Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Cutiile de viteze automate

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Poate cineva sa imi recomande un service in Timisoara pentru a schimba uleiul de la cutia de viteze automata? sau oriunde intre Petrosani - Timisoara.

    Comment


    • Da, la Sebes, sunt foarte seriosi.Eu merg demult la ei si sunt foarte multumit.
      Vali

      Comment


      • Din pacate drumul meu spre Timisoara trece prin Hateg Carnsabes. Pentru Sebes ma abat din drum cam 200 km.
        Multumesc oricum

        Comment


        • W176

          Aveti cumva idee care este intervalul de revizii (la cati kilometri se schimba uleiul si filtrele) la noua cutie 7 DCT? Si ceva avantaje/dezavantaje fata de "clasicul" 7G?

          Comment


          • Promit ca ma documentez si postez intervalul de service pt aceasta cutie.

            7g-dct este un fel de DSG ( de la VW ), e greu de comparat cu 7g-tronic. Deocamdata este pusa pe masinile micute, unde confortul este altfel definit decat la masinile mai scumpe.

            Unul dintre clientii nostri a adus un B-classe cu 7g-dct, 345K km, fost taxi si pot spune ca mergea absolut superb cutia.
            http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


            www.mbretrofit.ro

            Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

            Comment


            • Originally posted by cl600 View Post
              Promit ca ma documentez si postez intervalul de service pt aceasta cutie.

              7g-dct este un fel de DSG ( de la VW ), e greu de comparat cu 7g-tronic. Deocamdata este pusa pe masinile micute, unde confortul este altfel definit decat la masinile mai scumpe.

              Unul dintre clientii nostri a adus un B-classe cu 7g-dct, 345K km, fost taxi si pot spune ca mergea absolut superb cutia.
              Multumesc mult. Ma linisteste raspunsul. Ma bate gandul la un B-classe cu cutia asta si nu stiam nimic de ea. Imi mai ramane sa ma decid intre motor de 1,5 sau 1,8 diesel. Aveti vreo recomandare? Scuze pt off-topic.

              Comment


              • Cred ca 7g-dct se monteaza doar impreuna cu motoarele MB.
                http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                www.mbretrofit.ro

                Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                Comment


                • Bunã ziua, dragi prieteni. Am o întrebare domnului cl600 sau cuiva care este specialist în cutii de viteze automate bineînțeles mercedes. Mașinã mea w211 de 150 cp din 2005. Se poate verifica pe STAR-DIAGNOSE defectul amãnunțit în parte a pieselor din cutie? Mã refer la convertizor sau solenoid sau supape de presiune sau ce o mai fi în grupul de valve. Sunt din piatra neamț și as dori o constatare amãnunțitã la un specialist al cutiei 722.6 pentru a putea evalua ce simptome as avea. La altã diagnoza de altã marca e totul Ok nici un defect dar mașina mea nu merge Cum ar trebui și sa știu de ce mã apuc nu cheltuind bani prin eliminare. Mulțumesc

                  Comment


                  • Si ca sã fiu un pic explicit poate se va da cu pãrerea acei colegi care va pricepeți și respect din partea mea. Mașinã mea are urmãtoarele simptome: dimineața dupã ce pornesc de pe loc și asta se petrece numai la Prima pornire sau dupã o pauza mai mare de câteva ore, se manifestã prin oscilații de turație cu zvâcniri ale mașinii cum e și normal dupã turație. Dupa ce se incalzeste apa si trececde 60 de grade chiar e totul ok nu mai se intampla nimic. Oscilațiile sunt intre 50 maxim 100 se turații și repet doar în mers nu în relanti. Este și un filmulet pe YouTube cu ceva de asemãnãtor 722.6 solenoid pwm problem iar un comentariu este despre y3/6y6 un regulator hidraulic cred. Acest solenoid se poate vedea pe STAR-DIAGNOSE ? Sunt ramuri sau ca sa mã exprim pe românește este rubrica separatã pentru fiecare? De asta și vreau cineva care sa citeascã parametrii nu sa se uite și sami arate ca nu am erori. Ãsta ar fi un lucru, mai e o problema apãrutã. În sarcina când urc un deal și mã refer ca rampã nu ceva ușor, și când sunt si cu ceva greu am impresia ca mașinã are roti ovale chiar și câteodatã când am greutate în mașinã înainte de a schimba vitezele am senzația ca e ca o dacie veche care are întreruperi, face acea mișcare de inainte înapoi un tremurat, o întrerupere, o zgaltaiala. De obicei o pun pe manual în viteza 2 sau 3 și urc pentru a nu mai simți acea senzație de sãltat practic în sus de parcã sar roti cardanul cu pauze. Si ãsta numai în sarcina nu lejer Cum e o mare plãcere sa o conduc. Sunt momente când nu recunosc mașina schimba lin și e super dar când da de greu nu mai e mercedes. Aceste întreruperi sau tremurat se mai simt în sarcina înainte de schimbarea vitezelor a2a sau a3a în general cãci e treapta de viteza cea mai folosita în general la oraș sau demaraje. Sunt simptome de convertizor sau e ceva în grupul de valve defect. Uleiul e schimbat periodic și pun numai original. Dacã sunt neînțeles as dori sa explic și telefonic cuiva care sa ajung cu timpul la el sa intre corect cu diagnoza. Mulțumesc și scuze dacã am deranjat.
                    Last edited by acn13_costel; 09-21-2014, 13:10 PM.

                    Comment


                    • Salut, mi-am luat un glk, l-am pus la punct cu revizie, un senzor defect si amortizoare spate si mai avea o problemuta la cutie, la franare pe schimbul din 3 in 2 sau 2 in 1 ma impungea, asta intamplandu-se doar uneori. Am mers la rep, am facut revizia la cutie, ulei si filtru si garnitura, pentru ca trebuia facuta la 110k si masina avea 150. Problema e ca acum, dupa revizie e mai rau. La rece ma scutura devfiecare data pe franare, abia pe la 80-90 de grade la motor merge normal. Inainte nunfacea la rece asa, doar rar pe franare brusca. Ce credeti ca as putea/trebui sa fac?

                      Ps: la revizie mi-au spus ca era curata cutia, fara pilitura, etc si dupa ce le-am zis ca merge mai prost au zis ca urmatorul pas e sa dea jos cutia s-o desfaca...

                      Comment


                      • acn_13costel te-ai născut poet,putini au răbdare sa citească, ai verificat tamponul de la cutie si cele motor?

                        Comment


                        • Da multumesc, pentru afirmația de poet dar cred și vreau sa fiu explicit. Am schimbat și tamponul de cutie ca a fost alta istorie iar tampoanele de la motor sunt Ok. Am uitat sa afirm cãci câteodatã am și o baraiala daca pot sai spun asa, înainte de a schimba vitezele cutia. Sunt momente când schimba de îmi vine sa o sãrut cât de bine merge. Schimba perfect la 1800-2000 de turații la mers normal chiar lin și apoi la accelerare chiar și la turații mai mari de 2500-3000 și la kick-down rãspunde prompt sare și 2 trepte înapoi sa mã ajute la demaraj. Bine dar ãsta nu în sarcina și cu greutate repet. Când o apuca sa smunceasca și sa tremure înainte de schimbare și sa simți Cum parcã ai avea acele denivelãri sub rotile din spate și sare de spate ca un cal deja nu mai e mașinã mea. Bine acu sa nu credeți ca sare tare și se vede pe strada......)))))))). Este o simptoma ce e deranjata la urcat dealuri și cu 4 oameni în mașinã la drum sa simți cum înainte de schimbarea treptelor tremura de 4-5-6 ori și apoi lin schimba. Scuze dacã scriu prea mult. Stimã tuturor ce sunt pe acest forum.
                          Last edited by acn13_costel; 09-21-2014, 18:06 PM.

                          Comment


                          • Am uitat sa mentionez, cutia e 7g-tronic.

                            Comment


                            • Originally posted by acn13_costel View Post
                              Da multumesc, pentru afirmația de poet dar cred și vreau sa fiu explicit. Am schimbat și tamponul de cutie ca a fost alta istorie iar tampoanele de la motor sunt Ok. Am uitat sa afirm cãci câteodatã am și o baraiala daca pot sai spun asa, înainte de a schimba vitezele cutia. Sunt momente când schimba de îmi vine sa o sãrut cât de bine merge. Schimba perfect la 1800-2000 de turații la mers normal chiar lin și apoi la accelerare chiar și la turații mai mari de 2500-3000 și la kick-down rãspunde prompt sare și 2 trepte înapoi sa mã ajute la demaraj. Bine dar ãsta nu în sarcina și cu greutate repet. Când o apuca sa smunceasca și sa tremure înainte de schimbare și sa simți Cum parcã ai avea acele denivelãri sub rotile din spate și sare de spate ca un cal deja nu mai e mașinã mea. Bine acu sa nu credeți ca sare tare și se vede pe strada......)))))))). Este o simptoma ce e deranjata la urcat dealuri și cu 4 oameni în mașinã la drum sa simți cum înainte de schimbarea treptelor tremura de 4-5-6 ori și apoi lin schimba. Scuze dacã scriu prea mult. Stimã tuturor ce sunt pe acest forum.
                              Daca la motor totul este in regula ( defecte curente, tuning, etc) si nu vrei sa demontezi blocul de valve pt inspectarea respectivei valve, atunci ar trebui sa te pregatesti pt un convertizor.


                              Originally posted by andr3y_tam View Post
                              Am uitat sa mentionez, cutia e 7g-tronic.
                              Poti incepe cu postatul seriei de caroserie si mai ales a devizului de la schimbul de ulei.

                              Deasemenea merita sa citesti cateva pagini din acest post, am tot scris despre stilul de condus preferat de 7g.
                              http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                              www.mbretrofit.ro

                              Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                              Comment


                              • Da, mulțumesc drag coleg cl600. Tuning nu am ca nu vreau așa ceva, nu sunt pasionat. Masina are deja 150 cp și îmi sunt destui. Am anulat filtru de particule la dl. Bazil în iași și atât modificãri ce am pe motor. Îmi mai apare câte o eroare pe senzorul de presiune de la evacuare-presiune prea mare aer atât. La cutie iam schimbat partea electrica și bineînțeles uleiul și filtru. Sa fãcut și învãțarea cutiei tot la iasi la dl. Bazil dupã Cum mia spus și el. Nu am nici o eroare pe cutie și motor acum dar simptomele sunt dimineața zvacnirile datorita turației care urca și coboarã și pe urma e Ok dupã ce sa încãlzit motorul. Și celelalte necazuri cu trepidatul sau smuncituri înainte de a schimba treptele în sarcinã cu apariția acelei baraieli câteodatã. Întrebarea mea e se poate verifica ãsta pe star diagnose? Sau dacã as ajunge în bucurești as putea evalua o diagnoza pentru ca vãd ca te pricepi? Mulțumesc și Stimã.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF