Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

W126 500SEC S-Klasse BVLgari-ul nr2

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    E super asta a fost usor sa vedem cel de la schimbator Le faci toate?
    Mercedes-Benz E220C 124 automatic '94
    Mercedes-Benz 230C 123 automatic '78
    Mercedes-Benz SL320 129 automatic '96
    Mercedes-Benz E200C 124 automatic '95

    Comment


    • #47
      Salut , stii de unde se cupara lacul poate si cum se numeste . se da cu pensula sau pistol. Multumesc

      Comment


      • #48
        Da, asta a fost usor insa am dubii in ceea ce priveste consola din mijloc si restul...ramane de vazut.


        Lacul l-am primit mai demult si habar nu am cum se numeste .



        Heckrollo (perdeluta electrica):

        Din pacate perdeluta nu mai are tapiteria originala. Unul mai destept a fost inspirat si l-a imbracat cu piele, care binenteles nu a rezistat mult la caldura. La primul BVL am reusit sa achizitionez o perdeluta electrica care are tapiteria originala.

        M-am gandit sa fac rocada intre cele doua perdelute, cea inchisa il montez pe SEC si pe asta deteriorata am sa-l refac cu tapiterie gri, ca sa bata cu interiorul de pe BVL.





        Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

        W126 280SE
        W123 280CE
        W126 500SEC
        W220 500L

        'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

        Comment


        • #49
          Originally posted by mer_se280 View Post
          M-am gandit sa fac rocada intre cele doua perdelute

          Despre asta ar fi vorba... http://www.clubmercedes.ro/showpost....&postcount=348

          Dezechipat, curatat, relipt (materialul textil), reglat arc... inca mai urmeaza sa achizitionez un alt miez (melcul dintat) care si-a dat duhul...

















          Last edited by mer_se280; 08-26-2015, 21:39 PM.
          Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

          W126 280SE
          W123 280CE
          W126 500SEC
          W220 500L

          'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

          Comment


          • #50
            Ne mai odihnim si noi...

            Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

            W126 280SE
            W123 280CE
            W126 500SEC
            W220 500L

            'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

            Comment


            • #51
              Incet ne apucam de interior. Este mult de lucru, caldura si-a lasat amprenta mai peste tot. Pielea este tare peste tot, nu a primit o hidratare cine stie de cand.

              In prima faza am scos doar cele din spate, sa vad daca reusim sa-i dam stralucirea odinioara.



















              In spate tapiteria se prezinte acceptabil, insa va trebui sa desfacem spatarul (partea dreapta) la care va trebui sa intervenim cu ac si ata (se poate observa cum cuta nu mai are forma originala din cauza caldurii care a ars cusatura)




              Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

              W126 280SE
              W123 280CE
              W126 500SEC
              W220 500L

              'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

              Comment


              • #52
                Cu ce ai "înmuiat" pielea? Eu am două soluții diferite și sunt o porcărie... Una e BMW originală, probabil d-aia .
                Am ținut la soare mașina, cam o lună și ceva, și acum pielea a devenit scorțoasă și scarțâie.

                https://www.clubmercedes.ro/forum/ha...676-regulament

                Pentru functionarea corespunzatoare a conturilor si pentru evitarea blocarii acestora, va rugam sa NU mai folositi adrese de email yahoo.
                Va rugam sa le schimbati din User Settings.

                Comment


                • #53
                  incearca Leatherique...intai dai cu Rejuvenator Oil si.l lasi peste noapte,apoi cu Prestine Clean

                  Comment


                  • #54
                    Cum soarele a decolorat suprafata pielii, am decis sa reinprospatez si vopseaua. In prima faza am degresat suprafata pielii dupa care am revopsit-o in totalitate.























                    @Zeus...

                    Doar asta, nimic altceva...http://www.farmablu.ro/farmacie/doin...pt-matca-125ml

                    P.S. Cand folosesti crema, maseaza mai tare pielea ca crema sa se imbibe bine in piele!!!
                    __________________
                    Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                    W126 280SE
                    W123 280CE
                    W126 500SEC
                    W220 500L

                    'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                    Comment


                    • #55
                      Cu ce (produsul) si cum (procedeul) ai vopsit pielea?Ai mai facut asa ceva ,nu se ia pe haine daca transpiri?

                      Comment


                      • #56
                        Decaparea cu o subsanta care contine acetona (nu-i stiu numele, l-am primit si eu) si vopsitul cu vopsea pentru piele Perfect Sigma care la randul lui contine acetona (se simte mirosul intepator)...




                        Am mai facut si am testat-o si pe asta, cu o carpa umeda am sters-o bine si nu se lua vopseaua...sper sa nu am surprize in viitor.
                        Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                        W126 280SE
                        W123 280CE
                        W126 500SEC
                        W220 500L

                        'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                        Comment


                        • #57
                          Ok,multumesc!

                          Comment


                          • #58
                            Tetierele...





                            Cotiera...











                            Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                            W126 280SE
                            W123 280CE
                            W126 500SEC
                            W220 500L

                            'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                            Comment


                            • #59
                              Abia astept sa vad tot interiorul terminat :-D Stiu ca o sa faceti treaba buna asa cum a fost si cu celalalt interior. Sa aveti mult spor ca vointa si suflet puneti deja!

                              Trimis de pe al meu GT-I9105P folosind Tapatalk
                              w202 c180: http://www.clubmercedes.ro/baby-benz...ce-t41101.html
                              W202 c220: http://www.clubmercedes.ro/mercedes-...20-t44125.html
                              W210 e220: http://www.clubmercedes.ro/mercedes-...20-t44126.html

                              Comment


                              • #60
                                Si eu astept, insa mai este cale lunga, avansez incet din cauza timpului (ba pe la spitale, ba pe acasa cu tata) e greu...insa nu ne lasam.
                                Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                                W126 280SE
                                W123 280CE
                                W126 500SEC
                                W220 500L

                                'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                                Comment

                                Working...
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF