Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Cutiile de viteze automate

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Buna seara.Am o intrebare.Detin un e270 din 2003,si de cateva zile c.v.a imi da o smuncitura din a 2 in a 3 si parca nu mai are acelas demaraj in viteza 1-a~(o neconcordanta intre turatie viteza),asta numai cand matorul e rece.(debit metrul poate influenta cva?)doresc un sfat daca se poate. multumesc

    Comment


    • Va multumesc foarte mult pt. raspuns.

      Puteti sa-mi spuneti cum se masoara nivelul de ulei din cutie la masina mea?

      Cat despre acea placa electrica..trebuie schimbata toata..sau se poate schimba doar acel snzor?

      Stiti pe cineva pe la Constanta care se pricepe la cutii automate si care ar fii in stare sa faca operatiunea asta?

      Comment


      • Originally posted by FLR84 View Post
        Va multumesc foarte mult pt. raspuns.

        Puteti sa-mi spuneti cum se masoara nivelul de ulei din cutie la masina mea?

        Cat despre acea placa electrica..trebuie schimbata toata..sau se poate schimba doar acel snzor?

        Stiti pe cineva pe la Constanta care se pricepe la cutii automate si care ar fii in stare sa faca operatiunea asta?
        Pe baba novac,in Cta langa Kamsas este un arab Diya...te sperii de ce are nenea ala in curte,colegul 300zxtt mi l-a recomandat.

        Comment


        • Mersi frumos!
          Se pricepe omul la cutii automate?

          Comment


          • Originally posted by ediskan89 View Post
            Pe baba novac,in Cta langa Kamsas este un arab Diya...te sperii de ce are nenea ala in curte,colegul 300zxtt mi l-a recomandat.
            un nr de tel. al lui ai?..eu sunt din mangalia si nu as vrea sa merg pana acolo si sa nu-l gasesc..

            Comment


            • Originally posted by danpetre View Post
              Buna seara.Am o intrebare.Detin un e270 din 2003,si de cateva zile c.v.a imi da o smuncitura din a 2 in a 3 si parca nu mai are acelas demaraj in viteza 1-a~(o neconcordanta intre turatie viteza),asta numai cand matorul e rece.(debit metrul poate influenta cva?)doresc un sfat daca se poate. multumesc
              danpetre
              Member

              Join Date: Jun 2010
              Location: epsom
              Motorizare : 2700 cdi
              Age: 43
              Posts: 38
              :
              [Member]

              Default
              Buna seara tuturor.Detin un w211 ,270 din 2003,si de ceva timp cv automata imi cam face ceva figuri numai cind e rece,in rest merge perfect.Simptomele sunt; tureatie mare viteza mica in prima si a doua viteza;la schimbare 2/3 da sa schimbe si galopeaza relantiul;cate o data im da impresia ca viteza e prea mica pt treapta de viteza in care este.Mentionez ca am 15000 de cand am schimbat ulei si filtru (toate mercedes)Ori ce parere e bine venita. va multumesc.

              danpetre
              Member

              Join Date: Jun 2010
              Location: epsom
              Motorizare : 2700 cdi
              Age: 43
              Posts: 38
              :
              [Member]

              Default
              Buna seara.Am verificat uleiul ,antigelul si radiatorul ,sunt ok .Asta vara cand am schimbat uleiul baia era curata uleiul nu prea negru si masina mregea ok.Din cate imi amintesc ,parca sunt trei tipuri de ATF,pt. cv 722.6 ar trebui 001982103.Ma gandesc ca ala de la mercedes mi-o fi dat altul.(ar fi o problema?)Maine o sa aflu ce cod avea.Multumesc ,Automaticul.

              automaticul
              V.I.P

              automaticul's Avatar

              Join Date: Sep 2009
              Location: Bucuresti
              Motorizare : 3,0 l
              Age: 38
              Posts: 626
              :
              [V.I.P]

              Default
              Quote:
              Originally Posted by danpetre View Post
              Buna seara.Prin absurd ar fi alt ATF din gama mercedes ar putea fi o cauza?Nu am avut probleme cat timp a fost cald afara.Multumesc Automaticul
              Buna seara,nu uleiul sau frigul este cauza , ci pur si simplu a cedat converterul , de fapt pachetul de discuri din converter,este una dintre cauzele,cu, care se confrunta Mercedesul dar si alte modele de cutii patesc la fel , nu este nimic deosebit, faptul ca asa zis-ul ambreiaj din converter merge patinat il face sa cedeze destul de repede, de asta si vibratiile care apar in caroserie , este bine sa verifici si tampoanele de motor,pentru orice eventualitate.




              Buna seara, smucitura este de fapt de la viteza 1-2 , si mai concret este faptul ca converterul scapa in momentul in care motorul ajunge la 1500-1700 rot/min , acest lucru se intampla cand motorul este rece dupa aceea nu mai sunt probleme.
              In acest caz este vorba de converter, o problema mecanica din interiorul lui care nu se poate corecta , decat prin inlocuirea lui,
              Last edited by automaticul; 05-04-2012, 19:07 PM.
              Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
              TEL 0722623721.

              Comment


              • Originally posted by automaticul View Post
                danpetre
                Member

                Join Date: Jun 2010
                Location: epsom
                Motorizare : 2700 cdi
                Age: 43
                Posts: 38
                :
                [Member]

                Default
                Buna seara tuturor.Detin un w211 ,270 din 2003,si de ceva timp cv automata imi cam face ceva figuri numai cind e rece,in rest merge perfect.Simptomele sunt; tureatie mare viteza mica in prima si a doua viteza;la schimbare 2/3 da sa schimbe si galopeaza relantiul;cate o data im da impresia ca viteza e prea mica pt treapta de viteza in care este.Mentionez ca am 15000 de cand am schimbat ulei si filtru (toate mercedes)Ori ce parere e bine venita. va multumesc.

                danpetre
                Member

                Join Date: Jun 2010
                Location: epsom
                Motorizare : 2700 cdi
                Age: 43
                Posts: 38
                :
                [Member]

                Default
                Buna seara.Am verificat uleiul ,antigelul si radiatorul ,sunt ok .Asta vara cand am schimbat uleiul baia era curata uleiul nu prea negru si masina mregea ok.Din cate imi amintesc ,parca sunt trei tipuri de ATF,pt. cv 722.6 ar trebui 001982103.Ma gandesc ca ala de la mercedes mi-o fi dat altul.(ar fi o problema?)Maine o sa aflu ce cod avea.Multumesc ,Automaticul.

                automaticul
                V.I.P

                automaticul's Avatar

                Join Date: Sep 2009
                Location: Bucuresti
                Motorizare : 3,0 l
                Age: 38
                Posts: 626
                :
                [V.I.P]

                Default
                Quote:
                Originally Posted by danpetre View Post
                Buna seara.Prin absurd ar fi alt ATF din gama mercedes ar putea fi o cauza?Nu am avut probleme cat timp a fost cald afara.Multumesc Automaticul
                Buna seara,nu uleiul sau frigul este cauza , ci pur si simplu a cedat converterul , de fapt pachetul de discuri din converter,este una dintre cauzele,cu, care se confrunta Mercedesul dar si alte modele de cutii patesc la fel , nu este nimic deosebit, faptul ca asa zis-ul ambreiaj din converter merge patinat il face sa cedeze destul de repede, de asta si vibratiile care apar in caroserie , este bine sa verifici si tampoanele de motor,pentru orice eventualitate.




                Buna seara, smucitura este de fapt de la viteza 1-2 , si mai concret este faptul ca converterul scapa in momentul in care motorul ajunge la 1500-1700 rot/min , acest lucru se intampla cand motorul este rece dupa aceea nu mai sunt probleme.
                In acest caz este vorba de converter, o problema mecanica din interiorul lui care nu se poate corecta , decat prin inlocuirea lui,
                Multumesc de informatie.O seara buna

                Comment


                • Buna seara. Am si eu o intrebare pentru Domnul Automaticul: vreau sa stiu daca la un mercerdes w211 270 din 2003 convertorul are "buson" ca sa poti sa ii schimbi uleiul din el. Eu stiam ca nu are asta tot de aici de pe site dar am fost la un mecanic si a zis ca are ca trebuie sa pui motorul nu stiu in ce linie adica pistoanele cred sa fie puse si poate sa scoata si uleiul din convertor este adevarat? Multumesc pentru rasp. O seara placuta la toti.
                  Chiar si un ceas defect poate sa arate de doua ori pe zi ora exacta.

                  Comment


                  • Originally posted by Loading View Post
                    Buna seara. Am si eu o intrebare pentru Domnul Automaticul: vreau sa stiu daca la un mercerdes w211 270 din 2003 convertorul are "buson" ca sa poti sa ii schimbi uleiul din el. Eu stiam ca nu are asta tot de aici de pe site dar am fost la un mecanic si a zis ca are ca trebuie sa pui motorul nu stiu in ce linie adica pistoanele cred sa fie puse si poate sa scoata si uleiul din convertor este adevarat? Multumesc pentru rasp. O seara placuta la toti.
                    Buna seara, de regula convertoarele de pe 2,7 CDI nu au busoane de golire, faza cu pistoanele este foarte haioasa si nu are nimic de a face cu ,, cutiile automate .
                    Este o procedura de schimbare a uleiului din converterul fara buson , care se poate aplica la mai multe modele de cutii automate .
                    Aceasta procedura nu este complexa dar daca nu este bine inteleasa , poate crea probleme in cutie , si nu vreau sa fiu acuzat ca din cauza mea incep sa se strice cutiile de viteze si de aici tot felul de polemici care nu fac bine nimanui.
                    Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
                    TEL 0722623721.

                    Comment


                    • Originally posted by automaticul View Post
                      Buna seara, de regula convertoarele de pe 2,7 CDI nu au busoane de golire, faza cu pistoanele este foarte haioasa si nu are nimic de a face cu ,, cutiile automate .
                      Este o procedura de schimbare a uleiului din converterul fara buson , care se poate aplica la mai multe modele de cutii automate .
                      Aceasta procedura nu este complexa dar daca nu este bine inteleasa , poate crea probleme in cutie , si nu vreau sa fiu acuzat ca din cauza mea incep sa se strice cutiile de viteze si de aici tot felul de polemici care nu fac bine nimanui.
                      OK. Multumesc mult si o seara placuta la toti. Numai bine!
                      Chiar si un ceas defect poate sa arate de doua ori pe zi ora exacta.

                      Comment


                      • O intrebare pt domnul automaticul...
                        Trebuie sa schimb garnitura la cablajele cutiei automate...scapa ulei pe acolo...problema e ca nici un mecanic din cati am contactat nu a mai facut lucrul acesta, si, nici nu e dispus sa incerce... E dificil de schimbat aceea garnitura? Trebuie drenat uleiul din baia cutiei de viteze? Cat costa aceea garnitura?Eventual o mica descriere mi-ar fi de ajutor.

                        Multumesc! Cu stima

                        Comment


                        • Originally posted by SirDeadline View Post
                          O intrebare pt domnul automaticul...
                          Trebuie sa schimb garnitura la cablajele cutiei automate...scapa ulei pe acolo...problema e ca nici un mecanic din cati am contactat nu a mai facut lucrul acesta, si, nici nu e dispus sa incerce... E dificil de schimbat aceea garnitura? Trebuie drenat uleiul din baia cutiei de viteze? Cat costa aceea garnitura?Eventual o mica descriere mi-ar fi de ajutor.

                          Multumesc! Cu stima
                          Buna seara, se scoate uleiul din baie si dupa aceea se desface conectorul dupa care cu tubulara de 7 se desface mufa , dar cu atentie sa nu se invarta piulita din placa electrica , se pune mufa noua , se strange cu cheia dupa care bagi conectorul inapoi, poti vedea in aceste imagini http://www.benzworld.org/forums/w163-m-class/1456994-13-pin-trans-connector.html.
                          http://www.benzworld.org/forums/w163-m-class/1633032-atf-leak.html.
                          Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
                          TEL 0722623721.

                          Comment


                          • As vrea sa fac o lamurire legata de modul Standard si Comfort la E-class W211, facelift.
                            Se tot spune ca in Comfort, pleaca cu a doua de pe loc, dar nu gasesc deloc adevarata aceasta afirmatie. Si in modul C, tot cu treapta 1 pleaca de pe loc. EX:
                            Stau pe loc in D, pe mod C, plec de pe loc, accelerez, se tureaza la 2600 sa zicem, schimba viteza, cade la 1800 ..2000 si are 40km/h. Deci asist la o schimbare normala 1/2.
                            Pe modul S treaba este identica, diferenta este insa ca in S se simt unele schimbari in treptele 1-2-3. In C nu se se simte niciun soculet nimic.

                            Comment


                            • Am si eu o problema daca ma poate ajuta cineva..am un e-class facelift an 2007 motor 2.2. Plec cu masina de pe loc, pleaca lin si pana sa schimbe treapta a 2a, in treapta 1 imi da un soc...tin sa precizez, am schimbat uleiul in cutie si filtru....astept un rasp..multumesc!

                              Comment


                              • Originally posted by automaticul View Post
                                Buna seara, se scoate uleiul din baie si dupa aceea se desface conectorul dupa care cu tubulara de 7 se desface mufa , dar cu atentie sa nu se invarta piulita din placa electrica , se pune mufa noua , se strange cu cheia dupa care bagi conectorul inapoi, poti vedea in aceste imagini http://www.benzworld.org/forums/w163-m-class/1456994-13-pin-trans-connector.html.
                                http://www.benzworld.org/forums/w163-m-class/1633032-atf-leak.html.
                                Multumesc pentru ajutor. Se pare ca nu e chiar asa de greu si defapt trebuie schimbata toata mufa aia cu pini. O sa ma duc la reprezentanta sa o achizitionez si apoi probabil o sa stau langa mecanic sa mi-o schimbe corect, cu toate ca toti mecanicii fug de cutia de viteze automata ca de dracu... Multumesc inca odata! Numai bine!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF