Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Problema injectoare sprinter

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Pompa de alimentare din rezervor ai verificat-o?Un cod de eroare ceva?
    Ce presiune are motorina pe RETUR?

    Comment


    • #77
      Originally posted by crimpex View Post
      Eu am o problema mare cu u sprinter din 2008 , sa oprit in mers si nu mai poate nimeni sa-i dea de cap , am incercat cu pompa de cci nu a mers am schimbat senzorii de pe rampa nu a mers am schimbat rampa cu totul si nu a mers am dat jos injectoarele si le-am dus la un atelier sint in parametrii ,,, ce ar putea fii ?am schimbat si calculatorul de motor si tot nimic , sa verificat soft de calc, motor ,este identic cu cel din fabrica .a mai ramas sa verificam daca nu este infundat total filtru de particule .
      daca cineva stie sau sa mai intilnit cu asa ceva , varog raspuns .
      Salut, cum a zis si colegul de mai sus incearca sa verifici alimentarea, de la sorbul din rezervor pana la pompa de inalte, un tester e de foarte mare ajutor pt verificare presiunilor, filtre, asta nu costa nimic. Am patit si eu si era furtunul de alimentare strangulat, mie imi pornea cu spray dar mergea urat. Apoi verifica evacuarea. Daca nici asa nu vrea continua cu cablajele de la senzori, poate fi si senzorul de pe volanta.

      Comment


      • #78
        Salut.poate cineva sa-mi dea codurile de injectoare pt sprinter 311?sau ce coduri echivalente mai merg puse pe sprinter?

        Comment


        • #79
          Colegule uite ce spun unii,dar sint si alte variante.Acum depinde de clasa de emisii, cu DPF,fara DPF
          Attached Files

          Comment


          • #80
            Ma tem ca problema care o am eu la sprinter e cam dubioasa tare.
            Am fost cu masina la un service care repara numai dube si patronul e chiar mecanic bun in camioane si de astea.L-am luat in masina si dai la drum sa inceapa zgomotul..,l-a ascultat a vazut cam cum face si cand,si a zis ca na mai intalnit asa zgomot si nare o anumita logica cand incepe sa se auda.incepe si la 2000,si la 2200,2800,3000,cand incepe sa faca calc la blana,nu se mai aude.Neam intors,zic sa fac o diagnoza sa vad ce zice si alt ochi de specialist,dar n-am putut face ca nu mergea testeru(avea texa)care am auzit cai mai bun ca starul.
            Oricum vineri ma ajuta cineva cu toate injectoarele de pe masina lui,care merg bine si sa vad cum merge.

            Comment


            • #81
              Referitor la Texa nu-i chiar adevarat ca e cea mai buna diagnoza.Texa e multimarca dar stardiag-ul e dedicat Mercedes.Cu stardiagul faci orice la Mercedesuri,pe linga care Texa e limitata tare.O spun din experienta deoarece detin si folosesc texa idc4 cu interfata txt,actualizata la zi.Un exemplu concret:Cu texa nu poti vedea parametrii injectoarelor la vito 108 cdi dar ii poti vedea la sprinter.Cu texa nu am putut recalibra senzorul unghi volan la un bmw E 46 si am rezolvat-o cu o chinezarie Autocom.Texa in schimb merge super pe camioane,remorci de tir.Ca si pret e enorma diferenta fata de o texa si stardiag,stardiagul fiind mult mai ieftin.La texa numai update-ul anual pentru camioane si autoturisme ajunge la 1700 euro.Sincer nu tot ce-i scump e si neaparat cel mai bun si ramin la parerea ca diagnozele dedicate pe tipul de masina isi fac treaba cel mai bine.
              Scuze de off topic.

              Comment


              • #82
                Corect cu dedicatele, iar texa pe camioane nu merge chiar grozav! Mai bun ca star pe mercedes nu exista,texa e mic copil, am pentru camioane si de multe ori ma descurc mai bine cu chinezaria!
                Last edited by sebi11; 03-13-2014, 19:26 PM.
                Toate literele lipsa le-am mâncat de foame. Toate greselile le-am facut cu rea intentie!

                Comment


                • #83
                  Pentru mine e ok texa pe camioane si remorci cu abs.

                  Comment


                  • #84
                    Am schimbat ieri toate injectoarele si zgomotul tot se aude.Nu stie nimeni de unde provine acel zgomot,toti mecanicii is in ceata.cei curios ca inainte se auzea la numai la deal acuma se aude si in mers normal.

                    Comment


                    • #85
                      Depinde ce vrei de la o diagnoza!
                      Toate literele lipsa le-am mâncat de foame. Toate greselile le-am facut cu rea intentie!

                      Comment


                      • #86
                        Mda,eu vorbeam din prisma unui posesor de Texa.

                        Comment


                        • #87
                          Si eu tot! E o scula universala de o gramada de bani care e depasita de chinezarii!
                          Toate literele lipsa le-am mâncat de foame. Toate greselile le-am facut cu rea intentie!

                          Comment


                          • #88
                            Buna ziua .Am si eu o problema cu motorul dupa ce am schimbat 3 injectoare cei drept reconditionate ceva de genul cu titan.Bun,zgomotul e un fel de clantanit gen avans prea mare.Am mers inapoi la service si le am zis de zgomot,ei zic ca din cauza ca nu le_am schimbat toate 4 ca 3 baga intr_un fel si ala unu altfel. Voi ce parete aveti ?Sa il schimb si pe ala?
                            Inainte sa le schimb motorul mergea frumos dar scotea fum.

                            Comment


                            • #89
                              Pai cere-le garantia ca va merge bine daca i-l schimbi si pe ultimul.Daca nu nu-l platesti.Dar dupa cum spui va rontai mai tare ,,zgomotul de avans,,.Indicat ar fi ca injectoarele sa fie reconditionate de bosch,delphi,nu de fosti pompagii care si-au inventat generatoare de puls si o sursa de inalta presiune.Un injector are mult mai multi parametri de ajustat in cazul reconditionarii.La cei nedotati nu se verifica decit daca pulverizeaza si nu curg pe retur.Dar timpii de reactie, volumul de combustibil injectat la anumita temperatura,valva de retur sa deschida atunci cind trebuie nu mai tarziu sau prea devreme ,toatea astea numai cei specializati in injectoare si au scule le pot vedea.De reparat toti se lauda cu titan,piese originale,dar 90% sunt chinezarii.
                              Deci daca nu garanteaza ca merg mai bine si implicit mai silentios(injectoarele) nu merita sa incerci

                              Comment


                              • #90
                                Da am zis ca o sa -l schimb si pe ala si pe urma daca mai face la fel am zis ca mai pun inca atat si imi iau 4 injectoare noi.
                                Problema e ca boschul nu face diuze pt injectoarele astea piezo .

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF