Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Cutiile de viteze automate

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Buna seara, va deranjez cu o intrebare. Dar mai intai sa va detaliez masina, E290 2.9l OM602 - 129cp, CV automata 722.6. Acuma urmeaza si intrebarea. Cine comanda cutia de viteze?
    Acest motor are pompa de injectie rotativa cu comanda electronica si vreau sa ii pun o pompa de injectie in linie tot de motor OM 602 dar 2,5l.
    O sa imi afecteze cutia de viteze?

    Comment


    • Originally posted by enescu View Post
      Buna seara, va deranjez cu o intrebare. Dar mai intai sa va detaliez masina, E290 2.9l OM602 - 129cp, CV automata 722.6. Acuma urmeaza si intrebarea. Cine comanda cutia de viteze?
      Acest motor are pompa de injectie rotativa cu comanda electronica si vreau sa ii pun o pompa de injectie in linie tot de motor OM 602 dar 2,5l.
      O sa imi afecteze cutia de viteze?
      Buna seara, scrie seria de caroserie pentru a stii ce trebuie facut
      Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
      TEL 0722623721.

      Comment


      • Buna seara. Problema suna in felul urmator. Am un e200 din 2006 cu cutie automata(722.6 in 5 trepte) . Cand este rece motorul, masina merge sacadat , in sensul ca se tureza ca si cum daca ar fi manuala ai tine acceleratia constanta dar ai apasa din cand in cand ambreiajul putin , cat sa se tureze masina dar sa nu creasca viteza. Dupa ce apa ajunge in jur de 70-80 de grade nu mai are nici o problema, schimba vitezele frumos accelereaza frumos. Este cumva de la convertizor? Daca da , imi poate spune cineva cam cat ar costa?

        Comment


        • Originally posted by tigerash View Post
          Buna seara. Problema suna in felul urmator. Am un e200 din 2006 cu cutie automata(722.6 in 5 trepte) . Cand este rece motorul, masina merge sacadat , in sensul ca se tureza ca si cum daca ar fi manuala ai tine acceleratia constanta dar ai apasa din cand in cand ambreiajul putin , cat sa se tureze masina dar sa nu creasca viteza. Dupa ce apa ajunge in jur de 70-80 de grade nu mai are nici o problema, schimba vitezele frumos accelereaza frumos. Este cumva de la convertizor? Daca da , imi poate spune cineva cam cat ar costa?
          Buna seara,in principiu ar fi de la converter, DAR asta nu inseamna ca este de acolo, trebuiesc facute niste teste pentru a fi clar de unde vine cauza , ca pret un converter poate costa 4000-5000 lei la dealer sau reparat 650-700 euro , preturile nu sunt fixe , ele pot varia in functie de pravalie , model de cutie si alte chestii la care adaugi 8 litri ulei cutie , filtru , garnitura la baie .manopera pentru aceasta operatiune poate si ea sa varieze in functie de cel care face operatia.
          Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
          TEL 0722623721.

          Comment


          • Buna seara am revenit cu seria de caroserie WDB2102171A315972.Motorul este echipat cu pompa de injectie rotativa cu actionare electronica si doresc sa o inlocuiesc cu o pompa de injectie in linie mecanica. Cu aceasta pompa in linie a fost echipat mercedesul w124 E250 turbo diesel fabricatie 1993-1995 care are acelasi bloc motor. Doresc sa stiu daca anulez acceleratia electronica mai merge cutia de viteze.
            Va doresc o seara buna.

            Comment


            • Originally posted by enescu View Post
              Buna seara am revenit cu seria de caroserie WDB2102171A315972.Motorul este echipat cu pompa de injectie rotativa cu actionare electronica si doresc sa o inlocuiesc cu o pompa de injectie in linie mecanica. Cu aceasta pompa in linie a fost echipat mercedesul w124 E250 turbo diesel fabricatie 1993-1995 care are acelasi bloc motor. Doresc sa stiu daca anulez acceleratia electronica mai merge cutia de viteze.
              Va doresc o seara buna.
              Buna seara, nu se poate pune o pompa mecanica , datorita electronicii de pe pompa masinii , calculatorul de motor comunica cu cel al cutiei de viteze , daca nu mai primeste date de la motor , nu mai schimba vitezele , pentru a te convinge scoate mufele de la pompa si vezi ce se intampla cu masina .
              O avea motorul acelasi bloc DAR sistemul de injectie este mai avansat , asa ca trebuie sa pastrezi pompa masinii , sau sa schimbi cu alta la fel.
              Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
              TEL 0722623721.

              Comment


              • Buna ziua, vreau sa vand o cutie de viteze 722.6 cu toate acesoriile ei, calculator, selector de viteze, convertizor si tot ce mai are. Este in stare buna si uleiul a fost schimbat acum 20 000km. Va rog sa imi spuneti si mie un pret informativ.

                Comment


                • Buna ziua.
                  O intrebare pentru domnul automaticul:Am un ML 270 din 2003,cutia schimba foarte frumos si lin nici nu simt cand se trece la alta treapta,am schimbat uleiul si se comporta la fel de bine ca si inainte,toate astea cu masina goala sau doua trei persoane inauntru.
                  Dar cu multe bagaje in portbagaj,nu stiu greutatea dar statea lasata de spate,si 4 persoane,la schimbarea treptelor simt un mic soc,aproape insesizabil,il simt in ceafa ca sa ma exprim pe inteles...in fine nu schimba asa de lin ca atunci cand este goala.
                  Este normal?

                  Comment


                  • Originally posted by tesdan8 View Post
                    Buna ziua.
                    O intrebare pentru domnul automaticul:Am un ML 270 din 2003,cutia schimba foarte frumos si lin nici nu simt cand se trece la alta treapta,am schimbat uleiul si se comporta la fel de bine ca si inainte,toate astea cu masina goala sau doua trei persoane inauntru.
                    Dar cu multe bagaje in portbagaj,nu stiu greutatea dar statea lasata de spate,si 4 persoane,la schimbarea treptelor simt un mic soc,aproape insesizabil,il simt in ceafa ca sa ma exprim pe inteles...in fine nu schimba asa de lin ca atunci cand este goala.
                    Este normal?
                    Buna seara, este un lucru normal in comportamentul masinii

                    Originally posted by enescu View Post
                    Buna ziua, vreau sa vand o cutie de viteze 722.6 cu toate acesoriile ei, calculator, selector de viteze, convertizor si tot ce mai are. Este in stare buna si uleiul a fost schimbat acum 20 000km. Va rog sa imi spuneti si mie un pret informativ.
                    Buna seara, cei care dezmembreaza te pot ajuta mai mult , cu privire la pret.
                    Last edited by Luxian; 08-15-2012, 18:02 PM. Reason: 2 in 1
                    Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
                    TEL 0722623721.

                    Comment


                    • Buna seara, si multumesc mult de tot pentru amabilitatea de care ati dat dovada in diagnosticarea cutiei mele bolnave de zgomot acut. Maine la prima ora (dupa cafea) sunt la dvs cu agregatul, ca sincer, n-am curaj sa o mai las asa.

                      Si acum, o mica intrebare: pe cutia mea de viteze, este un comutator C/S. Vanzatorul masinii, zicea ca este Confort /Sport. Insa tot vanzatorul zicea ca nu are nici o problema, asa ca nu prea stiu ce sa cred... Este ca in manual Winter / Summer, sau este intr-adevar Confort / Sport?

                      Multumesc mult inca odata.

                      Comment


                      • Originally posted by stefanivlad View Post
                        Buna seara, si multumesc mult de tot pentru amabilitatea de care ati dat dovada in diagnosticarea cutiei mele bolnave de zgomot acut. Maine la prima ora (dupa cafea) sunt la dvs cu agregatul, ca sincer, n-am curaj sa o mai las asa.

                        Si acum, o mica intrebare: pe cutia mea de viteze, este un comutator C/S. Vanzatorul masinii, zicea ca este Confort /Sport. Insa tot vanzatorul zicea ca nu are nici o problema, asa ca nu prea stiu ce sa cred... Este ca in manual Winter / Summer, sau este intr-adevar Confort / Sport?

                        Multumesc mult inca odata.
                        Buna seara, C/S este confort si standard (sport), in C pleaca cu viteza 2 de pe loc ,iar in S pleaca cu viteza 1 de pe loc , poate sa plece si in C cu viteza 1 de pe loc daca apesi pedala de acceleratie la fund .
                        Eu personal recomand sa se mearga pe S , indiferent de modelul masinii.
                        Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
                        TEL 0722623721.

                        Comment


                        • Buna ziua si multumesc domnului Automatic pentru lamuriri.
                          Am constatat urmatorul lucru: cand sunt cu 100 km/h si intru in depasire , dau maneta in stanga , intra in treapta a 4-a(asa imi arata pe bord) si creste turatia cu 500(de la 2000 la 2500) . Apas pedala la fund si masina se duce la 4500 , binenteles ,mancand asfaltul si demarajul se simte considerabil in comparatie cu demarajul in treapta D cand fac acelasi lucru. Am mai vazut acelasi lucru la un bmw x 6 , diferenta era ca soferul cand dadea maneta in stanga intra pe s. La mercedes cand dai in stanga intra pe manual. Precizez ca eu tin cutia tot timpul pe s si nu fac lucrul acesta decat in putine momente. Acum : cat de mult dauneaza acest lucru cutiei ?

                          Comment


                          • Originally posted by pascalhoratiu View Post
                            Buna ziua si multumesc domnului Automatic pentru lamuriri.
                            Am constatat urmatorul lucru: cand sunt cu 100 km/h si intru in depasire , dau maneta in stanga , intra in treapta a 4-a(asa imi arata pe bord) si creste turatia cu 500(de la 2000 la 2500) . Apas pedala la fund si masina se duce la 4500 , binenteles ,mancand asfaltul si demarajul se simte considerabil in comparatie cu demarajul in treapta D cand fac acelasi lucru. Am mai vazut acelasi lucru la un bmw x 6 , diferenta era ca soferul cand dadea maneta in stanga intra pe s. La mercedes cand dai in stanga intra pe manual. Precizez ca eu tin cutia tot timpul pe s si nu fac lucrul acesta decat in putine momente. Acum : cat de mult dauneaza acest lucru cutiei ?
                            Buna seara, se pare ca soferul de pe BMW mai are de citit carti de utilizare ale masinii si posibil banii mai multii in cont.
                            Nu se intampla nimic grav la cutie pentru ca este protejata electronic, insa manevra nu este chiar ata de bine venita , de ce spun asta , ,,cu cat dam kickdown-uri mai multe si facem astfel de manevre , uleiul din cutie se incalzeste mai tare , fapt care nu il dorim .
                            Daca vrei sa tisneasca masina de sub tine cand esti la 100 de km/h , nu trebuie decat sa apesi pedala de acceleratie instant la fund ,atunci cutia v-a schimba singura 1 sau 2 trepte inapoi dupa care o v-a zbughi de sub tine , daca ai si motor sa te duca , nu face comparatie intre motorul tau si cel al BMW-ului care este de 2 ori mai mare .
                            Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
                            TEL 0722623721.

                            Comment


                            • Motorul de bmw x6 era de 3.3 iar al meu este de 2.2 dar intr-adevar diferenta este mare . Oricum am condus mult timp si un bmw x3 2.0 diesel si cand ii dadeam pe s avea un demaraj mult mai puternic ca mercedesul meu . Problema era ca la 50.000 km il bagasem de 3 ori in service pt nu stiu ce problema la turbina (o problema destul de nasoala) , ori mercedesul meu are 230.000 si pana acum nici o problema (simt ca merge ca uns). Deci, durata de viata a pieselor , cam asta este principala diferenta dintre bmw si mercedes.
                              Inca o data multumim mult pentru sfaturi (sunteti de mare ajutor).

                              Comment


                              • Am o nelamurire

                                salut,astazi mi-am facut toate schimburile la un mercedes w204 C220,si a intrat cam 3,5litri in cutia de viteze automata,este bine sau trebuie sa intre mai mult,si cam la cati km se schimba uleiul din cutie?
                                Multumesc persoanei care imi va da un raspuns concret!
                                O seara buna tuturor!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF