Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Intrebari / sfaturi / calcule & extra -- E class W212 Facelift

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • narcys72
    replied
    Salut. Doresc să-mi cumpăr un w212 an 2015. L-am găsit și vreau săi fac și eu o verificare cu istoricul ei după codul vin. Ma poate ajuta cineva? Va mulțumesc anticipat. Cod vin este WDD2120011B109008

    Leave a comment:


  • Sharky
    replied
    Rugina de la sarea din Romania.
    Fa o poza cu arcu rupt dupa ce rezolvi problema si probabil acolo vei vedea raspunsul. Eu pariez ca zona rupa e patrunsa bine de rugina.
    Nu uita ca rezistenta e data de puterea a 4-a a grosimii, deci ajunge sa pierzi 0.5mm din cauza coroziunii si zona respectiva se slabeste considerabil, se va indoi mai tare, fisura se adanceste mai tare si tot asa.

    Dupa mine si de bate fier pe fier, nu prea cred ca are ce se strica in spate. Poate bucata rupta se incaleca cu restul arcului, dar ce iti mai pasa din moment ce il schimbi?

    Leave a comment:


  • george_pfx
    replied
    Si la mine tot stanga spate )) dar daca nu-i de la drumuri, atunci care ar fi cauza? Nu are nici o varsta si nici un rulaj care sa justifice "lejer" ruptura. Maybe just bad luck .

    Am comandat toate piesele pe original conform seriei. 195 de eurasi (TVA dedus + transport inclus) de la acesti baieti -- https://www.fixparts-online.com .

    Pare rezonabil. Sa vedem acu manopera

    La 211 arc fata rupt inseamna ca ramai in drum.
    Sa tot fie vreo saptamana buna de cand merg cu el asa, si pana vin piesele, pana le schimb, inca vreo 2. Trebuie doar sa nu te mai dai pe curbe si sa iei denivelarile usor, altfel se aude un fier pe fier cam uratel si sigur nu se intampla chestii bune pe acolo )
    Last edited by george_pfx; 08-04-2021, 11:09 AM.

    Leave a comment:


  • Cristi Nazarov
    replied
    Originally posted by george_pfx View Post

    Apropo, tocmai mi s-a rupt un arc pe spate. Distractia ar fi vreo 200 de euro + manopera din ce am gasit pe net, hai 150 daca nu pui originale desi la cat de des schimbi arcurile cred ca ar merita originale. Asta pt toata puntea, bineinteles, incluzand cauciucu si rulmentul. Of, drumurile patriei <3.
    Nu te gândi ca e de la drumuri....SPRINTERUL are o foaie de arc stânga spate rupta, Focusul are arcul spate stângă rupt, Nissan Tida, arc spate stânga rupt, apoi Opel Meriva și Vw Polo cu arc spate rupte!!!Toate astea merg doar în Germania!!!! Ce nu înțelegem noi e cum de se rupe doar pe spate stânga la toate!

    Leave a comment:


  • Sharky
    replied
    Non originale doar daca stii ce producator sa alegi si cum.
    dupa seria de pe arc, daca se vede e usor. Altfel e mai greu, trebuie ceva munca de detectiv care nimeni nu o face.
    te intreaba daca ai elegance sau avantgarde si iti tranteste un arc asa la misto, nu e curios ca apar vreo 3 sau 4 de fapt.
    ​​​​​​

    Te poti interesa daca arcul rupt pe fata iti incapaciteaza masina sau nu. La 211 arc fata rupt inseamna ca ramai in drum. La alte masini doar se lasa mai jos dar ajungi acasa lejer. Asa macar nu schimbi decat cand trebuie.

    Si nu e vb de drumuri e vb de calitate si dimensionare.
    Passatu din 98 merge din 2003 prin tara tot pe aceleasi arcuri si e trecut de 400k. Din 2003 garantat nu au fost schimbate.
    Last edited by Sharky; 08-03-2021, 12:47 PM.

    Leave a comment:


  • george_pfx
    replied
    Exact asta e si parerea mea, ca masinile s-au cam prostit tare de tot in ultimii ani si pur si simplu nu merita sa dai 25-35k pe ceva ce poate merge 1 an fara batai de cap dupa care incepe sa te supere ba una, ba alta, de nu te mai poti bucura de masina.... aia e, le fac baietii sa tina 3 ani bine dupa care dumnezau cu mila!

    Eu unul ma uit la ce apare nou nout acum in ideea sa-mi cumpar peste 3-4 ani, dar ma ia groaza cand aud povesti de la posesori )

    Vorba voastra, mai bine ceva mai vechi dar bine intretinut.

    Apropo, tocmai mi s-a rupt un arc pe spate. Distractia ar fi vreo 200 de euro + manopera din ce am gasit pe net, hai 150 daca nu pui originale desi la cat de des schimbi arcurile cred ca ar merita originale. Asta pt toata puntea, bineinteles, incluzand cauciucu si rulmentul. Of, drumurile patriei <3.

    Leave a comment:


  • Sharky
    replied
    Aia nu stiu ce sa zic.
    ce daca cere bani? Daca iti place ii dai si ai o masina buna.
    vrei ieftin? Lighean, pardon logan nou. Dar nu va fi niciodata la nivelul masinii tale.

    Eu singuru regret la masina mea e ca am cumparat o prea cazan. Acu e buna, toate merg, dar cu multe chestii mi am pierdut vremea.
    Asta e. Dar sa imi spuna vreunu ca la 13mii (cand trag linie dupa 75k si 5.5 ani) luam un opel astra. Ma umfla rasu sau ii pica lui falca cand il compara cu ce am eu.
    Deci mai e si asta de luat in calcul.

    In rest sa dai 40k ca peste 5 ani sa ii scada valoarea la 20k, acolo trebuie sa ai multi bani de spart.

    Leave a comment:


  • Cristi Nazarov
    replied
    Ma bucur sa vad ca mai avem colegi cu capul pe umeri si simtul realitatii!! Raman la parerea ca trebui sa iti cumperi masina pe care ai bani sa o intretii ( as fi rau daca as spune.."nu cu motorina in pivoti si alte legaturi cu sarma" ?? ) si nu pe aceea pe care ai bani sa o cumperi!!! Iar intretinerea ca e Oem sau after market, e libera alegere a fiecaruia,atata timp cat o face la timp!! (precizez asta ca sa nu se mai insinueze ca as fi frate cu reprezentanta Mercedes )
    Cu ce poti schimba?? Dupa mine, cu ceva identic sau "in jos" nicidecum cu ceva mai nou, din pacate...Si vb aici doar din privinta calitatii pieselor! Vb din experienta Mercedes, chiar daca e Sprinter si nu turism...am schimbat pe actuala masina intre 200 si 300 000 de km piese pe care la celelalte le schimbam abia pe la 6-700000 de km sau deloc! Din pacate.....
    Cat priveste bagatul banilor in ea,eu privesc altfel...mai bine intretii ceva ce ai si e bun decat sa intretii ceva mai nou,mult mai des si cu alte probleme mai noi...asta si la alti bani de achizitie Stima.

    Leave a comment:


  • gombosc
    replied
    Originally posted by george_pfx View Post
    PS: despre afirmatia mea de mai de mult, ca n-as vinde masina nici mai tarziu fiindca nu stiu ce mi-as lua in locul ei, ce parere aveti? la ce s-ar putea uita un posesor de W212FL ca upgrade? nu ma bate gandul, dar e food for thought.
    si eu sunt in situatia asta - cel mai logic replacement ar fi un W213- dar cele pina in 2018 au avut numai probleme- iar cele de dupa 2018 cu dotari similare imi depasesc serios bugetul (ca se cere 40K+ Eur pe ele)
    pe de alta parte sunt foarte multumit de cum merge masina - sigura ingrijorare ar fi ca timpul trece si va trebui sa bag tot mai multi bani in ea....

    Leave a comment:


  • george_pfx
    replied
    Originally posted by Cristi Nazarov View Post
    Bun, dar voi ați remarcat spusele omului?? Plăcuțele de frana de la jumătate sunt mai dure și strica discul, de aceea se recomanda schimbarea lor!!!
    Tre sa recunosc ca acu' ca v-am auzit, si mie imi suna a ineptie, dar aia e, am luat-o de buna ) nu sunt in niciun caz de specialitate, nici macar amator, cel mult pasionat light asa, si totusi am inghitit-o; ce putem spune de oameni (voiam sa zic femei dar... nu e intotdeauna adevarat) care merg la service cu problema "masina nu mai merge" si cam acolo se opresc cunostiintele lor? oare nu ne intoarcem la mecanici/service-uri care abia asteptau sa vina persoana assta s-o jecmaneasca oleaca?

    De acord cu afirmatia "scump != bun", dar facuta doar la modul "scump nu IMPLICA bun". Altfel, nu prea. Caci in marea majoritate a cazurilor, 'bun' cam implica 'scump'. Cu foarte rare exceptii pentru care aint nobody got time fo dat sa le caute. Sau, cine are, si chiar le gaseste, bravo lui. Dar nu putem trage vreun invatamant de acolo, fiindca pur si simplu nu-s date destule.

    O atitudine des intalnita la posesorii romani este 'nu intretin masina nu fiindca nu mi se pare ca merita sa bag 2k in ceva ce costa 10k, ci nu intretin masina fiindca n-am!'. Si acolo-i baiu, de ce n-ai? Pentru ca te-ai intins la achizitie mai mult decat ti-ai permis! Nu la modul ca ai cheltuit toti banii, ci ca ai cumparat o masina crezand ca sa ti-o permiti inseamna sa ai bani s-o cumperi, ceea ce e gresit. Mai ales daca "am bani s-o cumpar" inseamna am strans din dorsal niste ani si am facut eventual si vreun imprumut. Clar nu! Daca si-ar cumpara toti masini din veniturile pe 4-6-8 luni, parca altfel s-ar simti sa decarteze 5% din veniturile pe iulie 2021 ca sa faca vreo operatiune la masina, versus 200% din aceleasi venituri.

    In rest, spor la km si la masini trainice .

    PS: despre afirmatia mea de mai de mult, ca n-as vinde masina nici mai tarziu fiindca nu stiu ce mi-as lua in locul ei, ce parere aveti? la ce s-ar putea uita un posesor de W212FL ca upgrade? nu ma bate gandul, dar e food for thought.



    Leave a comment:


  • gombosc
    replied
    De la un dealer serios din germania- nu iei o masina proasta pt ca tre sa-ti faca tuv-ul daca ceri si sa-ti dea garantie un an daca ceri- asa ca masina va merge perfect- dar pretul mai mare evident. Dar sunt si in germania dealeri dubiosi- de ex cei care scriu - "for export only"

    Leave a comment:


  • Sharky
    replied
    Asta asa e. Dar diferenta matematic nu e imensa.
    dai 3500 lei in plus pe an fata de 3l.
    In 8 ani dai 5mii euro.
    5mii + 7500 dau cat de un 212 non fl bun, sau un 212 fl probabil prost.
    Iar 221 e mult peste 212 modelul ala chiar era ceva special.

    ​​​​​dar asta vroiam sa spun cu realitatea. Nu e cine sa le cumpere. Ca daca vrei nu sunt chiar asa scumpe.
    omul mi a arata niste facturi, a facut si el destule...
    Nu era un cazan care se da de rau. Totusi suma primita e jenant de mica, demna de ultimu samsar.

    De asta nu prea inteleg cum de altii dau mai mult pe un e din acelasi an care nu e nici pe jumate masina cat e ala.
    Si de aici vreau sa extrapolez ca si daca vreunu se apuca sa ceara 15mii pe 211 lui facelift, sau un 7mii pe non facelift, sa fie sanatos...ca e de unde alege.

    Totodata sa fim seriosi, nu stiu dealerii straini aia la ce preturi le iau, dar romanasii nostri au prententia sa cumpere o masina cu niste bani gen 5-6mii sa umble cu ea 5 ani, timp in care doar sa schimbe ulei si placute (unii se si lauda cu asta ) si apoi vor sa o vanda tot cu atat...

    Leave a comment:


  • george_b_20
    replied
    S-ul nu s-a vandut datorita motorului si a carburantului: este o masina exotica.
    Cand, datorita produsului, tintesti ca si viitor cumparator
    1) un pasionat
    +
    2) un iubitor de S, fix modelul asta
    +
    3) cu bani sa faca risipa (5-6000 lei impozit); la 6000 impozit/an, plus mentenanta, in 4-5 ani o mai achiti odata.
    e clar ca nu tb. sa te astepti sa o dai rapid.
    Ba chiar sa te astepti sa-ti vina diversi indivizi cu urmatoarea abordare: "fratiwere, nu mi-o dai asa, fara acte, si-ti dau banu` cash?"

    Daca era S320 sau S350, motorina, o dadea f. rapid.
    Apropos, acum 2 ani la reprezentanta MB din Iasi a aparut un S320 CDI 4Matic, negru. 14,000 EUR cu tva. Avea sub 100,000 km din ceea ce retin.
    Crede-ma ca am vrut sa mi-o iau. Pana m-am sucit cum "s-o vand" si p`asta sotiei, s-a dat relativ repede.

    Deci, cazul tau, cum bine puncta cineva inainte, este o exceptie.

    Leave a comment:


  • Sharky
    replied
    Originally posted by gombosc View Post
    ania - sa gasest una care- i buna- si cum 99% nu sunt bune, si daca ai una buna - nu te mai crede nimeni ca-i buna - si pici in aceeasi galeate cu restul.
    Problema nu -i cu ce este la vanzare ci la cumparator
    O cunostiinta vinde s ul primit de la parinti. 2008 parca, masina e luata de noua, oameni cu bani.
    intretinere in general in reprezentanta, din ce stiu eu niste perne, consumabile, nimic notabil. Masina faina, model lung, scaune in spate reglabile, interior frumos si intretinut f bine.
    Bate spre 200k. La exterior i a pus omul kit amg si tobe amg, jante mai mari, asta a fost damblaua lui. Motorul e 3.5 benzina.

    F faina masina atat cat m a lasat putin sa o conduc (mi a fost frica sa o accelerez, conduceam zici ca statea printul in spate)
    Omu a tras ceva de ea cand a condus el, super masina si super stare impresionant. M am urcat in 211 si m am simtit ca am urcat intr un matiz.

    Bun, pe masina asta i s au oferit 7500e la reprezentanta la buy back. Era pe net la 10mii si nu prea a avut trecere. Nu m am mai intalnit cu omul, nu stiu daca a dat o. Greu cu atatea masini de combinatori pe piata sa apuci sa dai una buna.

    Dar cu atat istoric cu atatea lucrari facute in service oficial al marcii, de ce numai 7500?
    luat asa subiectiv s ul ala e peste orice 211 facelift la orice capitol (exceptie amg). Totusi... Suma respectiva e jenant de mica.

    Leave a comment:


  • Sharky
    replied
    Corect, aia asa e. Dar eu ma tem ca e diferenta si intre reprezentante. Una e cand pe masina pune mana Heintz si alta cand pune mana Dorel...Iar la noi din ce aud nu mai gasesti oameni sa lucreze. Cei grei cu experienta s-au retras sau si-au facut atelierele lor.
    La fel cum esti tratat acolo cand ne relatezi povestea cu : ai venit cu masina pe roti, pleci cu masina pe roti. Ia zi in cate service-uri iti spune asta la noi?
    Sunt mecanici buni, sunt mecanici rai, care cum il prinzi, dar niciunul nu sta sa iti faca mare arta din 2 motive: nu are timp si nici nu ai tu bani sa il platesti sa acorde atentie la orice detaliu.

    Si cred ca si in Germania sunt garaje cu scule de inchiriat, te duci si iti faci de cap. Fiecare dupa ce posibilitati si ce pasiuni are.

    In rest de acord cu tine cu povestile cu uleiuri si altele. 99% din oameni n-au facut ncii un test obiectiv cu uleiul ala. Singurul criteriu e sa nu il consume, dar sa fim seriosi, un motor care papa ulei nu se satura indiferent ce ulei pui.

    Tot ma bate pe mine gandul de a doua masina ca proiect, dar uite ca nici de asta nu am timp cat as vrea....
    In final tot acolo ajungi sa dai banul sa lucreze altul in locul tau.
    Last edited by Sharky; 06-11-2021, 13:17 PM.

    Leave a comment:

Working...
X
Logan | Dacia Logan |Anulare DPF