Astazi am efectuat operatiunea schimb ulei cutie+spalare si schimbul de ulei,la un service in Gunzburg,Germania.Desi sunt arhicunoscute controversele legate de intervalele service la ulei cutie si motor
, eu continui sa merg pe mana nemtilor de cand am luat masina: ulei motor la 50 000 de km ( de mentionat ca la acesti km completez 1 litru de ulei,iar la schimb uleiul este la minim) si astazi ulei cutie automata la 120 000 de km, asa cum se vede si pe factura !De precizat ca si in cartea service a masinii la planul operatiunilor scrie clar ca uleiul la cutie se schimba la 120 tkm si nu mai devreme !Schimbul la cutie este facut cu spalare si se inlocuieste total 7 litri ,nu 3 nu 4 litri ca pe la noi...Nu dau aceste explicatii pentru a intra in disputa cu cineva si ramane sa vedem la urma cine a avut dreptate

Cu ocazia schimbului de ulei au fost inlocuite tampoanele de la cutie,deoarece unul era corodat,pret aprox 60 de euro.
Toata distractia a costat 714 euro din care 340 au fost piesele si restul manopera si Tva.
O alta precizare pe care as vrea sa o fac ar fi ca nu postez facturile cu costurile aferente din motive de aroganta sau cum mi-a spus cineva "pentru ca m-am ajuns"
ci pur si simplu ca cei care sunt interesati de achizitia si exploatarea unui asemenea utilaj sa stie la ce sa se astepte si sa incerce sa faca diferenta intre intretinerea de la coltul blocului cu ulei de la bunicuta si cea cu unsori si lichide de origine !
Si uneori si aceasta "origine" estica sau vestica difera enorm,avand in vedere ca la masina anterioara cu uleiul de la reprezentanta din Galati,completam si peste 2 litri pana la schimbul facut la 20 000 de km !!
Un alt aspect placut, intalnit saptamana trecuta,a fost ca am schimbat placutele frana fata si am ales varianta Textar ca cele de pe masina.La inspectarea cutiei cu placute am avut placuta surpriza sa descopar ca sunt...made in Romania si ca spre deosebire de Ate sau chiar cele originale acestea vin in set absolut complet
lacute,senzori,toate 4 suruburile(Ate si originale vin doar cu 2 suruburi noi),dopuri plastic+pliculetele de vaselina (Ate si original nu au) !Deci se mai face si prin tarisoara aceea ceva bun...
Ca atat despre Blacky cu care sper sa sarim peste stacheta de 700 tkm
....Stima.



Cu ocazia schimbului de ulei au fost inlocuite tampoanele de la cutie,deoarece unul era corodat,pret aprox 60 de euro.
Toata distractia a costat 714 euro din care 340 au fost piesele si restul manopera si Tva.
O alta precizare pe care as vrea sa o fac ar fi ca nu postez facturile cu costurile aferente din motive de aroganta sau cum mi-a spus cineva "pentru ca m-am ajuns"


Un alt aspect placut, intalnit saptamana trecuta,a fost ca am schimbat placutele frana fata si am ales varianta Textar ca cele de pe masina.La inspectarea cutiei cu placute am avut placuta surpriza sa descopar ca sunt...made in Romania si ca spre deosebire de Ate sau chiar cele originale acestea vin in set absolut complet

Ca atat despre Blacky cu care sper sa sarim peste stacheta de 700 tkm

Comment