Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

W126 280SE S-Klasse BVLgari-ul meu!

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by mer_se280 View Post
    Cum nu mai este mult pana la ITP (expira in 17 octombrie)
    Ieri am fost sa imi reinoiesc ITP-ul...a trecut cu brio . Noxele au iesit bine, chiar foarte bine..cel putin asa mi-a zis tipul de la statia ITP.
    Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

    W126 280SE
    W123 280CE
    W126 500SEC
    W220 500L

    'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

    Comment


    • Originally posted by mer_se280 View Post
      Noxele au iesit bine, chiar foarte bine ... cel putin asa mi-a zis tipul de la statia ITP.
      La a câta încercare, nu ţi-a zis ?
      Lord W126 500SE -> 2.5D
      Lady W123 230C -> 240D
      W124 -> 200D
      W208 CLK200 -> 2.0

      W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
      Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
      Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

      Comment


      • Originally posted by Levi View Post
        La a câta încercare, nu ţi-a zis ?

        ...mai, tu iti bati joc de masina mea.... Nu frate, a bagat sonda pe teava si a inceput sa indice ceva valori pe ''cutia lor cu display''. Normal ca eram si eu corios ca ce si cum...sa vad cum stau cu noxele, la care mi-au zis ca e ok!


        La frana am avut emotii, stiind ca amus doi ani, doar dupa a treia incercare a trecut!...mentionez ca aveam discurile uzate!
        Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

        W126 280SE
        W123 280CE
        W126 500SEC
        W220 500L

        'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

        Comment


        • Salut Feri!
          Sa inteleg ca ai reusit sa rezolvi cu racirea?
          Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

          Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

          Comment


          • Originally posted by tumar View Post
            Salut Feri!
            Sa inteleg ca ai reusit sa rezolvi cu racirea?
            Salut Marius! Provizoriu, sa zic asa...am reusit sa lipesc radiatorul vechi cat sa tina pentru ITP. Oricum am so schimb cat de urgent findca la asta lipita, am multe lamele indoite si obtureaza aerul sa treaca printre elementi. Am observat cand apas un pic mai tare pedala imi urca acul la apa!

            P.S. Iti multumesc si prin aceasta cale...!



            Stima
            Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

            W126 280SE
            W123 280CE
            W126 500SEC
            W220 500L

            'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

            Comment


            • Salut.
              În primul rând felicitări pentru maşină şi pentru modul în care o întreţii. Este un model care a devenit o apariţie foarte rară pe şoselele noastre şi de fiecare dată când văd unul gândul mă duce la un "ultim dinozaur" din alte vremuri în care maşinile erau maşini şi bărbaţii erau bărbaţi ...
              Văzând câtă rugină are în circuitul de răcire vreau să-ţi sugerez să-i faci o curăţare cu acid citric care se găseşte pe original la orice dealer MB şi este special destinat acestui scop - 50 lei/0,5kg acid citric pudră - mai ales că-ţi schimbi şi radiatorul (altfel exista posibilitatea ca acidul citric să "desfunde" şi vreun por din radiatorul deja vechi şi corodat cu toate că este considerat un acid foarte slab. Eu am făcut recent operatiunea asta şi radiatorul meu din 1996 a scăpat cu bine de contactul cu acidul citric).
              Attached Files

              Comment


              • Originally posted by MS-79-CMM View Post
                Salut.
                În primul rând felicitãri pentru maºinã ºi pentru modul în care o întreþii. Este un model care a devenit o apariþie foarte rarã pe ºoselele noastre ºi de fiecare datã când vãd unul gândul mã duce la un "ultim dinozaur" din alte vremuri în care maºinile erau maºini ºi bãrbaþii erau bãrbaþi ...
                Vãzând câtã ruginã are în circuitul de rãcire vreau sã-þi sugerez sã-i faci o curãþare cu acid citric care se gãseºte pe original la orice dealer MB ºi este special destinat acestui scop - 50 lei/0,5kg acid citric pudrã - mai ales cã-þi schimbi ºi radiatorul (altfel exista posibilitatea ca acidul citric sã "desfunde" ºi vreun por din radiatorul deja vechi ºi corodat cu toate cã este considerat un acid foarte slab. Eu am fãcut recent operatiunea asta ºi radiatorul meu din 1996 a scãpat cu bine de contactul cu acidul citric).


                Salutare! Iti multumesc pentru sfat...am sa ma interesez sa vad daca gasesc si eu acest produs! Adica teoretic dupa cod se poate comanda!
                Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                W126 280SE
                W123 280CE
                W126 500SEC
                W220 500L

                'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                Comment


                • Originally posted by mer_se280 View Post
                  Salutare! Iti multumesc pentru sfat...am sa ma interesez sa vad daca gasesc si eu acest produs! Adica teoretic dupa cod se poate comanda!
                  Am fost si m-am interesat...in 5 zile lucratoare se pot aduce cate vrei...70 ron/0,5kg.


                  Originally posted by mer_se280 View Post
                  Pe langa asta, am mai comandat un alt termostat, un alt furtun care la fel si-a dat duhul (de la tur), si un difuzor pentru radiator findca asta pe care il am, ii lipseste o bucata (asa a ajuns la mine)!
                  Difuzor radiator OEM...





                  Furtun radiator (tur)...



                  Termostat BEHR...



                  Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                  W126 280SE
                  W123 280CE
                  W126 500SEC
                  W220 500L

                  'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                  Comment


                  • Imi schimb radiatorul...imi puna una mai mare! Motivul...pe asta pe care il am, a fost lovita, lipita (asa a ajuns la mine), dupa care si-a dat duhul iarasi (cand sa rupt stutul de la tur) si m-am saturat sa tot o reconditionez.

                    Radiatorul il montez dupa ce pimesc piesele comandate (furtune, vas expansiune, cleme, coliere) ca sa fie functional!

                    Radiatorul primit...multumesc inca odata Marius...

                    Inainte...


                    In timpul reconditionarii...am indreptat toate lamelele indoite...





                    Incepe sa se vada rezultatul...


                    Rezultatul final...






                    Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                    W126 280SE
                    W123 280CE
                    W126 500SEC
                    W220 500L

                    'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                    Comment


                    • Originally posted by mer_se280 View Post
                      piesele comandate (furtune, vas expansiune, cleme, coliere)

                      O parte din piesel comandate pe OEM...

                      Vas de expansiune, furtunul gros de la vasul de expansiune, clemele pentru fixarea furtunului(lor)...




                      Piesele ramase... furtunul subtire de la vasult de expansiune si colierele metalice...
                      Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                      W126 280SE
                      W123 280CE
                      W126 500SEC
                      W220 500L

                      'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                      Comment


                      • In afara de "mandra" te-a mai ajutat cineva la operatiunile astea?
                        Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
                        http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
                        http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

                        Comment


                        • Originally posted by Carmine View Post
                          In afara de "mandra" te-a mai ajutat cineva la operatiunile astea?
                          Cum se poate observa si in poze...eu 85%, fratele 10% (partea mechanica) si 5% mandra (partea estetica)!
                          Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                          W126 280SE
                          W123 280CE
                          W126 500SEC
                          W220 500L

                          'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                          Comment


                          • 5% e ceva, e bine ca accepta si te ajuta, majoritatea nu prea .... Am recitit topicul, eu m-am cam lecuit de boala asta, dar mai ma apuca cateodata. Oricum laudabil ceea ce faci, ai nervi tari. Keep up the good work!
                            Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
                            http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
                            http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

                            Comment


                            • De asta nu mi-a fost frica, findca nu e o tipa cu fite in cap! Iubeste mult "vechiturile"...hai mai bine zic clasicele. Si ne mandrim cand avansam cu incetul in ceea ce priveste restaurarea.

                              Cu nervi nu stau rau...sunt ambitios de felul meu!
                              Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                              W126 280SE
                              W123 280CE
                              W126 500SEC
                              W220 500L

                              'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                              Comment


                              • Off topic

                                Originally posted by mer_se280 View Post
                                nu e o tipa cu fite in cap!
                                Ţi-am zis eu că ai noroc cu ea (ca dealtfel şi eu cu "olteanca" mea), alta te lăsa "pe marginea şanţului" (ca dealtfel şi pe mine, alta) ... Te pup, Timi !
                                Originally posted by mer_se280 View Post
                                ...sunt ambitios de felul meu!
                                Ambiţios ? Interesant ... la mine eşti catalogat "nebun cu acte"
                                Lord W126 500SE -> 2.5D
                                Lady W123 230C -> 240D
                                W124 -> 200D
                                W208 CLK200 -> 2.0

                                W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                                Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                                Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF