Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Cutiile de viteze automate

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by horatiu1201 View Post
    Buna ziua ,

    Sunt proaspat posesor de un MB Vaneo 1.7 CDi Automatic , fiind prima mea masina cu cutie automata sunt un pic cam paranoia cand e vorba de zornaieli si alte sunete ciudate. Una dintre aceste zornaieli apare dupa un timp de mers cu masina prin oras mai mult , cand incerc sa accelerez apare aceasta zornaiala si accelereaza mai incet masina , iar daca o accelerez brusc(kickdown ) se accelereaza bine si schimba viteaza la turatie mai mare. As fi recunoscator daca imi puteti da niste sfaturi sau un indiciu de ce ar putea sa fie.
    VIN : WDB4147001N221999
    Va multumesc!
    Buna seara, cred ca ar trebui sa incerci sa faci diferenta dintre zgomote , cine le produce motorul sau cutia , poate fi un zgomot de la esapament sau accesoriile motorului , motorul se tureaza normal sau este limitat la 3000 rot/min
    Pentru inceput pune un tester pe motor , si vezi ce coduri sunt memorate , poate se limiteaza motorul si din acest motiv apar acele zgomote , verifica esapamentul si carcasa filtrului de aer.
    Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
    TEL 0722623721.

    Comment


    • Originally posted by ciprian84 View Post
      buna ziua, am un mercedes s 320 cdi din 2002 si am o problema cu masina: rotile de pe spate au ramas blocate, cand schimb din P in R sau D masina nu reactioneaza si cand o turez nu ma lasa mai mult de 1000 rot/min .
      inainte sa se intample asta a avut urmatoarea simtoma:
      am mers pana la destinatie si cand am vrut sa o pun din D in P nu ma lasa sa cuplez in P. am oprit motorul si am impins mai in forta in P ca sa scot cheia din contact. Apoi am repornit motorul si am incercat sa pun in D iar maneta schimator mergea in gol.
      Sunt din hunedoara si as dori sa imi spuneti o parere , nu vreau sa fiu tapuit de mecanicii de pe aici.
      va multumesc anticipat.
      Buna seara, verifica tija de la timoneria cutiei de viteze sa nu fie sarita , au fost cazuri in care a sarit siguranta si masina nu mai poate fi folosita , mai verifica si bucsile de la acea tija , dupa care pune un tester si vezi ce coduri sunt memorate in toate calculatoarele masinii ,in functie de acestea poti rezolva problema.
      Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
      TEL 0722623721.

      Comment


      • In primul rand iti multumesc pentru promptitudinea cu care mi-ai raspuns, si al doilea ca existi pentru noi, cei care iubim mercedes-urile.
        Cei din service imi ziceau ca s-a dus cutia si ca trebuie alta, dar ma gandesc ca daca nu a facut nici un zgomot nimic suspect si a mers ca ceasul pana acum , cutia nu cade asa usor. Cum explici ca rotile spate au ramas blocate?
        In bord cand pun in p,r,n,d imi confirma doar ca nu cupleaza iar in d cand vreau sa pun 4.3.2.1 nu imi afiseaza . Pe tester imi arata ca are probleme un senzor ulei cutie viteza!
        Respectele mele pentru ce faci pe acest forum!
        Last edited by cutaresku; 04-02-2012, 20:23 PM.

        Comment


        • Originally posted by ciprian84 View Post
          In primul rand iti multumesc pentru promtitudinea cu care mi-ai raspuns, si al doilea ca existi pentru noi, cei care iubim mercedes-urile.
          Cei din service imi ziceau ca s-a dus cutia si ca trebuie alta, dar ma gandesc ca daca nu a facut nici un zgomot nimic suspect si a mers ca ceasul pana acum , cutia nu cade asa usor. Cum explici ca rotile spate au ramas blocate?
          In bord cand pun in p,r,n,d imi confirma doar ca nu cupleaza iar in d cand vreau sa pun 4.3.2.1 nu imi afiseaza . Pe tester imi arata ca are probleme un senzor ulei cutie viteza!
          Respectele mele pentru ce faci pe acest forum!
          Cand ai facut testarea , s-a ridicat masina pe lift sa se uite cineva pe dedesupt , de curiozitate , mai este tija acolo sa ai piedut-o pe drum????
          Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
          TEL 0722623721.

          Comment


          • Originally posted by automaticul View Post
            Cand ai facut testarea , s-a ridicat masina pe lift sa se uite cineva pe dedesupt , de curiozitate , mai este tija acolo sa ai piedut-o pe drum????
            Mi s-a intamplat sambata trecuta, numai astazi au dus-o in service sa o desfaca sa se uite la ea, testarea s-a facut in strada unde am ramas avariat. Maine urmeaza sa imi dea detalii.
            Asa, din experienta dumneavoastra, cam ce ziceti ca e baiul? Cum de a ramas blocata?
            Last edited by cutaresku; 04-02-2012, 20:24 PM.

            Comment


            • Originally posted by ciprian84 View Post
              mi s-a intamplat sambata trecuta, numai astazi au dus-o in service sa o desfaca sa se uite la ea, testarea s-a facut in strada unde am ramas avariat. maine urmeaza sa imi dea detalii.
              asa din experienta dumneavoastra cam ce ziceti ca e baiul? cum de a ramas blocata?
              Citeste cu atentie ce am scris mai sus ,, tija, siguranta, bucsi.
              Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
              TEL 0722623721.

              Comment


              • Originally posted by automaticul View Post
                Citeste cu atentie ce am scris mai sus ,, tija, siguranta, bucsi.
                Multumesc mult, maine o sa revin cu informatii.
                Last edited by cutaresku; 04-02-2012, 20:24 PM.

                Comment


                • Buna seara automaticul. As dori o lamurire in cazul unei probleme, daca ma puteti ajuta: problema care in ultimul timp a devenit mai mult o curiozitate - consuma mult cand e frig afara si putin cand e cald. Diferenta e de 2 (banuiesc ca litri) la100, uneori chiar de 3 cand a fost -15grade.
                  Last edited by cutaresku; 04-02-2012, 20:26 PM. Reason: Bai fratilor, voi vedeti cum scrie omul asta si cum scrieti voi?

                  Comment


                  • Si ar mai fi ceva:la schimbarea R N D se produce un shok (in romana e soc) mare sub masina. Precizez ca am la roata stanga spate joc mare la o bucsa. In rest schimbarile de la 1 la 4 se fac exact ca valsul acela de care spuneati. Poate la prima schimbare cand e rece mai zdruncina un pic. Ce ziceti, e de la bucsa? Ce risc daca mai merg mult asa? O seara buna in continuare.

                    Tu ai bagat cumva de seama cate posturi am editat anterior? Fii mai atent la pian.
                    Last edited by cutaresku; 04-02-2012, 22:40 PM.

                    Comment


                    • Originally posted by IL-01-FYU View Post
                      Buna seara automaticul. As dori o lamurire in cazul unei probleme, daca ma puteti ajuta: problema care in ultimul timp a devenit mai mult o curiozitate - consuma mult cand e frig afara si putin cand e cald. Diferenta e de 2 (banuiesc ca litri) la100, uneori chiar de 3 cand a fost -15grade.
                      Buna ziua, despre ce automobil este vorba in discutie , scrie o serie de caroserie pentru a stii exact despre ce vorbim.
                      Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
                      TEL 0722623721.

                      Comment


                      • Salut Automaticule si multumim ca ne-ai mai luminat putin.Am un Mercedes W140 S400 SE din `92 si am rugamintea daca poti sa ma ajuti cu o problema.Masina nu are putere deloc,nu trage,se misca greu, schimba repede vitezele(pana la 60 km/h le schimba pe toate) .Cutia schimba vitezele dar cu zmucituri,ba mai rau daca fac un drum mai lung si probabil se incinge uleiul se blocheaza in 2 si nu mai schimba deloc,trebuie sa ma dau jos,sa-i deschid capota si sa trag (sa smucesc) cablul de la Kickdown dupa care isi da drumul dar schimba la fel, cu smucituri.Kickdown-ul nu functioneaza deloc si daca o accelerez la maxim se inneaca(da in nas).E de la motor sau de la cutie? Daca i-as schimba uleiul la cutie,i-ar reveni puterea sau mai bine caut o cutie second?Multumesc.(WDB1400421A102056,ce model de cutie este?)

                        Comment


                        • Originally posted by D&G View Post
                          Salut Automaticule si multumim ca ne-ai mai luminat putin.Am un Mercedes W140 S400 SE din `92 si am rugamintea daca poti sa ma ajuti cu o problema.Masina nu are putere deloc,nu trage,se misca greu, schimba repede vitezele(pana la 60 km/h le schimba pe toate) .Cutia schimba vitezele dar cu zmucituri,ba mai rau daca fac un drum mai lung si probabil se incinge uleiul se blocheaza in 2 si nu mai schimba deloc,trebuie sa ma dau jos,sa-i deschid capota si sa trag (sa smucesc) cablul de la Kickdown dupa care isi da drumul dar schimba la fel, cu smucituri.Kickdown-ul nu functioneaza deloc si daca o accelerez la maxim se inneaca(da in nas).E de la motor sau de la cutie? Daca i-as schimba uleiul la cutie,i-ar reveni puterea sau mai bine caut o cutie second?Multumesc.(WDB1400421A102056,ce model de cutie este?)
                          Buna seara, cum au aparut aceste simptome??, asa din senin sau reparndu-se ceva pe la masina??
                          Motorul este 119971 12 012447, cutia este cu seria722366 03 757578, in prima faza verifica capsula vacuumatica sa aiba vacuum suficient si sa nu fie sparta , dupa care treci la motor pui un tester si vezi ce coduri sunt pe acolo .
                          Motoarele 119 au si ele hachite , verifica presiunea de benzina , clapeta de acceleratie , bujiile , fisele, aprinderea electronica , si nu in ultimul rand catalizatoarele , posibil sa fie infundate , desfa evacuarile de pe galeriile de evacuare si fa o proba sa vezi cum se manifesta masina, la majoritatea modelelor de masini mai vechi care sunt pe benzina apare problema infundarii catalizatoarelor .
                          Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
                          TEL 0722623721.

                          Comment


                          • Originally posted by automaticul View Post
                            Buna ziua, despre ce automobil este vorba in discutie , scrie o serie de caroserie pentru a stii exact despre ce vorbim.
                            Buna seara.seria de caroserie este WDB2021881F596634
                            Last edited by cutaresku; 04-04-2012, 00:03 AM.

                            Comment


                            • C sau S

                              Cum este recomandat sa se foloseasca cutia (722.6) pentru o uzura mai mica & viata mai lunga: "C"- Confort sau "S"- Standard? Multumesc

                              Comment


                              • Originally posted by automaticul View Post
                                Buna seara, cum au aparut aceste simptome??, asa din senin sau reparndu-se ceva pe la masina??
                                Motorul este 119971 12 012447, cutia este cu seria722366 03 757578, in prima faza verifica capsula vacuumatica sa aiba vacuum suficient si sa nu fie sparta , dupa care treci la motor pui un tester si vezi ce coduri sunt pe acolo .
                                Motoarele 119 au si ele hachite , verifica presiunea de benzina , clapeta de acceleratie , bujiile , fisele, aprinderea electronica , si nu in ultimul rand catalizatoarele , posibil sa fie infundate , desfa evacuarile de pe galeriile de evacuare si fa o proba sa vezi cum se manifesta masina, la majoritatea modelelor de masini mai vechi care sunt pe benzina apare problema infundarii catalizatoarelor .
                                Multumesc pentru raspuns.Nu stiu ce reparatii s-au facut la masina pt.ca eu asa am luat-o cu problemele astea.I-am schimbat bujiile,pompele de benzina,filtru de benzina,fisele de bujii,capacele de delcou,i-am refacut instalatia de la injectoare etc.dar aceleasi probleme...n-are putere,nu trage deloc....cand ii dau kickdown se inneaca,daca accelerez treptat e ok,dar isi ia demarajul greu.Nu i-am schimbat uleiul la cutie pt.ca nu stiam daca se merita,unii spun ca ar conta lucrul asta adica masina si-ar reveni,altii spun ca nu se merita si ca il schimb degeaba.Cand e rece motorul masina merge bine,cum se incalzeste cum nu mai are putere,schimba repede,smuceste etc.Poate fi o treaba foarte simpla adica doar schimbatul uleiului sau e ceva mai complicat?O sa incerc si variantele propuse de tine si o sa vad ce se intampla.Multumesc inca o data.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF