Announcement

Collapse
1 din 2 < >

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
2 din 2 < >

Regulament general ClubMercedes

Regulament

1. Reguli generale de postare
1.1. Limba română
Forumul se adresează vorbitorilor de limba română. Toate subiectele și mesajele trebuie să fie scrise în limba română și textul trebuie să fie cât mai îngrijit:
  1. Literă mare la început de propoziție. Semne de punctuație se folosesc de fiecare dată când este nevoie.
  2. Un singur spațiu după fiecare semn de punctuație (nu înainte).
  3. Fără prescurtări, cu excepția celor clasice: dvs., dl., șamd, etc. - cred că ar trebui să mai completăm lista dacă ne mai vin idei
  4. Folosirea diacriticelor nu este obligatorie, însă nu se acceptă înlocuirea lor cu alte grupuri de literă de genul sh în loc ș, tz în loc de ț sau alte combinații.

Nu se acceptă scuze pentru nerespectarea acestor reguli. Nu contează cât ești de grăbit sau cât ești de obișnuit să scrii prescurtat.

Până la urmă dorim să fim o comunitate a oamenilor posesori și/sau pasionați de Mercedes Benz, nu o adunătură de analfabeți.

Echipa de moderatori încearcă să corecteze și să editeze pe cât posibil.

1.2. Căutați înainte de a posta
Pentru a nu deschide mai multe topicuri despre aceiași problemă. Astfel toate informațiile despre o problemă vor fi mult mai ușor de găsit pe viitor într-un singur loc, și nu împrăștiată pe zeci de topicuri. Dacă ati gasit ceea ce doreați, asigurați-va ca ați parcurs tot topicul, pentru a nu pune o întrebare al cărei raspuns exista deja.
1.3. Alegeți titluri sugestive pentru subiectele nou create
În cazul în care ați respectat regula 1.2 și nu ați găsit nimic asemănător cu problema dumneavoastră, creați un topic nou cu nume cât mai sugestiv și care să descrie cât mai bine problema avută sau informația postată. Astfel veți avea mai mari șanse ca cineva să intre să vă ajute sau să stârniți interesul celorlalți.

Nu sunt recomandate și nici admise topicuri de genul: "Probleme, help!", "X probleme la mașină, ajutați-mă".
1.4. Topicuri separate pentru probleme multiple
În cazul în care aveți mai multe probleme la mașină trebuie să deschideți câte un topic/subiect nou pentru fiecare în parte (asta după ce vă asigurați că nu există deja subiecte de discuție pe aceste teme - vezi punctul 1.2). Astfel discuțiile vor fi mult mai ușor de urmărit și nu se creează o "varză" generală în răspunsuri. De asemenea, pe viitor, vor putea să posteze și alții care au una sau mai multe probleme comune și rezolvările problemelor vor fi mult mai ușor de găsit și înțeles.

Excepție de la această regulă se face pe topicurile de la bursă unde vânzarea / cumpărarea mai multor produse se recomandă a fi făcută într-un singur subiect / topic.
2. Publicitatea pe forum
2.1. Descriere
Crearea secțiunii de publicitate și permiterea postării de anunțuri este o facilitate oferită membrilor cu activitate susținută și cu minimum 50 de postari utile pentru a se ajuta între ei. Această secțiune însă nu face parte din scopul acestui forum.

Nu sunt acceptate link-uri catre nume de firme sau pagini personale, branduri, poze sau video in mesaje, cu scopul de a face reclama. Acestea pot fi permise numai in anumite cazuri si numai cu acordul administratorilor sau al moderatorilor.

Pentru a nu ne abate de la scopul inițial al acestei secțiuni, echipa de moderare/administrare are responsabilitatea de a descuraja și sancționara utilizatorii a căror înscriere pe forum a avut ca scop numai postarea de anunțuri.
2.2. Secțiunea dedicată
Forumul are definită o secțiune specială dedicată anunțurilor de vânzare/cumpărare/schimburi. Postarea unui anunț de acest gen în orice altă secțiune este interzisă.

Secțiunile unde pot fi postate anunțuri sunt:

2.3. Mențiuni obligatorii în cadrul unui anunț
Orice anunț trebuie să conțină următoarele detalii:
  1. Date de contact. Acestea pot fi număr de telefon, adresă de email, id-ul de messenger (sau orice alt instrument de chat/mesagerie instant)
  2. Preț (fie el și informativ). Pentru dezmembrări mașini complete se poate specifica prețul doar pentru anumite piese (de exemplu: prețul pentru motor complet, cutie, uși etc).
  3. Poze
  4. VIN (seria de șasiu) - unde este cazul
  5. Starea produsului: nou, second-hand, defect, funcțional, problemele care le are, etc
  6. An de fabricație, număr de kilometri - unde este cazul

De asemenea, titlul anunțului trebuie să conțină acțiunea (vând/cumpăr) cât și produsul/produsele vizate.

În cazul vânzării mai multor produse, se grupează toate într-un singur topic, urmând ca la scrierea listei să fie trecute prețurile individuale.


2.4. Actualizarea anunțurilor: UP/Bump
"UP"-ul sau "Bump"-ul este un post care nu aduce nimic nou, și are doar scopul de a readuce anunțul in actualitate. Fiecare utilizator are voie să posteze un UP o dată la 7 zile. Cele 7 zile se contorizeaza de la ultimul post al inițiatorului topicului, indiferent de natura acestui post (bump sau informații).

Excepție de la această regulă se face atunci când utilizatorul răspunde întrebărilor sau când vine cu informații importante pentru topicul respectiv:
  • Poze noi (dacă topicul nu are deja poze, sau pozele noi sunt mult mai relevante decât cele vechi) Aici am modificat puțin. Înainte era voie să postezi pozele la 24 de ore de la postarea anunțului. Eu cred că sunt binevenite oricând - dacă lipsesc sau de fiecare dată când sunt relevante (poze cu defectele sau alte lucruri care merită menționate și nu se văd în pozele postate anterior)
  • Modificări de preț (diferența trebui să fie mai mare de 10% făță de prețul vechi)
  • Alte informații utile. De exemplu: a apărut defectul X, am reparat X defect

Sunt sancționabile și UP-urile mascate (de exemplu: mai am X bucăți) sau orice alte postări inutile chiar dacă nu vin din partea inițiatorului topicului.

2.4. Vânzarea produselor cu copyright/ilegale
Pe acest forum este interzisă punerea la vânzare de produse provenite din actiuni ilegale (furturi) sau supuse legii copyright-ului sau altor legi cu caracter special aflate în vigoare (de exemplu: manuale de service, software de navigație pentru care vânzătorul nu are licență de la producător etc).

Dacă un user posedă așa ceva și vrea să îi ajute pe ceilalți utilizatori, e liber să stabilească detalii legate de livrarea acestor produse folosind alte modalități (mesagerie privată, telefon, email). Totul făcându-se pe proprie răspund, fără a aduce prejudicii forumului. Pentru vânzarea acestor produse ilegale există site-uri mult mai permisive cu normele proprietății intelectuale, vă rugăm să le folosiți pe acelea.

De asemenea, cerintele pentru codul radio se fac postand doar seria de caroserie (VIN). Sunt interzise seriie aparatelor. (S/N)

2.5. Bișnița
Este interzisă punerea în vânzare a unui produs (cumpărat de pe acest forum), la un preț mai mare decât cel cu care a fost cumpărat dacă ulterior cumpărării produsului respectiv nu i s-au adus modificări suplimentare care să justifice diferența de preț.

2.6. Comentariile
În cadrul bursei sunt interzise comentariile negative în legătură cu produsele vândute sau prețul cerut / oferit. Nimeni nu e obligat să cumpere sau să vândă la prețul stabilit. Piața liberă se reglează de la sine pe baza cererii și ofertei, altfel de comentariile sunt inutile.

2.7. Piese și autoturisme non-Mercedes
Postarea anunțurilor de vânzare/cumpărare cu produse ce nu au legătură cu Mercedes-Benz este interzisă, iar anunțurile de acest fel vor fi șterse.

2.8. Aprobarea anunțurilor
Toate anunțurile postate în secțiunea de anunțuri, va trebui aprobat de către un moderator înainte de a fi vizibil tuturor. Nu are rost să trimiteți același anunț de mai multe ori la intervale de câteva minute, deoarece doar unul din ele va fi aprobat.

În cazul în care un anunț nu este aprobat așteptați până la 24 de ore înainte de a posta încă o dată, sau încercați să luați legătura cu unul din moderatorii pentru a vedea motivul pentru care nu a fost aprobat cel inițial.

Aprobarea sau ștergerea anunțurilor noi se face pe baza respectării regulilor postate mai sus. În 90% din cazuri motivul ștergerii unui anunț este lipsa de informații obligatorii (preț, date de contact).
3. Comunitate
3.1. Bunul simț
Orice comunitate, inclusiv aceasta funcționează pe baza bunului simț și respectului reciproc al utilizatorilor. Utilizatorilor le este interzis să aducă injurii de orice fel celorlalți utilizatori.


3.2. Respectarea regulamentului și sancționări
Orice nerespectare a regulilor de mai sus poate fi sancționată în funcție de gravitatea faptei cu "avertizare" ("warning") sau chiar interzicerea accesului pe forum ("ban").

Regulamentul de mai sus reprezintă regulile principale de conduită pe care membrii trebuie să le respecte, însă pot fi sancționate orice acțiuni sau postări, care nu sunt menționate în regulament, dar care dau dovadă de lipsă de respect față de comunitate sau afectează în orice fel bunul mers al lucrurilor, prin postari succesive, identice, agresive ca frecventa, sau de natura sa creeze polemici sau dezordine.

3.3. Sesizări
Dacă sesizați abateri de la regulament, sau orice alte probleme cu unul din posturi, puteți trimite o sesizare folosind butonul de "Report"/"Raportează", aflat în partea stângă (sub avatarul utilizatorului).

De asemenea, puteți contacta unul din moderatori sau administratori, lista o puteți găsi pe pagina aceasta.

3.4. Proprietatea intelectuală
Forumul este un spatiu privat. Materialele publicate de membri, poze sau alte fișiere atașate, devin automat proprietatea intelectuală a acestui forum. Toti membrii forumului raspund personal pentru continutul propriilor mesaje postate.
Orice fel de mesaj existent poate fi sters oricand de catre administratori/moderatori daca se considera necesar, fara explicatii suplimentare.

See more
See less

Ulei 2T in motorina pentru lubrifierea injectoarelor recomandat sau nu ?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by cruiser View Post

    Am facut si niste calcule financiare,daca ar fi sa bag mereu ulei de 2 T in motorina,as iesi mult mai scump decat daca reconditionez chiar cate 1 inj.la 6 luni....o sa incerc si vad rezultatele...daca se merita..bine..daca nu nu mai bag.
    Nu cred....un ulei 2T este 20Ron litrul si pus la 200litrii ar trebui sa faci 2000km cu masina astfel...deci la 10mii ai da un 80ron pe care nici nu ii simtzi...si serios decat sa ai o grija in plus si mai ales sa meri nush unde sau sa t murdaresti pe maini eu zic si 200Ron daca dai in plus pe an si merita mai bine!
    Nu o sa cumpar masina noua in veci atata timp cat ne mai mintiti cu poluarea motoarelor termice...pai atunci faceti masini electrice ieftine, si nu mai veniti cu povesti pt pesti ca nu merita sau nu tin sau blah blah ca de aia ies scumpe!!!

    Comment


    • Originally posted by NinjaV12 View Post
      Nu cred....un ulei 2T este 20Ron litrul si pus la 200litrii ar trebui sa faci 2000km cu masina astfel...deci la 10mii ai da un 80ron pe care nici nu ii simtzi...si serios decat sa ai o grija in plus si mai ales sa meri nush unde sau sa t murdaresti pe maini eu zic si 200Ron daca dai in plus pe an si merita mai bine!
      Ulei 2T in motorina costa +10 bani/litru motorina consumata.
      Reconditionarea costa intre 250-300 ron/injector.
      Daca ar pica numai unul in 60.000 km e mai scump cu ulei.(6600 litri mot consumata*0,10 ron=660 ron
      Daca pica toate 4 ...deja iesi in profit cu uleiul.

      Dar cum ai spus si tu,eviti murdaria pe maini,montat-demontat...etc

      Comment


      • Originally posted by cruiser View Post
        O sa incerc si vedem daca iese ceva.
        De multi ani bag motorina numai prin palnie cu sita fina,vad ce bag ,vad ce vascozitate si ce culoare are,adevarul este ca motorina din ziua de azi e subtire rau de tot,fata de cea de acum cativa ani.

        La Sprinterul meu la cateva luni,pica cate un injector,mai ales vara cand este cald,iarna nu am avut probleme de genul asta,o fi numai o coincidenta...cine stie...
        Injectoarele le reconditionez,dar parca prea repede se strica.

        Am facut si niste calcule financiare,daca ar fi sa bag mereu ulei de 2 T in motorina,as iesi mult mai scump decat daca reconditionez chiar cate 1 inj.la 6 luni....o sa incerc si vad rezultatele...daca se merita..bine..daca nu nu mai bag.
        Am facut testul cu eprubeta la injectoare deoarece in accelerare mai in forta am constatat fum negru.
        Am 56.000 km facuti numai cu motorina aditivata cu ulei de amestec (Mol Sprint 2T),in proportie de 1/200.

        Rezultate:din 4 injectoare,unul dadea foarte mult pe retur,celelante 2 dadeau si ele oricum mai mult decat trebuie,unul singur era normal.
        Concluzie;uleiul de amestec nu a adus nici un aport semnificativ in durata de viata a injectoarelor.
        Mai am vreo 4 litri ,o sa il bag si pe acesta si pe viitor nu cred ca mai bag.
        Din punct de vedere financiar nu se merita,eram dispus sa cheltui bani pe ulei pentru a scapa de schimbat injectoarele daca aditivarea dadea rezultate pozitive.

        Comment


        • Sunt curios cati dintre noi mai folosesc pentru intretinere 2T in motorina?

          Eu unul folosesc de multi ani si am folosit tot timpul cand am avut masini diesel, chiar si Euro 5 (Sprinter 216).
          Probleme pana acum de la ulei = zero.Dozarea obisnuita este 200ml la 70l motorina.
          ML270 CDI 2004

          Comment


          • Eu pun in continuare ulei 2 T in motorina,tot Mol Dinamic 2T,intre 3-5 ml de ulei la litru mot.
            Eu am Euro 3,Sprinter 411, 580.000 km la bord ,iar ultimul set de injectoare l-am schimbat la 377.000.
            Nici un fel de problema nu am avut,de obicei se aprindea EDC-ul in bord si murea motorul in sarcina.
            Daca merge,nici nu am mai facut test de injectoare,nu ma apuc sa umblu pe acolo daca nu e nevoie de dragul masuratorilor.

            Odata la 6 luni bag in motorina aditiv Metabond Megasel Plus.
            Fum nu scoate decat daca calc acceleratia la maxim.

            Originally posted by cruiser View Post
            Am facut testul cu eprubeta la injectoare deoarece in accelerare mai in forta am constatat fum negru.
            Am 56.000 km facuti numai cu motorina aditivata cu ulei de amestec (Mol Sprint 2T),in proportie de 1/200.

            Rezultate:din 4 injectoare,unul dadea foarte mult pe retur,celelante 2 dadeau si ele oricum mai mult decat trebuie,unul singur era normal.
            Concluzie;uleiul de amestec nu a adus nici un aport semnificativ in durata de viata a injectoarelor.
            Mai am vreo 4 litri ,o sa il bag si pe acesta si pe viitor nu cred ca mai bag.
            Din punct de vedere financiar nu se merita,eram dispus sa cheltui bani pe ulei pentru a scapa de schimbat injectoarele daca aditivarea dadea rezultate pozitive.
            Dupa acest post ,la cateva zile am schimbat toate injectoarele,tot cu unele reconditionate si de atunci nu am mai umblat la ele.
            Last edited by Florin_WES; 12-03-2017, 11:14 AM. Reason: Am șters quote-ul. Nu mai da quote unui post imediat anterior. Poți edita un post 10 minute.

            Comment


            • Salut,
              Si eu folosesc de mult timp ( cred ca 5 ani) acest amestec aprox.1:100, asa preventiv, fara probleme din cauza uleiului (Mol Dinamic 2T) la masina din semnatura .
              Dar totusi cred ca este bun, sa explic de ce cred asta, in vara mi-am luat un Logan 1.5 dci - 2008, dupa un timp ( 2-3 luni) a inceput ca la relanti sa aiba un mers neregulat ( mici intreruperi), un mecanic mi-a spus ca este regulatorul de presiune, asa o fi, de aprox. 1000-1500 km l-am dat pe "tratament", aceiasi reteta, si parca si-a mai revenit , mai are intreruperi dar rar, mult mai rar!
              Acum ca o fi de la ulei sau doar mi se pare, nu stiu, dar rau nu i-a facut !
              Cu respect, o zi buna.
              W124 260E 4Matic automat '88 - fosta (2002-2011)
              W211 E280 cdi automat '06

              Comment


              • Buna ziua, este un topic foarte interesant, nu am ce zice !
                Sunt curios in schimb daca pentru motoarele OM651 Euro5 poate fi folosita aceasta reteta cu succes, pastrand binenteles proportiile mentionate.

                Stima !

                Comment


                • Eu folosesc de vreo 2000 km in 651,preventiv
                  Diferente...parca putin mai silentios
                  Folosesc de 7 ani cred,la toate masinile care le am,printre ele si un w210,niciodata probleme pe partea de injectie...
                  Last edited by ionutog; 03-19-2019, 20:01 PM.

                  Comment

                  Working...
                  X
                  Logan | Dacia Logan |Anulare DPF