Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Problema injectoare sprinter

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Ca sa depistezi o defectiune nu trebuie citit un cod de eroare ci interpretati corect parametri de functionare!
    Toate literele lipsa le-am mâncat de foame. Toate greselile le-am facut cu rea intentie!

    Comment


    • #62
      Am fost frate la 2 care se zice cas cei mai buni din iasi si nimic....m-a disperat,si azi am fost cu ea la cristi si am schimbat un injector ca era inca in garantie si dadea corectie cam mare pe star.deci recapitulez poate ami da cineva un hint ceva:
      -deci eu de cand am luat masina scotea taraiala,caraiala ca nu stiu cum sai zic da ceva se aude.De atunci am schimbat pompa de inalte,toate 4 injectoare,regulator de presiune,toate oringurile,un senzor de pe rampa si tot se aude da se aude mai pronuntat la deal,si se aude si la 2000 rpm,si la 2700-2800,si la 3000,iar in momentul cand se aude daca apas cat de putin pedala de acceleratie sau daca iau piciorul cat de putin gata nu se mai aude.
      Va mai intreb care aveti cdi 2 sau poate va uitati la voi cum trebuie sa mearga tija de la turbo la acceleratie in gol?trebuie sa mearga odata cu urcarea in ture sau cum?La mine cateodata turez la 2000 3000 de ture si nu se ridica,cateodata se ridica dar coboara un pic si iar se ridica(acceleratia fiind constanta),iar la blana se deschide la maxim.

      Comment


      • #63
        La mine tija o gasesc dimineata dupa ce pierde vacuumul sus.Pornesc si imediat o trage supapa vacuumatica.In momentul in care presiunea in intercooler e prea mare senzorul map comanda valva electrica si aceaste se deschide ,,scapind vacuum,,si bineinteles valva vacuumatica ridica tija in sus.

        Comment


        • #64
          Pai si la mine odata pornit motorul se trage in jos si imediat ce opresc motorul,tija se ridica in sus.Pe mine ma interesa odata pornit motorulsi turat ,daca se ridica odata cu acceleratia?

          Comment


          • #65
            Da se ridica odata cu acceleratia dar miscarea e lenta si cursa tijei mult mai scurta.Daca ai observat,turbo nu e actionat de intreagul fum ce iese din galerie ci de ultimul segment al galeriei,si in relanti presiunea fumului e mica.Cum accelerezi creste presiunea si volumul fumului evacuat,automat turbina se roteste mai rapid,presiunea in intercooler creste si aici intervine MAP.


            Eu totusi raman la parerea mea,acea tiriiala vine de la un injector uzat in interior (pilot valve).Am patit-o si de aceea imi mentin ideea.La noi in Romania multi reconditioneaza injectoare dar numai diuza si valva de retur,nu prea ii intereseaza uzura interna.Si despre corectii la injectoare, dea lungul timpului la mine motorul s-a comportat foarte bine cu valori cuprinse intre -3si +3.

            Comment


            • #66
              Originally posted by Carlaniasi View Post
              am schimbat pompa de inalte,toate 4 injectoare,regulator de presiune,toate oringurile,un senzor de pe rampa
              Fara sa stiu solutia, te-as intreba: piesele astea le-ai luat noi SAU second?
              https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

              Comment


              • #67
                Piesele au fost sh,dar luate de la niste baieti cu care colaboreaza cristi.Si acum tre sa iau alt injector si sa incep sa schimb cate unul si proba pana dau de ala rau?

                Comment


                • #68
                  Si cursa la tija are momente cand nu se ridica odata cu acceleratia,ajung la 3000. De ture si nu se ridica dar furtunul de la admisie se intareste ca nu pot sal strang deloc.
                  Last edited by Carlaniasi; 03-09-2014, 09:57 AM.

                  Comment


                  • #69
                    Cam asa ar trebui.Daca te grabeai cu ideea te ajutam cu un injector de proba nou.Dar fiul meu a plecat deja spre Iasi acum citeva ore si pina weekendul viitor nu cred ca da pe acasa.
                    Daca nu rezolvi pina revine acasa o rezolvam atunci.

                    Comment


                    • #70
                      Da de unde sunteti d-voastra?poate trag eu o fuga intr-o zi...

                      Comment


                      • #71
                        Linga HANUL ANCUTEI,de la tara...Si pe mine nu prea ma gasesti pentru ca lucrez departe dar poate organizam ceva.Da-mi pm si detaliem.

                        Comment


                        • #72
                          Verificarea cu piese sh e pierdere de timp! Injectoarele care le shimbi trebuie sa fie pentru sprinter nu de C E etc,difera presiunea de lucru!
                          Toate literele lipsa le-am mâncat de foame. Toate greselile le-am facut cu rea intentie!

                          Comment


                          • #73
                            Colegul daniel a zis ca ma ajuta cu un injector nou nu sh.Si tot in acest topic un coleg a zis ca merg si injectoare de turisme,chiar el are cica 2 de c class si 2 de sprinter parca.Pana la urma merg sau nu merg ca nu mai inteleg nimic??

                            Comment


                            • #74
                              Da colegu injectorul se potriveste fizic in chiloasa dar ca si parametri setarile sint diferite.Cum crezi ca poti scoate 128 de cai (cdi313) cu injectoare de 90 de cai.Ok sint de acord cu multi altii care spun ca e treaba SI din soft,dar cantitatea injectata difera de la putere la putere.Colegul Sebi are dreptate,ce spune cel ce face masina de noua e sfant.Ca le adaptam noi e altceva.Dar si unul de turism se poate calibra pentru nevoile fiecaruia,dar asta cam greu fara sculele necesare si scumpe.De cite ori credeti ca cei care le schimba valvele de retur le calibreaza apoi?Rar....foarte rar.

                              Comment


                              • #75
                                Eu am o problema mare cu u sprinter din 2008 , sa oprit in mers si nu mai poate nimeni sa-i dea de cap , am incercat cu pompa de cci nu a mers am schimbat senzorii de pe rampa nu a mers am schimbat rampa cu totul si nu a mers am dat jos injectoarele si le-am dus la un atelier sint in parametrii ,,, ce ar putea fii ?am schimbat si calculatorul de motor si tot nimic , sa verificat soft de calc, motor ,este identic cu cel din fabrica .a mai ramas sa verificam daca nu este infundat total filtru de particule .
                                daca cineva stie sau sa mai intilnit cu asa ceva , varog raspuns .

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF