Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

W126 500SEC S-Klasse BVLgari-ul nr2

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Pregatire pentru prima cheie dupa o lunga periada de hibernare.

    Cum am mentionat mai sus, motorul nu a putut fi pornit din cauza lipsei celor doua pompe de benzina. La ridicarea capotei am constatat ca motorul era plina de praf, mizerie...mai ales sub galeria de admisie unde si-au facut cuib rozatoarele (ma bucur ca nu am gasit fire roase pe nicaieri), incepand de la coji de nuci si frunze carpe sfasiate...un mic castel in toata regula.

    Am scos aspiratorul si ne-am apucat de curatenie...







    Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

    W126 280SE
    W123 280CE
    W126 500SEC
    W220 500L

    'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

    Comment


    • #17
      Frumos, frumos, de invidiat! Felicitari pentru achizitie si spor la treaba! Frumoasa colectie ai!

      Ca si paranteza, spre rusinea mea nu am mers niciodata cu un S vechi pana zilele trecute cand m'am plimbat putin cu un W126. M'am indragostit pe loc, e incredibil cat de confortabila poate fi masina aia, la 30 de ani ai ei. Cu siguranta pe lista mea de achizitii viitoare.
      dark days are coming...
      http://www.youtube.com/watch?v=M-RP9...eature=related

      Comment


      • #18
        Dupa curatenie am scos bujiile sa le verific si sa le curat...



        A urmat un test de compresie... media undeva la 11,2 bari...

        Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

        W126 280SE
        W123 280CE
        W126 500SEC
        W220 500L

        'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

        Comment


        • #19
          Dupa ce am masurat compresiea, am incercat o tentativa. Motorul porneste insa nu merge rotund...am inceput sa 'sapam' mai adanc...










          P.S. Piesele au fost curatate partial...prima data motorul sa mearga bine dupa care revenim la acest detaliu.
          Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

          W126 280SE
          W123 280CE
          W126 500SEC
          W220 500L

          'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

          Comment


          • #20
            Foarte frumoasa masina! Dumneavoastra ma uimiti mereu, povestiti cu asa o pasiune si se vede sufletul pe care il puneti in restaurea si mentinerea bijuteriilor. Felicitari!
            w202 c180: http://www.clubmercedes.ro/baby-benz...ce-t41101.html
            W202 c220: http://www.clubmercedes.ro/mercedes-...20-t44125.html
            W210 e220: http://www.clubmercedes.ro/mercedes-...20-t44126.html

            Comment


            • #21
              @FAN4TiC... multumesc, ce sa fac daca ''nu am acoperisul intreg pe casa''...


              Cum promlema persista, am inceput sa studiez de la inceput service manualul findca KE-Jetronic-ul e mai complicat decat simplu K-ul.

              Am ajuns la capacul delcou. La prima vedere nu am bagat de seama ca in mijloc carebunul de la fisa principala a fost 'tiganita'. Mai exact in locul carbunului a fost introdus un varf de cui de 100 . Nu stiu daca aici in RO a primit acest 'tratament' insa cu siguranta meseriasul daca il pot numi asa, sa-si rupa diploma . Am avut noroc ca am avut acasa un alt delcou defect ramas de pe 280SE care avea carbunul identic, asa ca plug and play si am rezolvat inca o problema.





              Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

              W126 280SE
              W123 280CE
              W126 500SEC
              W220 500L

              'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

              Comment


              • #22
                Nebuniile continuau. Acoperit de multe fire nu am constatat ca modulul de aprindere nu e cea originala. Mai exact a fost inlocuit cu un modul pentru 6 cilindri in loc de 8 cat are rasnita mea. De pornit a pornit insa motorul torcea cu 1200rpm continu. La cum arata modificarea, tin sa cred ca nu la noi a suferit aceasta interventie.

                A urmat lungi cautari pana am gasit un modul original...inca una bifata!










                Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                W126 280SE
                W123 280CE
                W126 500SEC
                W220 500L

                'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                Comment


                • #23
                  Si, macar acum sta relantiul acolo unde trebuie, adica pe la 600 - 650rpm ?



                  Dragos

                  Comment


                  • #24
                    Salut Dragos...


                    Dupa cum urmeaza...


                    Turatia tot nu scade. Am verificat releul OVP (overvoltage protection relay). In capul releului siguranta de 10Ah pare sa fie in regula, insa releul nu cupla...upsss, inca o problema. Cum aceste relee se strica destul de des, am zis ca nu am de pierdut si il desfac sa vad da de il pot resuscita.

                    In interior multa oxidare. Dupa o curatare temeinica tot nu bazaie. L-am dus la un electronist care mi-a schimbat dioda IN 4003 si sa vezi ca isi da drumul si functioneaza perfect.

                    Am dat repede fuga sa vad daca optin ceva rezultat. Si sa vezi ca turatia scade, se pare ca am mai avansat ceva. Turatia a scazut insa are mici fluctuatii la relanti (posibil sa fie din ceva vacuum...investigez problema).


















                    Ca pe viitor sa nu am probleme, am achizitionat un pumn de relee...

                    Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                    W126 280SE
                    W123 280CE
                    W126 500SEC
                    W220 500L

                    'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                    Comment


                    • #25
                      Vezi, de-asta nu iubesc eu progresul de acest fel, pentru ca ajungi sa modifici relantiul unui motor cu o dioda. Pe vremuri cu 1 N 4003 faceam punti redresoare marunte, azi se folosesc la gestiuni de motoare...




                      Dragos

                      Comment


                      • #26
                        Originally posted by Heavy D. View Post
                        Vezi, de-asta nu iubesc eu progresul de acest fel, pentru ca ajungi sa modifici relantiul unui motor cu o dioda. Pe vremuri cu 1 N 4003 faceam punti redresoare marunte, azi se folosesc la gestiuni de motoare...
                        Dragos
                        Tinand cont ca masina are aproximativ 30 de ani se pare ca pe cand noi romanii foloseam diodele pentru punti redresoare, nemtii le foloseau pentru a tine in frau relantiul unui motor de 5000 cmc. Deci nu e progres, ci doar intarzierea noastra fata de tehnologia de acum 30 de ani. Stiu despre ce vorbesti (am terminat tehnician electronist la Tehnoton Iasi) insa in prezent relantiul unui motor il face un simplu calculator, despre care probabil ne vom uimi peste alti 30 de ani, cand il vom gasi pe Logan-uri.
                        Cu cat cunosc mai multi oameni, cu atat imi iubesc mai mult cainele.

                        Comment


                        • #27
                          Ce sa facem daca electronica ne da de lucru...

                          Ornamentele din lemn: In mare parte necesita reconditionare in cel mai rau caz schimbate...mai vedem pe parcurs.













                          Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                          W126 280SE
                          W123 280CE
                          W126 500SEC
                          W220 500L

                          'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                          Comment


                          • #28
                            Intre timp a sosit si bobina pentru electromotor...

                            Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                            W126 280SE
                            W123 280CE
                            W126 500SEC
                            W220 500L

                            'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                            Comment


                            • #29
                              Daca tot reconditionez un alt selector de viteze, am zis ca ma apuc si de asta.















                              Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                              W126 280SE
                              W123 280CE
                              W126 500SEC
                              W220 500L

                              'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                              Comment


                              • #30
                                Decojirea lacului vechi...













                                Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                                W126 280SE
                                W123 280CE
                                W126 500SEC
                                W220 500L

                                'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                                Comment

                                Working...
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF