Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Intrebari / sfaturi / calcule & extra -- E class W212 Facelift

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    PE mine in general "calitatea" febi m-a dezamagit, dar na, sa speram ca la tine tine mai bine.

    In rest sunt si multe legende ca numai daca e scump e buna masina, altfel e jaf si nu tine nici pana la coltul blocului. Nu ma refer aici la 212 FL la 6mii euro, acolo clar e ceva putred, dar un non FL la 10-12mii poate sa fie decent, evident nu e nou, dar duce mult si bine. Idem si 211 la 3-5mii poti gasi ingrijite si cu multa viata ramasa in ele.

    Trebuie tinut cont si de conjunctura economica, masini sunt multe, cumparatori mai putini, mai ales cand e vb de piata din tara.
    Afara ce e mai vechi se da mai ieftin din motive de poluare.

    Sunt si destule exemple de masini ieftine care "nu aveau cum sa fie bune la pretul ala" care in 100k nu s-a schimbat mare lucru.
    Evident nu sunt masini tinute ca noi, dar in ideea ca nu bat, nu trancane, cutia schimba bine, masina nu e barca pe drum.
    Aveau mici defecte estetice, gen scaun, volan uzat, dar interioare se gasesc la dezmembrari, mai un brat, mai o bieleta, nu e ceva de speriat.
    Si vorbim de masini luate ieftin. Sa vezi si sa nu crezi...dar in general sunt aduse de afara, la noi majoritatea sunt terminate.

    Exclud din calcul orice oferte de intermediari care cumpara ieftin, curata masina si apoi si vand scump, aia e doar specula, nu te pune nimeni sa ii imbogatesti pe altii si nici ala nu e pretul.
    Last edited by Sharky; 06-09-2021, 22:02 PM.

    Comment


    • #32
      problema e ca lumea se asteapta ca un 212 non-fl sa fie 5-6 mii eur . Pai daca eu pe una din 2012 am dat acu doi ani mai mult de 20 mii eur - si acuma are 175mii km - cum sa o dau cu 5-6 mii??

      Comment


      • #33
        Ezact ! Asta este purul-adevar !

        Apropos, daca in afara masinile sunt aproape moka, datorita poluarii, cum de masina asta nu e 3-4000 EUR ca in RO ?
        Pana la urma este Euro 4 cu DPF.

        https://www.adesa.eu/ro/car/info?auctionId=5369237

        Masina asta in RO ajunge la 11,500 EUR.
        1963 Simson SR2E
        1990 Mercedes W124 250d
        2001 Mercedes W210 200K
        2005 Mercedes W211 220cdi
        2018 Suzuki Baleno

        Comment


        • #34
          Aia e masina cu 50k reali si probabil demonstrabili.
          e normal sa fie scumpa pt ca sunt raritati, masina e noua o singura data...

          dar nu inseamna ca nu poti avea ghinionul ca la 150k sa ii faci distributia. La fel cum o cunostinta care a luat clk ul de nou si a reparat motorul ala de 1.8 pe banii lui la 120k. Asa ca despre ce vb?
          ​​​​​​

          Ideea ca sunt si masini la 150-200k care merg mult si bine daca nu esti ultra pretentios ca si colegul Traian. Iar alea sunt departe de suma aia.
          daca ai stii ce 4.2 cdi si a luat o alta cunostiinta, are aproape toate dotarile (si la 211 le stiu bine) bun, hai sa zicem ca alea nu conteaza, dar cum sta o masina pe perne fata de una pe arcuri, acolo simti diferenta. Si a dat acu 2 ani sub 10mii. Iar mare lucru n a bagat in ea, masina se incapataneaza sa mearga bine.
          sa spun ca nu e real ce am vazut?
          Sau oare de o pune la vanzare o sa ia 15mii ca atat valoreaza?
          Avem inflatie, dar nu a venit asa repede...
          Last edited by Sharky; 06-10-2021, 11:06 AM.

          Comment


          • #35
            Domnu` Sharky,

            Stii cum e cu masinile astea ? fac o paralela foarte aiurea, dar o fac, cu toate scuzele "misogine"

            Un tip vede o fata faina. Cu care vrea sa se casatoreasca si sa-si faca o familie. Arata bine, e ochioasa (paralela cu "dotarile" si "motorul bun"); Poate si dansa il place pe el; Poate chiar este o iubire sincera; Dar trecutul fetei e f.dubios - a fost si cu ala si cu ala, si cu aialalti, in trecut a lucrat si cu camerele web, a fost si`n Italia/Spania o perioada, etc (paralela cu istoric bogat, kilometrii pe masura). Sau mai sunt cazuri in care n-are nici buletin sau adresa oficiala (adica e inmatriculata pe un veteran, pensionar, decedat, etc)

            Disclaimer - Comparatia este f. fortata (chiar aiurea as putea spune) si nu vizeaza pe nimeni in mod special !

            Revenind, unii sunt dispusi sa treaca peste. Altii nu.
            Printre aia cu "altii nu" ma numar eu, dl. Traian, Dl. Gombos, Dl. George si sunt ferm convins ca lista-i lunga, aci pe forum (cer scuze anticipat ca nu i-am mentionat pe toti)

            Nu te supara:
            NU AI CUM SA GASESTI;
            - 210 bun la 1-2000 EUR
            - 211 bun la 3-5000 EUR
            - 212 bun la 5-8000 EUR sau chiar sub 10,000

            Sau poti, dar trebuie sa faci un compromis. Unii il fac, altii nu.
            Suntem multi, dar suntem foarte diferiti.

            Apropos, nu se justifica financiar un impozit de 6500 lei la un motor de 4000 cmc. Mai ales ca masina nu e de colectie, istorica, ceva care sa justifice un asemenea sacrificiu material
            Eu personal, as avea o mare jena la card/buzunar/cont sa stiu ca pana la 31 MARTIE (an de an) trebuie sa "bobinez" aceasta suma, doar ca aibe numele meu/al firmelor mele in talon.
            Gandeste-te ca in cativa ani, o mai achiti odata, doar din impozitul pe care-l datorezi la fisc.

            Cotinuand cu comparatia mea idioata, e ca si cum ar fi in joc trecutul ei dubios dar la care se mai adauga si intretinerea (coafor, vacante exotice, cadouri, ceasuri, etc)
            1963 Simson SR2E
            1990 Mercedes W124 250d
            2001 Mercedes W210 200K
            2005 Mercedes W211 220cdi
            2018 Suzuki Baleno

            Comment


            • #36
              Eu cred ca, comparația e mult mai simpla de văzut și explicat:
              - alea "scumpe" sunt mașini
              -alea ieftine sunt cărpeli, peticite cu piese din dezmembrari, cu 4 matic off
              Din acest punct, fiecare alege ce vrea, în funcție de propria motivație și explicatie! Ca, văzute din avion toate îs Mercedes-uri, aia e alta poveste....Stima.

              PS: am ales o explicație generala, tocmai pentru a nu întra în coliziune cu un coleg care tot încearcă sa ne impună un Mercurial la prețul de vânzare al mașinilor...alea pe care le crede el bune!!
              Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
              Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
              Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
              SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
              https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

              Comment


              • #37
                Cu compromisul asa e.
                doar ca nu te casatoresti cu masina nu te opreste nimeni sa o dai mai departe daca nu iti place.

                clk ul de care zic din 2007 s a dat la 5500 in 2018! Si e de nou la acelasi om cu multe schimbate. A stat la vanzare jumate de an initial vroia 8mii. Masina avea 160km, dar ambreaj nou, radiator nou, niste brate noi.
                Ce e dubios in acel istoric?
                omul a luat o si a facut 70k, niste brate si telescoape spate.
                Ce e asa rau in afacerea facuta? Care e compromisul ala mare?
                Ca nu are 50k? Eh, da nu are, dar in resti a mers bine.
                dar omul care a luat clk ul de nou, adica fata mare, de la parinti de acasa. Si la 120k s a ros pinionu si i a sarit lantu?
                Pai ce compromis mai e ala la masina de 70k plus intretinere in reprezentanta? La ce i a folosit?

                Intelegi unde bat si cu e200k prezentat de tine?

                Omu cu 4.2 cdi are bani si ala e moftu lui sa aiba motor puternic. Am prezentat masina doar in ideea ca e mega dotata si functionala desi sare catre 300k acum.
                ​​​​​​s a folosit de ea 100k aproape si uite ca nu a fost epava chiar daca a luat o de mai bine de 2 ani cu sub 10mii euro.
                in germania de unde a luat o impozitele sunt decente la motoare mari, deci e exclusa ideea ca se dau ieftin din acest motiv. Rar gasesti asa dotari si model ingrijit cum e ala. Ca sa il compar cu masina din linkul tau, hai sa fim seriosi...
                ​​​​​​
                ​​​​​​
                Tu cred ca vb de masini care is aproape ca noi. Acolo de acord, costa. Dar eu zic ca sunt destule care daca nu ai pune testerul pe ele sau nu te ai uita la km, doar sa evaluezi starea masinii, la achizitie si apoi dupa 2-3 ani vei fi la fel de multumit.


                Cristi, exista categoria de mijloc...care e f larga...
                ce, masinile tale personale care au trecut de 50k sunt toate facute din bucati si praf? Ia incerca sa vinzi una sa vezi cu cat reusesti.
                Last edited by Sharky; 06-10-2021, 14:41 PM.

                Comment


                • #38
                  Originally posted by Sharky View Post
                  Cristi, exista categoria de mijloc...care e f larga...
                  ce, masinile tale personale care au trecut de 50k sunt toate facute din bucati si praf? Ia incerca sa vinzi una sa vezi cu cat reusesti.
                  După mine, clasa de mijloc pe care o susții tu este cea care vrea dar nu prea poate!! Și atunci se mulțumește și cu un scaun ros, cu niște elemente de direcție din dezmembrări și restul celor prezentate și susținute de tine.
                  Părerea mea e ca trebuie sa ne cumpărăm masina pe care avem bani sa o întreținem nu pe pe cea pe care avem bani sa o cumpărăm!! Nu cred ca e o rușine sa avem un Logan nou, ținut la reprezentanta, sau un Opel sau o Skoda, decât sa avem un Mercedes din dezmembrări!!

                  Am vândut 3 dube cu 710, 750 și 380 000 de km cu 10 cu 10500 și cu 11800 euro, tocmai datorita istoricului La Mercedes și întreținerii cu piese OEM în proporție de 90%!!
                  Altfel mai mult de 6-7000 nu luam pe ele!!!
                  Stima.

                  Ps: pentru a nu înțelege ca reprezint o anumita clasa, am doar o duba Mercedes și...un Ford Focus!!
                  Tocmai, pentru ca nu îmi permit deocamdată sa întrețin alt autoturism!!!
                  Pot cheltui lejer 2,3000 de euro sa repar duba, dar nu as fi incantat sa fac asta cu un turism!!
                  Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
                  Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
                  Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
                  SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
                  https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

                  Comment


                  • #39
                    Bun, deci sa le luam pe rand.

                    w211le FL classic chel la 3500 avea scaunul si volanul ros. L-a costat 500lei scaunul si schimbatorul, retapitare, sau de dadea 1000-1200lei lua un interior de piele naturala neagra.
                    Dar vb aici de o masina din 2008 cu 3500E !!! Care a mers 70k cu probleme mici si inca nu face figuri! Ce e asa rau in asta?
                    Si acu nu imi spune ca trebuia sa isi ia logan de banii aia. Cere masina atentie, dar e clar mai ok ca un lighean si macar banii tii cere in rate, nu toti odata.
                    MAsinina niciodata nu o iei de toti banii. Un logan la 3500E nu e nici ala nou.

                    Elemente de directie SH, sa fim seriosi, nu la 211 si nici la 212 nu e cazul, daca vb de caseta.
                    Ca despre bielete, capete de bara, brate hai bre ca toata lumea are bani de ele, nu le pune nimeni din dezmembrari.
                    Fie OE sau nu, cat timp nu au joc sunt bune, mai departe finantele si le socoteste fiecare.

                    La restul cand ma intalnesc cu oamenii o sa fac si o sa pun poze, ca deja vb avioane doar de dragul de a vb.
                    Azi maine orice care nu are 50kkm si nu costa mult e dauna totala facuta din 3, scaunele sunt rupte si nu poti iesi din parcare cu ele.
                    Hai sa nu exageram...totusi...
                    Intre masinile care au circulat putin si au 50k reali si cele mega frecate pe taxi sau facute de samsari din 3, exista masinile normale...si cam astea reprezinta grosul, si pretul e intre.

                    Normal ca masina noua e o singura data in viata ei noua, dar nu inseamna ca restu sunt praf sau ca orice care e trecut de 50k e terminata.
                    Ce, 211 colegului george care a trecut de 200k inseamna ca e cazan acum? Ca doar el scrie ca n-a bagat nimic in el, doar s-a tras pe drumuri romanesti.
                    Sa inteleg ca e de aruncat acum?

                    De piese ca sa zic, indiferent ce pui, important e cat timp iti tine masina functionala e ok, ca nu face nimeni transport international cu masina personala.
                    Uzura nu avanseaza asa de des.
                    In masina personala nimeni nu are chef sa bage bani, aia e clar pt ca sunt bani care nu se mai intorc, Dubele tale produc bani, acolo e alta poveste.


                    Mai stiu un prieten cu f30 2011, luat in 2015 la 55k cu 22mii pe firma, altfel mai dadea tva.
                    Masina frumoasa, interior deschis, dotari, istoric si itnretinere doar la Bavaria.
                    Ca cel putin o data pe an o pune la vanzare. Acu a primit pe ea 13mii dar nu prea serios.
                    Pai daca ala e pretul de ce nu se vinde?
                    Asta e realitatea economica in tara. Are rost sa o negam?
                    Last edited by Sharky; 06-10-2021, 17:47 PM.

                    Comment


                    • #40
                      Din pacate in tara nu prea se vinde- ca lumea prefera o masina de 800mii km cu 6000 eur (care arata pe bord 150 mii km) decit una de 175 mii km corecta la 12000 eur.
                      Dar Cristi are dreptate, la o masina de peste 6-7 ani, mai putin conteaza suma de achizitionare decit suma de intretinere- ma astept ca la un w212 de 6-7 ani si ~150 mii km sa fie ~2-3000 Eur /an dupa care creste exponential cu varsta - dar aici incep discutiile - evident ca poti sa o repari cu piese oem si va merge ca noua, sau cu piese din SH sau aftermarket si vei merge ca si cu un logan (ex discurile frana- cele aftermarket - ATE, Textar, etc - nu ma tin mai mult de 3-4 luni- am incercat ). Si atunci intrebarea este - daca iti permiti doar 500 eur pe an - de ce nu un logan/skoda- care merge perfect decit un mercedes care merge ca naiba si nu ai incredere ca te tine pina la coltul strazii? eu prefer o masina care merge perfect - indiferent ca-i skoda sau mercedes- daca atita imi permit- decit una care sa o tot carpesc

                      Comment


                      • #41
                        N-ai cum scoate România din unii romani!! : ) E clar ca după atâția ani de comunism și vise , a vrea e mai puternic și mai rațional decât a putea!
                        Cu volanul ros, cu scaunul uzat, mai facem o invenție personala la motor ca merge și asa ( aici colegul Sharky e campion) dar e Mergedes tati!! Nu trebuie sa te superi pe mine, nu o spun cu răutate sau dispreț!! Asta ești tu și noi te apreciem pentru asta! Ești băiat descurcăreț, bravo ție!!
                        Ce dacă femeia e mai largă...dam mama cu zeama de lămâie și e fata mare!!
                        Doar ca, încearcă și tu sa înțelegi ca exista și alta liga!! Atâta tot!
                        Ps: piese din dezmembrări...scria cineva de brate spate sh și de amortizoare parcă??
                        Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
                        Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
                        Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
                        SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
                        https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

                        Comment


                        • #42
                          Eu nu sunt un exemplu bun. Masina pt mine e si hobby.
                          deci pot sa spun ca si eu sunt in alta liga...

                          Pe mine nu ma satisface ideea ca ma duc la reprezentanta si o pune pe stand si gata stiu ca garantat pica pe mana unui geniu al mecanicii. Hai sa fim seriosi.
                          Hai sa privim sociologic cam cata ambitie tehnica are un mecanic si cata are unu care e programator de meserie si lucreaza in domenii tehnic de mai bine de 15 ani.
                          oare cam care dintre ei s a plafonat dpdv intelectual si care are o capacitate mai mare de analiza si care in fiecare luna invata ceva nou ca sa tina pasu?

                          Eu pun mana pe documentatie, vad specificatiile inteelg ce e cu ele si incerc toate posibilitatile si aleg ce imi place.
                          ce zici mai suntem in aceeasi liga?
                          ​​​​​timpul nu imi permite sa fac mai multe ma leg si eu de ce imi sta in putere si pt ce am scule, nu de alta dar doar pt hobby deja aloc prea mult timp.

                          Sigur, apar tto felul de negativisti ca n ai cum ca nu se poate, daca era sa te iei dupa negativisti nu aveam nici avioane nici masini, inca eram calare ca deh, altceva mai bun decat calu pur sange nu exista.
                          negativisti care nu inteleg ca unii chiar au ambitie tehnica si au cap nu doar ca sa nu le ploua in gat si le place sa isi bata capul sa rezolve probleme nu doar sa bea bere.
                          asta e hobby ul meu si e util pe deasupra.
                          azi maine o sa mi se spuna ca stau la demisol in chirie si fac foame ca sa imi carpesc masina ca altfel nu se explica. )

                          Cu bratele sh sau telescoape nu stiu cu cine ma confunzi in caz ca despre mine era vb.
                          Eu am schimbat deja mai multe arcuri ca sa mearga cum imi place, si ca sa stai linistit erau noi.
                          Da da stiu, nu spune, de luam originale de elegance si ramaneam la gume de 16 garantat statea mai bine barca...pardon, masina.
                          ​​​​​​volanu ros se retapiteaza si arata bine, volanu fara mahon...nu are farmec. Scaunu se retapiteaza si ala cand oi avea chef, in schimb un scaun textil si fara memorii...e si in logan.
                          cand afli cat de faine sunt memoriile si pernele din scaun deja poti zice de alta liga.
                          sau de pernele din suspensii, alea chiar sunt altceva per total.

                          Plus este altfel e cand lucrezi tu la masina de hobby.
                          Gen da, ma laud ca mi am facut distributia si mi am schimbat suspensia, ba am gasit metode noi si mai rapide fata de ce am discutat. Umblat la frane cu sbc fara star, blasmefie, nu se poate, sigur am stricat ceva..
                          ca doar sbc ul e facut de zei, mintea umana nu il poate intelege.

                          Frica de coltul blocului???? Amuzant, e masina principala de concedii. Asta face, drumuri lungi si al dracului, nu m a lasat inca in 70k pana acum!


                          Spuneti ca discurile nu tin. Imi pare rau de ghinionu vostru ale mele tin si pe circuit. Am deja 60mii cu ele, inca nu sunt la minim si nu bat. Sa fie faptul ca am curatat suprafetele si discul l am verificat cu comparatorul sa nu bata?
                          idem rulmentul cand l am desfacut/gresat?

                          Mai mult decat un prieten cu f30 care a platit 2700 la reprez pe frana fata spate. Ce sa zic bravo lui.
                          Altii se dau cu ferodo ds2500 cu motoare ce bat catre 300 cai, si alea tin, dar deh, la altii doar originale altfel le pute...

                          O tot dati cu 212 le de 6mii euro care clar e jaf, dar nu ziceti nici pas de cele din gama 9-11mii care sunt decente daca le iei ingrijite de la unu care chiar vrea sa vanda nu unu care cere la misto 15 20mii si dupa un an tot cu el ramane.
                          Daca nu e cerere si oferta e mare, pretu e normal sa fie mic, nu e romanism...

                          uite aici scaunul sofer de la un 212 cu 270k. Scuze pt lumina proasta. Volanu era iar intact. Luat cu 11 mii acu 2 ani direct de la primul proprietar.
                          Acu incearca sa ia 10mii, dar nu prea are trecere.
                          de era lumina mai buna iti faceam la un alt e200 luat la 1800e, care daca vezi cat de tzapan sta pe drum si cum toarce motoru iar interiorul nu e deloc ros o sa zici ca n are cum...la banii aia. Dar uite ca atat a fost.

                          ​​​​​​​Sa nu crezi ca am luat o personal, eu unul le iau cao lauda cand mi se spune ca n ai cum sa faci aia... Si in final o fac..
                          Attached Files
                          Last edited by Sharky; 06-10-2021, 23:41 PM.

                          Comment


                          • #43
                            Amin.
                            Gata cu cearta!
                            ​​​​​​
                            Mai bine bem o bere toți decat sa o bem separat, ca am ramas oricum puțini și fara prea multe informații!
                            Să știi să lupți când vrei să ai.
                            Să nu regreți când pierzi sau dai

                            Comment


                            • #44
                              Nu e cearta, eu nu ma vad atacat.
                              Doar sunt contra argumente.

                              Totodata masinile de care spun eu nu se gasesc pe toate gardurile, trebuie cautate bine...
                              Gen din 50 de 210 la 2mii euro gasesti1 sau 2 decente, in rest jafuri pe care se cere...la misto.
                              dar acum sa fim seriosi, pasiunea cere si rabdare...

                              Comment


                              • #45
                                Corect ce zici ! Expunerea de argumente nu e o cearta!
                                Da, dar fa precizarea asta: tu, altul și un alt altul ați avut noroc sa găsiți ceva bun la preț mic! Voi sunteți excepțiile!!
                                Dar, ieftin și bun e foarte greu spre imposibil de gasit!! Nimeni nu vinde ceva ieftin și bun din cauza impozitului, a poluarii, a faptului ca "nu se mai asortează cu pantofii" sau ca i-a rămas mica anul asta!!
                                În rest, fiecare cu pasiunile lui...OEM sau aftermarket! Stima.
                                Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
                                Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
                                Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
                                SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
                                https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF