Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Problema injectoare sprinter

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Problema injectoare sprinter

    Va salut.problema la sprinter sta cam asa: porneste dimineata la sfert,o las putin si pkec cu ea merge ok.dupa ce a ajuns acul la 90 grade motorul devine zgomotos si la accelerare scoate un zgomot ca o caraiala,sau nu stiu cum sa ma exprim ca si cum ar merge un motor pe benzina in 3 cilindri.am fost la un test de injectoare cu furtunase si injectoarele 1 si 2 dadeau foarte mult pe retur.le-am inlocuit cu unele sh dar verificate inainte,si problema persista cu zgomotul.am pus-o pe star diag si valorile la 1,2,3 sunt pana in 1 iar la 4 are 3,4-3,5.in turatie toate valorile vin la fix0.sa fie de la injectorul 4 problema ca are corectia asa de mare???mai pot merge asa cu el sau el baga acum prea multa motorina?va multumesc

  • #2
    Da o fuga la Cristian C. e din IS, te rezolva.
    De principiu, corectiile pot fi imbunatatite drastic doar cu schimbarea saibelor de foc.
    https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

    Comment


    • #3
      Inbunatatirea corectiilor prin schimbarea saibelor de foc??Se poate o explicatie mai amanuntita, pentru marirea bagajului de cunostinte?Multumesc anticipat.Stima.
      Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
      Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
      Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
      SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
      https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

      Comment


      • #4
        Exact. Uzarea saibei de foc sau montarea necorespunzatoare, deci modificarea distantei de izolare pana la patul injectorului, altereaza corectiile de injectie. In cazul meu, remontarea unei saibe a scazut o valoare de minus 1,9 pana la minus 0,8.
        Costul ridicol al unei astfel de saibe merita incercarea metodei, in prima faza.
        https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

        Comment


        • #5
          Si in cazul meu cu corectie asa mare adica nui din injector?pe mine ma intereseaza mai mult zgomotul ca de motor in trei pistoane.ca am schimbat 2 si tot se aude,ar mai fi asta care are corectia de trei jumate.am sal schimb oricum maine.

          Comment


          • #6
            N-am de unde sa stiu care e buba la tine, eu imi dau o parere privind o operatiune extrem de simpla si ieftina care poate reprezenta solutia in unele cazuri...
            https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

            Comment


            • #7
              Mutumesc de explicatii !!Cat priveste zgomotul de motor in 3 pistoane vezi sa nu suferi si tu de cuzineti uzati si alte probleme de genul asta.Pentru evitarea lor,pe cat posibil e bine de uitat de fiecare data cand schimbi uleiul in filtru de ulei !!!Daca apar diverse particule metalice,pe romaneste span sau pilitura, e bine de dat baia jos si verificat cuzinetii pentru a nu plange apoi in drum!!!Nu stiu daca e si cazul tau dar e bine de stiut!!!Eventual desfa filtru de ulei,te uiti in el si daca nu sunt probleme il pui la loc.Stima.
              Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
              Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
              Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
              SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
              https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

              Comment


              • #8
                Va salut.am schimbat si injectorul care avea corectie de 3,4 si motorul se aude la fel.ultimul care a ramas neschimbat am vazut azi ca are codul 0445110072 iar celelalte trei au0445110204.am cautat pe google si injectorul cu 072 apare ca fiind de pe c 200 iar alea cu 204 ca fiind de sprinter 311.este oare echivalent injectorul de c class cu sprinter??

                Comment


                • #9
                  Da inj de mercedes cu cateva mici diferente ( inj cu programare , si inj cu diuza mai scurta ) merge fara pb , de pe una pe alta chiar daca codurile difera , dea lungu timpului am mers si cu inj de tursim si cu inj de 2,7 si cu inj de diferite puteri si functionau perfect , chiar si in prezent am 2 inj de sprinter si 2 ce clasa c w 202 si nam treaba ...

                  Comment


                  • #10
                    fa o compresie la motor dupa care dute la cineva sa le codeze corect!
                    Toate literele lipsa le-am mâncat de foame. Toate greselile le-am facut cu rea intentie!

                    Comment


                    • #11
                      Valabil pentru ambii de mai sus: cititi regulile de postare si scrieti conform acestor cerinte.
                      https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                      Comment


                      • #12
                        Am schimbat injectorul care era cu cod de c class cu inj care a fost schimbat ca avea corectie de 3,4 si zgomotul a disparut.
                        As mai avea o problema poate a mai patit cineva.
                        Este vorba de ventilatorul de caldura, merge numai pe treapta 3 si 4 dar chiar si pe 4 sufla inauntru cam la treapta 2 la un sprinter de-al inui prieten.
                        Schimbul de ulei l-am facut cu Liqui moly 10w40 cu norma 229.1.dar as vrea sa pun ulei cu norma 229.3 ,228.3sau 228.5.care am inteles ca sunt cu interval marit de schimb.a mai folosit cineva ulei cu normele astea la sprinter?

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by Carlaniasi View Post
                          Am schimbat injectorul care era cu cod de c class cu inj care a fost schimbat ca avea corectie de 3,4 si zgomotul a disparut.
                          As mai avea o problema poate a mai patit cineva.
                          Este vorba de ventilatorul de caldura, merge numai pe treapta 3 si 4 dar chiar si pe 4 sufla inauntru cam la treapta 2 la un sprinter de-al inui prieten.
                          Schimbul de ulei l-am facut cu Liqui moly 10w40 cu norma 229.1.dar as vrea sa pun ulei cu norma 229.3 ,228.3sau 228.5.care am inteles ca sunt cu interval marit de schimb.a mai folosit cineva ulei cu normele astea la sprinter?
                          Verifica rezistenta ventilatorului, ventilatorul(sa nu fie gripat) si butonul de comanda! Despre ulei, intervalul marit va duce in final la uzura mai mare, daca motorul merge bine si nu cosuma ulei eu zic sa nu schimbi norma!
                          Last edited by sebi11; 11-18-2013, 20:25 PM.
                          Toate literele lipsa le-am mâncat de foame. Toate greselile le-am facut cu rea intentie!

                          Comment


                          • #14
                            Va salut.am tot citit pe forum si am dat de un post unde se zicea ca la schimbarea injectoarelor este nevoie si de codare cu clasa injectoarelor.eu am schimbat trei injectoare si nu am codat sau programat cum se zice niciunul din ele.poate sami spuna cineva exact cum se face codarea si daca nu a fost facuta ce probleme poate sa fie.eu am un zgomot in accelerare mai brusca ca si cum ar bate avansu cum era la daciile vechi cand dadea de un deal.o seara buna la toti

                            Comment


                            • #15
                              Exista un model de inj care are nevoie de asa ceva ( acel inj are pe lateralele care duc spre racordul de alimentare adancita acea parte ) cele care au dreapta acea portiune nau nevoie de codare

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF