Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Problema injectoare sprinter

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Codarea de obicei e ceruta de ecu motor. O diagnoza lamureste problema codari sau nu a lor. Ideea e ca fara diagnoza nu poti sa le faci nimic! Atentie la injectoare sa fie pentru tipul tau de motor pentru ca nu lucreaza toate la acceiasi presiune! spor!
    Toate literele lipsa le-am mâncat de foame. Toate greselile le-am facut cu rea intentie!

    Comment


    • #17
      Originally posted by cutaresku View Post
      Exact. Uzarea saibei de foc sau montarea necorespunzatoare, deci modificarea distantei de izolare pana la patul injectorului, altereaza corectiile de injectie. In cazul meu, remontarea unei saibe a scazut o valoare de minus 1,9 pana la minus 0,8.
      Costul ridicol al unei astfel de saibe merita incercarea metodei, in prima faza.
      Uzarea saibei de etansare duce inevitabil la diminuarea compresiei pe pistonul respectiv. Este insotita de obicei de de un tacanit specific si acumulari de gudron sub capacul de protectie. O sticla cu apa cu gaura in dop arata exact care e problema. O saiba mai groasa se poate depista cu ajutorul unui subler de adancime sau cu ajutorul star! De multe ori pentru demontarea unui injector se pierd si cateva ore bune deci nu merita desfacute daca nu au probleme! spor!
      Toate literele lipsa le-am mâncat de foame. Toate greselile le-am facut cu rea intentie!

      Comment


      • #18
        Saibele de foc sunt schimbate la toate injectoarele.acuma am acelasi cod la toate dar mi se pare ca difera clasa.stiu ca fara diagnoza nu pot face nimic la ele.pe mine ma intereseaza daca trebuiesc codate injectoarele ca mecanicu la care am fost a zis ca nu e nevoie la sprinter.
        Acuma vad ca am alta problema.
        -nu mai trage cum ar trebui si se aude un tauit la turbina nu acel fasait specific...
        -mam uitat la tija care deschide geometria si o pot apasa usor cu degetul in jos,asa ar trebui ca parca inainte opunea ceva rezistenta.
        -am sa merg la tester sa vad ce da dar poate a mai patit cineva.
        O zi buna

        Comment


        • #19
          Va salut.
          Problema la mine sta cam asa:
          -porneste usor dimineata,o las putin,merg vro 20 de km dupa care nu mai trage cum ar trebui,trage cat de cat,nu se plafoneaza sau ceva dar nu mai are boostu ala cand bagi piciorul in ea.Azi chiar mi sa intamplat ca tija de la geometrie sa ramana in sus cu motorul la relanti(adica cu geometria deschisa la maxim)si cand ramane in sus atunci chiar nu trage deloc si scoate un tauit nu fasaiala specifica turbinei.dupa cateva porniri si opriri si-a revenit si a coborat in jos.Dupa alti km parcursi iar a ramas in sus dar si-a revenit mai repede.
          Mecanicul zice ca ar trebui schimbata turbina dar am sa mai merg la vreo doi mecanici sa stiu sigur ca e de la ea.

          Comment


          • #20
            Eu ti-am indicat un meserias foarte bun, mai departe e treaba ta daca vrei sa umbli de la unul la altul...
            https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

            Comment


            • #21
              Pai la cristi am fost si tot ce am schimbat la masina el a lucrat.si tot nu merge bine.repar ceva cade altceva.am rezolvat problema cu zgomotul in turatie acuma nu mai trage si se blocheaza geometria.azi mai nou la relanti are si un galopaj.Cristi mia zis ca e putin uzata turbina dar pana la schimbarea ei mai intreb poate este ceva din vacum,electrovalva la naiba cu toate.mia dat maxim masina asta dupa cati bani am bagat macar dear merge dar e tocmai invers.

              Comment


              • #22
                Ralanti instabil nu prea pacane cu vacuumul. Pe STAR ii iese ceva in neregula?
                La turbina ti-a facut testul de boost pressure? Roaga-l sa-l faca si in mers.
                https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                Comment


                • #23
                  Relantiul stiu ca nu are treaba cu vacumul.ma refeream la turbina ca poate nu face vacum cum trebuie ca in momentul in care tija se ridica in sus si numai coboara e ca atunci cand ea ar fi turata la maxim sau un alt exemplu ca si cum ai scoti furtunul care duce in elecrovalva,adica fara vacum deloc.am sa merg zilele astea la el si sa vedem ce zice staru si va tin la curent.

                  Comment


                  • #24
                    [QUOTE=Carlaniasi;330774]Pai la cristi am fost si tot ce am schimbat la masina el a lucrat.si tot nu merge bine.repar ceva cade altceva.am rezolvat problema cu zgomotul in turatie acuma nu mai trage si se blocheaza geometria.azi mai nou la relanti are si un galopaj.Cristi mia zis ca e putin uzata turbina dar pana la schimbarea ei mai intreb poate este ceva din vacum,electrovalva la naiba cu toate.mia dat maxim masina asta dupa cati bani am bagat macar dear merge dar e tocmai invers.[/QUOTE

                    Asta cu tasu e o boala comuna la turbo dieseluri nu doar la mercedes , oricum cele mai frecvente situatii sunt din vacumul geometriei variabila le turbina , electrovalva de sub filtru , pierderi de vacum , sau capsula de la turbo sparta , uneori din electronica debitmetru , senzorul de presiune si temperatura , cabuluri cele din fata care duc la electrovalva , cat despre galopat , aproape sigur volanta ( daca nu porneste greu sa fie ceva din injectie )

                    Comment


                    • #25
                      Debitmetru nu are si de pornit porneste bine dimineata si cand e cald avand in vedere ca am si prima bujie arsa.si cum poate sa oscileze relantiul de la volanta?

                      Comment


                      • #26
                        Studiaza ce insemna volant cu masa dubla si ai sa intelegi , pe scurt volanta din doua partii cu rolul de echilibrare e vibrochenului , cand se blocheaza nu isi mai face treaba si de cele mai multe ori si descenteaza vibrochenul de acolo apar fluctuatiile

                        Comment


                        • #27
                          va salut.
                          nu am mai facut nimic la masina intre timp,tot are galopajul ala la relantiu,acuma mai nou nu mai porneste dimineata cand e mai frig asa sub -5 grade sa zic.azi a fost soare ,ma duc la masina si surpriza a pornit la sfert.oricum is programat la mecanic zilele astea sa schimb filtrul de motorina,supapa de pe filtru,toate oringurile si set oringuri regulator presiune si sa vad dupa aia cum porneste dimineata cand e mai frig.(bujiile functioaneaza toate).
                          -dar tare ma tem eu ca schimb degeaba astea ca daca era de la ele nu pornea nici cand e mai cald afara.......

                          Comment


                          • #28
                            Respectă regulile de postare!

                            https://www.clubmercedes.ro/forum/ha...676-regulament

                            Pentru functionarea corespunzatoare a conturilor si pentru evitarea blocarii acestora, va rugam sa NU mai folositi adrese de email yahoo.
                            Va rugam sa le schimbati din User Settings.

                            Comment


                            • #29
                              Buna seara!
                              Am si eu de ceva vreme un fel de mers neregulat la relanti.Am 300.000km masina o am de noua.Porneste perfect si la -20.Eu banuiesc ca ar fi problema de la injectoare.
                              Masina e un 311 din 2005.

                              Comment


                              • #30
                                Cand galopeaza la relantiu trebuie verificata si fulia alternatorului. Dupa test retur si star pe ea fara erori am constatat ca din cauza fuliei era mers neregulat,inlocuita si totul e ok!
                                Toate literele lipsa le-am mâncat de foame. Toate greselile le-am facut cu rea intentie!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF