Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

W126 280SE S-Klasse BVLgari-ul meu!

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • O sa iasa ceva de calitate cum am observat din imagini, ai si un ajutor serios deci sigur o sa fie frumos. Spor in continuare

    Comment


    • Originally posted by poul View Post
      O sa iasa ceva de calitate cum am observat din imagini, ai si un ajutor serios deci sigur o sa fie frumos. Spor in continuare
      Multumesc !


      Speram si noi ca va arata bine la final.
      Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

      W126 280SE
      W123 280CE
      W126 500SEC
      W220 500L

      'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

      Comment


      • Continuam...

        Am decupat lemnul pentru a face loc comenzilor pentru scaunele electrice...







        Originally posted by Levi View Post
        Nu trebuia oare sã mai faci cu un drum ºi celelalte 2 gãuri ? Cã nu se ºtie ...
        Binevoitorul Levi m-a ''sedat'' din nou si pana la urma am decupat fiecare locas pentru butoane...

        Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

        W126 280SE
        W123 280CE
        W126 500SEC
        W220 500L

        'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

        Comment


        • Am buton original pt antena electrica daca vrei sa nu ai nimic dublura.

          Comment


          • Binevoitorul Levi m-a ''sedat'' din nou si pana la urma am decupat fiecare locas pentru butoane...

            Salut, cu ce ai reusit sa decupezi locasul pentru butoane, saptamana viitoare urmeaza sa decupez si eu locasul pentru butoane ptr o cobra dar nu stiu cu ce sa decupez sa nu stric lemnu? De o' saptamana am tot cauta la magazine panza de traforaj dar fara succes, chiar am primit un raspuns ciudat din partea unei doamne de vro 50 de ani "Nu am mai avut asa ceva de cand eram fata mare"

            Comment


            • Originally posted by nino View Post
              De o' saptamana am tot cauta la magazine panza de traforaj dar fara succes, chiar am primit un raspuns ciudat din partea unei doamne de vro 50 de ani "Nu am mai avut asa ceva de cand eram fata mare"

              Da un search pe google . Este plin net-ul de panze si truse pentru traforat .

              Nici eu nu credeam ca mai exista asa ceva .

              Noroc cu "nebuniile" lui Feri , pe care il urmaresc cu interes si-l si Felicit cu aceasta ocazie .

              Ps : Bai frate , ce noroc au unii in viata . Dupa ce ca se ocupa cu tot felul de "nazdravanii" pe la masina , mai gasesc si ajutoare .

              Respect , Feri ! .

              Comment


              • Originally posted by sile1 View Post
                Am buton original pt antena electrica daca vrei sa nu ai nimic dublura.

                Ok, ma gandesc si te sun...!


                Originally posted by nino View Post
                Salut, cu ce ai reusit sa decupezi locasul pentru butoane, saptamana viitoare urmeaza sa decupez si eu locasul pentru butoane ptr o cobra dar nu stiu cu ce sa decupez sa nu stric lemnu? De o' saptamana am tot cauta la magazine panza de traforaj dar fara succes, chiar am primit un raspuns ciudat din partea unei doamne de vro 50 de ani "Nu am mai avut asa ceva de cand eram fata mare"
                Salutare!

                Da, intradevar cu traforjul, am tinut-o la pastrare stiand ca odata tot o sa mai am nevoie de ea! Se poate decupa cu precizie, de aceea am optat pentru ea! Sincer habar nu am unde se pot cumpara trusa de traforaj...ultima data am vazut cand eram in generela...!

                Sa nu mint, odata am fost la o piata de vechituri in Budapesta, acolo am mai zarit una la vanzare!




                Originally posted by nstoe View Post
                Noroc cu "nebuniile" lui Feri , pe care il urmaresc cu interes si-l si Felicit cu aceasta ocazie .

                Ps : Bai frate , ce noroc au unii in viata . Dupa ce ca se ocupa cu tot felul de "nazdravanii" pe la masina , mai gasesc si ajutoare .

                Respect , Feri ! .
                Multumesc Dl Nelu!

                Ma ocup, ca sunt pasionat ...de ajutor doar atat pot spune ca si ea e pasionata, chiar rau de tot, este innebunita dupa ''vechituri'' ...cu asta am noroc !



                Toata stima si respectul!
                Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                W126 280SE
                W123 280CE
                W126 500SEC
                W220 500L

                'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                Comment


                • Nebunia continua...de la becuri clasice trec pe SMD-uri si o sa schimb tot ce inseamna bec! Lumina degajata este galben/portocaliu...exact de ce am nevoie, adica sa fie cele clasice.

                  Mentionez, este cer si la pamant diferenta dintre bec clasic si SMD...aici ma refer la luminozitate si culoare in acelasi timp!

                  Primul a fost butonul de comanda pentru oglinda electrica...
















                  Rezultatul este 100% satisfacator...

                  Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                  W126 280SE
                  W123 280CE
                  W126 500SEC
                  W220 500L

                  'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                  Comment


                  • Salutare! Cum spunea cineva mai sus cred ca tu si completez cu voi ati depasit de mult stadiul de pasionati si ati devenit mai degraba obsedati (fara rautate) de marca sau de masina din dotare! De aceea ma si simt atat de mic pe langa dvs.! Poate dupa tot ce stii si ai si pus in practica iese si o afacere din asta! Nimic nu e mai placut decat sa faci ceea ce-ti place si sa mai castigi si un ban din asta ca de cheltuit ai tot cheltuit! Spor la treaba ca de entuziasm esti plin! Bravo din nou...si din nou...si din nou...!!! Sa auzim numai de bine!

                    Comment


                    • Originally posted by SHPAN View Post
                      Salutare! Cum spunea cineva mai sus cred ca tu si completez cu voi ati depasit de mult stadiul de pasionati si ati devenit mai degraba obsedati (fara rautate) de marca sau de masina din dotare! De aceea ma si simt atat de mic pe langa dvs.! Poate dupa tot ce stii si ai si pus in practica iese si o afacere din asta! Nimic nu e mai placut decat sa faci ceea ce-ti place si sa mai castigi si un ban din asta ca de cheltuit ai tot cheltuit! Spor la treaba ca de entuziasm esti plin! Bravo din nou...si din nou...si din nou...!!! Sa auzim numai de bine!

                      Multumesc Ionut!


                      Oare sa fie asa?! Sa fim deja obsedati?...poate, adica SIGUR...tot mai complectez, adaug si modifc, dar sper ca odata tot se termina si sa ne bucuram din plin de ce am realizat...nu ca acuma nu m-as bucura !


                      Stima
                      Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                      W126 280SE
                      W123 280CE
                      W126 500SEC
                      W220 500L

                      'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                      Comment


                      • Da, intradevar cu traforjul, am tinut-o la pastrare stiand ca odata tot o sa mai am nevoie de ea! Se poate decupa cu precizie, de aceea am optat pentru ea! Sincer habar nu am unde se pot cumpara trusa de traforaj...ultima data am vazut cand eram in generela...!

                        Sa nu mint, odata am fost la o piata de vechituri in Budapesta, acolo am mai zarit una la vanzare! [/QUOTE]
                        Traforajul si el l-am pastrat, sta de vreo 12 ani in garaj atarnat pe un cui, astazi am primit 3 panze de traforaj de la un vecin, saptamana viitoare ma apuc de decupat.
                        Bafta in continuare cu mesteritul la jucarie.

                        Comment


                        • Ultima achizitie...chiar daca nu am reusit sa imi achizitionez un Becker Diversity CD (pe care o vanez si acuma) am decis sa imi cumpar o alta 'jucarie' !

                          Este vorba despre un Becker Mexico 2000 BE 1430 si un amplificator BE 1430 (pereche) + suport de prindere pentru amplificator...







                          Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                          W126 280SE
                          W123 280CE
                          W126 500SEC
                          W220 500L

                          'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                          Comment


                          • Bravo! Ai umflatura aia in capitonajul dreapta in portbagaj? Altfel nu poti pune capitonajul la loc.

                            Trimis de pe al meu H2_Qubo folosind Tapatalk
                            W 126 `87 300 SDL OM606 24v Automatic
                            W 126 `86 300 SD OM617 Automatic
                            W 124 `93 E250 D ex 300 D


                            - Bond - James Bond.
                            - `Dullah - Abdullah.

                            Comment


                            • Originally posted by Leo View Post
                              Bravo! Ai umflatura aia in capitonajul dreapta in portbagaj? Altfel nu poti pune capitonajul la loc.

                              Trimis de pe al meu H2_Qubo folosind Tapatalk

                              Da, findca am schimbat toata tapiteria din portbagaj, ca altfel ar fi trebuit sa-l montez in alt loc!

                              Urmeaza sa ii caut cacbluri pentru conexiune, findca altfel nu functioneaza unitatile unul fara celalalt + ca sa modific unitatea (cassul) ca sa citeasca MP3 / Ipod, pentru ca vrema 'tape'-urilor a trecut de mult !
                              Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                              W126 280SE
                              W123 280CE
                              W126 500SEC
                              W220 500L

                              'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                              Comment


                              • Frumos proiect sa o stapanesti sanatos

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF