Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

W126 500SEC S-Klasse BVLgari-ul nr2

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Munciti foarte mult din ce se vede. Mult spor in continuare! :-D cand vad notificare de la topicul dumneavostra ma simt ca mama mea atunci cand ii apare un nou episod din telenovela preferata :-))). Felicitari inca o data.

    Trimis de pe al meu GT-I9105P folosind Tapatalk
    w202 c180: http://www.clubmercedes.ro/baby-benz...ce-t41101.html
    W202 c220: http://www.clubmercedes.ro/mercedes-...20-t44125.html
    W210 e220: http://www.clubmercedes.ro/mercedes-...20-t44126.html

    Comment


    • #32
      Originally posted by FAN4TiC View Post
      :-D cand vad notificare de la topicul dumneavostra ma simt ca mama mea atunci cand ii apare un nou episod din telenovela preferata




      Consola din mijloc...










      Retusarea zonelor unde a crapat/decojit furnirul, ba chiar completarea zonelor unde lipsea furnirul...ramane asa pana se usuca complet ca sa-l pot slefui dupa care urmeaza primul strat de lac.



      Last edited by mer_se280; 08-18-2015, 17:02 PM.
      Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

      W126 280SE
      W123 280CE
      W126 500SEC
      W220 500L

      'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

      Comment


      • #33
        Feri ar trebui si bait sau ceva colorant si as recomanda sa le faci toate odata.Pentru un rezultat cat Mai apropiat de oem dupa lacuire trebuie slefuit lacul si polishat.Nuanta trebuie sa fie foarte inchisa la culoare defapt sti tu nu trebuie sati zic
        Spor!
        Mercedes-Benz E220C 124 automatic '94
        Mercedes-Benz 230C 123 automatic '78
        Mercedes-Benz SL320 129 automatic '96
        Mercedes-Benz E200C 124 automatic '95

        Comment


        • #34
          Da asa este, lacul trebuie slefuit intre straturi dupa care si un polishat. De colorat nu colorez nimic, am sa folosesc un lac cu nuanta mai inchisa.


          Si daca tot veni vorba, asa arata dupa primul strat de lac...







          Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

          W126 280SE
          W123 280CE
          W126 500SEC
          W220 500L

          'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

          Comment


          • #35
            Jantele AMG OZ Racing vor fi donate de catre BVL http://www.clubmercedes.ro/showpost....0&postcount=51 pentru SEC...totusi ii sade mai bine







            Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

            W126 280SE
            W123 280CE
            W126 500SEC
            W220 500L

            'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

            Comment


            • #36
              Acum ce toți are sec.ul ?

              Comment


              • #37
                Originally posted by sile1 View Post
                Acum ce toți are sec.ul ?
                Acum e cu jante AMG Penta (provizoriu).




                Interesant, din decodare reiese ca masia ar fi avut antena electrica de origin, insa pe masina am antena detasabila pentru telefon...binenteles Hirschmann, insa se va rezolva si aceasta ''problema''.



                Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                W126 280SE
                W123 280CE
                W126 500SEC
                W220 500L

                'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                Comment


                • #38
                  Fainosag na, ce sa zici?
                  Plus maneta arata de parca nici musca nu ar mai avea aderenta. Perfect.
                  Spooor la "manevre", jantele,mult peste orice comentariu.
                  "The wife should always be "legally" younger than the car"
                  W124 200D
                  W123 240D
                  Prezentare W124
                  Prezentare W123

                  Comment


                  • #39
                    Merci Zsolt, mai e cale lunga si mult de lucru...insa nu ne lasam. Maneta a primit deja intre timp si urmatorul strat de lac...





                    Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                    W126 280SE
                    W123 280CE
                    W126 500SEC
                    W220 500L

                    'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                    Comment


                    • #40
                      Sonorizarea: pe langa jantele AMG, BVL-ul va dona si cele doua finale AMG...ma gandesc ca, corul AMG suna mai bine cu un V8 ...














                      Rezultatul final sa fie asa...adica sper...

                      Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                      W126 280SE
                      W123 280CE
                      W126 500SEC
                      W220 500L

                      'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                      Comment


                      • #41
                        Pana cand se usuca lacul ca sa pot da ultimul strat am curatat butoanele...unele intepenite, altele deteriorate...











                        Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                        W126 280SE
                        W123 280CE
                        W126 500SEC
                        W220 500L

                        'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                        Comment


                        • #42
                          Am schimbat lamelele din cauciuc, de la bratele stergatoarelor pentru faruri. Cele vechi erau tiganite rau, cred ca au fost decupate din lamele la metru din Kaufland ... cele folosite de mine sunt Bosch...

















                          Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                          W126 280SE
                          W123 280CE
                          W126 500SEC
                          W220 500L

                          'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                          Comment


                          • #43
                            Salut, ce lac ai folosit pt maneta schimbatorului . doresc si eu sa reconditionez ceva lemne..Am vazut ca trebuie decat slefuit cu grija lacul dar nu stiu ce la ar trebui . Ms

                            Comment


                            • #44
                              Scuze de greseli dar .....

                              Comment


                              • #45
                                Salutare...lac poliuretanic bicomponent!


                                Daca tot veni vorba...ultimul strat...


                                Before...

                                Originally posted by mer_se280 View Post








                                After...





                                Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                                W126 280SE
                                W123 280CE
                                W126 500SEC
                                W220 500L

                                'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF