Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Cutiile de viteze automate

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by Mercedes C230 View Post
    Ma ajuta cineva ?? cu acest VIN WDB2030401F11746

    Multumesc!
    Sal,ce model de cutie ai sau ce mai exact?
    he best or nothing

    Comment


    • Originally posted by Mercedes C230 View Post
      Ma ajuta cineva ?? cu acest VIN WDB2030401F11746

      Multumesc!
      Buna seara, ce anume vrei sa afli ?????
      Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
      TEL 0722623721.

      Comment


      • [QUOTE=automaticul;235788]
        Originally posted by unmillion View Post

        Buna seara, pentru inceput poti schimba setul acela de arcuri si vezi daca se schimba comportamentul cutiei, daca nu se schimba ,trebuie desfacuta si vazut pachetele de discuri si garniturile , cutia are destui km .
        Buna seara Automaticule! 1.Acele arcuri le-as putea monta si singur sau trebuie data cutia jos de pe masina?Un video sau poze unde ar putea fi amplasate ar putea fi binevenite.Ceva de genul sunt ampalsate,intr-o parte a cutiei?
        ###########Cutie de pe W123,K-1 Spring#############


        2.Unde as putea sa gasesc acest expasion plug cu acest surub pe mijloc,imi curge atigelul pe acolo,s-a corodat pentru ca nu s-a folosit antigel/lichid de racire...lumea ar trebui sa stie ca si pe timpul verii se pune un lichid de racire si nu apa dar asa e la roman,nu are bani!Iar cand vine vorba de reparatie scoate banul si gata(cine are) si nu se intreaba din ce cauza!

        Acesta este piesa "expansion plug" si se afla pe chiuloasa

        #############
        Last edited by unmillion; 03-01-2012, 20:55 PM.
        he best or nothing

        Comment


        • 2.Unde as putea sa gasesc acest expasion plug cu acest surub pe mijloc,imi curge atigelul pe acolo,s-a corodat pentru ca nu s-a folosit antigel/lichid de racire...lumea ar trebui sa stie ca si pe timpul verii se pune un lichid de racire si nu apa dar asa e la roman,nu are bani!Iar cand vine vorba de reparatie scoate banul si gata(cine are) si nu se intreaba din ce cauza!



          Buna ziua, pentru a schimba acele arcuri ,nu trebuie demontata cutia de pe masina , doar se da baia de ulei jos si ai acces la blocul hidraulic, nu pot vedea pozele legate de acel dop sau ce vrei tu sa cauti.
          Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
          TEL 0722623721.

          Comment


          • Salutare,observ ca merge numai cu mozilla,clik dreapta & View Image.

            +++[/b]+
            he best or nothing

            Comment


            • Originally posted by unmillion View Post
              Salutare,observ ca merge numai cu mozilla,clik dreapta & View Image.

              +++[/b]+

              Buna seara, este vorba despre rezistenta care incalzeste apa in motor , masinile fabricate pentru tarile nordice au acea rezistenta electrica care ajuta la incalzirea apei din motor, pentru restul masinilor se pune un dop adaptat sa nu curga apa din motor, piesa o poti gasi la dealer dupa seria de caroserie si cea a motorului
              Masinile americane mai au asa ceva, ba chiar si un cablu electric care se poate conecta la priza din casa (110 V).
              Am putea sa adaptam si noi la masini asa ceva , dar ne trebuie un prelungitor cam mare , sa poata ajunge la masina in parcare.
              Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
              TEL 0722623721.

              Comment


              • Iata despre ce este vorba
                Attached Files
                Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
                TEL 0722623721.

                Comment


                • Salut,vreau sa stiu ce cantitate si ce tip de ulei imi trebuie pentru schimburi motor/cutie.la motor am inteles ca sunt deajuns 5,5l.Va intreb deoarece lucrez afara si as vrea sa comercializez uleiul de aici,Cat despre cel din cutie,m-as indrepta catre reprezentanta(automaticul).Multumesc.VIN este WDB2030401F711746,data trecuta am sarit o cifra.Si sa revin si la vechea problema cu becul martor de motor,sa aprin iarasi ,iar pe tester imiu da sonda MAF 2 ,cred ca ceva de admisie,si o eroare de la alternator,e posibil sa se aprinda martorul motor si la la ceva electric,fise,bobine?? nu?? Multumesc inca odata

                  Comment


                  • Originally posted by Mercedes C230 View Post
                    Salut,vreau sa stiu ce cantitate si ce tip de ulei imi trebuie pentru schimburi motor/cutie.la motor am inteles ca sunt deajuns 5,5l.Va intreb deoarece lucrez afara si as vrea sa comercializez uleiul de aici,Cat despre cel din cutie,m-as indrepta catre reprezentanta(automaticul).Multumesc.VIN este WDB2030401F711746,data trecuta am sarit o cifra.Si sa revin si la vechea problema cu becul martor de motor,sa aprin iarasi ,iar pe tester imiu da sonda MAF 2 ,cred ca ceva de admisie,si o eroare de la alternator,e posibil sa se aprinda martorul motor si la la ceva electric,fise,bobine?? nu?? Multumesc inca odata
                    Buna ziua, la motor , Mobil 1 / 0-W40 sau 5-w30 IN FUNCTIE DE CLIMA , la cutie A 001 989 68 03 sau Mobil ATF 134 , daca ai buson la converter maxim 8 litri , daca nu ai buson si cine il schimba este dibaci poti sa schimbi pana la maxim 6 litri . referitor la martorul de motor , mergi la un mecanic , demonteaza carcasa filtrului de aer (ai grija ca este destul de complexa treaba in cazul acestui model de motor)si sub carcasa trebuie sa gasesti un furtun de la epuratorul de gaze, are o forma ciudata , si este destul de greu de schimbat, dar cu putina rabdare si un pic de atentie se poate.
                    Motorul care echipeaza masina ta este 271.948 , foarte multe masini echipate cu acest model de motor au probleme cu martorul de motor ,si bineinteles apar si problemele , in prima faza verifica acel furtun , eventual schimba-l pentru ca este fisurat foarte fin si cand ambalezi motorul mai tare se aprinde si martorul de motor.
                    A2710181282- acesta este codul furtunului , mergi la dealer si cumpara-l , schimba-l, reseteaza adaptarile calculatorului de motor , si da-i jar
                    Attached Files
                    Last edited by automaticul; 03-04-2012, 12:05 PM.
                    Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
                    TEL 0722623721.

                    Comment


                    • salutare la toata lumea

                      am si eu o problema daca pute.ti sa ma ajutati,Am un w 140,s 320,capacitate 3199,benzina din 1991 si de o saptamana nu imi mai merge in R.Merg cu ea 2 ore si nu face nici.un fel de probleme dar peurma nu mai intra in r o mai las 30,40 minute si intra iar si tot asa ,daca ii dau cateva pedale iar intra.Aveti idee ce se intampla ,i/am schimbat uleiul si filtru si tot degeaba.Am fost cu ea la buc si urlati dar cei de aici doar din gura au zis ca da 200 mana de lucru,200 garnituri ,100 ulei etc si peurma daca mai are ceva este in plus.Stie cineva un mecanic cat de cat serios ,nu stiu cei de aici nu mi/au placut vb cu atata lejeritate nu s.au uitat la nik numai din ce i/am zis eu din gura sau are cineva idee de unde sa pot cumpara o cutie ca daca repar la ea nu stiu daca mai iese ceva din ea.Va multumesc

                      Comment


                      • Originally posted by bogdan32 View Post
                        am si eu o problema daca pute.ti sa ma ajutati,Am un w 140,s 320,capacitate 3199,benzina din 1991 si de o saptamana nu imi mai merge in R.Merg cu ea 2 ore si nu face nici.un fel de probleme dar peurma nu mai intra in r o mai las 30,40 minute si intra iar si tot asa ,daca ii dau cateva pedale iar intra.Aveti idee ce se intampla ,i/am schimbat uleiul si filtru si tot degeaba.Am fost cu ea la buc si urlati dar cei de aici doar din gura au zis ca da 200 mana de lucru,200 garnituri ,100 ulei etc si peurma daca mai are ceva este in plus.Stie cineva un mecanic cat de cat serios ,nu stiu cei de aici nu mi/au placut vb cu atata lejeritate nu s.au uitat la nik numai din ce i/am zis eu din gura sau are cineva idee de unde sa pot cumpara o cutie ca daca repar la ea nu stiu daca mai iese ceva din ea.Va multumesc
                        Buna seara, problema a aparut inainte de schimbul de ulei , sau dupa ???, cauta in paginile din urma si vei gasi poze si detalii despre acest simptom , pretul unei reparatii este destul de mare , datorita faptului ca modelul de cutie este complexa la interior , necesita 12-14 ore de munca numai reparatia la banc, demontarea, montarea de pe masina alte 6-7 ore + reglajele aferente cablurilor si presiunilor.
                        Mai este si varianta cutiei SH , dar si aici cum ai noroc, cutiile sunt vechi adica au km multi in spate , si inevitabil v-a apare aceeasi problema.
                        Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
                        TEL 0722623721.

                        Comment


                        • Buna ziua. Sunt posesorul unui mercedes w211 270 din 2003 si am o problema:
                          Cand e frig afara cand plec cu masina merge bine pana da sa schimbe intr-a 3, apoi cand schimba face un "huruit" ca si cum ar bate ceva vreo 2 secunde si de adunci pana se incalzeste putin masina smuceste cand schimba in orice viteza dar cand schimba intr-a 3 tot asa face "huruie" putin asta daca merg cu ea incet daca merg mai tare nu mai face.
                          Am fost la mercedes au testato si au zis ca nu are nimic cutia decat suporti la motor si la cutie. Au schimbat suporti apoi vreo 3 zile nu a mai facut dar a inceput sa faca iar. Ce poate sa fie ma poate ajuta cineva? Tin sa mai precizez ca de atunci de cand au schimbat ei suportii am mai mers cu ea vreo 7000 de km si acum am observat ca smuceste foarte foarte rar si cand e cald motorul. Multumesc si o zi placuta
                          Chiar si un ceas defect poate sa arate de doua ori pe zi ora exacta.

                          Comment


                          • Originally posted by Loading View Post
                            Buna ziua. Sunt posesorul unui mercedes w211 270 din 2003 si am o problema:
                            Cand e frig afara cand plec cu masina merge bine pana da sa schimbe intr-a 3, apoi cand schimba face un "huruit" ca si cum ar bate ceva vreo 2 secunde si de adunci pana se incalzeste putin masina smuceste cand schimba in orice viteza dar cand schimba intr-a 3 tot asa face "huruie" putin asta daca merg cu ea incet daca merg mai tare nu mai face.
                            Am fost la mercedes au testato si au zis ca nu are nimic cutia decat suporti la motor si la cutie. Au schimbat suporti apoi vreo 3 zile nu a mai facut dar a inceput sa faca iar. Ce poate sa fie ma poate ajuta cineva? Tin sa mai precizez ca de atunci de cand au schimbat ei suportii am mai mers cu ea vreo 7000 de km si acum am observat ca smuceste foarte foarte rar si cand e cald motorul. Multumesc si o zi placuta
                            Buna seara, in prima faza desfa busonul vasului de expansiune si uita-te cu o lumina in interiorul vasului , vezi daca se vad urme de ulei pe peretii vasului , DACA se vad , trebuie schimbat radiatorul de racire al motorlui , converterul ,setul de garnituri , setul de discuri , blocul hidraulic si uleiul.
                            Daca nu sunt urme de ulei in vas , trebuie sa schimbi converterul si uleiul , DAR inainte de asta verifica depunerile din baia de ulei pentru a vedea daca este span sau antigel.
                            Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
                            TEL 0722623721.

                            Comment


                            • Originally posted by automaticul View Post
                              Buna seara, in prima faza desfa busonul vasului de expansiune si uita-te cu o lumina in interiorul vasului , vezi daca se vad urme de ulei pe peretii vasului , DACA se vad , trebuie schimbat radiatorul de racire al motorlui , converterul ,setul de garnituri , setul de discuri , blocul hidraulic si uleiul.
                              Daca nu sunt urme de ulei in vas , trebuie sa schimbi converterul si uleiul , DAR inainte de asta verifica depunerile din baia de ulei pentru a vedea daca este span sau antigel.
                              Buna seara. In primul rand vreau sa iti multumesc ca ma ajuti sau mai bine zis ca ne ajuti asa mai scapam si noi de niste cheltuieli . Am desfacut busonul la vasul de expansiune si nu este ulei. Probleme este ca, convertorul si uleiul au fost schimbate acum 52.000 de km se poate sa se strice iar? Multumesc inca o data.
                              Chiar si un ceas defect poate sa arate de doua ori pe zi ora exacta.

                              Comment


                              • Originally posted by Loading View Post
                                Buna seara. In primul rand vreau sa iti multumesc ca ma ajuti sau mai bine zis ca ne ajuti asa mai scapam si noi de niste cheltuieli . Am desfacut busonul la vasul de expansiune si nu este ulei. Probleme este ca, convertorul si uleiul au fost schimbate acum 52.000 de km se poate sa se strice iar? Multumesc inca o data.
                                Buna seara, bineinteles, nu este o regula cati km trebuie sa reziste un converter, banuiesc ca cel care a fost schimbat nu a fost nou , a fost SH , si ca masina a functionat mai mult pe C ( confort).
                                Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
                                TEL 0722623721.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF