Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Cutiile de viteze automate

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Vrei sa spui ca inlocuind acea rola de transmisie si rulmenti aferenti, exista posibilitatea sa greseasca ceva? Ei au spus ca nici macar nu s-au atins de transmisie si nu exista posibilitatea s-o fi stricat ei. Ei ar fi lucrat intr-un loc si transmisia era in alta parta. Mi-au mai spus ca erorile respective ar fi fost stocate de o luna in masina si ca imposibil sa nu-mi fi aparut mesajul pana acum. Dimineata nu avea nimic cand am dus-o, seara eroare cat casa "Transmission visit workshop". Ei vor sa se spele pe maini de orice implicatie pe cutia de viteze.

    Comment


    • Transmisie - refera de obicei la cutie, și la, și la ...

      Planetara, deasemenea sta infipta in cutie/transmisie, in zona diferențialului care ...
      http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


      www.mbretrofit.ro

      Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

      Comment


      • Vazand postul colegului cl600 legat de felul in care Mertz a gandit relatia sofer-cutie viteza stau sa ma gandesc daca nu folosesc eu cum trebuie masina.
        Pe scurt, cutie 7g pe masina: in 50% din cazuri din 1-2 si 2-3 dar si in jos, daca incerc sa fiu finutz cu pedala se simt usoare socuri la schimbare. Daca accelerez sanatos, nu fortat, ci pur si simplu daca apas pedala sa zicem 50%, schimba frumos. As putea spune ca ii place ca apasarile pedalei sa fie sanatoase, nu fine. Nu mai vorbesc la plecari in fortza ca nu se simt schimbarile.
        Dupa umilele mele cunostinte legate de cutiile automate, as spune ca atunci cand se creaza destula presiune in convertizor, cuplarea vitezelor in sus-jos se face frumos. Poate sa fie un motiv al smucelilor lipsa de presiune cauzata de variatiile prea mici ale pedalei? La rece, pare ca schimba frumos chiar si la manevrarea pedalei fin.
        Sa fie uleiul vechi/uzat cauza unei presiuni mici?

        Si mai am un subiect de dezbatere: refacerea adaptariilor in cutie cu Star-ul. Am vazut pe net cum se face procedura in mers. Nu ma prind totusi de ce nu ar trebui refacuta aceasta adaptare oricand, ci doar cand se reconditioneaza cutia. Adaptarea respectiva nu ar tine cont de uzurile existente in cutie, astfel incat schimburile in sus sau jos sa se faca tinand cont de starea actuala a cutiei?
        In mintea mea, o cutie de 200kkm are alte tolerante si uzuri interne si prin acea adaptare, ai actualiza si optimiza schimburile conform cu realitatea. Adaptarea facuta de fabricant, dupa 150-200kkm nu ar mai corespunde. Mai frumos ar fi sa poti sa refaci acele adaptari pe fiecare treapta de viteza si sa inveti cutia sa schimbe cum vrei tu: gen sa nu cada niciodata sub 1500 de ture. Acum trebuie sa se duca sub 1000de ture ca sa se gandeasca sa schimbe jos.

        Oricum, vis a vis de viteza de gandire a cutiei cand ii dai sa faca ceva, e printre cele mai slabe cutii automate pe care le-am condus. Daca merg cu 120, treapta 7 in Drive si vreau sa fac o frana de motor cu 2500-3000 de ture inseamna sa trec pe manual si sa o dau intr-a 4. Stiti cat sta pana efectiv intra in frana de motor? Secole... Nu exagerez, cred ca sta cel putin 2-3secunde. Pare ca efectiv nu-i vine sa creada ca ai dat 3 trepte in jos si sta sa se gandeasca daca esti sanatos la cap! Daca dai cate una in jos, reactioneaza cat de cat ok. La fel, sta cam mult fata de alte cutii, la kickdown. Sta 1-2 sec pana calculeaza cate trepte sa dea in jos si abia dupa aia incepe sa reactioneze. Aceeasi poveste si pe W212 220cdi 2014, aceeasi incetineala in reactii. Si aia mi se pare ca e 7g plus.

        Comment


        • Este posibil sa nu stim noi cum sa mergem cu ele, pentru ca si eu simt unele lucruri pe care le consider defect desi nu am erori pe tcu.
          A mea este 5g si daca apas mai hotarat acceleratia schimba mai sus si schimba perfect, insa daca apas finut acceleratia imi face un mic patinaj (asa pot descrie) de 200 rpm cand schimba din 1-2 si din 2-3 (suspectez lock-up solenoid lenes/neconform) la downshift nu am observat nimic deranjant.
          Cu cutia pe standard, in exterior, daca accelerez finut sta 2 3 sec (asteapta sa ajung cu cceleratia intr-un anumit punct ) pana schimba in inferioara insa daca apas hotarat si mentin sa zicem 50% schimba inferioara imediat max 1 sec, iar pe modul Manual la 5g-ul meu pot sa fac trag de padela tr inferioara de 2 ori si schimba din 5 in 3 foarte repede, ceva de genul ca dupa ce trag de padela a doua oara pana incep sa apas acceleratia hotarat deja este in treapta 3, se simte ca o manuala. insa fara sa dea in bot la retrogradere 5-3.


          As fi si eu interesat de o readaptare a cutiei la starea de uzura din prezent.

          Comment


          • Colegul sl600 e tatic pe 7g, poate are o explicatie pt noi. Pt ca si eu am citit pe afara ca nu e recomandat sa faci oricand acea adaptare, dar nu spune nimeni exact de ce.
            Aici un clip cu procedura: https://www.youtube.com/watch?v=ynX154fruMs

            Comment


            • Originally posted by rmg View Post
              Vazand postul colegului cl600 legat de felul in care Mertz a gandit relatia sofer-cutie viteza stau sa ma gandesc daca nu folosesc eu cum trebuie masina.
              Pe scurt, cutie 7g pe masina: in 50% din cazuri din 1-2 si 2-3 dar si in jos, daca incerc sa fiu finutz cu pedala se simt usoare socuri la schimbare. Daca accelerez sanatos, nu fortat, ci pur si simplu daca apas pedala sa zicem 50%, schimba frumos. As putea spune ca ii place ca apasarile pedalei sa fie sanatoase, nu fine. Nu mai vorbesc la plecari in fortza ca nu se simt schimbarile.
              Dupa umilele mele cunostinte legate de cutiile automate, as spune ca atunci cand se creaza destula presiune in convertizor, cuplarea vitezelor in sus-jos se face frumos. Poate sa fie un motiv al smucelilor lipsa de presiune cauzata de variatiile prea mici ale pedalei? La rece, pare ca schimba frumos chiar si la manevrarea pedalei fin.
              Sa fie uleiul vechi/uzat cauza unei presiuni mici?

              Si mai am un subiect de dezbatere: refacerea adaptariilor in cutie cu Star-ul. Am vazut pe net cum se face procedura in mers. Nu ma prind totusi de ce nu ar trebui refacuta aceasta adaptare oricand, ci doar cand se reconditioneaza cutia. Adaptarea respectiva nu ar tine cont de uzurile existente in cutie, astfel incat schimburile in sus sau jos sa se faca tinand cont de starea actuala a cutiei?
              In mintea mea, o cutie de 200kkm are alte tolerante si uzuri interne si prin acea adaptare, ai actualiza si optimiza schimburile conform cu realitatea. Adaptarea facuta de fabricant, dupa 150-200kkm nu ar mai corespunde. Mai frumos ar fi sa poti sa refaci acele adaptari pe fiecare treapta de viteza si sa inveti cutia sa schimbe cum vrei tu: gen sa nu cada niciodata sub 1500 de ture. Acum trebuie sa se duca sub 1000de ture ca sa se gandeasca sa schimbe jos.

              Oricum, vis a vis de viteza de gandire a cutiei cand ii dai sa faca ceva, e printre cele mai slabe cutii automate pe care le-am condus. Daca merg cu 120, treapta 7 in Drive si vreau sa fac o frana de motor cu 2500-3000 de ture inseamna sa trec pe manual si sa o dau intr-a 4. Stiti cat sta pana efectiv intra in frana de motor? Secole... Nu exagerez, cred ca sta cel putin 2-3secunde. Pare ca efectiv nu-i vine sa creada ca ai dat 3 trepte in jos si sta sa se gandeasca daca esti sanatos la cap! Daca dai cate una in jos, reactioneaza cat de cat ok. La fel, sta cam mult fata de alte cutii, la kickdown. Sta 1-2 sec pana calculeaza cate trepte sa dea in jos si abia dupa aia incepe sa reactioneze. Aceeasi poveste si pe W212 220cdi 2014, aceeasi incetineala in reactii. Si aia mi se pare ca e 7g plus.
              Eu am foarte multe posturi, mai ales pe aici, poti sa mai citesti cateva chiar de la coada incepand.

              Prima greseala este 'finut', pentru ca orice variatie in sus sau in jos graduala poate fi interpretata ca fiind o eroare - gen aluneca piciorul, nehotarare, etc.

              De la 0% la 10 %, cerinta se face clar, ferm, aproape brusc. De la 10% la 20%, la fel. De la 20% la 10%, se ridica piciorul de pe acc ( si aici te prinzi de ce pare 'lenesa ') , motorul ramane la aceeasi turatie si cuplu un timp scurt ( exact cel despre care vorbeai mai sus 1-2 sec ), dupa care daca iti invingi orice preconceptie si nu atingi frana sau acc, scade perfect calculat spre cei 10%

              ...de unde o preiei direct si o duci unde vrei.

              Sau si mai simplu, nu te gandesti deloc la cutie ( oricum nu cutia decide cand si cum sa schimbe...) si misti pedala de acc exact ca manetele unui controller de PlayStation.

              Logica managementului este integrata in toate sistemele, prioritara este siguranta.. Atat timp cat nu sunt indeplinite conditiile de vreme, de pozitie ale volanului, de inclinare ale masinii, nicicum nu va schimba in jos, mai degraba in sus...oricat ai apasa pe acc.


              Adaptarile la 7g se fac automat, reglajele functie de varsta cutiei se fac si se refac incontinuu, atat timp cat uzurile nu depasesc niste limite. Din Star/Xentry, se pot reface chiar si pentru fiecare viteza in parte, insa din cauza faptului ca oricum se fac automat incontinuu, orice defect remediat prin adaptare fortata cu Star, isi va arata in scurt timp efectele.

              Tot in postul asta gasiti ca MB foloseste ambreiajul din cadrul convertizorului intre fiecare dintre trepte.




              http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


              www.mbretrofit.ro

              Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

              Comment


              • Va salut!

                Am si eu o problema pe C250- ul meu, an 2011 cutie automata 7G.

                Uneori la down-shift cand ajung la o viteza de 30 km/ h simt un soc in cutie, am fost la un service pentru testare cat si la reprezentanta Autoklass Chitila si am facut verificare si nu iese absolut nicio eroare.

                tin sa mentionez ca in rest cutie schimba perfect, iar pe modul sport nu mai este acel soc.

                Este normal? ma poate ajuta cineva ?

                Comment


                • Multam, cl600! Am citit o parte din posturi, insa este foarte putina informatie despre condusul unei 7g si logica din spatele ei.
                  O sa incerc sa schimb stilul, sa fiu mai abrupt sau mai hotarat in apasarea pedalei. Eu incercam mereu sa fiu finutz si doar cand am nevoie de turatii sau putere, sa apas pedala mai brusc. De altfel, remarc ca majoritatea colegilor ridica problema asta, a socurilor la schimbul in sus si jos si poate de fapt e si o greseala de utilizare.
                  Banuiesc ca nu exista solutii sa schimbi logica si managementul schimbarilor de viteza si sa inveti cutia sa nu mai cada niciodata sub 1500 de ture, sa zicem? Asta pt ca eu am o problema cu turatiile foarte mici la care masina alege sa stea la un mers linistit. Mereu am mers ceva mai turat cu dieselul, iar la manuala nu schimbam niciodata in sus mai devreme de 2000ture. De obicei la 2500-3000. Dar probabil optica Mertz este ca masina sa schimbe cat mai jos, pt consum si zgomot. Si sper ca mapele injectiei sa fie gandite pt astfel de regimuri joase.

                  Comment


                  • Nicicum, butonul "S" la modelele care nu sunt sport se traduce " Standard". Dacă îl apeși, schimbă mult mai sus.
                    http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                    www.mbretrofit.ro

                    Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                    Comment


                    • Oricat m-am straduit nu am reusit sa vad o diferenta intre C si S.
                      Explic si de ce ma deranjeaza etajarea cutiei, e vorba de 1 si 2: merg des in coloana pe centura. Viteza e de 15-20-30. Treapta 1 schimba in 2 pe la 1500-1700 si cam 20km/h. Dar se nimereste ca naiba, ca exact cand schimba in 2 si ia viteza, trebuie sa franezi. Si atunci, cumva natural e sa incerci sa apesi foarte fin pedala, astfel incat sa nu tii coloana dar nici sa iei viteza prea mare. Ala e momentul in care apar smuceli scurte. Acum sunt in curs de schimbare stil, incerc s-o tin in 1 undeva pana in 1500ture, ca sa nu schimbe in 2 sau sa las spatiu putin mai mare si sa apas pedala ceva mai hotarat. Vedem in cateva zile daca se schimba ceva, banuiesc ca asta e ritmul de invatare al cutiei.

                      Comment


                      • Trendul cretin actual cu nenumarate trepte intr-o cutie este o bataie de joc la adresa oricarui inginer auto caruia nu-i stau cu sabia la gat nici ecologistii, nici eventualii specialisti in reducerea preturilor de productie. Nici un autoturism actual nu are nevoie de mai mult de trei trepte ca sa-si faca treaba. Cum "puritatea" actualelor autovehicule n-o stabilesc inginerii, ci politicienii, se cauta solutii de a reduce cumva noxele. Motoarele actuale sunt foarte performante si au banda foarte larga de turatie si cuplu, deci ar avea nevoie de minimum de trepte in cutie ca sa-si faca treaba. Asta doar daca nu-si baga dracu" (politicienii) coada.


                        Doar un motor cu banda de turatie/cuplu foarte ingusta are nevoie de multe trepte cu ecart mic intre ele. Exemplu sunt motoarele mari de camion, de 12.0 - 16.0 litri, care la 2000rpm sunt la limita galbena de lucru, cea verde fiind undeva de la 1000 la 1500rpm. Aceste motoare erau pe vremuri imperecheate cu cutii de 16 viteze. Intre timp, s-au facut progrese si aici, motoarele sunt mai puternice si cuploase, numarul de viteze din cutie scazand la 12, cu ecart mai mare intre ele decat la cutia cu 16 viteze.


                        Exact acelasi lucru s-a intamplat si la autoturisme, dar industria auto vede in clientii ei doar $$$$$, deci hai sa le oferim o cifra mai mare si sa le luam banii pe ea... O cutie in sapte, opt, noua, zece viteze are diferenta foarte mica intre asa-zisele trepte in plus, total nejustificata. 7G nu face exceptie de la asta, a cincea fiind direct drive (raport 1),a sase avand 0.82 si a saptea 0.72. Intre ultimele doua trepte este diferenta de o zecime de unitate, deci o mistocareala.


                        9G ofera aceeasi frectie, cu treapta 1 extrem de scurta (5.5 la unu), a patra 1.6, a cincea 1.2, a sasea 1, a saptea 0.86, a opta 0.72 si a noua 0.6. Cu alte cuvinte, fara treptele 1, 5 si 8 cutia s-are descurca la fel de bine. Apropo de a-ntaia la cutia 9G, nimeni nu are nevoie de asa ceva daca nu vrea sa se urce incet pe pereti...


                        8HP-ul de la ZF e aceeasi branza, cu a-ntaia intre 4.7 si 5 si a opta 0.65 la unu. 9HP are a-ntaia la fel de scurta, a saptea 0.7., a opta 0.58 si a noua 0.48 la unu. O zecime de punct intre ultimele doua....


                        Exista la americani chiar si automata de zece trepte, cu a noua 0.69 si a zecea 0.65, deci cinci sutimi de punct diferenta...


                        Scopul acestor cutii este sa evite salturi mari de turatie ale motorului, precum si o turatie cat mai joasa in ultima treapta la o viteza constanta mare a autovehiculului. Ca se poate ajunge la viteza mare si turatie mica si doar cu trei sau patru trepte, asta este ceva care nu produce invidia vecinului care stie ca tu ai sapte trepte in cutie si el doar sase, deci isi va cumpara o masina cu opt trepte. Sau cu mai multe, daca se incadreaza in buget...


                        Multi nu iau in calcul raportul transmisiei finale (grup diferential), care are si el ceva de spus in toata povestea asta. La fel si diametrul total al rotii, etc.


                        Contra-exemple: GM TH400 cu trei trepte (2.48, 1.48, 1) si GM4L60 (ex TH700R4) cu patru trepte (3.05, 1.62, 1.00, 0.69). Pur hidraulice, fara gestiune electronica, atomica sau mai stiu eu de care. Cu una din astea ma dau din cand in cand in weekend-uri...


                        Exista chiar si automate cu doua trepte (1.8 a-ntaia si 1.00 a doua), unde, datorita constructiei deosebite a convertoarelor folosite, plecarea de pe loc sa facea cu a doua (si ultima treapta), fara alte schimbari ulterioare. A-ntaia se intampla doar la plecarea de pe loc cu kick-down. Va sperie asa ceva ? Pe mine nu...






                        Dragos
                        Last edited by Heavy D.; 12-21-2018, 20:23 PM.

                        Comment


                        • Am avut si eu usoare trepidatii la cutie , la service am auzit : esti nebun , ti se pare , asa fac toate , iesi afara ....si pana la urma un tampon era curs . Dupa ce l-am inlocuit , a cedat si cel din stanga , la fel usoare trepidatii .

                          Luati in calcul si tampoanele la motor / cutie , se inlocuiesc foarte des .

                          Comment


                          • Propun celor care merg cu fața spre viitor un test drive cu orice model actual de la MB cu Autonomous Drive, adică acele modele care Distronic Plus Cross Assyst si Steering Assyst . Adică cele care merg singure, frânează, accelerează, virează. De pe la W212 facelift pana oricare dintre cele noi care au funcțiile astea.

                            Dacă nimerești un drum bun, cu marcaje corecte, cu loc sa ii dai 180km/h și mai ales într-o aglomerație, veți înțelege cam cum a calculat MB condusul.

                            Cum, când pleacă de pe loc, cum se pregătește pentru depășire, cum virează la viteza mare, cum frânează și mai ales cum se folosește de balans, credeți-ma, complet altfel decât te astepti și cu rezultate incredibil de bune, la limita suportabilității.

                            Mai ales pentru cei care pun preț pe management evoluat, ce aduce siguranța și confortul la nivele care nici macar nu se pot compara cu restul mărcilor, oricare ar fi ele.

                            După o astfel de experiență, te vei împrieteni imediat cu orice 7g, 7g+, 9g.
                            http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                            www.mbretrofit.ro

                            Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                            Comment


                            • Absolut de acord cu Dragos, e o lupta dusa de departamentele de marketing ale constructorilor auto.
                              Senzatia mea e ca unul dintre motivele care ar putea avea la baza ratiuni tehnice este minimizarea regimurilor tranzitorii ale motorului. Se stie ca in regimurile tranzitorii (accelerari, schimbari trepte, etc) consumul e mai mare. Si atunci se incearca inmultirea treptelor pt a fi cat mai putine variatii de turatie la schimbarea treptelor. De aici consum mai mic, emisii noxe mai putine.
                              Cumva toti constructorii auto copiaza cutia CVT insa folosind tehnologia cutiei automatice clasice, cu convertizor de cuplu.

                              Comment


                              • salut automaticule, te rog sa ma sfatuiesti cum sa procedez: am un mercedes w211, 1.8 kompresor, cutir automata 722.6, simtomele sunt urmatoarele: in N sta in 900rpm, in D sta in 800rpm, de asemenea cand trece in a doua smuceste, atunci cand se incalzeste se simte mai putin smucitura dar se simte, in mersu restul vitezelor le schimba lin si mentine un ritm de schimbare in jur de 1800 rpm, daca vreau sa fac o depasire sau sa accelerez brus, nu o face prea lin, trebuie sa o calc mai agresiv ca sa-i dea puterea de care e nevoie, trecerea din D in R in P se face lin, mentionez ca am masina de o luna si ca este prima automata pe care o conduc, deci nu as sti sa interpretez prea bine aceste simptome, i-am facut si un schimb de ulei(ATF 136 Mercedes), nivelul masurat cu o joja FEBI cumparata, imi arata putin peste maxim, astept evident cu mare interes raspunsul tau, multumesc.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF