Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Cutiile de viteze automate

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by IL-01-FYU View Post
    Buna seara.seria de caroserie este WDB2021881F596634

    Buna seara, in cazul de fata, un consum marit de combustibil poate fi cauzat de mai multi factori , si anume :termostatul , vascocuplajul de pe pompa de apa, injectoare, sensori de temperatura apa - combustibil, vacuum insuficient la turbina, evacuare partial infundata, temperaturi foarte scazute, scuturile de plastic de pe sub masini , bineinteles sunt foarte multe cauze, dar acestea sunt mai frecvente .
    Cu bucsa de pe spate , ar fi indicat sa o schimbi si sa nu astepti sa se rupa , daca cedeaza, s-ar putea sa scoti mai multi bani decat scoti cand schimbi bucsa.
    Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
    TEL 0722623721.

    Comment


    • Originally posted by la_coste View Post
      Cum este recomandat sa se foloseasca cutia (722.6) pentru o uzura mai mica & viata mai lunga: "C"- Confort sau "S"- Standard? Multumesc
      Buna seara, demontand-o de pe masina ,si punand-o pe un raft in pivnita linga butoaiele de vin rosu , nu langa cele de vin alb, GLUMESC BINEINTELES..
      este indicat sa se mearga pe S (standart), plecarea se face cu viteza 1 si este mai bine pentru converter, pe C se pleca cu viteza 2 , DAr cati plecau cu viteza 2 cand aveau masini cu,, cutie manuala???nu plecau pentru ca stiau ca se strica ambreiajul , acum nu ii intereseaza ca pleaca cu viteza 2 doar avem confort, oare si-a pus cineva intrebarea cat costa acel C
      SCHIMBAND ULEIUL PERIODIC, cu ce trebuie in cutie nu cu toate licorile din orice bidon, evitand supraincalzirea uleiului din cutie (vara stai ca un bastan in masina cu clima pornita ai rocoare)cutia este dedesupt si sufera din pricina temperaturilor de peste 40 de grade ale asfaltului +temperatura motorului 90- 100 de grade, oare cum o fi sub masina??
      Poate cel mai important lucru este , incalzirea uleiului , trebuie avut in vedere acest aspect .
      Citeste cu atentie paginile din urma ,unde am postat in limba engleza niste lucruri foarte importante, dar trebuie sa ai rabdare pentru a intelege ce anume vrea sa spuna acele randuri.
      Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
      TEL 0722623721.

      Comment


      • Originally posted by automaticul View Post
        Buna seara, in cazul de fata, un consum marit de combustibil poate fi cauzat de mai multi factori , si anume :termostatul , vascocuplajul de pe pompa de apa, injectoare, sensori de temperatura apa - combustibil, vacuum insuficient la turbina, evacuare partial infundata, temperaturi foarte scazute, scuturile de plastic de pe sub masini , bineinteles sunt foarte multe cauze, dar acestea sunt mai frecvente .
        Cu bucsa de pe spate , ar fi indicat sa o schimbi si sa nu astepti sa se rupa , daca cedeaza, s-ar putea sa scoti mai multi bani decat scoti cand schimbi bucsa.
        buna seara automaticule.mi-ai scris cam multi factori,ma luat durerea de cap.hai sa fiu mai explicit.termostatul e nou,apa sta la 85 de grade permanent.scuturile sant toate la locul lor.masina trage bine,fuge,n-am treaba cu ea.injectoarele le-am verificat la banc,merg bine.cand am luat masina in mai anu trecut nu sarea din sase la suta,asta pana an iarna cand a venit frigul. atunci a inceput sa creasca si fii atent cum: plec dimineata la ora 4 la bucuresti,fac 120 de km cu 100 la ora constant si imi consuma trei sferturi de patratica.dupa o pauza de 2 ore ma intorc inapoi,aceeasi km,aceeasi viteza si consuma mai putin de o jumate de patratica.in litri in jur de 18-19in total .acum de cand a venit caldura a inceput sa mai scada,in jur de 14 litri dar tot asa, la dus mai mult si la intors mai putin. eu banuiesc senzorul galerie admisie.oricum o sa verific tot ce mi-ai zis tu.si mai vreau sa verific nivelul uleiului din cutie dar nu stiu cum ca nu are joja.multumesc mult pt.ajutor.
        Last edited by IL-01-FYU; 04-04-2012, 21:48 PM.

        Comment


        • Buna seara!
          Ce tip de ulei credeti ca trebuie sa cumpar pentru cutia de viteza automatica de la C 200 T CDI - ul meu?
          Cred ca este o 722.614.
          VIN:WDB2021941F919425 (nu am prea multe date despre el).
          Are 190.000 la bord(cred) si a avut schimbat uleiul la 170.000 deci are parcursi 20.000 si la reprezentanta spun ca trebuie sa mai merg cu el inca cel putin 30.000.
          Pentru ca merge foarte frumos am in intentie sa o sustin prin schimbarea mai des a uleiului si as vrea sa stiu care e un interval optim intre schimburi.
          Raman dator!

          Comment


          • Originally posted by S202 View Post
            Buna seara!
            Ce tip de ulei credeti ca trebuie sa cumpar pentru cutia de viteza automatica de la C 200 T CDI - ul meu?
            Cred ca este o 722.614.
            VIN:WDB2021941F919425 (nu am prea multe date despre el).
            Are 190.000 la bord(cred) si a avut schimbat uleiul la 170.000 deci are parcursi 20.000 si la reprezentanta spun ca trebuie sa mai merg cu el inca cel putin 30.000.
            Pentru ca merge foarte frumos am in intentie sa o sustin prin schimbarea mai des a uleiului si as vrea sa stiu care e un interval optim intre schimburi.
            Raman dator!
            Buna seara,722699 01 820444 aceasta este seria cutiei ,de pe automobilul tau sau ar trebui sa fie , pentru modelul de cutie 722.6, indiferent de seria de caroserie pe care este montata, trebuie folosit unul dintre aceste uleiuri pe care le recomanda producatorul automobilului Mercedes http://bevo.mercedes-benz.com/bevolistenmain.php?navigation_path=bevolisten&blat t=236.14&content_action=show , ultimul up-date al acestei liste 04-04 -2012,
            EU personal, NICIODATA ,nu voi recomanda alte uleiuri , pentru cutiile automate , DECAT CELE pe care le recomanda producatorul cutiilor automate .
            Intervalul optim pentru schimbarea uleiului in cutie variaza in functie de modul de utilizare al acesteia, poate varia intre 40--50000 de km , nu uitati ca o masina care circula prin marile orase poate fi comparata cu una gen taxi .
            Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
            TEL 0722623721.

            Comment


            • Buna seara, am citit posturile dvs domnule automatic , respect pt dvs si ceea ce faceti. Referitor la faptul daca se merita munca pe care o faceti , deoarece multi posesori de autovehicule cu transmisie automata nu mai au interes in a face un schimb de ulei la timp , de a fece o revizie necesara unei CV . Sunt student in domeniu dar in Brasov si cu parere de rau va spun ca as fii preferat sa fiu in Bucuresti , bineinteles daca dvs ati fii acceptat sa va impartasiti meseria si sa am ce sa invat de la dvs. As fii fost mereu la garajul dvs doar pentru a invata. Probabil nu ati fii acceptat , deoarece cand un specialist capata enorm de multa experienta in domeniu pur si simplu nu mai are buna dispozitie pentru a explica multe si multe lucruri referitoare la profesia dansului. Eu ma ocup cu transportul rutier de marfuri (casa de expeditie) , lucrez pentru mine si ocazional in vacanta si sofer. As dorii sa stiu daca la o cutie ZF 16S2220 este in regula schimbarea treptelor de viteza in regim de mers fara incarcatura in urmatorul mod: Plecare dupa loc 3M ->5M->7m->8M. Necuplarea treptelor de viteza intr-un mod crescator dauneaza CV ?. M-Mare, Usor. m-mic, greu. Presupun ca intelege-ti ce vreau sa intreb.


              Cu respect , Pintiuta Alexandru

              Comment


              • Originally posted by Pintiuta View Post
                Buna seara, am citit posturile dvs domnule automatic , respect pt dvs si ceea ce faceti. Referitor la faptul daca se merita munca pe care o faceti , deoarece multi posesori de autovehicule cu transmisie automata nu mai au interes in a face un schimb de ulei la timp , de a fece o revizie necesara unei CV . Sunt student in domeniu dar in Brasov si cu parere de rau va spun ca as fii preferat sa fiu in Bucuresti , bineinteles daca dvs ati fii acceptat sa va impartasiti meseria si sa am ce sa invat de la dvs. As fii fost mereu la garajul dvs doar pentru a invata. Probabil nu ati fii acceptat , deoarece cand un specialist capata enorm de multa experienta in domeniu pur si simplu nu mai are buna dispozitie pentru a explica multe si multe lucruri referitoare la profesia dansului. Eu ma ocup cu transportul rutier de marfuri (casa de expeditie) , lucrez pentru mine si ocazional in vacanta si sofer. As dorii sa stiu daca la o cutie ZF 16S2220 este in regula schimbarea treptelor de viteza in regim de mers fara incarcatura in urmatorul mod: Plecare dupa loc 3M ->5M->7m->8M. Necuplarea treptelor de viteza intr-un mod crescator dauneaza CV ?. M-Mare, Usor. m-mic, greu. Presupun ca intelege-ti ce vreau sa intreb.


                Cu respect , Pintiuta Alexandru
                Buna seara, eu personal nu am urmat o scoala pentru a repara cutii , nici in strainatate si nici in tara pentru ca aceste scoli nu exista .
                Am inceput meseria pe la 16 ani (pana atunci nu aveam nimic in cap , eram un copil), linga un mecanic deosebit , care ii voi multumi si cand oi intra in groapa, am inceput cu reparatia motorului masinii tatalui meu , care era un moskvici 1500 din 1978, asa am inceput sa vad si sa cunosc ce este o biela , piston ,supape si tot ce inseamna un motor, cand am mers la liceu, deja stiam ce este motorul cu ardere interna, cand am terminat liceul si trebuia sa dau bacul eu m-am dus sa repar motoare si astfel nu am luat bacul dar mi-au dat diploma de mecanic motoare termice, eram foarte mandru de acest document , cand m-am dus sa ma angajez prima data , m-am dus cu diploma , numai ca acel la care m-am dus sa lucrez, mi-a zis ,si eu am de pilot de avion si cu ce ma incalzeste, ce stii sa faci ??, nu vrei sa stii ce durere ma luat , eu credeam ca eram mare si mandru , mecanic motoare termice .
                Pana sa incepi sa repari cutii automate , trebuie sa cunosti foarte bine toate sistemele masinii, tot ce inseamna masina , altfel nu poti face meserie ,
                Cutiile automate si sistemul de transmisie in general necesita cunostinte de , matematica, fizica, chimie, geografie , geometrie, muzica , da muzica poate ti se pare caraghios dar trebuie sa faci diferenta de zgomot ,tonalitate, ritmicitate, , cunostinte de engleza tehnica , toate documentele sunt in engleza, pentru a acumula toate aceste materiale iti trebuie ziua si noaptea , pasiune, placerea lucrului bine facut , constiinta, autocritica, si cred ca , cateva doage lipsa, cand inchizi ochii trebuie sa vezi ce se intampla in interiorul unei cutii automate.
                Cand lucram la Mercedes, mi s-a spus,sa ii invat si pe ceilalti care lucrau cu mine ,cutii automate, stii ce spuneau mecanicii care lucrau acolo si care stiau mercedes, nu ma bag , sunt prea complexe si grele , responsabilitatea este mare, si nu ne plateste nimeni in plus,pentru ce sa ma complic , mai bine fac revizii si imi iau bani mai multi .
                Trebuie rabdare de fier, cand vrei sa faci ceva destul de complex, si vezi ca de fapt este platit mai bine ca tine unul care face munca de necalificat, adica schimba uleiuri si filtre.
                Daca doresti sa intri in lumea cutiilor automate, trebuie sa sti ca te asteapta un drum nu greu , ci foarte greu , in care totul depinde de tine si de pasiunea ta.
                Au inceput sa apara destui cei care , afirma ca repara cutii automate , majoritatea sunt ca manelistii, invata dupa ureche notele muzicale , nu stiu sa le scrie pe portativ.
                Este foarte important , omul linga care incepi meseria, daca acel om lucreaza murdar , asa vei lucra si tu ,la fel de murdar, daca acel om face meseria pentru bani si tu vei face la fel , trebuie sa faci meseria ca iti place , ca vrei sa faci acel lucru , dupa care, vor veni si banii .

                Sa revenim la cutia ZF, avand in vedere ca este o cutie manuala , si masina nu are incarcatura , nu afecteaza cutia , , singurul care poate fi afectat poate fi ambreiajul , dar doar in cazul in care masina este incarcata, este la fel ca si la turisme cu ,, cutie manuala poti schimba din treapta 1 in 3 si din 3 in 5 fara probleme , bineinteles fara sa ambalezi prea tare motorul , un fel de mers relaxat , cand nu te grabesti sau nu ai nevoie sa faci o depasire , daca urci la munte sau un deal mai deal atunci este bine sa nu faci economie la schimbatul treptelor .
                Last edited by automaticul; 04-05-2012, 21:05 PM.
                Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
                TEL 0722623721.

                Comment


                • Am inteles ceea ce mi-ati spus si referitor la ``urechea muzicala`` chiar saptamana trecuta am fost la un laborator si unui coleg de al meu i-a spus profesorul ca nu are ureche muzicala. Bineinteles colegul meu nu a inteles mesajul transmis de profesor.
                  Din pacate am ales sa vin in Brasov , eu fiind originar din Jud Bihor, orasul Marghita , pentru a invata ceva cu adevarat , deoarece toata lumea imi spunea ca aceasta facultate are prestigiu , dar am realizat ca nu e deloc asa . Scoala in Romania nu mai e ceea ce a fost , si nu se mai pune accent pe practica. Lipsa scolilor de meserii a fost si este in continuare un mare dezavantaj copiilor cu potential care chiar vor cu adevarat sa invete o meserie de care sa fie mandrii si impliniti sufleteste. Acest sindrom al autovehiculelor si camioanelor il am in `sange` din familie, bunicul meu a fost sofer 50 de ani , tatal meu de 30 de ani , iar la plecarea spre facultate mi-a spus si bunicul si tatal : Decat un Inginer Prost mai bine un mecanic destept.
                  Chiar imi pare rau ca nu se mai pune accent pe scolile si `facultatile` din ziua de azi, care sunt cum si numele le defineste doar facultative , o hartie care iti asigura un anumit post intr-o anumita intreprindere.
                  Sunt foarte pasionat de acest `sport` al masinilor si de multe ori am visat diferentiale , scheme de distributie si tot felul noaptea, datorita faptului ca in familie detin 2 camioane de care ma ocup(logistica) si cand apuc mecanica si chiar imi face placere sa fac revizie.
                  Mi-as dorii foarte mult sa va cunosc personal si sunt sigur ca daca va aduce-ti aminte de momente din viata dvs de la 20 de ani si aveti in gand filmulete cu dorinta de a invata ceva cu adevarat , zic eu ca asa sunt.
                  As fii implinit sufleteste daca as invata ceva cu adevarat de la un om care stie cu adevarat meserie.
                  PS: Nu agreez oamenii care nu stiu ce se intampla cu o masina atunci cand o exploateaza incorect, iar cu asta sunt sigur ca ati inteles multe.

                  Comment


                  • Multumesc de informatie si raman dator!
                    Cati litrii sunt necesari la un schimb si se gasesc de cumparat?

                    Comment


                    • Originally posted by D&G View Post
                      Multumesc pentru raspuns.Nu stiu ce reparatii s-au facut la masina pt.ca eu asa am luat-o cu problemele astea.I-am schimbat bujiile,pompele de benzina,filtru de benzina,fisele de bujii,capacele de delcou,i-am refacut instalatia de la injectoare etc.dar aceleasi probleme...n-are putere,nu trage deloc....cand ii dau kickdown se inneaca,daca accelerez treptat e ok,dar isi ia demarajul greu.Nu i-am schimbat uleiul la cutie pt.ca nu stiam daca se merita,unii spun ca ar conta lucrul asta adica masina si-ar reveni,altii spun ca nu se merita si ca il schimb degeaba.Cand e rece motorul masina merge bine,cum se incalzeste cum nu mai are putere,schimba repede,smuceste etc.Poate fi o treaba foarte simpla adica doar schimbatul uleiului sau e ceva mai complicat?O sa incerc si variantele propuse de tine si o sa vad ce se intampla.Multumesc inca o data.
                      Imi permit sa ma bag fiindca am avut simptome similare. Smuciturile pot fi de la capsula vacuumatica, lipsa de putere poate fi de la convertizor sau de la blocul de valve. Daca masina cand eliberezi pedala de frana ( in D ma refer) nu pleaca de pe loc ...e convertizorul de vina, daca schimba aiure, e blocul de valve. prin schimbat aiurea ma refer la faptul ca schimba prea sus...nu poate fi neaparat din cablul de kick down.
                      Last edited by priest; 04-05-2012, 21:54 PM.

                      Comment


                      • Si pentru Automaticu... vis a vis de pompa tandem, nu exista intr-adevar kit de repatie, insa, daca o iei pe caprarii, gasesti fiecare simering, oring ...etc. Intra pe ce am postat si vei vedea ca "se poate". Bafta!

                        Comment


                        • Originally posted by cubbusiness View Post
                          Buna ziua,
                          Domnule "automaticul" va rog sa-mi spuneti daca stiti daca cutia automata (4 trepte si buton Winter/Power) de pe masina mea SsangYong Actyon 200 XDI 4×4 din 2007 are sau nu cutie de origine Mercedes. Ce am gasit eu in service manual e ca ar fi BTRA M74.

                          Masina a fost achizitionata de curand, are doar 35.000 km , de la o firma de recuperari leasing. Si pentru ca masina a stat 2 ani nefolosita, i-am schimbat toate consumabilele, inclusiv uleiul din cutie, insa fara sa schimb filtrul de cutie .

                          Masina merge bine cu o mica exceptie , la decelerarea dintr-o viteza superioara, cand intra in viteza a doua da un soc. Am observat ca acest soc nu se simte daca in acel moment o accelerez mai putin.
                          Va rog sa-mi spuneti ce ar trebui sa fac. Multumesc.
                          Buna seara,chiar daca este o discutie mai veche , despre SSANG YONG, masini care folosesc motoare mercedes dar si cutii , in cazul modelului Actyon sau Rexton nu avem cutie de Mercedes , ele fiind echipate cu ,, cutii model asiatic , care spre surprinderea unora , echipeaza si modele de Maserati .
                          De ce este important in diagnosticarea cutiilor automate , sa verifici culoare, miros , si sa demontezi baia de ulei pentru a vedea ce se afla pe fundul ei , astfel poti preveni o deteriorare majora a cutiei , orice urma de miros, culoare, bucati metalice, pot sa te avertizeze cu privire la o eventuala problema in interiorul cutiei, de ce spun aceste lucruri ???, voi atasa fotografii in care se poate observa ca ,, cutia a dat semne de oboseala , dar care nu au fost tratate la timp sau din necunostinta de cauza .
                          Attached Files
                          Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
                          TEL 0722623721.

                          Comment


                          • Buna seara automaticule!

                            Te deranjez din nou cu cutiuta mea de pe Vaneo cred ca model 722.7 .
                            Zornaitul apare dupa ce umblu un pic cu masina prin oras , cand se aude zornaitul nu mai pot sa accelerez usor , parca nu mai vrea sa se accelereze , dar daca apas puternic pe acceleratie merge bine , m-am gandit si am mai citit si pe alte forumuri , ar putea cumva sa fie vreun simptom de la cutie? convertizorul?
                            In rest schimba bine cutia , merg toate treptele bine inclusiv schimbate de mine 1*2*3*4 .
                            Sper ca am fost destul de explicit .
                            Va multumesc din nou pentru raspuns!

                            Comment


                            • Originally posted by horatiu1201 View Post
                              Buna seara automaticule!

                              Te deranjez din nou cu cutiuta mea de pe Vaneo cred ca model 722.7 .
                              Zornaitul apare dupa ce umblu un pic cu masina prin oras , cand se aude zornaitul nu mai pot sa accelerez usor , parca nu mai vrea sa se accelereze , dar daca apas puternic pe acceleratie merge bine , m-am gandit si am mai citit si pe alte forumuri , ar putea cumva sa fie vreun simptom de la cutie? convertizorul?
                              In rest schimba bine cutia , merg toate treptele bine inclusiv schimbate de mine 1*2*3*4 .
                              Sper ca am fost destul de explicit .
                              Va multumesc din nou pentru raspuns!
                              Buna seara, da in multe cazuri cand se incalzaste bine cutia si implicit converterul apare acea vibratiie in toata caroseria masinii , ca si cum ai merge in treapta superioara de viteza si motorul este mult subturat, banuiesc ,, ca in momentul cumpararii masinii , nu era calda sau nu se mersese mult cu ea , poate acesta este si motivul pentru care s-a vandut acea masina .in romania a devenit un obicei ca in momentul in care apare o problema la masina , aceasta sa fie scoasa imediat la vanzare , si uite asa se pacalesc romanii intre ei , dupa care si sloganul cutiile automate sunt proaste si nu merita sa le mai repari.
                              Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
                              TEL 0722623721.

                              Comment


                              • Buna seara,Automaticule.Ca mai toti de pe aici,as avea si eu la randul meu cateva intrebari ptr tine.Nu stiu daca s-a mai discutat in prealabil,eu am rasfoit cat am putut si cat m-am priceput de mult acest forum dar nu am gasit raspunsuri care sa-mi satisfaca toate intrebarile asa ca voi incerca sa ti le adresez aici.Asadar:detin de cativa ani un mercedes c22o cdi w204 din 2007,serie de caroserie wdd2040081f042228 ce are in prezent in jur de 150000km.Pana acum masinii asteia nu i s-a schimbat uleiul in cutie din cauza lipsei mele de cunostinta dar si a multor"specialisti"din jurul meu ce m-au asigurat ca nu e inca momentul.Intrebarile mele ar fi urmatoarele:
                                -ce tip de cutie am si ce tip de ulei trebuie ptr aceasta masina?
                                -e de preferat sa cumpar eu uleiul sau il gasesc la service-ul mercedes la acelasi pret?
                                -ce trebuie schimbat exact in acest schimb?(ulei,filtru,garnitura...?)
                                -cam cat m-ar costa si daca tu crezi ca as putea asista personal la acest schimb?
                                Vreau sa ma duc cu lectia invatata cand voi face acest schimb,asa ca orice informatie ai considera ca m-ar ajuta(eu neavand habar),te-as ruga sa mi-o impartasesti.
                                Multumesc ptr rabdarea de a citi acest post si de asemenea multumesc anticipat ptr raspunsul tau.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF