sa le schimb la iarna, deci ma gandesc inca vreo 2000-2500 RON
                              - ulei cutie (171k) a fost facut prost (sau m-a tepuit cine mi l-a facut), am completat ulei la vreo 10 luni dupa, dar suturile cutiei din 1->2 si 2->3 parca s-au inrautatit in timp. Se comporta bine cutia, nu da gherle, dar smuciturile desi nu sunt violente imi stau pe creier. Intentionez sa schimb din nou uleiul, de data asta la MB (vreo 2000-2500 RON am inteles), dar sincer nu ma astept sa rezolve smuciturile, probabil doar ii voi prelungi viata cutiei
                              - lichid frana MB Chitila -- 500 RON

                              Motorina bag exclusiv efix55 de la Rompetrol. Pe ultimii 30k km de cand n-am resetat consumul, ce-i drept cu mult mai putin mers de oras (unde 10-12-14 litri e normal), am consum de 6.5%.

                              Toate operatiunile sunt facute cu piese OEM (f. mici exceptii OE) si manopera de service-uri la care am ajuns prin diverse recomandari/cunostinte, sau manopera proprie (ulei/aer). Exceptie lichid frana si furtun intercooler, in rest absolut nimic nu a fost facut la reprezentanta, asta ca sa intelegem de unde vin preturile reduse.

                              Nu ma intereseaza prea mult istoricul masinii in reteaua MB intrucat nu intentionez s-o vand curand, iar cand o voi vinde o voi da unei persoane care ma cunoaste si care cunoaste si masina. Sincer, rad in hohote cand aud oameni care vor W212 FL mai dotat decat al meu, la 220k km, luat "direct din parc de la neamt" cu 10.500 EUR. Eu l-am luat la 17.600 si sub 15.000 nu as scadea un cent, poate sa vina si Ola Kallenius (CEO Daimler) sa se planga ca n-are istoric in retea. Pentru ca stiu ce masina am, stiu cum merge si cum am intretinut-o si stiu si cum sunt multe altele -- parca s-au tot inmultit in ultimii ani.

                              La cei 30k pe an media, probabil va prinde in jur de 350k la mine. Poate si mai mult daca tine cu casa. Fiindca e fiabila, comfortabila, economica pt. ce ofera si mai ales pt ca nu stiu ce mi-as lua daca as da-o. Motoarele s-au prostit, masinile la fel... va trebui sa trec la consumerism sa iau masina cu 2 ani vechime si s-o vand la 4, ceea ce nu ma atrage.

                              Am venituri (mult) peste medie si mi-as permite sa o intretin si exclusiv ca la carte, dar nu mi se pare ca ar fi bani "investiti" cu cap. Recomand, totusi, daca doriti sa tineti un astfel de model pe termen lung, sa puteti oricand decarta 1-2-3 mii EUR fara sa fie necesar sa faceti eforturi financiare, doar "in caz ca". Din cate puteti calcula singuri, intretinerea unui E nu este tocmai ieftina, iar ce am prezentat eu este sa nu zic minim, dar clar in partea inferioara a intretinerii unei astfel de masini. Cotatiile puteau fi lejer triplu la reprezentante.

                              Prin toamna ma gandesc si la un detailing (~1500 RON), deoarece s-au tot adunat pietricele, tapiteriei i-ar prinde bine un look fresh, etc. De asemenea, asta ma ajuta pe mine sa ma re-indragostesc de ea . Imi place mult in continuare, dar cine spune ca nu se plictiseste de o masina, minte.

                              Spor la km si la drumuri fara griji!

                              Felicitari pentru modul in care intretii masina !

                              Felicitari pentru ca esti un proprietar asumat, pentru ca esti constient ca doar ceva intretinut corect va fi o masina fiabila !

                              Felicitari pentru ca nu ai crezut in ofertele speciale la 10,000 EUR - 212 facelift sau non-facelift !


                              Asa cum spunea si antevorbitorul meu, multi dintre soferii de MB au lipsit la lectiile de mentenanta si servisare, fiind adepti ai luxului pe bani putini.

                              Apropos de preturi la masini corecte, chiar ieri asociatul meu mi-a aratat un 212 non-facelift la vreo 7000 EUR :-( si chiar i se parea atractiva oferta ....
                              Va spun sincer ca i-am zis in fata ca ma simt dezamagit la modul cum gandeste. Eu pe omul asta l-am luat de jos tare si incet-incet a ajuns sa incerce masini mai bune ...
                              Cum naiba sa fie o masina buna la 7000 EUR ????
                              1963 Simson SR2E
                              1990 Mercedes W124 250d
                              2001 Mercedes W210 200K
                              2005 Mercedes W211 220cdi
                              2018 Suzuki Baleno

                              Comment


                              • #30
                                Imi place ce vad aici. Felicitari pentru intretinere!

                                Bun pret pentru distributie, ai facut-o bine.
                                Si eu am fost nemultumit de placutele ATE, erau foarte galagioase, am pus Textar acum.
                                Cat despre cutie fiind 7G Tronic, nu cred ca a fost facut prost, agata ele in treptele astea mici 1-2-3, chiar nu inteleg de ce si care ar fi rezolvarea... Eu am 2 masini, w212 si w205, iar w205-ul are 73.000km si are uneori socurile astea, 7G e o cutie pilot din ce cred eu, nu prea bine gandita.

                                Vezi ca revizia la 7GTronic e vreo 1300lei pe la Tiriac, daca vrei sa o faci iarasi...

                                Daca ai nevoie de detailing te pot ajuta eu cu un detailing bun la jumatate din suma pe care ai mentionat-o.
                                Să știi să lupți când vrei să ai.
                                Să nu regreți când pierzi sau dai

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF