Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Ulei 2T in motorina pentru lubrifierea injectoarelor recomandat sau nu ?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by cruiser View Post

    Am facut si niste calcule financiare,daca ar fi sa bag mereu ulei de 2 T in motorina,as iesi mult mai scump decat daca reconditionez chiar cate 1 inj.la 6 luni....o sa incerc si vad rezultatele...daca se merita..bine..daca nu nu mai bag.
    Nu cred....un ulei 2T este 20Ron litrul si pus la 200litrii ar trebui sa faci 2000km cu masina astfel...deci la 10mii ai da un 80ron pe care nici nu ii simtzi...si serios decat sa ai o grija in plus si mai ales sa meri nush unde sau sa t murdaresti pe maini eu zic si 200Ron daca dai in plus pe an si merita mai bine!
    Nu o sa cumpar masina noua in veci atata timp cat ne mai mintiti cu poluarea motoarelor termice...pai atunci faceti masini electrice ieftine, si nu mai veniti cu povesti pt pesti ca nu merita sau nu tin sau blah blah ca de aia ies scumpe!!!

    Comment


    • Originally posted by NinjaV12 View Post
      Nu cred....un ulei 2T este 20Ron litrul si pus la 200litrii ar trebui sa faci 2000km cu masina astfel...deci la 10mii ai da un 80ron pe care nici nu ii simtzi...si serios decat sa ai o grija in plus si mai ales sa meri nush unde sau sa t murdaresti pe maini eu zic si 200Ron daca dai in plus pe an si merita mai bine!
      Ulei 2T in motorina costa +10 bani/litru motorina consumata.
      Reconditionarea costa intre 250-300 ron/injector.
      Daca ar pica numai unul in 60.000 km e mai scump cu ulei.(6600 litri mot consumata*0,10 ron=660 ron
      Daca pica toate 4 ...deja iesi in profit cu uleiul.

      Dar cum ai spus si tu,eviti murdaria pe maini,montat-demontat...etc

      Comment


      • Originally posted by cruiser View Post
        O sa incerc si vedem daca iese ceva.
        De multi ani bag motorina numai prin palnie cu sita fina,vad ce bag ,vad ce vascozitate si ce culoare are,adevarul este ca motorina din ziua de azi e subtire rau de tot,fata de cea de acum cativa ani.

        La Sprinterul meu la cateva luni,pica cate un injector,mai ales vara cand este cald,iarna nu am avut probleme de genul asta,o fi numai o coincidenta...cine stie...
        Injectoarele le reconditionez,dar parca prea repede se strica.

        Am facut si niste calcule financiare,daca ar fi sa bag mereu ulei de 2 T in motorina,as iesi mult mai scump decat daca reconditionez chiar cate 1 inj.la 6 luni....o sa incerc si vad rezultatele...daca se merita..bine..daca nu nu mai bag.
        Am facut testul cu eprubeta la injectoare deoarece in accelerare mai in forta am constatat fum negru.
        Am 56.000 km facuti numai cu motorina aditivata cu ulei de amestec (Mol Sprint 2T),in proportie de 1/200.

        Rezultate:din 4 injectoare,unul dadea foarte mult pe retur,celelante 2 dadeau si ele oricum mai mult decat trebuie,unul singur era normal.
        Concluzie;uleiul de amestec nu a adus nici un aport semnificativ in durata de viata a injectoarelor.
        Mai am vreo 4 litri ,o sa il bag si pe acesta si pe viitor nu cred ca mai bag.
        Din punct de vedere financiar nu se merita,eram dispus sa cheltui bani pe ulei pentru a scapa de schimbat injectoarele daca aditivarea dadea rezultate pozitive.

        Comment


        • Sunt curios cati dintre noi mai folosesc pentru intretinere 2T in motorina?

          Eu unul folosesc de multi ani si am folosit tot timpul cand am avut masini diesel, chiar si Euro 5 (Sprinter 216).
          Probleme pana acum de la ulei = zero.Dozarea obisnuita este 200ml la 70l motorina.
          ML270 CDI 2004

          Comment


          • Eu pun in continuare ulei 2 T in motorina,tot Mol Dinamic 2T,intre 3-5 ml de ulei la litru mot.
            Eu am Euro 3,Sprinter 411, 580.000 km la bord ,iar ultimul set de injectoare l-am schimbat la 377.000.
            Nici un fel de problema nu am avut,de obicei se aprindea EDC-ul in bord si murea motorul in sarcina.
            Daca merge,nici nu am mai facut test de injectoare,nu ma apuc sa umblu pe acolo daca nu e nevoie de dragul masuratorilor.

            Odata la 6 luni bag in motorina aditiv Metabond Megasel Plus.
            Fum nu scoate decat daca calc acceleratia la maxim.

            Originally posted by cruiser View Post
            Am facut testul cu eprubeta la injectoare deoarece in accelerare mai in forta am constatat fum negru.
            Am 56.000 km facuti numai cu motorina aditivata cu ulei de amestec (Mol Sprint 2T),in proportie de 1/200.

            Rezultate:din 4 injectoare,unul dadea foarte mult pe retur,celelante 2 dadeau si ele oricum mai mult decat trebuie,unul singur era normal.
            Concluzie;uleiul de amestec nu a adus nici un aport semnificativ in durata de viata a injectoarelor.
            Mai am vreo 4 litri ,o sa il bag si pe acesta si pe viitor nu cred ca mai bag.
            Din punct de vedere financiar nu se merita,eram dispus sa cheltui bani pe ulei pentru a scapa de schimbat injectoarele daca aditivarea dadea rezultate pozitive.
            Dupa acest post ,la cateva zile am schimbat toate injectoarele,tot cu unele reconditionate si de atunci nu am mai umblat la ele.
            Last edited by Florin_WES; 12-03-2017, 11:14 AM. Reason: Am șters quote-ul. Nu mai da quote unui post imediat anterior. Poți edita un post 10 minute.

            Comment


            • Salut,
              Si eu folosesc de mult timp ( cred ca 5 ani) acest amestec aprox.1:100, asa preventiv, fara probleme din cauza uleiului (Mol Dinamic 2T) la masina din semnatura .
              Dar totusi cred ca este bun, sa explic de ce cred asta, in vara mi-am luat un Logan 1.5 dci - 2008, dupa un timp ( 2-3 luni) a inceput ca la relanti sa aiba un mers neregulat ( mici intreruperi), un mecanic mi-a spus ca este regulatorul de presiune, asa o fi, de aprox. 1000-1500 km l-am dat pe "tratament", aceiasi reteta, si parca si-a mai revenit , mai are intreruperi dar rar, mult mai rar!
              Acum ca o fi de la ulei sau doar mi se pare, nu stiu, dar rau nu i-a facut !
              Cu respect, o zi buna.
              W124 260E 4Matic automat '88 - fosta (2002-2011)
              W211 E280 cdi automat '06

              Comment


              • Buna ziua, este un topic foarte interesant, nu am ce zice !
                Sunt curios in schimb daca pentru motoarele OM651 Euro5 poate fi folosita aceasta reteta cu succes, pastrand binenteles proportiile mentionate.

                Stima !

                Comment


                • Eu folosesc de vreo 2000 km in 651,preventiv
                  Diferente...parca putin mai silentios
                  Folosesc de 7 ani cred,la toate masinile care le am,printre ele si un w210,niciodata probleme pe partea de injectie...
                  Last edited by ionutog; 03-19-2019, 20:01 PM.

                  Comment


                  • Reactivam postul ! Mai sunt printre noi fani ulei 2T in motorina ? Cati mai folosesc dintre noi solutia asta ? Este cineva care a incercat sau foloseste la motoarele euro 6 ? Eu ma gndesc sa incerc pe un ML 350 cdi an 2012.
                    ML270 CDI 2004

                    Comment


                    • Daaaaaa! Fan activ!
                      Folosit pe toate tipurile de 642, Euro 4,5 și 6 cu aldeblue..
                      Attached Files
                      Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
                      Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
                      Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
                      SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
                      https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

                      Comment

                      Working...
                      X
                      Logan | Dacia Logan |Anulare DPF