Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Cutiile de viteze automate

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Salutare..Automaticul..esti tare..sunt posesor al unui C230 kompressor 1.8L. 141KW.. si nu am apucat sai fac schimbul uleiului din cutie..dar imi doresc accest lucru...pana de Pasti nu am la indemana codul VIN al masini..dar sunt f curios...datorita tie si forumului ce cutie am pe masina,ce model???ce ulei imi trebuie??

    Comment


    • Multumesc..o sa tin cont si de asta..cat despre busonul ala....e prima masina automata a mea ,a 6-a masina...a 2-a MB ..dar inaca odata prima automata..imi prin urechile...momentan este totul ok,cel putin asa reiese din toate comenturile tale..dar tot vreau sa verific uleiul,cu siguranta o sa te contactez cand ajung in tara,poate o sa mai fie un roman care lureaza cu simt de raspundere. Multumesc Automaticul ..UP

      Comment


      • Buna seara Automaticule!As vrea sa va intreb urmatoareale chestiuni:1.suntem opriti la semafor cu piciorul pe frana,selectorul in D stam 2 min sa se dea verde...ce se intampla in cutie tinand frana calcata in D si asteptand culoarea verde...ea ar da sa traga in continuare sau se dezactiveaza? nu stiu daca m-am exprimat bine ..sau sa o punem pe N?
        2.Am un w124 cutie 722.428 iar pe joja de ulei la nivel am 30c si 80c nu am min sau max iar cand sterg joja pe un servetel se vede ulei cu foarte putin negru..gen un o-ring ars/descompus?
        he best or nothing

        Comment


        • Buna ziua.
          am cateva intrebari offtopic, va rog daca ma puteti ajuta:
          Detin un W211, E 200k, an 2007, iar o luna de zile cat a tinut gerul si ninsoarea nu l-am scos din parcare si nici nu l-am pornit deloc. Astfel, azi cand am incercat sa-l pornesc, nu am putut nici deschide usile din telecomanda. Am deschis cu cheia mecanica, dar cand introduc cheia cu senzor in locasul pt pornirea motorului, aceasta nici nu poate fi rotita.
          Stiu ca este acumulatorul descarcat, deoarece am observat cam de o saptamana ca nu mai clipea nici macar beculetul alarmei din parbriz.
          Ce fac in acest caz:
          - incerc sa incarc bateria si pornesc cu ajutorul altui acumulator?
          - cumpar alta baterie si o mentez?
          - ce baterie trebuie achizitionata, care este modelul potrivit?
          - trebuie sterse anumite erori dupa schimbul/incarcarea bateriei?
          Va multumesc.

          Comment


          • Originally posted by unmillion View Post
            Buna seara Automaticule!As vrea sa va intreb urmatoareale chestiuni:1.suntem opriti la semafor cu piciorul pe frana,selectorul in D stam 2 min sa se dea verde...ce se intampla in cutie tinand frana calcata in D si asteptand culoarea verde...ea ar da sa traga in continuare sau se dezactiveaza? nu stiu daca m-am exprimat bine ..sau sa o punem pe N?
            2.Am un w124 cutie 722.428 iar pe joja de ulei la nivel am 30c si 80c nu am min sau max iar cand sterg joja pe un servetel se vede ulei cu foarte putin negru..gen un o-ring ars/descompus?
            Buna ziua, cand stam cu ,, cutia in D si frana calcata in interiorul cutiei , functioneaza pompa de ulei fiind antrenata de converter ,care la randul lui este prins de volanta, circuitul de ungere al cutiei functioneaza normal, si pachetele de discuri aferente vitezei 1 sunt aplicate .
            Nu este cazul masinii tale sa decupleze cutia cand se sta la semafor, stii tu ceva dar este valabil in cazul altor marci de masini , mult mai noi .
            Acele marcaje de pe joja sunt pentru a masura nivelul de ulei la temperatura de 30 si 80 de grade a uleiului din cutie , culoarea ar trebui sa fie rosiatica in cazul modelului tau de cutie , nu strica sa faci un schimb de ulei in cutie.
            Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
            TEL 0722623721.

            Comment


            • Pentru a intelege ce se intampla in interiorul acestor cutii ,priveste cu atentie
              http://www.youtube.com/watch?v=NVBmUNqs30g&feature=related
              http://www.youtube.com/watch?v=NlsgETFc98A&feature=related
              http://www.youtube.com/watch?v=JXrHDjcQIIU&feature=related
              http://www.youtube.com/watch?v=Rpe4EUPnumg&feature=related

              Originally posted by cocodum View Post
              Buna ziua.
              am cateva intrebari offtopic, va rog daca ma puteti ajuta:
              Detin un W211, E 200k, an 2007, iar o luna de zile cat a tinut gerul si ninsoarea nu l-am scos din parcare si nici nu l-am pornit deloc. Astfel, azi cand am incercat sa-l pornesc, nu am putut nici deschide usile din telecomanda. Am deschis cu cheia mecanica, dar cand introduc cheia cu senzor in locasul pt pornirea motorului, aceasta nici nu poate fi rotita.
              Stiu ca este acumulatorul descarcat, deoarece am observat cam de o saptamana ca nu mai clipea nici macar beculetul alarmei din parbriz.
              Ce fac in acest caz:
              - incerc sa incarc bateria si pornesc cu ajutorul altui acumulator?
              - cumpar alta baterie si o mentez?
              - ce baterie trebuie achizitionata, care este modelul potrivit?
              - trebuie sterse anumite erori dupa schimbul/incarcarea bateriei?
              Va multumesc.
              Buna ziua, incearca sa dai curent de la alta masina , lasa motorul sa mearga pentru a incarca bateria masinii , dupa care controleaza bateria, sa nu fie bolnava , daca nu este bolnava verifica consumatorii in stationare , posibil masina consuma bateria , mercedesul de regula are probleme cu consumatorii de curent , mai ales daca ai pus alte instalatii gen muzica , video ,telefoane.
              Last edited by Luxian; 02-26-2012, 12:54 PM.
              Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
              TEL 0722623721.

              Comment


              • [QUOTE=automaticul;235756]Acele marcaje de pe joja sunt pentru a masura nivelul de ulei la temperatura de 30 si 80 de grade a uleiului din cutie , culoarea ar trebui sa fie rosiatica in cazul modelului tau de cutie , nu strica sa faci un schimb de ulei in cutie.[/I][/COLOR][/URL]

                Da!Uleiul este rosiatic transparent asa...insa am o mica probelma,masina cand schimba se tureaza un pic mai mult apoi schimba cu un fel de lag/delay.....masina are puterea scazuta..numai trage cum ar trage ea pt cei 150 de cai...daca as face kickdown s-ar tura motorul mai rau apoi avand aceste delay mic si apoi schimba...iar daca apas ferm/incet si continuu se tureaza mai putin,...as putea sa reglez cablul de kickdown sa schimbe undeva la @3000rpm?sau sa fi patinzee putin 2 si 3? si neavand ce sa reglez are trebui schgimbate discurile de frictiune sau acele arcuri in cazul cutiei mele daca are?Multumesc.WDB1240221J020841
                he best or nothing

                Comment


                • [QUOTE=unmillion;235765]
                  Originally posted by automaticul View Post
                  Acele marcaje de pe joja sunt pentru a masura nivelul de ulei la temperatura de 30 si 80 de grade a uleiului din cutie , culoarea ar trebui sa fie rosiatica in cazul modelului tau de cutie , nu strica sa faci un schimb de ulei in cutie.[/I][/COLOR][/URL]

                  Da!Uleiul este rosiatic transparent asa...insa am o mica probelma,masina cand schimba se tureaza un pic mai mult apoi schimba cu un fel de lag/delay.....masina are puterea scazuta..numai trage cum ar trage ea pt cei 150 de cai...daca as face kickdown s-ar tura motorul mai rau apoi avand aceste delay mic si apoi schimba...iar daca apas ferm/incet si continuu se tureaza mai putin,...as putea sa reglez cablul de kickdown sa schimbe undeva la @3000rpm?sau sa fi patinzee putin 2 si 3? si neavand ce sa reglez are trebui schgimbate discurile de frictiune sau acele arcuri in cazul cutiei mele daca are?Multumesc.WDB1240221J020841
                  Buna seara, pentru inceput poti schimba setul acela de arcuri si vezi daca se schimba comportamentul cutiei, daca nu se schimba ,trebuie desfacuta si vazut pachetele de discuri si garniturile , cutia are destui km .
                  Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
                  TEL 0722623721.

                  Comment


                  • [QUOTE=automaticul;235788]
                    Originally posted by unmillion View Post

                    Buna seara, pentru inceput poti schimba setul acela de arcuri si vezi daca se schimba comportamentul cutiei, daca nu se schimba ,trebuie desfacuta si vazut pachetele de discuri si garniturile , cutia are destui km .
                    Buna seara,are in jur de 259.000km,aceste arcuri se gasesc prin magazine sau numai in service?cat ar fi aceste arcuri la Mercedes si se pot monta prin darea cutiei jos de pe masina ?Am gasit ceva dar pe ebay,sunt bune?



                    Multumesc frumos
                    Last edited by unmillion; 02-26-2012, 20:16 PM.
                    he best or nothing

                    Comment


                    • [QUOTE=unmillion;235814]
                      Originally posted by automaticul View Post

                      Buna seara,are in jur de 259.000km,aceste arcuri se gasesc prin magazine sau numai in service?cat ar fi aceste arcuri la Mercedes si se pot monta prin darea cutiei jos de pe masina ?Am gasit ceva dar pe ebay,sunt bune?



                      Multumesc frumos
                      Buna seara, nu se gasesc prin magazinele de piese auto, doar la cei care repara cutii automate, pe la dealer dar nu asemenea set cum ai gasit tu pe net, incearca se iei legatura cu acest importator http://www.piesecutieautomata.ro/
                      Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
                      TEL 0722623721.

                      Comment


                      • Buna ziua forumistilor Mercedes. Pentru domnul automaticul:

                        Am completat cu 1 L ulei Febi B. 236.14 (singurul disponibil cand aveam nevoie de el), am facut un drum de 500 de km dupa care am observat mai multe... inconveniente:
                        -pana la 50 de km/h no problemo
                        -la schimbare viteza din 2-3-4 in acceleratie slaba-medie, masina sta un pic turata la 2000 de ture (cam 5 sec si creste si viteza putin mai greu in jur de 10 kmh in timpul asta). Daca apas mai tare acceleratia, schimba intr-o viteza inferioara si automat accelereaza mai puternic, daca turatia in viteza inferioara este peste 2000 de ture se accelereaza constant.
                        -daca accelerez masina mediu are o stare generala proasta dat fiind cele explicate mai sus
                        -in kick down masina schimba si se accelereaza normal, dar cu mici delayuri intre schimburile de viteza.

                        Cele de mai sus se manifesta indiferent de temperatura motorului... ar putea fi acestea din cauza uleiului sau cutiei? Se apropie schimbul de ulei si ma gandesc totusi sa nu fie manifestarile acestea din cauza unor filtre imbacsite...

                        Mai am o intrebare:

                        Acum cat e vremea rece, cand incalzim motorul dimineata, cum putem incalzi si uleiul din cutia de viteza? Trebuie pus pe N sau se incalzeste si pe P? Incalzirea auxiliara (electrica) a motorului incalzeste uleiul din cutie?

                        Multumesc domnului automaticul pentru toate sfaturile si il felicit pentru initiativa de pe forum. Cu astfel de persoane se cladeste o lume mai buna si ar trebui sa ia multa lume exemplu de la dumnealui.

                        Comment


                        • Originally posted by SirDeadline View Post
                          Buna ziua forumistilor Mercedes. Pentru domnul automaticul:

                          Mai am o intrebare:

                          Acum cat e vremea rece, cand incalzim motorul dimineata, cum putem incalzi si uleiul din cutia de viteza? Trebuie pus pe N sau se incalzeste si pe P? Incalzirea auxiliara (electrica) a motorului incalzeste uleiul din cutie?
                          Buna seara, uleiul din cutie se incalzeste mai greu , de ce ??,pentru ca radiatorul de racire al uleiului din cutie se afla in radiatorul de apa al motorului , care este pozitionat in bazinul in care se afla in permanenta apa rece (in partea in care trage pompa de apa, apa rece pentru racirea motorului), pe timpul verii chiar si acel bazin este cald , in zezonul rece el este mereu rece daca termostatul lucreaza corect , chiar daca motorul se incalzeste repede la temperatura de 80 de grade, uleiul din cutie de abia ajunge la 45 de grade , pentru ca uleiul din cutie sa se incalzeasca trebuie sa mergi cel putin 25- 30 de km in regim de oras , DACA vrei sa se incalzeasca mai repede , trebuie sa mergi vreo 10- 15 km in stil liniute , adica jar la greu , gen drift , cred ca nu vrea nimeni sa incalzeasca uleiul in acest fel.
                          Chiar daca mergi constant sute de km , pe temperaturi scazute, uleiul nu se incalzeste asa de tare , dupa cum se stie cu cat ai viteza mai mare , temperatura aerului scade si automat o racire mai mare asupra masinii , probabil ati sesizat ca la temperaturi de - 10 -15 grade masina se comporta altfel inclusiv cutia .
                          Daca temperatura uleiului din cutie nu trece de 60 de grade , calculatorul cutiei nu poate face adaptarea cutiei , dupa ce temperatura uleiului trece de 60 de grade, atunci incepe adaptarea cutiei .
                          In P si N este bine sa pui cutia cand stai mai mult la semafor, si este foarte cald afara ajuti sa se raceasca uleiul din cutie , iar in sezonul rece pentru ceva economie de carburant .
                          Last edited by Luxian; 02-29-2012, 09:41 AM.
                          Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
                          TEL 0722623721.

                          Comment


                          • Multumesc pentru lamuriri. Am intrebat pentru ca pe frigurile ce au fost zilele trecute, in fiecare dimineata, trebuia sa fac cam 1 km ca sa fie uleiul putin vascos si automat sa schimbe cutia mai bine. Am crezut ca pana in momentul in care se incalzeste uleiul, apare si o anumita uzura din aceasta cauza. In legatura cu intrebarea din postul anterior, poate sa fie de la cutie simptomele indicate? Parerea dvs.
                            Cum se manifesta o cutie automata atunci cand patineaza ambreiajele?

                            Multumesc inca odata pentru lamuriri!
                            Cu stima

                            Comment


                            • Originally posted by SirDeadline View Post
                              Multumesc pentru lamuriri. Am intrebat pentru ca pe frigurile ce au fost zilele trecute, in fiecare dimineata, trebuia sa fac cam 1 km ca sa fie uleiul putin vascos si automat sa schimbe cutia mai bine. Am crezut ca pana in momentul in care se incalzeste uleiul, apare si o anumita uzura din aceasta cauza. In legatura cu intrebarea din postul anterior, poate sa fie de la cutie simptomele indicate? Parerea dvs.
                              Cum se manifesta o cutie automata atunci cand patineaza ambreiajele?

                              Multumesc inca odata pentru lamuriri!
                              Cu stima
                              Buna seara, nu este cazul sa iti faci probleme legate de patinajul cutiei, cand v-a incepe sa patineze, sigur vei vedea cum se manifesta.
                              Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
                              TEL 0722623721.

                              Comment


                              • Ma ajuta cineva ?? cu acest VIN WDB2030401F11746

                                Multumesc!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF