Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

W126 500SEC S-Klasse BVLgari-ul nr2

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    E ceva de vis... multa bafta in continuare !
    "Perfection is hard to improve"

    Comment


    • #77
      Merci Ionut .
      Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

      W126 280SE
      W123 280CE
      W126 500SEC
      W220 500L

      'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

      Comment


      • #78
        Problemele nu se opresc aici. Masina o mai pornesc din cand in cand si o mai misc din loc ...ici' colo.

        De curand am constatat ca sub masina (la roata din spate, sub pompa de benzina) apare o pata suspecta. :? Cand verific, hoppa...picura benzina! Ne-am bagat sub ea ca sa inspectam si sa remediem problema. Nu am strans un colier suficient cand am remontat pompele de benzina. Ceea ce este interesant este ca nu am avut probleme de genul...masina fiind miscata din loc de N' ori, fara sa las dara de bezina dupa 'mine'!

        Problema rezolvata partial...spun asta deoarece a inceput sa picure din nou benzina...acu din alta parte .

        Urmeaza sa investighez din nou si sa vad ce pot rezolva.



        Intre timp am comandat un set de bujii BERU 14-7 DUO cu codul din EPC A 003 159 45 03
        Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

        W126 280SE
        W123 280CE
        W126 500SEC
        W220 500L

        'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

        Comment


        • #79
          Originally posted by mer_se280 View Post
          spun asta deoarece a inceput sa picure din nou benzina...acu din alta parte .

          Urmeaza sa investighez din nou si sa vad ce pot rezolva.

          Deci treaba sta in felul urmator...capacul filtrului este capsat, care din motive necunoscute a inceput sa cedeze si ca urmare benzia si-a facut loc repede rezultand o mini fantana benzinariana.

          Verdictul final...necesita un nou filtru de combustibil.





          Originally posted by mer_se280 View Post
          Intre timp am comandat un set de bujii BERU 14-7 DUO cu codul din EPC A 003 159 45 03


          Au sosit bujiile...urmeaza sa le montez sa vad daca se schimba ceva in comportamentul motorului. Ultima data am constatat ca doua dintre bujii nu ar functiona...cine stie, poate sa fie si din fise...ramane de vazut.


          Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

          W126 280SE
          W123 280CE
          W126 500SEC
          W220 500L

          'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

          Comment


          • #80
            Daca tot era la promotie, am zis ca merita... distribuitor BOSCH 1 235 522 392

            Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

            W126 280SE
            W123 280CE
            W126 500SEC
            W220 500L

            'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

            Comment


            • #81
              Salut, felicitari pentru proiect, acum sunt dezamagit ca nu ai postat mai mult sa vedem evolutia ✌🏻

              Comment


              • #82
                Originally posted by mer_se280 View Post
                Am folosit multe creme pentru hidratare, insa Laptisorul de Matca este cel mai ok folosit de mine pana in prezent.
                In primul rand felicitari pentru masina, pentru proiect, pasiune si rabdarea de care dai dovada! Intradevar masina este de vis !
                Eu am trecut la alta marca deocamdata dar am ramas cu pasiunea pentru stelute in sange.

                Referitor la "laptisorul de matca" datorita compusilor organici din el am constatat cu neplacere, la fosta masina care aveam un interior de piele de Octavia RS ca a aparut mucegai alb de la crema.
                Eu o dadausem cu abundenta, in ideea de hidratare si posibil sa nu fi sters /masat foarte bine.
                Acum folosesc o solutie de la ProX pentru piele. Cumatrul meu detine trei magazine cu incaltaminte de piele si mi-a recomandat - pentru inmuiere piele Cocolino injumatatit cu apa.

                Asteptam un update la topic! Spor la reconditionat in continuare!
                Stefan

                Comment


                • #83
                  Salutare! Da, intradevar demult nu am mai postat. Anul trecut l-am pierdut pe Tata, dupa care nu am rezistat mult si am fost nevoit sa plec din Tara...



                  Proiectul(le) nu este(sunt) abandonat(e), sunt la pastrare! Sper cat de curand sa ma pot reapuca si sa termin ce am inceput!



                  In ceea ce priveste "laptisorul", am renuntat si eu la ea, in schimb am procurat o crema speciala pentru piele pe care am cumparat-o de la un eveninent "Oldtimer Show".





                  Stima
                  Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                  W126 280SE
                  W123 280CE
                  W126 500SEC
                  W220 500L

                  'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                  Comment


                  • #84
                    Condoleante! Si eu am pierdut mama anul asta la 56 ani. Am adoptat o atitudine mai de hippie referitoare la viata si am inceput sa acord prioritate lucrurilor importante: familie, prieteni, calatorii, hobby-uri.
                    In general fac lucruri care ma bucura sufleteste! Sper sa reusesti sa iti duci la bun sfarsit proiectul!
                    Stefan

                    Comment


                    • #85
                      Salutare din nou. Dupa o lunga perioada de absenta o sa incer sa fac un rezumat (ordonat dupa data) cu evolutia lucrarilor pe care le-am efectuat de la ultima mea postare.


                      "Mai 22, 2016 "



                      Ca sa uit de toate necazurile acumulate in ultimul timp, am mai iesit din casa ca sa mesteresc si la Coupé.

                      In postarile anterioare am mentionat ca motorul nu toarce rotund, suspectand cateva dintre bujii, in cel mai rau caz fisele.

                      Am inlocuit toate bujiile, un set de fise SH, clapeta de acceleratie si noul capac distribuitor.
                      WP_20160508_002_zpsrv1vo5la.jpg

                      Fisele curatate...
                      WP_20160412_005_zpsjrj8meqy.jpg
                      WP_20160412_003_zpsgbrkx8du.jpg

                      WP_20160412_004_zps5cfsptlp.jpg

                      WP_20160412_006_zpsmweey5dl.jpg

                      Distribuitorul vechi vs nou...

                      WP_20160508_003_zpsui3i2tlc.jpg

                      WP_20160508_004_zpshjk9nlcq.jpg

                      Clapeta acceleratie...
                      WP_20160413_005.jpg

                      Dupa montarea pieselor a urmat testul...cheia in contact, dau la automat, la care electromotorul iarasi isi face de cap (remediem problema cu ocazia urmatoare), si dupa cateva incercari motorul porneste, toarce bine, turatia scade dupa cateva sec. la 700-800rpm. Se pare ca am mai avansat un pic.

                      Insa bucuria nu tine mult...dupa pornire am lasat sa se incalzeasca motorul, FARA SA TUREZ MOTORUL, iar dupa ce a ajuns temperatura motorului la 60°C, am piscat foarte putin pedala de acceleratie, turatia urcand la 1500rpm, insa la revenire nu mai scade sub 1100rpm upsss...

                      Urmeaza sa studiez problema in detaliu...de data asta gluma se ingroasa fata de injectia mecanica K-Jetronic.


                      Chiar daca turatia nu a scazut, am dezmortit-o un pic...

                      WP_20160508_005_zps20fkurcd.JPG
                      Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                      W126 280SE
                      W123 280CE
                      W126 500SEC
                      W220 500L

                      'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                      Comment


                      • #86
                        Joi Feb 08, 2018

                        Nimic nou, din cand in cand aerisit, dupa care se odihneste sub husa...
                        IMG-20170803-WA0009.jpg

                        image_141284.jpg
                        Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                        W126 280SE
                        W123 280CE
                        W126 500SEC
                        W220 500L

                        'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                        Comment


                        • #87
                          "Feb 08, 2018"

                          Originally posted by mer_se280 View Post
                          Am terminat cu interiorul pe spate, asa arata dupa revopsire si dupa trei hidratari cu crema. Urmeaza cele doua scaune fata care arata jalnic
                          Pfff, chiar daca am reusit sa "resuscitez" sezuturile din spate, care arata de nota 10, nu m-am linistit, iarasi "m-a prostit foamea". Schimbam modelul interiorului (scaunele fata si cele din spate) cu ultima serie fabricata. De data asta multumesc colegului Ciprian (Cipoaca) pentru scaunele trimise! Si acestea necesita "resuscitare"...vedem ce putem face...

                          WP_20160603_004.jpg




                          Last edited by mer_se280; 09-02-2019, 16:30 PM.
                          Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                          W126 280SE
                          W123 280CE
                          W126 500SEC
                          W220 500L

                          'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                          Comment


                          • #88
                            Asta ar fi visul meu "erotic", un interior gri, asemanator ce am pe BVL ...insa am ramas cu visul, pana in prezent nu am gasit nici un anunt cu asemenea interior (complet)...

                            C__Data_Users_DefApps_AppData_INTERNETEXPLORER_Temp_Saved Images_Mercedes_w126_560SEC_AMG_Japan_interior.jpg

                            C__Data_Users_DefApps_AppData_INTERNETEXPLORER_Temp_Saved Images_HQ_800.jpg

                            Asa ca ne rezumam la ce avem...mai exact un interior care necesita mult de lucru. Cel mai mult au suferit cele de pe spate, care au fost arse de soare in totalitate, in asa fel incat pielea crapa in bucati.

                            Se poate observa ca in partea de sus, langa tetiere pielea e lipsa...
                            1.png


                            Dupa care si partea de jos necesita iterventie. Materiaul textil de la spatare sunt distruse, necesita schimbare...
                            WP_20160608_001.jpg

                            WP_20160608_002.jpg

                            WP_20160608_003.jpg

                            Sezutul se prezinta ok, necesita vopsire si hidratare. Spatarele au fost trimise la tapiter, pielea deasupra unde vin tetierele, si materialul textil vor fi inlocuite!
                            Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                            W126 280SE
                            W123 280CE
                            W126 500SEC
                            W220 500L

                            'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                            Comment


                            • #89
                              Ma bucur ca nu ai abandonat proiectul asta E o masina tare frumoasa si merita investitia.
                              Si eu am de refacut niste scaune, sunt curios cam ce tarife se mai practica la piele.

                              Masina poti sa o inscrii deja ca retro, are mai mult de 30 de ani. Scapi de impozit si vinieta.
                              Si eu ma uit de ceva vreme dupa asa un exemplar, sunt foarte frumoase.

                              Comment


                              • #90
                                Originally posted by grizzlee View Post
                                Ma bucur ca nu ai abandonat proiectul asta
                                La nici una dintre proiecte nu am renuntat si nici nu o sa renunt .

                                "Vin Feb 09, 2018"

                                Pana primesc spatarele, am curatat sezutul, efectiv si perforatiile, dupa care a urmat hidratarea...

                                WP_20160612_003.jpg

                                WP_20160612_005.jpg

                                WP_20160612_006.jpg

                                WP_20160612_007.jpg

                                WP_20160612_008.jpg

                                WP_20160612_009.jpg
                                Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                                W126 280SE
                                W123 280CE
                                W126 500SEC
                                W220 500L

                                'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF