Caraiala aia mi se aude si mie din mers. daca iau picioru de pe aceeleratie si pun inapoi nu se mai aude. are anumita turatie unde face. daca gasesti solutia sa`mi spui si mie
Announcement
Collapse
Informatii si clarificari privind datele personale
Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.
__________________________________________________ ________________________________
I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________
II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii
Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont
Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.
Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________
III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).
Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________
II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii
Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont
Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.
Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________
III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).
Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less
Problema injectoare sprinter
Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
-
Va salut.deci ma dispera caraiala asta....m-am saturat de bagat bani si sa nu mearga.care e mai experimentat piate sa-mi spuna daca poate sa fie din cauza rampei de presiune?ca in rest cam tot e ok.trage si bine acum dar scoate caraiala aia acceleratie,la deal,dar mai ales cand o tin intr-o pozitie fixa,dar de multe ori cand o calc brusc nu se aude nimik si se aude normal.cineva m-ia zis ca poate sa fie uzata rampa de injectoare.
Comment
-
Salut
Daca te referi la rampa common rail nu are ce carai la ea,dar e posibil ca sa fie un cu totul alt defect,un injector care sa bata ,lant distributie uzat,tachet hidraulic uzat sau blocat,sau chiar pierde presiune pe traseul intercooler(furtun fisurat)Cauta un mecanic cu experienta,care stie sa asculte un motor si sa identifice zgomotul si locul de unde provine.Cum spune si colegul Robertzel,exista posibilitatea sa se auda injectia la acceleratie constanta,am patit-o si eu,dar asta nu ar trebui sa scada puterea motorului,si acel zgomot e foarte fin.La mine caraiala provenea de la uzura interna a unui injector,cu toate ca injectorul functiona in parametri normali
Comment
-
Pai un mecanic mia zis ca poate sa fie uzata rampa si sa piarda presiune in turatie ca la relanti pe tester am 300 si ceva presiune.cand am luat masina tit caraiala asta se auzea si de atunci am schimbat 4 injectoare,regulator de presiune,pompa de inalta ca curgea motorina,toate oringurile de la alimentare si tot se aude caraiala.masina trage acuma ca am curatat turbina si avea 2 rotite de la geometrie blocate. Presiunea este buna pe tester la turbina.
Comment
-
Pai mecanicul tau ar trebui sa stie ca atunci cind scade presiunea in rampa se aprinde EDC ceea ce se vede clar la diagnoza.De ce nu incerci sa cauti si parerea altui mecanic care stie cu ce se maninca cdi-ul?Sant sigur ca in Iasi sint destui mecanici buni,nu asa zisii prieteni mecanici sau cunostinte de a lui tata.Incearca si alta parere ,sfatul meu.O citire live a parametrilor te-ar ajuta si mai mult la fel cum a spus si un coleg mai sus.Atunci cind se aude zgomotul vezi ce spune senzorul de presiune in rampa si o sa te convingi ca ceea ce spune mecanicul tau e adevarat sau nu
O zi bunaLast edited by daniel; 02-22-2014, 10:33 AM.
Comment
-
Am facut azi diagnoza la bazil,si a dat intrerupator pedala frana si a facut un test la pompa de inalta care s-a turat masina singura pana la 1500 rpm si scria acolo ca nu trebuie sa fie mai mult de 2 coloane peste linia de presiune maxima cred( era o linie mai groasa pe star si nu trebuia sa depaseasca mai mult de 2 coloane )dar la mine depaseau 4 coloane linia respectiva,si a zis ca din cauza asta se aude caraiala aia ca pompa baga prea multa presiune si ca creste si consumul,mie ami ia vro 12 cred,si ca nici nu trage.
Pompa eu abia am schimbat-o in urma cu 2 luni.Chiar sa fie de la ea ca nu mii de bani da sa nu o schimb si sa fie tot la fel.M-am saturat sa schimb pompe,injectoare,regulatoar,oringurile cred ca le-am schimbat de creo 3 ori,filtre vreo 3,testere nu mai zic si tot asa merge masina .Last edited by Carlaniasi; 02-26-2014, 15:52 PM.
Comment
-
Daca carariala aia e rontaitul ala ca de injector uzat atunci e o problema cu amestecul ( minora de obicei ) aiai vine file la la prea putina motorina fie de la prea putin aer ( mai ales la modelel fara egr si clapete pe admisie ) la mine acea caraiala rontaiala a disparut dupa ce am dat cu putin sprei degrimpant in electrovalva de la turbina , pana la asta am schimbat tot inclusiv motorul cu injectie cu tot rampa cu regulator , ventil turbina noua , si tot rontaia masina atunci dupa ce erau eliminate toate posibelel cauze mai ramasese numai comanda la turbina si ecu in cauza si sa dovedit a fi comanda la turbo
Comment
-
Originally posted by Carlaniasi View PostAm facut azi diagnoza la bazil,si a dat intrerupator pedala frana si a facut un test la pompa de inalta care s-a turat masina singura pana la 1500 rpm si scria acolo ca nu trebuie sa fie mai mult de 2 coloane peste linia de presiune maxima cred( era o linie mai groasa pe star si nu trebuia sa depaseasca mai mult de 2 coloane )dar la mine depaseau 4 coloane linia respectiva,si a zis ca din cauza asta se aude caraiala aia ca pompa baga prea multa presiune si ca creste si consumul,mie ami ia vro 12 cred,si ca nici nu trage.
Pompa eu abia am schimbat-o in urma cu 2 luni.Chiar sa fie de la ea ca nu mii de bani da sa nu o schimb si sa fie tot la fel.M-am saturat sa schimb pompe,injectoare,regulatoar,oringurile cred ca le-am schimbat de creo 3 ori,filtre vreo 3,testere nu mai zic si tot asa merge masina .https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament
Comment
-
Is in ceata total.Bazil zice ca pompa e de vina pentru caraiala aia,pe aici pe forum voi ziceti de regulator.....
Logic asa ar fi ca daca pompa face presiune prea mare,regulatorul ar trebui sa se deschida si presiunea scazuta ca asta e rolul lui sa tina o anunita presiune in rampa .
Deocamdata o mai las asa,ca am alte 2probleme la ea si anume :
-Masina a avut volan pe dreapta si schimbat pe stanga dar s-au pastrat sufele de la timonerie,si intra cam greu in viteze.le-am scos din cutie si merg usor ,nu agata,am dat cu sprey degripant inauntrul lor,eu zic ca merg destul de usor.Acuma va intreb daca trebuiesc schimbate si ele impreuna cu schimbatorul sau merge de pe o parte pe alta si am eu alta problema pe la cutie,ambreiaj?
-zic de ambreiaj deoarece la mine cum ridic putin piciorul de pe ambreiaj,pleaca imediat de pe loc.ma gandesc ca poate nu impinge destul rulmentul sau pompa de ambreiaj?
Comment
-
Salutare.am dat jos electrovalva de la turbina si am pus una de e class dar cu o cifra diferita la cod si plec in probaarca tragea un pic mai bine era mai vioaie.O pun la loc pe a mea,am vrut sa vad mai mult daca se schimba ceva.A doua zi masina a mers chiar foarte bine si s-a schimbat si zgomotul de la turbo,avea un fasait frumos si tragea beton fara lag fara nimic.Si cum o minune nu tine mult,azi dupa vreo doua ore de mers iar numai trage si se aude fasaitul de turbo dar mai slab in intensitate.Am dat jos iar electrovalva,am dat cu wd40 prin gaurele,pe la mufe,test de drum tot lenesa.
--pe star ar trebui so dea cu eroare electrovalva ca la mine nu da nici o eroare nimic stocata doar la inrerupatorul de frana atat.
Comment
Comment