Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Cutiile de viteze automate

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by iannis75 View Post
    Buna seara,Automaticule.Ca mai toti de pe aici,as avea si eu la randul meu cateva intrebari ptr tine.Nu stiu daca s-a mai discutat in prealabil,eu am rasfoit cat am putut si cat m-am priceput de mult acest forum dar nu am gasit raspunsuri care sa-mi satisfaca toate intrebarile asa ca voi incerca sa ti le adresez aici.Asadar:detin de cativa ani un mercedes c22o cdi w204 din 2007,serie de caroserie wdd2040081f042228 ce are in prezent in jur de 150000km.Pana acum masinii asteia nu i s-a schimbat uleiul in cutie din cauza lipsei mele de cunostinta dar si a multor"specialisti"din jurul meu ce m-au asigurat ca nu e inca momentul.Intrebarile mele ar fi urmatoarele:
    -ce tip de cutie am si ce tip de ulei trebuie ptr aceasta masina?
    -e de preferat sa cumpar eu uleiul sau il gasesc la service-ul mercedes la acelasi pret?
    -ce trebuie schimbat exact in acest schimb?(ulei,filtru,garnitura...?)
    -cam cat m-ar costa si daca tu crezi ca as putea asista personal la acest schimb?
    Vreau sa ma duc cu lectia invatata cand voi face acest schimb,asa ca orice informatie ai considera ca m-ar ajuta(eu neavand habar),te-as ruga sa mi-o impartasesti.
    Multumesc ptr rabdarea de a citi acest post si de asemenea multumesc anticipat ptr raspunsul tau.
    Buna seara, cutia este 722.6 , , se schimba uleiul, filtrul , garnitura, si in unele cazuri conectorul electric.costul unui schimb de ulei la cutie pe care il execut eu personal ajunge pe la 930 de lei , uleiul este cel recomandat de mercedes, se poate asista la operatie fara nici un fel de restrictie si cu aceasta ocazie mai inveti cate ceva din tainele cutiilor., daca iti face placere trebuie sa ajungi la atelier http://www.nordautoexpress.ro/2011/11/reparatii-cutii-de-viteze-automate/ .
    Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
    TEL 0722623721.

    Comment


    • Buna seara tuturor, voi mai atasa fotografii in care se vede destul de clar reaua vointa in a intretine cutia de viteze , si in astfel de situatie sunt foarte multe masinii care au in dotare cutie automata , in momentul de fata nu cred ca mai trebuie sa te intereseze daca masina are dati km inapoi , ci daca are uleiul din cutie schimbat si s-a facut intretinere corecta cutiei , astfel vei face economie la bani si vei scapa de ceva necazuri.
      Attached Files
      Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
      TEL 0722623721.

      Comment


      • Merci de raspuns , deci ideea e ca din descrierea mea ar putea fi convertizatorul acela?

        Comment


        • W203, placa senzori

          Salut. Nu am gasit in paginile de pana acum ceva asemanator si m-ar interesa o parere.
          Masina e un w203 automat, 2005, WDB2030081A666029, 125.000 km, de la 60.000 schimb uleiul la cutie la fiecare 30.000 cu ulei din reprezentanta.
          Acum 3 saptamani a inceput sa "uite" sa schimbe din a 2-a ina 3-a si imi schimba cu un soc aproape de 3000 (in mod normal schimba la 2000 la stilul asta de mers). O data, maxim 2 ori pe zi. Dupa asta, uneori, urcam in a 2-a pana la 2000 rot/min si incepea sa se tureze in gol (sa "patineze") In momentele astea, cu cutia in P relantiul la motor juca intre 600 si 800. Daca opream masina (oprit si scos cheia din contact) si reporneam, totul revenea la normal. Pana cand la o "patinare" am accelerat putin mai mult si cutia a intrat in "avarie". La tester a dat: la motor: eroare la transmisie, iar la transmisie: P2203 Transmission speed sensor 3. Defective/open circuit/short circuit. A fost stearsa eroarea si cutia a iesit din "avarie". Toate astea se intamplau in mod Confort. (nu am mai fortat si cutia nu a mai intrat in "avarie")
          Am inteles ca trebuie sa inlocuiesc o placa electrica cu senzori la cutie (am si cumparat-o). Ce recomanzi sa cer mecanicului la inlocuire? Crezi ca scap doar cu atat?
          De cateva zile merg in Standard si parca e ceva mai bine ca la Confort, dar oricum nu e ok (repet nu sunt in avarie). Multumesc.
          Last edited by la_coste; 04-11-2012, 22:14 PM.

          Comment


          • Originally posted by automaticul View Post
            Buna seara, in cazul de fata, un consum marit de combustibil poate fi cauzat de mai multi factori , si anume :termostatul , vascocuplajul de pe pompa de apa, injectoare, sensori de temperatura apa - combustibil, vacuum insuficient la turbina, evacuare partial infundata, temperaturi foarte scazute, scuturile de plastic de pe sub masini , bineinteles sunt foarte multe cauze, dar acestea sunt mai frecvente .
            Cu bucsa de pe spate , ar fi indicat sa o schimbi si sa nu astepti sa se rupa , daca cedeaza, s-ar putea sa scoti mai multi bani decat scoti cand schimbi bucsa.
            buna seara automaticul.am schimbat bucsa de pe spate de care ti-am spus.de fapt erau doua.aceelea mari de la bratele de pe punte.acum nu mai se produce socul acela sub masina cand scimba intre p,r si d.dar acum numai cand schimba din p in r si din n in r se mai aude tot in spate ca o bufnitura,dar masina nu mai smuceste.tu ce crezi,e ceva normal sau mai ar fi ceva?

            Colegu', foloseste cu incredere majuscula.
            Last edited by cutaresku; 04-12-2012, 21:23 PM.

            Comment


            • Originally posted by la_coste View Post
              Salut. Nu am gasit in paginile de pana acum ceva asemanator si m-ar interesa o parere.
              Masina e un w203 automat, 2005, WDB2030081A666029, 125.000 km, de la 60.000 schimb uleiul la cutie la fiecare 30.000 cu ulei din reprezentanta.
              Acum 3 saptamani a inceput sa "uite" sa schimbe din a 2-a ina 3-a si imi schimba cu un soc aproape de 3000 (in mod normal schimba la 2000 la stilul asta de mers). O data, maxim 2 ori pe zi. Dupa asta, uneori, urcam in a 2-a pana la 2000 rot/min si incepea sa se tureze in gol (sa "patineze") In momentele astea, cu cutia in P relantiul la motor juca intre 600 si 800. Daca opream masina (oprit si scos cheia din contact) si reporneam, totul revenea la normal. Pana cand la o "patinare" am accelerat putin mai mult si cutia a intrat in "avarie". La tester a dat: la motor: eroare la transmisie, iar la transmisie: P2203 Transmission speed sensor 3. Defective/open circuit/short circuit. A fost stearsa eroarea si cutia a iesit din "avarie". Toate astea se intamplau in mod Confort. (nu am mai fortat si cutia nu a mai intrat in "avarie")
              Am inteles ca trebuie sa inlocuiesc o placa electrica cu senzori la cutie (am si cumparat-o). Ce recomanzi sa cer mecanicului la inlocuire? Crezi ca scap doar cu atat?
              De cateva zile merg in Standard si parca e ceva mai bine ca la Confort, dar oricum nu e ok (repet nu sunt in avarie). Multumesc.
              Buna seara, verifica nivelul de ulei in cutie, daca nu ai ulei la nivel poate sa genereze astfel de coduri legate de sensori, in rest atentie la operatia de schimbare a placii electrice+ conectorul .

              Originally posted by IL-01-FYU View Post
              buna seara automaticul.am schimbat bucsa de pe spate de care ti-am spus.de fapt erau doua.aceelea mari de la bratele de pe punte.acum nu mai se produce socul acela sub masina cand scimba intre p,r si d.dar acum numai cand schimba din p in r si din n in r se mai aude tot in spate ca o bufnitura,dar masina nu mai smuceste.tu ce crezi,e ceva normal sau mai ar fi ceva?
              Buna seara, in mod normal nu ar trebui sa se mai auda zgomote la cuplare , verifica bucsile de prindere ale diferentialului, celelalte bucsi ale puntii , flansele de cardan , jocul in diferential adica jocul intre flansa cardanului si planetare , daca exista un joc prea mare in ansamblu pinion de atac - carcasa sateliti - planetare poate sa genereze acea bufnitura de care pomeneai tu.

              Buna seara tuturor , inca sunt posesori de automobile care sustin ca daca fac un flash la cutie , apare minunea sau daca spala cutia in interior cu 12-16 litri de ulei (la posesorii de VOLVO am auzit o astfel de afirmatie) ia uite ce noua si frumoasa va fi cutia lor , ba mai mult schimba exemplar dupa o astfel de imbaiere.
              Si eu personal am avut astfel de situatii in care , omul vrea el neaparat sa schimbe si uleiul de pe conductele de racire, crezand ca astfel cutia lui nu se v-a mai strica in veci .
              Voi atasa fotografii pentru cei care inca mai cred ca daca schimba si ultima picatura de ulei din cutie,vor dormi linistiti toata viata.
              Fotografiile ne arata un bloc hidraulic de pe faimoasa 7G-TRONIC.
              Attached Files
              Last edited by Luxian; 04-12-2012, 22:31 PM. Reason: 3 in 1
              Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
              TEL 0722623721.

              Comment


              • Originally posted by automaticul View Post
                Buna seara, cutia este 722.6 , , se schimba uleiul, filtrul , garnitura, si in unele cazuri conectorul electric.costul unui schimb de ulei la cutie pe care il execut eu personal ajunge pe la 930 de lei , uleiul este cel recomandat de mercedes, se poate asista la operatie fara nici un fel de restrictie si cu aceasta ocazie mai inveti cate ceva din tainele cutiilor., daca iti face placere trebuie sa ajungi la atelier http://www.nordautoexpress.ro/2011/11/reparatii-cutii-de-viteze-automate/ .

                Multumesc ptr.raspunsul prompt,Automaticule.Am tot avut impresia ca lucrezi la reprezentanta Mercedes din Pipera,parca citisem eu pe undeva.

                Comment


                • Originally posted by iannis75 View Post
                  Multumesc ptr.raspunsul prompt,Automaticule.Am tot avut impresia ca lucrezi la reprezentanta Mercedes din Pipera,parca citisem eu pe undeva.
                  Buna seara, este adevarat am lucrat la dealer, DAR , politica lor m-a obligat sa imi schimb locul de munca , de ceva vreme sunt intr-un atelier independent , unde imi pot desfasura activitatea in liniste si pace, mai ales ca eu repar tot ce inseamna cutii automate .

                  http://www.nordautoexpress.ro/2011/12/reparatii-cutii-automate/.
                  Last edited by automaticul; 04-16-2012, 21:39 PM.
                  Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
                  TEL 0722623721.

                  Comment


                  • Am un w210 300d simplu fara turbo de 136 hp, nu stiu ce se intampla, ca motorul merge turat rau. Adica la 4000ture am 140km/h, am cutie de viteze automata 4 trepte cu P R N D 3 si 2. Cutia schimba toate vitezele. Cineva a zis ca ar putea fi grupul, ca viteza si puterea o da grupul, nu cutia, pe youtube aceasi turatie si viteza o are un e220d non turbo. Sunt dezorientat nu stiu ce sa cumpar cutia sau grupul? Multumesc frumos pentru ajutor

                    Comment


                    • Originally posted by carrera View Post
                      Am un w210 300d simplu fara turbo de 136 hp, nu stiu ce se intampla, ca motorul merge turat rau. Adica la 4000ture am 140km/h, am cutie de viteze automata 4 trepte cu P R N D 3 si 2. Cutia schimba toate vitezele. Cineva a zis ca ar putea fi grupul, ca viteza si puterea o da grupul, nu cutia, pe youtube aceasi turatie si viteza o are un e220d non turbo. Sunt dezorientat nu stiu ce sa cumpar cutia sau grupul? Multumesc frumos pentru ajutor
                      Buna seara, cand am vorbit la telefon te-am rugat sa scrii seria de caroserie, altfel nu pot sa te ajut.
                      Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
                      TEL 0722623721.

                      Comment


                      • Buna seara !


                        @carrera:

                        Ori cutia nu mai face "converter lock", ori asa e si n-ai ce-i face. Si la mine, (W124 E200D din 1995 cu automata), e cam la fel, daca nu si mai turat motorul la 130km/h.

                        Estimez ca datorita faptului ca cuplul vine doar la turatie mai mare la motoarele diesel fara turbina, si daca s-ar intampla "converter lock", mai mult de 200 - 300rpm nu va scadea turatia...

                        Al meu macar are scuza, ca aia 75CP nu ajung ei pentru o masina relativ grea, dar la tine, nu stiu ce sa zic, putere ai cu 80% mai multa ca la mine, cuplu probabil la fel... Sa fie oare o problema de kickdown cable prost reglat ? Va veni raspunsul imediat ce dai VIN-ul...


                        Stima,


                        Dragos

                        Comment


                        • Originally posted by automaticul View Post
                          Buna seara, SINCER::: , nu cred ca pretul manoperei este cel care ar trebui sa te intereseze in primul rand,si am sa iti explic si de ce.
                          V-A trebui sa schimbi: volanta , ambreiaj, cutie, pedalier, timonerie , traversa de la cutie , cardan , diferential + planetare . OK, vei spune :: le gasesc la SH cu 3-400 de euro , cat mai poate fi manopera ???.
                          O astfel de lucrare, nu este atat de simpla , cum pare , probabil sunt destui cei care au facut astfel de modificari , DAR , cate merg cum ar trebui sa mearga???.
                          In cazul masinii tale raportul diferentialului este 1:3,27 pentru ca ai cutie automata cu 5 viteze, in cazul cutiei automate cu 4 viteze, raportul diferentialului este 1:3,07,
                          Pentru a pune o cutie manuala cu 5 viteze, pe o masina ca a ta , trebue sa pui un diferential cu raportul 1:3,92, si sa gasesti o masina cu seria de caroserie pana la seria WDB2100531A962231 SAU WDB2100531X027613 care sa aiba codul 809, de pe aceste masini poti lua cutia manuala pentru a o pune pe masina ta.
                          Seria de cutie manuala trebuie sa fie 717441, daca gasesti o astfel de cutie manuala o poti cumpara , DAR sa tii cont ca iti mai trebuie si diferentialul plus alte subansamble , pretul manoperei nu cred ca mai are importanta.
                          Buna seara Domnul Cristi , am gasit toate componentele enumerate mai sus de pe un mercedes e280 identic cu al meu numai ca e manual. Intrebarea mea este : Mai trebuie ceva inafara de cutie , cardan , timonerie ,diferential , planetare , volanta , ambreiaj ,traversa si pedalier. Intentionez sa ma duc zilele astea sa iau piesele si daca se poate sa vin la dumneavoastra in service pentru conversie.

                          Comment


                          • Originally posted by tybbby View Post
                            Buna seara Domnul Cristi , am gasit toate componentele enumerate mai sus de pe un mercedes e280 identic cu al meu numai ca e manual. Intrebarea mea este : Mai trebuie ceva inafara de cutie , cardan , timonerie ,diferential , planetare , volanta , ambreiaj ,traversa si pedalier. Intentionez sa ma duc zilele astea sa iau piesele si daca se poate sa vin la dumneavoastra in service pentru conversie.
                            Buna seara, ramane de studiat daca permit calculatoarele de motor, abs, esp , sam -urile , trebuiesc facute setari cu privire la modelul de cutie care se v- a pune pe masina , degeaba punem fiarele pe masina daca nu se pot face codari in calculatoarele masinii , pentru a nu avea surpriza sa nu o poti folosi dupa aceea.
                            Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
                            TEL 0722623721.

                            Comment


                            • Va salut,

                              De vreo 2 zile cutia mea automata de pe w203-ul c220 cdi din 2001 este blocata in viteza a-2a(nu mai schimba viteza)..schimba in P R N D..cam smucit in R si D..dar e blocata in viteza a 2 a..am pus-o la teter..s-au sters erorile..dar apoi iar a ramas blocata..acum in a 4 a parca..dupa ce opresc si pornesc motorul se deblocheaza uneori.

                              2 erori mi-a dat la tester:

                              1. cod eroare 13 - senzor turatie N3

                              2.cod eroare 146 sau I46 - transmisie la mecanism actionare raport de traductor nepermisa

                              daca m-ati putea ajuta cu un sfat as fii recunoscator...multumesc

                              Comment


                              • Originally posted by FLR84 View Post
                                Va salut,

                                De vreo 2 zile cutia mea automata de pe w203-ul c220 cdi din 2001 este blocata in viteza a-2a(nu mai schimba viteza)..schimba in P R N D..cam smucit in R si D..dar e blocata in viteza a 2 a..am pus-o la teter..s-au sters erorile..dar apoi iar a ramas blocata..acum in a 4 a parca..dupa ce opresc si pornesc motorul se deblocheaza uneori.

                                2 erori mi-a dat la tester:

                                1. cod eroare 13 - senzor turatie N3

                                2.cod eroare 146 sau I46 - transmisie la mecanism actionare raport de traductor nepermisa

                                daca m-ati putea ajuta cu un sfat as fii recunoscator...multumesc


                                Buna seara,.verifica nivelul de ulei in cutie, dupa care, trebuie sa mai faci verificari la conectorul electric al cutiei , ar fi bine sa gasesti un tester de mercedes pentru a vedea valorile actuale in cutie , dar de regula se ard sensorii de turatie de pe placa electrica .se schimba placa electrica de pe blocul hidraulic , la dealer este undeva pe la 1000 de lei , nu se gaseste aftermarket , chiar daca o comanzi la un magazin de piese el tot originala o va gasi.
                                Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
                                TEL 0722623721.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF