Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

W126 280SE S-Klasse BVLgari-ul meu!

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Am sa fac exact cum ai mentionat tu...o sa fiu nevoit sa modific si bara, adica sa ii adaug acea buza de care zici, dupa care sa revopsesc toata bara (oricum sunt nevoit)...asta doar la bara de seria a II-a, ca la seria I nu are scobitura pentru evacuare!


    Doar ma cunosti...sunt prea 'nebun' si nu ma las pana nu fac sa iasa calumea !
    Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

    W126 280SE
    W123 280CE
    W126 500SEC
    W220 500L

    'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

    Comment


    • Originally posted by mer_se280 View Post
      Cum se poate observa, nici urma de zapada...macar un feeling de iarna...

      Santa - Benz




      Accesoriile Mercedes - Benz...port CD, USB 8G...



      ...si ultima achizitie, putoane pentru camasa...asta va da bine cu o camasa Dolce & Gabbana ...

      Iti mai dau o idee .

      Comment


      • Multumesc Dl Nelu !
        Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

        W126 280SE
        W123 280CE
        W126 500SEC
        W220 500L

        'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

        Comment


        • Nu m-am putut opri din citit. BRAVO!
          Nu poti ingenunchia un popor deprins sa se tarasca.

          Comment


          • Originally posted by mer_se280 View Post
            Multumesc Dl Nelu !
            Si inca una ! .

            Comment


            • Originally posted by nstoe View Post
              Si inca una ! .


              Asta da....
              Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

              W126 280SE
              W123 280CE
              W126 500SEC
              W220 500L

              'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

              Comment


              • Off topic

                Cred ca miroase a "benzina K Jetronic" ! .

                Comment


                • Originally posted by nstoe View Post
                  Off topic

                  Cred ca miroase a "benzina K Jetronic" ! .

                  Da, da ar fi o treaba....
                  Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                  W126 280SE
                  W123 280CE
                  W126 500SEC
                  W220 500L

                  'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                  Comment


                  • Au sosit cele doua electroventilatoare pentru radiator! Ramane sa comand aparatorea din plastic pentru ventilatoare...



                    Asa ar trebui sa arate la final...
                    Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                    W126 280SE
                    W123 280CE
                    W126 500SEC
                    W220 500L

                    'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                    Comment


                    • Eu am avut noroc si le-am gasit cu tot cu aparatoare la 40 eur. Vezi ca iti trebuie si clipsurile cu care se fixeaza aparatoarea pe ventilatoare. Sunt aceleasi clipsuri cu cele de pe interiorul torpedoului.
                      Eu am studiat cum as putea sa-l montez si am constatat ca imi trebuie radiator de clima cu suport, pentru ca ventilatoarele duble intai se fixeaza pe radiatorul de clima si apoi se monteaza impreuna pe masina. Pe langa asta va trebui muti pozitia suportului de claxoane pentru ca nu vei avea loc de ele. Spor la treaba.
                      W 126 `87 300 SDL OM606 24v Automatic
                      W 126 `86 300 SD OM617 Automatic
                      W 124 `93 E250 D ex 300 D


                      - Bond - James Bond.
                      - `Dullah - Abdullah.

                      Comment


                      • Originally posted by Leo View Post
                        Eu am avut noroc si le-am gasit cu tot cu aparatoare la 40 eur. Vezi ca iti trebuie si clipsurile cu care se fixeaza aparatoarea pe ventilatoare. Sunt aceleasi clipsuri cu cele de pe interiorul torpedoului.
                        Eu am studiat cum as putea sa-l montez si am constatat ca imi trebuie radiator de clima cu suport, pentru ca ventilatoarele duble intai se fixeaza pe radiatorul de clima si apoi se monteaza impreuna pe masina. Pe langa asta va trebui muti pozitia suportului de claxoane pentru ca nu vei avea loc de ele. Spor la treaba.
                        Corect...cele doua electroventilatore sunt pentru clima si se monteaza pe radiatorul climei...si asta se poate monta doar pe radiatoare gen seria a II-a, findca la cele pentru seria I nu ai cum (asa ca o sa fiu nevoit sa imi schimb si radiatorul de la clima)!

                        In legatura cu clipsuri pentru prindere...merci pentru pont, nu m-am gandit sa se potrivesc de la torpedou.


                        Stima
                        Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                        W126 280SE
                        W123 280CE
                        W126 500SEC
                        W220 500L

                        'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                        Comment


                        • Originally posted by Leo View Post
                          ventilatoarele duble intai se fixeaza pe radiatorul de clima si apoi se monteaza impreuna pe masina.
                          Originally posted by mer_se280 View Post
                          Corect ... o sa fiu nevoit sa imi schimb si radiatorul de la clima !
                          Ce ți-am spus ? ... Eu de când caut un ansamblu întreg (radiator + ventilatoare) ...
                          Și DA, claxoanele vin mutate, dar trebuie schimbat și suportul (acea ”țeavă” pe care se prind claxoanele) cu unul drept, pt. că ce avem noi acum e un pic curbat și nu se pupă ...
                          Attached Files
                          Last edited by Levi; 01-25-2014, 12:41 PM.
                          Lord W126 500SE -> 2.5D
                          Lady W123 230C -> 240D
                          W124 -> 200D
                          W208 CLK200 -> 2.0

                          W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                          Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                          Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                          Comment


                          • Originally posted by Levi View Post
                            Ce ți-am spus ? ... Eu de când caut un ansamblu întreg (radiator + ventilatoare) ...
                            Și DA, claxoanele vin mutate, dar trebuie schimbat și suportul (acea ”țeavă” pe care se prind claxoanele) cu unul drept, pt. că ce avem noi acum e un pic curbat și nu se pupă ...

                            Bine domnilor...dar cum o fixezi?... ca am mai vazut eu radiatore pentru clima si nu am vazut nici un locas pentru fixarea lor! Eventual ceva poze ar fi binevenite...


                            Intre timp au ''sosit'' clipsurile ...

                            Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                            W126 280SE
                            W123 280CE
                            W126 500SEC
                            W220 500L

                            'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                            Comment


                            • Se fixeaza in cele doua gauri dintre ventilatoare. Cand ceri radiator, il ceri pe cel cu suport ventilator dublu (pt. tarile calde). Ele au o bara verticala pe mijloc.

                              Trimis de pe al meu H2_Qubo folosind Tapatalk
                              W 126 `87 300 SDL OM606 24v Automatic
                              W 126 `86 300 SD OM617 Automatic
                              W 124 `93 E250 D ex 300 D


                              - Bond - James Bond.
                              - `Dullah - Abdullah.

                              Comment


                              • Originally posted by Leo View Post
                                Se fixeaza in cele doua gauri dintre ventilatoare. Cand ceri radiator, il ceri pe cel cu suport ventilator dublu (pt. tarile calde). Ele au o bara verticala pe mijloc.

                                Trimis de pe al meu H2_Qubo folosind Tapatalk

                                Ok...multan pentru lamurire!
                                Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                                W126 280SE
                                W123 280CE
                                W126 500SEC
                                W220 500L

                                'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF