Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

W126 500SEC S-Klasse BVLgari-ul nr2

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    Muncă de chinez !
    Felicitări pentru răbdare !
    Stefan

    Comment


    • #92
      Da, asa este, eram nevoit sa curat si perforatiile, findca "jegul" care s-a acumulat dealungul anilor care a astupat perforatiile, se poate vedea si in poze diferenta 'before and after' .
      Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

      W126 280SE
      W123 280CE
      W126 500SEC
      W220 500L

      'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

      Comment


      • #93
        Originally posted by mer_se280 View Post
        Spatarele au fost trimise la tapiter, pielea deasupra unde vin tetierele, si materialul textil vor fi inlocuite!
        'Dum Feb 11, 2018'

        Optiunea de a schimba pielea la spatare la un atelier de tapiterie specializt care isi fac reclama pe retelele de socializare, s-a dovedit a fi un mare esec!

        Pe scurt, la primirea celor doua spatare de la atelierul de tapiterie la prima vedere pareau ca sunt in regula, totul cusut frumos, nimic nu parea in neregula. Spatarele ajungand acasa, le-am tinut la vedere cateva zile, puse una langa alat. Dupa o inspectie mai amanuntita am constatat ca pe cele doue spatare pielea nu ar fi la fel, adica parca nu se mula cum trebuie. Eu in acest timp gandindu-ma ca din cauza ca pielea recent a fost refacuta si pana se aseaza bla bla bla...

        Tot privind inca cateva zile, m-am enervat, la care cu ajutorul prietenei am desfacut una dintre spatare.

        Shock ,... nu stiu cati dintre voi ati avut ocazia sa vedeti cum este fixat pielea pe cadru. Mai exact cu niste cleme din plastic cu o lungime de aporx. 2cm, care au rolul ca si distantiere. Bun, aceste distantiere au disparut si in locul lor au aparut cleme din plastic (soricel) care au fost stransa la maxim. Am inceput sa turbez cand am vazut , eu gandindu-ma ca le duc sa le faca un expert, si sa iasa treaba calumea.

        Pe langa asta, tapiteria pe verso are tije metlice, verticale si orizontale. cele doua verticale au fost indoite/curbate la montare, care in mod normal ar fi trebuit sa fie perfect drepte!!!

        Pffff, de nervi am uitat sa fac poze la tot...insa am reusit sa prind cateva pe lentila...

        Aici se cunoaste ca spatarul (cel din dreapta), nu e in mintile ei, adica pielea nu sta cum ar trebui. Poate unii nu isi dau seama la prima vedere, insa daca te uiti atent iti dai seama!


        WP_20160708_004.jpg

        Despre aceste cleme ar fi vorba, care au fost inlocuite cu cleme din plastic (tip soricel)...
        WP_20160622_003.jpg

        WP_20160622_004.jpg

        Starea tijei dupa ce am primit spatarele...cel deaupra este cel care a fost indreptat de mine, si asa ar trebuie sa arate nu ca cel curbat care se afla langa...

        WP_20160629_006.jpg
        Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

        W126 280SE
        W123 280CE
        W126 500SEC
        W220 500L

        'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

        Comment


        • #94
          "Lun Feb 12, 2018"

          A urmat scaunul sofer. Am desfacut in bucati tapiterie, toate elementele ce sunt deteriorate vor fi schimbate. Lombara (boala lor), pielea perforata de pe sezut si spatar. Cel de pe sezut a avut cateva zone unde cusatura s-a desfacut, pe care din pacate nu sa putut reface, pielea a stat foarte mult timp intr-o pozitie, parca s-a micsorat. Pielea de pe spatar nu prezenta probleme, doar ca pielea era foare tare (ne hidratat de mult timp) si ce-a mai mare problema ce ma deranja era ca nu mai avea acele cute ca inainte (am sa ma folosesc de o poza a lui Ciprian, sper sa nu se supere, unde arata cu degetul ca "relieful" a disparut cu anii...

          WP_20160603_004.jpg

          DSCI1203.JPG

          DSCI1212.JPG

          Pielea din dreapta, cea originala, pe care se poate observa ca sa tocit cu trecerea timpului, si in partea stanga pielea care va inlocui cel vechi. Se poate observa diferenta intre cele doua materiale...

          WP_20160728_010.jpg

          In timp ce lucram pe scaune, a sosit si noul parbriz. Cel vechi are o fisura si este zgariata de lamelele stergatoarelor...

          IMG-20161116-WA0002.jpg
          Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

          W126 280SE
          W123 280CE
          W126 500SEC
          W220 500L

          'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

          Comment


          • #95
            'Dum Feb 18 2018'

            Scaunul sofer este in proportie de 80% gata...deja se cunoaste diferenta. Toata (pielea perforata) zona sezut si spatar au fost schimbate , dupa care lombara din stanga cum stai pe scaun, si continuarea lombarei, adica pe sezut, care avea crapaturi destul de mari, asa ca nici acea zona nu a scapat fara interventie...

            IMG-20180208-WA0002.jpg

            IMG-20180208-WA0006.jpg


            IMG-20180208-WA0007.jpg

            IMG-20180208-WA0003.jpg
            Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

            W126 280SE
            W123 280CE
            W126 500SEC
            W220 500L

            'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

            Comment


            • #96
              "Vin Feb 23, 2018"

              Piesele sosesc in continuare!

              De data aceasta au sosit cele patru geamuri laterale. Necesita schimbare cele doua de pe fata, adica de pe portiere. Mai exact prezinta urme de zgarieturi verticale considerabile, ca urmare am decis sa le schimb.

              Inca odata multumesc prietenul Ciprian (Cipoaca)pentru ajutor!

              GREEN GLASS...

              IMG-20170926-WA0001.jpg

              IMG-20170926-WA0002.jpg
              Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

              W126 280SE
              W123 280CE
              W126 500SEC
              W220 500L

              'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

              Comment


              • #97
                " Sâm Feb 24, 2018"

                Poze gasite prin arhiva. Asa aratau scaunele inainte sa ajunga la mine...

                Cele de pe spate, spatar si sezut...
                DSCI1568.JPG

                DSCI1569.JPG

                DSCI1598.JPG
                DSCI1599.JPG


                Cele de pe fata...scaun sofer

                DSCI1584.JPG



                DSCI1603.JPG

                Scaun pasager...
                DSCI1571.JPG

                DSCI1575.JPG

                Cotiera...

                DSCI1600.JPG

                DSCI1602.JPG




                Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                W126 280SE
                W123 280CE
                W126 500SEC
                W220 500L

                'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                Comment


                • #98
                  ''Sâm Feb 24, 2018''

                  Pfff, imi rod unghiile cand vad cum arata...

                  13419264_501741576686057_8435509948253039091_n_zpsawjzfltn.jpg

                  Update...

                  In sfarsit la caldurica, am resuit sa gasesc un garaj de inchiriat unde va sta la adapost...sper ca nu foarte mult timp...

                  IMG-20180104-WA0005.jpg

                  In tratative pentru un rollobox pentru pasagerii din spate...slabe sanse, multi liciteaza pe ebay pentru cutie...speranta moare ultima...

                  s-l500.jpg
                  Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                  W126 280SE
                  W123 280CE
                  W126 500SEC
                  W220 500L

                  'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                  Comment


                  • #99
                    'Sâm Mar 03, 2018'

                    Originally posted by mer_se280 View Post
                    In tratative pentru un rollobox pentru pasagerii din spate
                    A aparut is rollobox-ul...

                    IMG-20180226-WA0002.jpg

                    Intre timp am mai achizitionat un set de sezut si spatar pentru pasagerii din spate...o sa decid pe parcurs care vor fi montate pe masina.

                    IMG-20180214-WA0008.jpg

                    IMG-20180214-WA0013.jpg

                    IMG-20180214-WA0011.jpg

                    IMG-20180214-WA0015.jpg

                    Doua poze de pe net...sper sa arte asa cu cutia in mijloc

                    FB_20161116_10_00_45_Saved_Picture.jpg

                    Mercedes-Benz-560-SEC-AMG-6.0-Widebody-07.jpg
                    Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                    W126 280SE
                    W123 280CE
                    W126 500SEC
                    W220 500L

                    'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                    Comment


                    • Ai noroc de jumătatea ta că sunteți pe aceeași frecvență, însă ai grijă că dacă nu are cine să te oprească din făcut achiziții (cum pățim noi, cei cu neveste cărora le plac mașinile cu buton de like) o să dormiți amândoi pe preș.
                      Cu cat cunosc mai multi oameni, cu atat imi iubesc mai mult cainele.

                      Comment


                      • Intradevar suntem pe aceeasi unda, insa din cand in cand ma 'calmeaza' cand se apropie ziua de salariu
                        Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                        W126 280SE
                        W123 280CE
                        W126 500SEC
                        W220 500L

                        'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                        Comment


                        • ' Lun Mar 05, 2018 '


                          Ca sa nu mai port grija parbrizului pe care l-am achizitonat, am decis ca sa o montam la loc. Cu ajutorul unui prieten (care lucreaza la parprize) am reusit sa schimbam parbrizul in garajul unde sta masina.

                          Cu o zi inainte am scos cel vechi, care avea o fisura de la o lovitura de piatra, si urme vizibile din cauza lamelelor defecte de la stergatoare.

                          WP_20180108_003.jpg

                          WP_20180108_004.jpg

                          WP_20180108_009.jpg

                          WP_20180108_019.jpg


                          A urmat curatarea suprafetei stratului suport, care din fericire nu perzenta nici o urma de rugina...

                          WP_20180108_021.jpg

                          WP_20180108_024.jpg

                          WP_20180109_003.jpg


                          A doua zi am lipit parbrizul nou...

                          WP_20180109_007.jpg

                          WP_20180109_008.jpg

                          WP_20180109_009.jpg
                          Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                          W126 280SE
                          W123 280CE
                          W126 500SEC
                          W220 500L

                          'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                          Comment


                          • Originally posted by mer_se280 View Post
                            "Lun Feb 12, 2018"

                            A urmat scaunul sofer. Am desfacut in bucati tapiterie, toate elementele ce sunt deteriorate vor fi schimbate. Lombara (boala lor), pielea perforata de pe sezut si spatar. Cel de pe sezut a avut cateva zone unde cusatura s-a desfacut, pe care din pacate nu sa putut reface, pielea a stat foarte mult timp intr-o pozitie, parca s-a micsorat...

                            'Dum Iun 03, 2018'

                            Cateva poze gasite din intamplare (poze facute ba cu aparatul photo, ba cu telefonul...of,of technologia asta) in timp ce lucram la sezut/spatar,... croire, decupat, ajustat pana pielea se potriveste prefect pe scaun...



                            DSC09789.JPG

                            DSC09801.JPG

                            DSC09802.JPG

                            DSC09803.JPG

                            DSC09804.JPG



                            Si in final asa arata spatarul dupa ce elementele din mijloc si lombara au fost schimbate. Se poate bine observa intre cele doua spatare diferenta, la spatarul pasager cutele sunt foarte tocite fata de cel refacut de noi...
                            DSC09808.JPG
                            Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                            W126 280SE
                            W123 280CE
                            W126 500SEC
                            W220 500L

                            'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                            Comment


                            • Ai masina de cusut, sau cum ai facut cusaturile? Se gaseste piele perforata de cumparat? Si eu am un set de scaune ce trebuiesc reconditionate.
                              Mersi

                              Comment


                              • Salutare,

                                nu am masina de cusut, am cautat un atelier de croitorie (findca am patit-o cu atelierul de tapiserie) care se ocupa si cu piele. O parte cu masina de cusut si restul manual. Piele perforata gasesti pe tot gardul, insa nu ceea ce trebuie. Am vazut multe scaune (Mercedes) reconditionate si nu mi-a placut cum arata pielea noua VS cel vechi. Asa ca eu am cautat scaune Mercedes din generatie cu ce am eu , la care pielea era impecabila pot spune, si am refolosit partile bune in locul celor deformate, crapate Ș.a.m.d. De exemplu, piela folosita de mine provine de pe un W124 coupe, care este identic ca perforatie, si ca material, asa ca la final nu prea iti dai seama ca au fost schimbate.

                                Revenind la spatarele care au fost reconditionate de asa numata "meseriasi". Pielea folosita de ei este mult mai subtire, textura pielii difera, asa ca instant iti dai seama ca au fost schimbate!


                                Pe scurt: cine are nevoie de reconditionat, mai bine cauta un scaun donator(de pe alt model daca nu se iveste modelul dorit) pe care il sacrifici si ulterior cu fara mari batai de cap te alegi cu un interior frumos!


                                Stima
                                Last edited by mer_se280; 09-20-2019, 19:27 PM.
                                Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                                W126 280SE
                                W123 280CE
                                W126 500SEC
                                W220 500L

                                'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF