Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Cutiile de viteze automate

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by DMIHNEA View Post
    Colegu automatic,spune-le oamenilor si despre normele uleiurilor de cutie automata si despre posibilitatea de a folosi o norma mai avansata decit cea destinata cutiei tale,macar sa bea oamenii o bere buna in cinstea ta....
    Buna seara, am ales la intamplare aceste modele de cutie , pentru a putea sa exemplific faptul ca fiecare model de cutie are uleiul ei , si ca daca se foloseste alt tip de ulei fiecare suporta consecintele .
    In ceea ce priveste acele norme Mercedes , pe care toata lumea le discuta am reusit sa gasesc acest link , sper sa se mai lamureasca lucrurile in privinta fluidelor folosite la Mercedes.
    http://bevo.mercedes-benz.com/bevolisten/bevo-sheets-sort1.html.
    Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
    TEL 0722623721.

    Comment


    • Merci mult pentru raspunsul dat ,am sa fac tot posibilul sa il schimb cat de repede pot.

      Comment


      • Aveti idee uleiul recomandat se gaseste si in alta parte in afara de reprezentanta?

        Comment


        • Originally posted by jerry1 View Post
          Aveti idee uleiul recomandat se gaseste si in alta parte in afara de reprezentanta?
          Buna seara, daca ne referim la uleiurile pentru motoare, se pot gasi si alte magazine de piese, marketuri sau statii peco.
          In cazul cutiilor automate 722.6 , 722.7 ,722.8, 722.9 uleiul se gaseste la dealer aici in Romania si ca orice dealer nu poti folosi altceva decat ce spune producatorul, probabil ca in Germania se poate gasi la orice magazin de piese(cei care au fost in Germania pot spune mai mult).
          Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
          TEL 0722623721.

          Comment


          • Ma interesa uleiul de cutie pentru ca in Constanta la reprezentanta un schimb ar costa peste 300 euro am auzit, ceea ce e cam mult momentan pentru mine avind in vedere ca numai ce l-am schimbat si am bagat la recomandarea unui prieten Mobil ATF-220.
            Acum citind pe forum pareri avizate trebuie sal schimb cu unul recomandat, numai ca nu stiu cit de urgent ar trebui sa fac asta, caci daca e musai ma dau peste cap si-l schimb.

            Comment


            • Originally posted by jerry1 View Post
              Ma interesa uleiul de cutie pentru ca in Constanta la reprezentanta un schimb ar costa peste 300 euro am auzit, ceea ce e cam mult momentan pentru mine avind in vedere ca numai ce l-am schimbat si am bagat la recomandarea unui prieten Mobil ATF-220.
              Acum citind pe forum pareri avizate trebuie sal schimb cu unul recomandat, numai ca nu stiu cit de urgent ar trebui sa fac asta, caci daca e musai ma dau peste cap si-l schimb.
              Buna seara, OK daca apar ceva anomalii in comportamentul cutiei este indicat sa folosesti uleiul recomandat de producator.
              Valabil pentru toti cei care vor sa afle ce lubrifianti si lichide recomanda producatorul automobilului Mercedes, accesati acest linkhttp://bevo.mercedes-benz.com/bevolisten/bevo-sheets-sort1.html, DAR CITITI CU ATENTIE DE LA INCEPUT (sheet 000 .0 preface), sa puteti intelege si alege uleiul sau lichidul corect pentru masina pe care o detineti.
              Lectura placuta.
              Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
              TEL 0722623721.

              Comment


              • va salut cu tot respectul. sunt un detinator de mb.vito 2.3 tdi cv.automatica. ma indrumat cineva catre dvs. Am probleme cu cv. adica,pornesc masina pun DIRVE merg vreo 50 metri si intra mod avarie si ma scoate p LIBER (adica se decupleza cutia ) ....si nu mai intra in nicio viteza....dupa ce repornesc motorul mere iaar vreo 1 minut si iar ma scoate p liber aku s-aude peacolo pe la convertor cred (intre motor si cv.) un zgomot nu prea tare care nu pare s fi (fier p fier) mai degraba ceva patinare.???????? VA-s ruga ft. mult sa ma sfatuiti in vreun fel.uleiul era la nivel . (fara a avea vreo simptoma anterioara) VA MULTUMESC ANTICIPAT....

                Comment


                • Salutare,de 3 zile sunt posesorul unui e220 w211 2004,cod vin WDB2110061A572386,are 125000 km,si ar trebui sa-i schimb uleiul la cutie,spuneti-mi va rog ce cutie am,ce fel de ulei sa ii pun si de cati litri are nevoie.
                  Multumesc mult.

                  Comment


                  • Originally posted by sfedu View Post
                    Salutare,de 3 zile sunt posesorul unui e220 w211 2004,cod vin WDB2110061A572386,are 125000 km,si ar trebui sa-i schimb uleiul la cutie,spuneti-mi va rog ce cutie am,ce fel de ulei sa ii pun si de cati litri are nevoie.
                    Multumesc mult.
                    Buna seara, modelul este 722.6, uleiul folosit ar trebui sa fie A001 989 68 03.
                    Cantitatea la schimb poate sa difere, trebuie verificat daca ai buson la converter, in cazul in care NU ai buson este necesar 4,5-5L .Daca ai buson la converter cantitatea ar ajunge la 7-7,5l.acestea sunt cantitatile pe care eu reusesc sa le scot din cutie cand fac un schimb de ulei.altcineva poate sa reuseasca sa scoata mai mult , fiecare are metoda lui, deci cantitatile nu sunt fixe .
                    Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
                    TEL 0722623721.

                    Comment


                    • Pana la urma am reusit sa-mi repar cutia la MB-ul meu 200D 1992, a fost rupt un rulment si inca ceva inauntru, piesele m-au costat 60 euro luate de la reprezentanta mercedes din Germania, manopera mecanic 200 euro +uleiul si filtrul schimbat.
                      Acum intrebarea mea este alta, cand pun masina in D ii trebuie intre 5 si 10 secunde sa cupleze si sa se miste, la fel si in R (va dati seama cand vreau sa fac o intoarcere din 2 miscari...)
                      Deasemenea, cand pornesc si motorul e rece, vitezele le schimba destul de frumos, dupa ce se incalzeste motorul si merg ceva timp, incepe sa smuceasca la schimbat vitezele si se tureaza mai mult pana schimba.

                      Comment


                      • Huruit cutie de viteza automata.

                        There can be a few causes of this from glycol contamination of the system which can be anything from a fluid flush to an entire tranny/radiator replacement or some problem with the tranny programming from the torque converter which just requires reprogramming


                        Here's the one for glycol contamination. I'm going to pay to have my dealer do this test to put my mind at ease, and then change the radiator myself if it's not contaminated, or let them fix it if it is - I'm under warranty

                        TSB below, sorry the pics didn't come across

                        A/T - Harsh Engagement/Buzzing Noises

                        Date: February 17, 2005

                        Order No.: P-B-27.55/50a

                        Supersedes: P-B-27.55/50 dated January 27, 2005

                        Group: 27
                        Revision:
                        Additional Applicable Models, Parts and Warranty Tables Updated

                        SUBJECT:
                        Model 203.040/061/064/065/081/084/261/264/281/284/740/747/764
                        Model 209.365/375/376/465/475
                        Model 211.065/070/076/083/265/283

                        Up to Production Date 09/2003

                        Harsh Engagement Possibly Followed by Droning/Buzzing Noises During Light Acceleration Between Engine Speed of 1200 - 2500 RPM

                        If you receive customer reports in the above model vehicles of humming/buzzing noises or noticeable harsh engagement during gentle acceleration between engine speed of 1200 - 2500 rpm; this may be caused by incomplete adaptation of the torque converter, the transmission (EGS) ECU software or glycol contamination of the automatic transmission fluid. Follow the below repair procedures to resolve.
                        Note: The condition is not intermittent and can be reproduced at all times.

                        Note: The Glycol test must be performed only if:

                        a. the vehicle was produced before 09/2003,


                        b. the radiator is manufactured by "Valeo", refer to Figure 1 for identification.





                        c. old crimping method used to assemble the radiator end tanks resembles Figure 2.

                        Caution! It is mandatory to follow the process steps in sequence.

                        1. Clear all adaption values.

                        2. Verify if condition is still present

                        3. If condition is still present after clearing all EGS ECU adaption values, perform glycol test.

                        4. If condition is no longer present after clearing all EGS ECU adaption values, replace the EGS ECU with updated software with part number listed in the parts information table.

                        5. If condition reappears after EGS ECU software updates, perform glycol test.

                        Instructions for Glycol Test
                        Caution! Ensure that safety glasses and rubber gloves are worn when performing glycol test. This test should be performed in a clean and well ventilated area away from organic materials (rags, cardboard, oils and other chemicals). Refer to the Material Safety Data Sheets (MSDs) for additional safety measures.


                        1. Fill 0.5 ml of ATF with the pipette in the small glass container (Figure 4, 1).

                        2. Fill with distilled water to 5 ml (Figure 4, 2).

                        3. Add 1 drop of "Tenside" (Figure 4, 3).

                        4. Add 1 micro spoon of "Periodic acid" and rock the small glass container (Figure 4, 4).

                        5. Allow to stand for 5 minutes (Figure 4, 5).

                        Note: It is essential to comply with the specified standing time in step 5; otherwise the measured value result may be distorted.

                        6. Add 10 drops of "Natronlauge" or Caustic Soda Solution (Figure 4, 6).

                        7. Allow to stand for 3 minutes (Figure 4, 7).

                        Note: It is essential to comply with the specified standing time in step 7; otherwise the measured value result maybe distorted.

                        8. The sample is now divided into 2 layers; an upper and a lower layer. Immerse the syringe so that the end tip is into the lower layer of the sample and take up approximately 4 ml. of the lower layer using the syringe (Figure 4, 8).

                        9. Pour the fluid taken up through the filter into a clean small glass container (Figure 4, 9).

                        10. Immerse test sticks into the filtered solution for approximately 2 seconds, shake the stick and wait for a reaction time of one minute (Figure 4, 10).

                        11. Compare the color of the test sticks with the color chart on the test stick tube (Figure 4, 11).

                        Note: The colors of the color chart tube correspond to the amount of glycol contamination of the ATF. After completion of the test, the liquid in the two glass containers should be handled as a hazardous waste. Store in a sealed container and dispose of in accordance with all Federal, state and local hazardous waste regulations.

                        Perform repair based on the test result:
                        1. Up to 100 mg/liter of glycol contamination do not perform any repair (considered normal due to condensed water and not a leak).

                        2. As of 100 mg/liter up to 400 mg/liter of glycol contamination, replace radiator and torque converter. Clean and flush lines.

                        3. As of 400 mg/liter, replace radiator, torque converter and transmission. Clean and flush lines.


                        Oare la noi se face aceasta dozare de antigel?

                        Comment


                        • Originally posted by vasi3300 View Post
                          Pana la urma am reusit sa-mi repar cutia la MB-ul meu 200D 1992, a fost rupt un rulment si inca ceva inauntru, piesele m-au costat 60 euro luate de la reprezentanta mercedes din Germania, manopera mecanic 200 euro +uleiul si filtrul schimbat.
                          Acum intrebarea mea este alta, cand pun masina in D ii trebuie intre 5 si 10 secunde sa cupleze si sa se miste, la fel si in R (va dati seama cand vreau sa fac o intoarcere din 2 miscari...)
                          Deasemenea, cand pornesc si motorul e rece, vitezele le schimba destul de frumos, dupa ce se incalzeste motorul si merg ceva timp, incepe sa smuceasca la schimbat vitezele si se tureaza mai mult pana schimba.
                          Buna seara, inainte de reparatie cutia intarzia?sa reglat presiunea de lucru a cutiei , adica modulatorul vacuumatic,cablul de kickdown la reglat .cam asa se intampla 90% din cazuri ,mecanicul schimba NUMAI piesele pe care el le vede, ca sunt rupte sau sparte (ca la bucsi si placute), mereu am sustinut ca o reparatie a unei cutii automate nu se limiteza DOAR la piesele care se vad uzate, sparte ,rupte ,arse in interiorul unei cutii sunt o multime de lucruri la care trebuie sa te uiti si sa fii atent , o simpla garnitura de cauciuc sau o-ring de teflon si iti faci de lucru , NU vreau sa fiu rautacios , dar in foarte multe cazuri problemele apar dupa interventia OMULUI ,OK gata cu critica.
                          Mergi la cel care a umblat in cutie si spune-i despre simptom, pune-l sa iti arate cum se regleaza cablul de kickdown si cum regleaza presiunea la modulatorul vacuumatic , daca o da in barci , pune si cauta o cutie SH cu km putini ,si ai grija cine o monteaza, pentru ca cea pe care o ai pe masina nu are viata lunga, la cum se manifesta acum.
                          Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
                          TEL 0722623721.

                          Comment


                          • Salutare,am si eu un c class,w203, din 2004(c200 cdi),l-am cumparat la 110000km si am mai facut eu 10000.As vrea sa-i fac schimbul de ulei la cutia automata.Din pacate nu pot sa aflu dak fostul proprietar a facut la 60000km schimbul.cum pot sa-mi dau seama.am intrebat la reprezentanta si mi-au spus ca ma costa 1450 lei schimbul,la Pitesit.Ebine sa-l fac acolo?Tin sa mentionez ca nu am probleme cu cutia de viteze,dar nu vreau sa stau pana apar prob.Multumesc

                            Comment


                            • Stimate domn "automaticul",

                              Am citit cu interes posturile Dvs., si va felicit sincer pentru initiativa.
                              Sunt de curand prospat posesor de MB C180 , cutie automata.
                              Va cer sfatul in urmatoarele chestiuni :
                              1. As vrea sa-i fac schimbul de ulei/filtre , nu stiu cand a schimbat fostul propietar, si asa cum ati spus si Dvs, e bine sa intreti si nu sa repari. VIN-ul este WDB2020181A263730, cod motor 111920; ce cutie am si ce ulei sa caut la magazine
                              2. Cutia "valseaza" cum descriati dvs intr-un post. Totusi, dimineata, la prima pornire, chiar si dupa ce las motorul aprox 3-5 min sa ajunga la relanti (5-700 ture) pana la "trei semafoare" cum se spune iar temperatura lichid de racire ajunge la 80 grade simt totusi socuri la schimbul de viteze. Este normal ?

                              Va multumesc anticipat
                              Doua stele si alerg dupa ele...Steluta & Stelut
                              https://w124-coupe.com

                              Comment


                              • Nu are rost sa mai amintesc ca multi occidentali,la primele semne de oboseala a cutiei vind masina,si noul posesor e din RO,de multe ori...Am facut clatirea cutiei pe la teava de intrare in cutie,in total 15 litri de pishalau,+garnitura de baie,cea de buson,filtrul si saibele conductei pe unde am procedat,si piesa rosie de sigilare a dopului de joja.A mers brici,verificat nivelul la rece,sta pe min(25 grade C).

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF