Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

W126 280SE S-Klasse BVLgari-ul meu!

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by mer_se280 View Post
    cum il fixezi?... ca am mai vazut eu radiatore pentru clima si nu am vazut nici un locas pentru fixarea lor! Eventual ceva poze ar fi binevenite ...
    Originally posted by Leo View Post
    Se fixeaza in cele doua gauri dintre ventilatoare.
    Leo, mă tem că Feri vrea să știe cum se prinde radiatorul pe caroserie ...
    A se vedea pozele de mai jos. Radiatoarele au niște urechi la partea de sus și niște piciorușe la partea de jos, înzestrate cu tampoane de cauciuc. Cea de a 2-a poză nu e chiar relevantă pt. un radiator de AC de W126, deoarece este cu mașina mea, care are radiator de W201, la care a trebuit să organizăm niște modificări pt. a se încadra. Însă ideea e tot aia: jos se așază pe traversă, în tampoanele respective, iar sus se agață în cele 2 găuri și se fixează cu clemele de rigoare.
    Attached Files
    Last edited by Levi; 01-25-2014, 14:09 PM.
    Lord W126 500SE -> 2.5D
    Lady W123 230C -> 240D
    W124 -> 200D
    W208 CLK200 -> 2.0

    W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
    Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
    Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

    Comment


    • Originally posted by Levi View Post
      Leo, mã tem cã Feri vrea sã știe cum se prinde radiatorul pe caroserie ...
      A se vedea pozele de mai jos. Radiatoarele au niște urechi la partea de sus și niște piciorușe la partea de jos, înzestrate cu tampoane de cauciuc. Cea de a 2-a pozã nu e chiar relevantã pt. un radiator de AC de W126, deoarece este cu mașina mea, care are radiator de W201, la care a trebuit sã organizãm niște modificãri pt. a se încadra. Însã ideea e tot aia: jos se așazã pe traversã, în tampoanele respective, iar sus se agațã în cele 2 gãuri și se fixeazã cu clemele de rigoare.

      Nu Levi...Leo a inteles ideea, radiatoru pentru clima stou cum se monteaza...am avut deja montat pe caroserie...ala de seria I.

      Am vrut sa stiu cum se prinde aceea aparatoare pe radiator!


      Multumesc pentru ajutor!
      Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

      W126 280SE
      W123 280CE
      W126 500SEC
      W220 500L

      'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

      Comment


      • Au sosit urmatoarele piese si am mai bifat din lista cu achizitii...

        Radiator seria a II-a...pe care o sa vina montate cele doua electroventilatoare...



        Instalatie incalzire in scaune sofer/pasager...



        Inca o optiune bifata... 731 WOOD TRIM BURRED WALNUT ROOT...




        Plasticul din jurul 'blocului' de lumini...seria a II-a, cele care sunt iluminate...





        Azi, vreme buna...deci am profitat ...





        Asa va arata...



        Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

        W126 280SE
        W123 280CE
        W126 500SEC
        W220 500L

        'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

        Comment


        • Sublim...
          Mai, dar zapada pe la voi nu e?

          https://www.clubmercedes.ro/forum/ha...676-regulament

          Pentru functionarea corespunzatoare a conturilor si pentru evitarea blocarii acestora, va rugam sa NU mai folositi adrese de email yahoo.
          Va rugam sa le schimbati din User Settings.

          Comment


          • Pai n-am vorbit ca iti trebuie radiator cu suport pentru dublu ventilator? Asta nu are nici un suport.

            Trimis de pe al meu H2_Qubo folosind Tapatalk
            W 126 `87 300 SDL OM606 24v Automatic
            W 126 `86 300 SD OM617 Automatic
            W 124 `93 E250 D ex 300 D


            - Bond - James Bond.
            - `Dullah - Abdullah.

            Comment


            • Da' ai facut ceva achizitii, nu gluma... Cu incalzirea in scaune cred ca o sa te chinui putin s-o montezi. Eu am scos de la un scaun de W124 'benzile' de la cele doua parti. Am scos toata tapiseria de pe scheletul metalic, iar 'benzile' erau imediat sub stofa/piele, intre cusaturi, deci la pus inapoi...cam greu. Ma gandesc ca daca sunt puse prea departe de suprafata nu mai dau randament. La W126 nu sunt si 'perne' de cauciuc care se umfla cu aer?

              Comment


              • Originally posted by mer_se280 View Post
                Inca o optiune bifata... 731 WOOD TRIM BURRED WALNUT ROOT...
                Ce faci cu consola aia, că are cu un buton mai puțin dacât ai acum ? ... Îi mai faci găuri ?
                Originally posted by Leo View Post
                iti trebuie radiator cu suport pentru dublu ventilator? Asta nu are nici un suport.
                Tot aștept și eu să văd rezultatul ... că eu abia după aia mă apuc
                Originally posted by cabriolet View Post
                La W126 nu sunt si 'perne' de cauciuc care se umfla cu aer ?
                Așa, așa, mai dă-i niște idei, că n-are destule ...
                Lord W126 500SE -> 2.5D
                Lady W123 230C -> 240D
                W124 -> 200D
                W208 CLK200 -> 2.0

                W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                Comment


                • Deci, incerc sa raspund la fiecare...

                  Originally posted by Zeus View Post
                  Sublim...
                  Mai, dar zapada pe la voi nu e?

                  Cum am mentionat 'azi vreme buna'...11 grade cu +


                  Originally posted by Leo View Post
                  Pai n-am vorbit ca iti trebuie radiator cu suport pentru dublu ventilator? Asta nu are nici un suport.
                  Stai lin...le rezolva Feri pe toate...


                  Originally posted by cabriolet View Post
                  Da' ai facut ceva achizitii, nu gluma... Cu incalzirea in scaune cred ca o sa te chinui putin s-o montezi. Eu am scos de la un scaun de W124 'benzile' de la cele doua parti. Am scos toata tapiseria de pe scheletul metalic, iar 'benzile' erau imediat sub stofa/piele, intre cusaturi, deci la pus inapoi...cam greu. Ma gandesc ca daca sunt puse prea departe de suprafata nu mai dau randament. La W126 nu sunt si 'perne' de cauciuc care se umfla cu aer?

                  Nu ma tem, am mai desfacut eu tapiteria de pe scaun...stiu cu ce se mananca...ba chiar cu mainel mele am achimbat pielea care a fost uzat/e! Asa ca mai desfac inca odata, si incodata daca e nevoie !


                  Acele perne, sunt pernele Ortopedice care sunt legate la sistemul vacuumatic!


                  Originally posted by Levi View Post
                  Ce faci cu consola aia, cã are cu un buton mai puțin dacât ai acum ? ... Îi mai faci gãuri ?

                  Vezi ca stii...


                  Originally posted by Levi View Post
                  Tot aștept și eu sã vãd rezultatul ... cã eu abia dupã aia mã apuc
                  Mai...dar ce sunt eu cobai pentru test?...


                  Originally posted by Levi View Post
                  Așa, așa, mai dã-i niște idei, cã n-are destule ...

                  Idei...hmm, pernele ortopedice sunt deja retinute pentru mine...cel putin asa mi-a spus SILE...''ca numele meu este trecut pe ele'' !
                  Last edited by mer_se280; 02-03-2014, 18:55 PM.
                  Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                  W126 280SE
                  W123 280CE
                  W126 500SEC
                  W220 500L

                  'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                  Comment


                  • Originally posted by Levi View Post
                    claxoanele vin mutate, dar trebuie schimbat și suportul (acea ”țeavã” pe care se prind claxoanele) cu unul drept, pt. cã ce avem noi acum e un pic curbat și nu se pupã ...

                    Am uitat sa mentionez...bifat si suportul pentru claxoane, cu unul drept...

                    Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                    W126 280SE
                    W123 280CE
                    W126 500SEC
                    W220 500L

                    'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                    Comment


                    • Originally posted by mer_se280 View Post
                      Mai ... dar ce sunt eu, cobai pentru test?...
                      Daaaaaaaa
                      Lord W126 500SE -> 2.5D
                      Lady W123 230C -> 240D
                      W124 -> 200D
                      W208 CLK200 -> 2.0

                      W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                      Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                      Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                      Comment


                      • Continuarea...

                        Azi am montat aparatoarea pe lemn...cel pentru coloana de directie electrica...






                        Originally posted by Levi View Post
                        Ce faci cu consola aia, cã are cu un buton mai puțin dacât ai acum ? ... Îi mai faci gãuri ?
                        A urmat decuparea locasului pentru buton...






                        A urmat revopsirea simbolului pentru butonul trapei, findca simbolul era sters complet. Solutia este provizorie, pana gasesc/cumpar un buton in stare buna...am noroc ca mai sunt si altii pasionati pe langa mine ...







                        Asa arata...destul de satisfacator zic eu...

                        Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                        W126 280SE
                        W123 280CE
                        W126 500SEC
                        W220 500L

                        'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                        Comment


                        • Originally posted by mer_se280 View Post
                          A urmat decuparea locasului pentru buton...
                          Nu trebuia oare să mai faci cu un drum şi celelalte 2 găuri ? Că nu se ştie ...
                          Lord W126 500SE -> 2.5D
                          Lady W123 230C -> 240D
                          W124 -> 200D
                          W208 CLK200 -> 2.0

                          W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                          Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                          Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                          Comment


                          • M-am gandit si la asta, dar am zis ca daca a fi atunci o sa fac inca una/doua gauri.

                            P.S. La tine sunt decupate toate locasurile din cate stiu...la ce servesc restul butoanelor?
                            Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                            W126 280SE
                            W123 280CE
                            W126 500SEC
                            W220 500L

                            'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                            Comment


                            • 2 sunt de decor (deocamdată), iar la restul își are funcția fiecare.
                              Lord W126 500SE -> 2.5D
                              Lady W123 230C -> 240D
                              W124 -> 200D
                              W208 CLK200 -> 2.0

                              W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                              Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                              Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                              Comment


                              • Bordul + usa spate stanga este gata...








                                Cu ocazia schimbarii lemnului am schimbat si suportul butonului cu una noua OEM...




                                Simbolurile '1-2' de pe comenzi au fost revopsite...

                                Before...








                                After
                                Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                                W126 280SE
                                W123 280CE
                                W126 500SEC
                                W220 500L

                                'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF