Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Nava amiral W221 S420 Cdi

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Pana la urma mai conteaza???Daca avea S500 tot atat tam-tam s-ar fi facut?

    Comment


    • #62
      Vai de......numai experti pe lumea asta...Nu vreau sa par in vreun fel, dar invidia poate sa mearga pana departe...daca dj sky a stat sa copieze 2'ul, ca n avea ce face si sa l puna langa la fel nu inseamna ca asta am facut si eu...va luati dupa un om care imi spune ca nu e 4x4 ca se ridica masina de bot cand accelerezi(fara resentimente)...fiti oameni buni seriosi...iti trimit 1000 de poze din orice unghi vrei...ma rog...photoshop normal...dar poza cu roata virata? N aveti idee ce inseamna tractiunea spate si 4x4...pacat...Sorel...cand dai atatia bani pe o masina, crede ma ca te interesezi. Du te tu frumusel la orice service Mercedes vrei si roaga baietii sa bage o serie sa vezi cate date iti apar. Cand mi am modificat evacuarea la E m am dus cu mai multe serii pt ca europenii nu prea dau VIN'ul si nu vroiam sa comand piese de pe o masina facuta pt state...si aparea tot...revizii,proprietar,etc!

      Si ce am modificat ma la certificatu ala? Fa ma sa inteleg...

      Tipic romanesc... "cunoscatori." Daca vin cu clip cand da roata in gol pe fata ce o sa mai ziceti,ca era roata de pe spate?

      Nu pot sa va inteleg...eu am vrut sa prezint masina si atat. Nu castig nimic de pe urma asta...asa ca...
      Last edited by cutaresku; 03-22-2012, 08:35 AM.
      16'' C350e
      16" 911 Carrera
      15" S350 Cdi

      Comment


      • #63
        Mie imi plac ambele masini ale tale indiferent ce motor au, dar repet, sa imi cumpar una, nu mi-as lua o limuzina 4 matic, am condus multe 4x4 si turisme si suv si de teren. La turisme ajuta dar pe altii, eu nu imi bag E-ul, cu atat mai putin un S, in offroad, cred ca nici nu am fost inca cu el pe drum de pamant, iar pe zapada merge pe oriunde ar trebui sa calce un E class, repet, nu una de teren.
        Pentru noroi iti recomand masini de noroi, un G, un ml cu pachet Offroad, Toyota land cruiser 1, 100 sau mai sunt si alte marci, ce eu nu am condus... Ce te rog, cand faci clipul cu patinarea pe fata, fara sa opresti clipul sa mergi sa deschizi capota si sa vedem motorul, sa nu fie care cumva v6, in rest nu am nici nu dubiu, sper sa ma intelegi d ce zic asta, e ca si cum as veni eu cu un S 220 4 matic, am cautat peste tot, si nu am gasit, azi am sa sun si la reprezentanta la un amic sa intreb...

        Comment


        • #64
          Daca ar fi cum spui tu Dj Sky la ce sa mai mergem cu a4, a6, a8 quattro... le scoatem planetarele si gata, ca ce ne trebuie 4x4. Omul detine capital si merge cu ce crede ca e mai bun. Eu personal as da oricand masina cu tractiune spate pe una cu 4x4 daca imi permit consumul si ce mai include. Eu inteleg motivile pentru care nu da VIN si chiar cred ca masina poate fi 4matic.

          Comment


          • #65
            Originally posted by Dj Sky View Post
            Mie imi plac ambele masini ale tale indiferent ce motor au, dar repet, sa imi cumpar una, nu mi-as lua o limuzina 4 matic, am condus multe 4x4 si turisme si suv si de teren. La turisme ajuta dar pe altii, eu nu imi bag E-ul, cu atat mai putin un S, in offroad, cred ca nici nu am fost inca cu el pe drum de pamant, iar pe zapada merge pe oriunde ar trebui sa calce un E class, repet, nu una de teren.
            Pentru noroi iti recomand masini de noroi, un G, un ml cu pachet Offroad, Toyota land cruiser 1, 100 sau mai sunt si alte marci, ce eu nu am condus... Ce te rog, cand faci clipul cu patinarea pe fata, fara sa opresti clipul sa mergi sa deschizi capota si sa vedem motorul, sa nu fie care cumva v6, in rest nu am nici nu dubiu, sper sa ma intelegi d ce zic asta, e ca si cum as veni eu cu un S 220 4 matic, am cautat peste tot, si nu am gasit, azi am sa sun si la reprezentanta la un amic sa intreb...
            Fiecare cum considera...te poti descurca cu tractiunea spate dar la mine, unde a nins destul, nu o prea pot folosi...am ramas de multe ori inzapezit...si in legatura cu S'ul si noroiul...n am facut offroad...am fost la o cabana si a plouat torential peste noapte...nu exista drum pana la ea...efectiv mergi prin camp. A ramas fratele meu blocat cu Cayennul si am coborat cu S'ul sa il scot. Eram departe de oras, n aveam cum altcumva sa ma ajut. Am dat ture pe langa ea si n am avut nicio problema...fac pariu ca tragea Cayennul...dar am avut noroc ca a trecut un Aro...Si asa l am scos...Chiar daca nu e Suv, 4maticu a dat clasa la toata mecanica si electronica celor de la Porsche...e bun...crede-ma...
            16'' C350e
            16" 911 Carrera
            15" S350 Cdi

            Comment


            • #66
              Pai da cand te duci la reprezentanta apar toate reparatiile facute la ei ce ai pus si scos de pe masina , dar nu cred ca apare primu sau ultimu posesor ce manca si cu cine era , si daca nu ai trecut prin serviceuri autorizate cu el nu apare nimic ,eu tot nu o sa cred ca e 4wd pana nu pui seria VIN exact de pe masina TA nu poze de la planetarele amicilor cu S`uri sau poze editate cum a facut colegu SKy ,si parca la astea mai noi au seria VIN jos in parbriz intr`un colt ,iti dai seama cate date personale pot fura de la atatia oameni din intreaga lume ?of of.....o serie VIN si totul se va lamurii ,pana nu vad codu ala descifrat cu toate optiunile masinii exact care le ai tu si sa scrie 420 4X4 nu o sa cred vrajeala asta niciodata , puteti sa ma faceti arogant ,invidios cum vreti voi eu tot nu o cred.
              Perfection is everything , Perfection is Mercedes-Benz` !!!

              Comment


              • #67
                Drey63: La citirea ultimului tau post, m-am simtit incarcat de mandrie romaneasca:
                Un ARO a scos din noroi un Cayenne.
                Ihaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa !

                Comment


                • #68
                  Originally posted by Sor3L View Post
                  ...nu o sa cred vrajeala asta niciodata , puteti sa ma faceti arogant ,invidios cum vreti voi eu tot nu o cred.
                  Parerea mea este ca deja exagerezi.
                  Nu putea MB sa faca o masina la comanda? Ce conteaza asa mult?
                  Si daca masina e 4x4 vreau sa va vad pe toti cum va cereti scuze aici pe forum.
                  E220 cdi W210, 2001

                  E320 W210, 1997
                  C180 W202, 1994
                  W123 200D, 1978 cu inima de W124


                  Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

                  Comment


                  • #69
                    Originally posted by adidc View Post
                    Si daca masina e 4x4 vreau sa va vad pe toti cum va cereti scuze aici pe forum.
                    Ohoo chiar astept sa imi cer scuze ;-) , chiar vreau sa vad ca am gresit eu si ceilalti colegi.
                    Perfection is everything , Perfection is Mercedes-Benz` !!!

                    Comment


                    • #70
                      Drey63; am postat poza la certificat se vede ca ii curat, l-am analizat si ii exact cum spus tu
                      si il legatura cu altii care spuneau ca mai bine sa ai tractiune pe spate sau fata decat sa fie cu tractiune integrala, mai bine ar tacea nu stiu ei ce inseamna sa mergi pe zapada, noroi etc cu o masina 4WD. Ii alta treaba cand stii ca ai siguranta, ce mai conteaza acuma 2-3 litri de motorina cand stii ca ai siguranta si confort, mai bine renunti la putere si ramani la 4WD daca le ai pe amandoua (putere si 4WD) devii smecher.
                      Intr-adevar sistemul 4 matic ii pe viata lui, ne-a facut prezentare Becali cu al sau S500 4 matic pe zapada la munte. Stima
                      Last edited by cutaresku; 03-22-2012, 16:35 PM. Reason: mai atent la pian si la gramatique...

                      Comment


                      • #71
                        Originally posted by nistor@QMT View Post
                        Drey63: La citirea ultimului tau post, m-am simtit incarcat de mandrie romaneasca:
                        Un ARO a scos din noroi un Cayenne.
                        Ihaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa !
                        Si s a bagat in si mai mult noroi sa il scoata...poate a contat si ca pe Cayenne rotile pe spate au 315x..x20...ii scade aderenta in asemenea conditii...

                        Legat de seria Vin...E'ul care l am cumparat nou nout din Germania cu aproape 13.000 euro mai putin fata de valoarea lui avea tot felu de acte de Anglia. Mi s a spus ca e comanda pe Anglia,adus in Germania. Am verificat seria la reprezentanta si aparea ca si comanda pt Germania. Dupa ce l am
                        inmatriculat, primul proprietar eu, masina apare ca si comanda pt Romania. A fost mult taraboi la service pt chestia asta. Preferam sa scrie Germania. De acolo stiu ca odata cu seria Vin apar multe detalii. Apare proprietar,revizii,interventii,tot!

                        Legat de cei care cred sau nu cred,asta e...daca vrei iti filmez toata mecanica de la roata cu numarul masinii ca sa vezi...sau stai...daca pun numarul pe alt S 4 matic? Chiar asa nu aveam ce face decat sa caut un S 4matic sa fac poze? Stau intr un oras mic de 2-3 km...nu s S uri la orice pas...
                        16'' C350e
                        16" 911 Carrera
                        15" S350 Cdi

                        Comment


                        • #72
                          Ma nu mai le demonstra nimic. Nu castigi nimic si te consumi pentru ce? sa le demonstrezi ca ai 4 matic. Mai bine sa iti vezi de treaba ta si din cand in cand mai arunca 2-3 poze pe forum cu S-ul sau cu E-ul si asa o venit caldura

                          Comment


                          • #73
                            Drey tot ce-am cerut cu totii e ceva credibil
                            Pentru ca n-a fost niciodata S-class V8 diesel 4x4 si dac-ar fi aparut acum, curiozitatea e mare, dar si neincrederea, ca nu apare in oferte, dar apare la tine.

                            De ce nu poate fi... pt ca acolo e o turbina la V8 diesel biturbo. La 500 V8 nu e cazul, la 3.0 V6 turbina e sus in V-ul motorului. Banuiesc eu ca de-aia nu incape si n-a fost oferit niciodata. Nu ca e imposibil, poate pe urmatoarea generatie o sa-l implementeze, oricum pe w221 nu.

                            Sa n-aud de audi. Pai alea-s 4x4 pentru ca au motorul in fata rotilor din fata, adica in afara masinii, intre faruri. Total aiurea, de-aia subvireaza crunt, mai ales modelele sportive. E amplasarea exact ca la dacia1300. Si atunci diferentialul fata e intre motor+convertor si cutia de viteze.

                            Un articol foarte documentat pe 23 de pagini despre S -uri dotate cu 4-Matic
                            "doar" S350, S450, S500, S320 CDI

                            1: Overview Comfort and driving dynamics attain new level of perfection The Mercedes-Benz S-Class is now available with 4MATIC permanent a...
                            BENZ G, altceva ce ?

                            Comment


                            • #74
                              Originally posted by nistor@QMT View Post
                              Drey63: La citirea ultimului tau post, m-am simtit incarcat de mandrie romaneasca:
                              Un ARO a scos din noroi un Cayenne.
                              Ihaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa !
                              Asta depinde sa stii mult de ce gume au masinile. Pt noroi, ceva MT-uri pe un ARO si acesta va trece 2wd pe unde suv-uri de genul X5, Q7, etc nu au sanse cu 4wd. In teren conteaza profilul, presiunea in roti, masina si soferul. Nu are sanse niciodata un Benz M-serie fata de un G-serie. In rest ARO este o masina grea, dar totusi cu punte rigida spate, brate independente fata, dar bunicica. Maine de ex trebuie sa duc la o mina in munti niste tipi ce vin de la Buc cu un super-suv, iar ei nu au cum ajunge decat cu al meu Blazer din '85 care nu are electronica pe ea,... decat mp3-ul...
                              Cred totusi ca pt on-road nu se prea justifica 4wd. Ai multe angrenaje in plus, ai consum mai ridicat, greutate mai mare, iar un 4wd de sosea nu va avea niciodata cutie reductoare.
                              Dar, on-topic, cred ca daca dai suficienti bani, se poate face, la comanda o masina si sa traga roata dreapta-fata si stanga-spate,... aberez..., dar cred ca merge. Sunt w140 cu cutie manuala, sunt w140 break si exista de serie motociclete cu tractiune si pe fata 2x2 angrenata de o pompa hidraulica... De ce nu ar putea mercedes sa faca un 4wd la o anumita motoriare? Nu au loc de turbia? Dar pune turbina mai sus, ori motorul mai in fata sau mai sus cu putin... Constructiv cred ca se poate, doar au o gramada de ingineri acolo. Poate masina e pe comanda facuta. Recomand initiatorului topicului sa mearga la o intalnire MB ce se face prin tara si atunci poate vom afla ca exista si 420cdi cu 4wd... sau nu...
                              Asfalt uscat !!!
                              Last edited by zang; 03-22-2012, 18:30 PM.

                              Comment


                              • #75
                                Originally posted by STEFAN V8 View Post
                                Drey tot ce-am cerut cu totii e ceva credibil
                                Pentru ca n-a fost niciodata S-class V8 diesel 4x4 si dac-ar fi aparut acum, curiozitatea e mare, dar si neincrederea, ca nu apare in oferte, dar apare la tine.

                                De ce nu poate fi... pt ca acolo e o turbina la V8 diesel biturbo. La 500 V8 nu e cazul, la 3.0 V6 turbina e sus in V-ul motorului. Banuiesc eu ca de-aia nu incape si n-a fost oferit niciodata. Nu ca e imposibil, poate pe urmatoarea generatie o sa-l implementeze, oricum pe w221 nu.

                                Sa n-aud de audi. Pai alea-s 4x4 pentru ca au motorul in fata rotilor din fata, adica in afara masinii, intre faruri. Total aiurea, de-aia subvireaza crunt, mai ales modelele sportive. E amplasarea exact ca la dacia1300. Si atunci diferentialul fata e intre motor+convertor si cutia de viteze.

                                Un articol foarte documentat pe 23 de pagini despre S -uri dotate cu 4-Matic
                                "doar" S350, S450, S500, S320 CDI

                                http://benzs.blogspot.com/2007/12/ne...r-s-class.html
                                Am inteles...si v am spus...nu cunosc istoria sistemului!nu stiu daca e din fabrica sau e adaptat ulterior...neamtu de la care a fost luata masina are firma de transport...si un parc de Mercedesuri destul de mare...dupa cum masina are atatea modificari facute, poate sa aibe si chestia asta...NU STIU!
                                16'' C350e
                                16" 911 Carrera
                                15" S350 Cdi

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF