Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

W126 500SEC S-Klasse BVLgari-ul nr2

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    E super asta a fost usor sa vedem cel de la schimbator Le faci toate?
    Mercedes-Benz E220C 124 automatic '94
    Mercedes-Benz 230C 123 automatic '78
    Mercedes-Benz SL320 129 automatic '96
    Mercedes-Benz E200C 124 automatic '95

    Comment


    • #47
      Salut , stii de unde se cupara lacul poate si cum se numeste . se da cu pensula sau pistol. Multumesc

      Comment


      • #48
        Da, asta a fost usor insa am dubii in ceea ce priveste consola din mijloc si restul...ramane de vazut.


        Lacul l-am primit mai demult si habar nu am cum se numeste .



        Heckrollo (perdeluta electrica):

        Din pacate perdeluta nu mai are tapiteria originala. Unul mai destept a fost inspirat si l-a imbracat cu piele, care binenteles nu a rezistat mult la caldura. La primul BVL am reusit sa achizitionez o perdeluta electrica care are tapiteria originala.

        M-am gandit sa fac rocada intre cele doua perdelute, cea inchisa il montez pe SEC si pe asta deteriorata am sa-l refac cu tapiterie gri, ca sa bata cu interiorul de pe BVL.





        Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

        W126 280SE
        W123 280CE
        W126 500SEC
        W220 500L

        'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

        Comment


        • #49
          Originally posted by mer_se280 View Post
          M-am gandit sa fac rocada intre cele doua perdelute

          Despre asta ar fi vorba... http://www.clubmercedes.ro/showpost....&postcount=348

          Dezechipat, curatat, relipt (materialul textil), reglat arc... inca mai urmeaza sa achizitionez un alt miez (melcul dintat) care si-a dat duhul...

















          Last edited by mer_se280; 08-26-2015, 21:39 PM.
          Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

          W126 280SE
          W123 280CE
          W126 500SEC
          W220 500L

          'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

          Comment


          • #50
            Ne mai odihnim si noi...

            Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

            W126 280SE
            W123 280CE
            W126 500SEC
            W220 500L

            'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

            Comment


            • #51
              Incet ne apucam de interior. Este mult de lucru, caldura si-a lasat amprenta mai peste tot. Pielea este tare peste tot, nu a primit o hidratare cine stie de cand.

              In prima faza am scos doar cele din spate, sa vad daca reusim sa-i dam stralucirea odinioara.



















              In spate tapiteria se prezinte acceptabil, insa va trebui sa desfacem spatarul (partea dreapta) la care va trebui sa intervenim cu ac si ata (se poate observa cum cuta nu mai are forma originala din cauza caldurii care a ars cusatura)




              Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

              W126 280SE
              W123 280CE
              W126 500SEC
              W220 500L

              'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

              Comment


              • #52
                Cu ce ai "înmuiat" pielea? Eu am două soluții diferite și sunt o porcărie... Una e BMW originală, probabil d-aia .
                Am ținut la soare mașina, cam o lună și ceva, și acum pielea a devenit scorțoasă și scarțâie.

                https://www.clubmercedes.ro/forum/ha...676-regulament

                Pentru functionarea corespunzatoare a conturilor si pentru evitarea blocarii acestora, va rugam sa NU mai folositi adrese de email yahoo.
                Va rugam sa le schimbati din User Settings.

                Comment


                • #53
                  incearca Leatherique...intai dai cu Rejuvenator Oil si.l lasi peste noapte,apoi cu Prestine Clean

                  Comment


                  • #54
                    Cum soarele a decolorat suprafata pielii, am decis sa reinprospatez si vopseaua. In prima faza am degresat suprafata pielii dupa care am revopsit-o in totalitate.























                    @Zeus...

                    Doar asta, nimic altceva...http://www.farmablu.ro/farmacie/doin...pt-matca-125ml

                    P.S. Cand folosesti crema, maseaza mai tare pielea ca crema sa se imbibe bine in piele!!!
                    __________________
                    Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                    W126 280SE
                    W123 280CE
                    W126 500SEC
                    W220 500L

                    'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                    Comment


                    • #55
                      Cu ce (produsul) si cum (procedeul) ai vopsit pielea?Ai mai facut asa ceva ,nu se ia pe haine daca transpiri?

                      Comment


                      • #56
                        Decaparea cu o subsanta care contine acetona (nu-i stiu numele, l-am primit si eu) si vopsitul cu vopsea pentru piele Perfect Sigma care la randul lui contine acetona (se simte mirosul intepator)...




                        Am mai facut si am testat-o si pe asta, cu o carpa umeda am sters-o bine si nu se lua vopseaua...sper sa nu am surprize in viitor.
                        Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                        W126 280SE
                        W123 280CE
                        W126 500SEC
                        W220 500L

                        'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                        Comment


                        • #57
                          Ok,multumesc!

                          Comment


                          • #58
                            Tetierele...





                            Cotiera...











                            Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                            W126 280SE
                            W123 280CE
                            W126 500SEC
                            W220 500L

                            'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                            Comment


                            • #59
                              Abia astept sa vad tot interiorul terminat :-D Stiu ca o sa faceti treaba buna asa cum a fost si cu celalalt interior. Sa aveti mult spor ca vointa si suflet puneti deja!

                              Trimis de pe al meu GT-I9105P folosind Tapatalk
                              w202 c180: http://www.clubmercedes.ro/baby-benz...ce-t41101.html
                              W202 c220: http://www.clubmercedes.ro/mercedes-...20-t44125.html
                              W210 e220: http://www.clubmercedes.ro/mercedes-...20-t44126.html

                              Comment


                              • #60
                                Si eu astept, insa mai este cale lunga, avansez incet din cauza timpului (ba pe la spitale, ba pe acasa cu tata) e greu...insa nu ne lasam.
                                Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                                W126 280SE
                                W123 280CE
                                W126 500SEC
                                W220 500L

                                'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF