Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Ulei 2T in motorina pentru lubrifierea injectoarelor recomandat sau nu ?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Care-i diferenta intre JASO-FD si FC?
    https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

    Comment


    • Originally posted by Alex_w203_C2005 View Post
      Va salut !
      Eu diluez uleiul 2T intr-o cantitate egala de motorina. Am cumparat 1 litru de ulei 2T si l-am pus intr-o sticla de 2 litri de Cola amestecat cu motorina.

      Cred ca nu e problema daca il pui direct, dar e prea gros si curge greu pe teava.Uleiul se disperseaza instantaneu in motorina.
      Pai atunci daca se disperseaza instantaneu in motorina, e bine sa il bagi inainte de alimentare si in timpul alimentarii se amesteca.
      Traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul!

      Comment


      • Originally posted by SEBASTIAN 77 View Post
        Pai atunci daca se disperseaza instantaneu in motorina, e bine sa il bagi inainte de alimentare si in timpul alimentarii se amesteca.
        Da, merge pus direct. Alex zicea că e mai ușor de pus dacă se amestecă înainte pentru că devine mai fluid.
        Nemultumitului i se ia darul!

        Comment


        • Da, merge pus si direct, dar curge mai bine in amestec cu motorina si se pune mai usor.

          Uleiurile 2T sunt clasificate in functie de calitate , de la A pana la D. Asa ca Jaso FA e cel mai slab si Jaso FD e cel mai bun. Eu nu am vazut pana acum ulei Jaso FD in Romania, cel mai comun e Jaso FC si Jaso FB.

          Comment


          • Curios, FD vad peste tot in BG, insa semisintetic.
            https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

            Comment


            • Am facut aprox 700 km de cand am inceput sa folosesc ulei 2T in motorina.

              Adevarat.Motorul este mai silentios,merge rotund, si urca mai repede in turatii, nu am remarcat numai eu ci si tata, care mai conduce uneori duba.

              Legat de consum, cel putin in cazul meu, nu am vazut nici o diferenta in plus, sau in minus. La ultimul plin, am facut 700km cu 74litri....asa ca ma incadrez in limitele normale, pt mine. Astazi am facut din nou plinul, si adaugat ulei 2T...sa vedem ce se mai intampla, in special la consum, sunt surios.

              Bafta! Multi km fara probleme!

              Comment


              • Consum intraurban facut la pompa dupa 191,7 km de mers in Bucuresti la ora de varf timp de 2 saptamani : 16,3 litri.
                Deci avem un consum de 8,5 l / 100 in Bucuresti.

                Pentru mine cifra asta e fabuloasa, uleiul 2T chiar isi face treaba.

                Comment


                • Amestecul cu 2T nu l-am inventat noi

                  Stimati colegi de forum,va impartasesc unde am aflat prima data de acest procedeu,se intampla prin 2003 si ma aflam in Atena, lucram pe aceea vreme la Tarom-Tehnic. Ma deplasam zilnic la aeroport si inapoi cu un taxi,aproape zilnic acelasi taximetrist,un grec amabil si glumet. Avea grecul o Toyota Corona japoneza,cu 550.000km la bord iar masina aia mergea demential de bine,aproape ca nu ii auzeam motorul din habitaclu,era diesel.L-am descusut despre masina si initial s-a lasat greu tras de limba,dar cu putina viclenie l-am facut sa marturiseasca secretul.Motorul era original,fara RK si nu consuma gram de ulei,mi-a marturisit atunci ca toti taximetristii din Atena amesteca 2T in motorina pentru a contracara efectele apei pe care zicea el o mai baga benzinarii particulari in motorina greceasca.Facea asta pentru a da un plus de lubrifiere pompei de injectie si curata injectoarele. De atunci eu stiu de acest procedeu si personal l-am folosit numai atunci cand bagam,pe timp de iarna Kerosen de aviatie in amestec cu motorina.Aveam colegi la Lufthansa Technik Brussels,apropo de kerosen,care foloseau jumatate kerosen+2T cu jumatate diesel de ani de zile fara probleme,dar asta e alta discutie.
                  Spor la amestec !
                  PS.Am inceput sa folosesc regulat amestecul la W210-ul meu,datorita motorinei de slaba calitate pentru motoarele diesel de pe piata(In toata Europa e la fel de proasta).
                  ML270 CDI 2004

                  Comment


                  • Ulei 2T in motorina .

                    Bucură-te de videoclipurile preferate È™i de muzica preferată, încarcă conÈ›inut original È™i arată videoclipurile tale prietenilor, membrilor familiei È™i lumii întregi pe YouTube.


                    Motor diesel modificat sa functioneze cu ulei vegetal .

                    http://www.bizoo.ro/firma/nlvoilsystems/vanzare/3818863/Kit-conversie-ATG-ulei-vegetal-pentru-motoarele-Dieselhttp://www.vegoil.net/wpvegoil/ http://www.vego...

                    Comment


                    • Salut!
                      Si eu folosesc ulei 2T de aprox 10 mii de kilometrii, in jur de 150-200 de ml. la la 40 de litrii de motorina (castrol 2T). Rezultate: injectoarele nu mai rampane asa de tare, are si un pic de vana in plus si consumul a scazut cu peste 0,5 L/100 de km. Nu am observat depuneri in filtru de motorina. Bunica (w201) are peste 480.000 de km. din 1985, motor de 2L diesel aspirat. La inceput am pus un litru de ulei la un plin de motorina, pe urma am redus la 200 de ml.

                      Comment


                      • Scuze daca repet si eu intrebarea dar vreau sa fiu sigur:in e270cdi pot pune ulei?

                        Comment


                        • Era mai simplu s-o trantesti decat sa citesti tot topicul, asa-i?
                          Majoritatea care lauda efectele 2T sunt cei cu motoare sub Euro4, asa ca ai raspuns.
                          https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                          Comment


                          • Inca un consum facut cu ulei 2T.

                            239 de km din care 70 km intraurban - consum de carburant la pompa 16,63 litri

                            Deci avem un consum mixt de 6,96 l /100 km

                            Comment


                            • Si eu am incercat uleiul 2T in motorina. Ce am observat e ca uleiul din motor nu s-a innegrit asa tare. Are mai mult o tenta maronie spre negru si am aproximativ 5000 km de cand am facut schimbul. In mare, motorul merge rotund chiar si la supraincarcatura. La consum nu am vazut o mare scadere.

                              Comment


                              • Am cerut la o benzinarie ulei 2T si deoarece nu aveau mi-am cumparat in loc Dura Lube. Ce diferenta este intre uleiul 2T si Dura Lube? Am folosit lubrifiantul cumparat si am observat ca motorul suna mai bine.
                                Nemultumitului i se ia darul!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF