Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Primiti cu...Sprinterul ?!?!

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Cristi Nazarov
    replied
    Alt prag depășit...coafura, rezista..
    Attached Files

    Leave a comment:


  • Cristi Nazarov
    replied
    Problema rezolvata....timp de execuție 30 minute, mai ales la o temperatura asa de scăzută...cunoștințe minime de mecanica și putina îndemânare...
    Stima.
    Attached Files

    Leave a comment:


  • Cristi Nazarov
    replied
    Salutare.
    Problema: mesaj în bord de verificat nivelul la antigel. Real, nivelul bun, temperatura ok, furtune fără presiune... În 99% din cazuri, am aflat ulterior, se desprinde plătitorul din vas și nu mai indica bine.Rezolvare, vas nou, 360 lei pe original..Vasul vine cu senzor inclus dar fără bușon! Eu, am comandat prima data senzorul
    În poza aveți codurile pentru ambele piese, senzor și vas..
    Stima.
    Attached Files

    Leave a comment:


  • AlinMarius
    replied
    Noi sa fim sanatosi...coafura rezista!!

    La multi ani!

    Leave a comment:


  • Cristi Nazarov
    replied
    Salutare...începem anul cu prima revizie...ulei 229.52, filtru aer și ulei pe origine...săptămâna viitoare avem o programare la service pentru lichidul de frana și uleiul din grup...
    Deocamdată, coafura rezista....

    La mulți ani tutulor' ...sănătate maxima și un strop de noroc!
    Attached Files

    Leave a comment:


  • Cristi Nazarov
    replied
    Sfarsit de sezon...alt prag depasit...vedem unde ne oprim...
    O chestie enervanta pe care trebuie sa o rezolv în vacanta de iarna...etrier dreapta fata...Mai exact, în primavara când am schimbat frânele am gasit la acel etrier, boltul de jos bocnă de rugina!! Deși burdufurile erau aparent bune, am cumpărat și am inlocuit tit kitul de pe acel etrier...Acum, după 7,8 luni, la schimbul cauciucurilor de iarna am verificat iar și surpriza....același bolț plin de apa cu rugina!!!! Pe unde o întra....bunica știe....vedem..
    Stima.
    Attached Files

    Leave a comment:


  • Sharky
    replied
    Aluzia a fost înțeleasă, aia e important.
    IN rest nu fa pe victima, te ai luat și tu de destui.

    Leave a comment:


  • Cristi Nazarov
    replied
    Aia pe care-i crezi tu pro... sunt cei pro..fesionisti, nu? Care nu își pun mintea cu cei pro...știi și câștigi experienta de care ai nevoie!!! Dom' injiner de CeAPe-u...

    Dacă nu te mai tine cureaua la discuții decente, ne poți onora cu lipsa...cel puțin în acest topic...în rest, da-o dracu de Stema...fugi la Bamwe-uri boss....
    Last edited by Cristi Nazarov; 10-15-2022, 22:42 PM.

    Leave a comment:


  • Sharky
    replied
    De ce stau?
    să se mire pro...șoferii de duba.

    ​​​​Știi tu, aia care se pricep la toate...

    Leave a comment:


  • Cristi Nazarov
    replied
    Ca sa fiu elegant, ai dormit lângă priza și te-a tras curentul???
    La cât înjuri tu aceasta marca, nu înțeleg de ce îți mai pierzi timpul prin zona! Mergi la Bamweuri boss...trening bănuiesc ca ai, limbaj adecvat mărcii se pare ca ne prezinți singur..Da cu scârț și fugi...Pa.

    Leave a comment:


  • Sharky
    replied
    Uleiul la compresoarele cu șurub de la linii industriale când se schimba arată zici că e scos din cutie.

    In rest ca sa nu mai aberezi, eu înafara de 2 brațe n am luat tzeapa cu aftermarket.
    Se strica restul mașinii de buna ce e. Privind retroactiv nu trebuia făcut nimic, tras de ea și remat. orice reducere de costuri merita și in maxim 3 ani alta.
    Așa că mai ușor cu aberațiile că puțini învârt de volan că mod de viață.
    Te o fi pălit oboseala de la atâția km...
    Last edited by Sharky; 10-15-2022, 02:33 AM.

    Leave a comment:


  • Cristi Nazarov
    replied
    Salutare...problema compresor ac rezolvata...prin deces!! După 15-20000 de km, mult mai repede ca primul, a început iar hodorogeala, mult mai tare ca la primul...apoi liniște...dar nici ac nu mai avem...Verificat fulia de la compresor și constatat ca se învârte foarte ușor, mai exact 2,3 ture la un impuls....Concluzia, ambreiaj rupt în compresor...
    Am întrebat la service...spun ca nu au întâlnit pana acum..sa merg sa constate, sa vedem ce și cum...doar ca m-am cam saturat de umblat pe drumuri...
    Am comandat fulie noua, pe original...250 euro, o montam pe compresorul vechi și asta e...am verificat și uleiul în el...după 500 000 de km e absolut impecabil!!!
    Discutând, un mecanic îmi spune ca a mai pățit asta...a schimbat 4 compresoare, Nrf!!! În final, au constatat ca uleiul cu care vin compresoarele noi, e doar de transport si ca în momentul montării ar trebui golit și umplut cu ulei de compresor!!! Vorbim de uleiul de compresor care vine separat de circuitul de freon în care aparatul de încărcat baga și ulei!!
    Cum nu prea mai am chef de experiente, am preferat sa mai dau 250 euro pe o fulie noua, originala și sa, sper , îmi rezolv problema!!!
    Cat privește piesele aftermarket...o sa fiu foarte atras de ele pe viitor!! Îl las pe colegul Caras, sa se bucure de ele!! Dea naiba, 2 compresoare de ac care se duc în 30000 de km??
    Or fi scumpe piesele originale, da timpul pierdut e mai scump!

    Leave a comment:


  • Cristi Nazarov
    replied
    Am rezolvat și problema compresorului...altul nou, pe garanție!
    Am scăpat de zornaitul din flansa, am rămas doar cu zgomotul de bolboroseala, atunci când nu e pornit ac-ul .
    Am înțeles, ca asa face toate, boss astea noi...O sa pun și o flansa noua pe cel original și dacă ne deranjează îl și montam pe masina vedem!! Drumuri bune.

    Leave a comment:


  • Cristi Nazarov
    replied
    Rezolvat ieri și problema asistenta unghi mort...deși Epc-ul da 2 coduri de calculator compatibile, nu se potrivește decât codul aflat pe masina! Sh, piesa, 175 euro dar problema este ca se găsește foarte greu! Am găsit în UK...
    Operațiunea e plug&play, nu necesita codare ,nimic..Apoi, ptr a preveni o noua defecțiune, am demontat toate cele 4 calculatoare, le-am izolat bine, am izolat toate mufele și cablajul..asa ca, ar trebui sa nu mai fie probleme pe viitor..
    Apoi, compresorul de ac...trebuie schimbat!! Are joc circular în flansa și zornaie de nebun...posibil sa fie piulita din mijloc slaba, dar cei de la service au decis schimbare pe garanție...nu își bat capul cu strâns și verificat...așteptăm săptămâna viitoare și sper sa mai tina câteva mii de km...
    Attached Files

    Leave a comment:


  • Cristi Nazarov
    replied
    Sa revenim la Sprintere...
    La 533000 de km am mai schimbat o flansa elastica de la cardan, partea din fata la îmbinarea cu cutia...în ultima vreme se simțeau unele șocuri la schimbatul vitezelor..avea urme vizibile de îmbătrânire pe fiecare gaura...de reținut ca mai fusese schimbata la 200000 de km, deci ..de bună calitate!
    Aveam în plan și pompa de apa, pintre puținele piese ramase virgine pe masina..doar ca Sandu, mecanicul a zis pas...nici joc obișnuit de rulment sau alta urma de uzura nu prezintă asa ca rămâne pe masina!! Așteptăm 600 sa vedem ce spune..
    Am verificat di cărbunii pe alternator și prezintă o uzura de abia 25%...
    În schimb, la verificarea compresorului de clima am găsit și explicația zgomotului...fulia are un joc circular de aproape 1cm...posibil sa fie slaba și sa mai meargă piulita centrala stransa, dar mi-a zis sa merg la cei care au montat compresorul sa hotărască ei ce sa facă...vedem, săptămâna viitoare.. Spor, la treabă..

    Ps: codul de piesa ptr flanșa de la cardan.
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    Leave a comment:

Working...
X
Logan | Dacia Logan |Anulare DPF