Announcement

Collapse
1 din 2 < >

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
2 din 2 < >

Regulament general ClubMercedes

Regulament

1. Reguli generale de postare
1.1. Limba română
Forumul se adresează vorbitorilor de limba română. Toate subiectele și mesajele trebuie să fie scrise în limba română și textul trebuie să fie cât mai îngrijit:
  1. Literă mare la început de propoziție. Semne de punctuație se folosesc de fiecare dată când este nevoie.
  2. Un singur spațiu după fiecare semn de punctuație (nu înainte).
  3. Fără prescurtări, cu excepția celor clasice: dvs., dl., șamd, etc. - cred că ar trebui să mai completăm lista dacă ne mai vin idei
  4. Folosirea diacriticelor nu este obligatorie, însă nu se acceptă înlocuirea lor cu alte grupuri de literă de genul sh în loc ș, tz în loc de ț sau alte combinații.

Nu se acceptă scuze pentru nerespectarea acestor reguli. Nu contează cât ești de grăbit sau cât ești de obișnuit să scrii prescurtat.

Până la urmă dorim să fim o comunitate a oamenilor posesori și/sau pasionați de Mercedes Benz, nu o adunătură de analfabeți.

Echipa de moderatori încearcă să corecteze și să editeze pe cât posibil.

1.2. Căutați înainte de a posta
Pentru a nu deschide mai multe topicuri despre aceiași problemă. Astfel toate informațiile despre o problemă vor fi mult mai ușor de găsit pe viitor într-un singur loc, și nu împrăștiată pe zeci de topicuri. Dacă ati gasit ceea ce doreați, asigurați-va ca ați parcurs tot topicul, pentru a nu pune o întrebare al cărei raspuns exista deja.
1.3. Alegeți titluri sugestive pentru subiectele nou create
În cazul în care ați respectat regula 1.2 și nu ați găsit nimic asemănător cu problema dumneavoastră, creați un topic nou cu nume cât mai sugestiv și care să descrie cât mai bine problema avută sau informația postată. Astfel veți avea mai mari șanse ca cineva să intre să vă ajute sau să stârniți interesul celorlalți.

Nu sunt recomandate și nici admise topicuri de genul: "Probleme, help!", "X probleme la mașină, ajutați-mă".
1.4. Topicuri separate pentru probleme multiple
În cazul în care aveți mai multe probleme la mașină trebuie să deschideți câte un topic/subiect nou pentru fiecare în parte (asta după ce vă asigurați că nu există deja subiecte de discuție pe aceste teme - vezi punctul 1.2). Astfel discuțiile vor fi mult mai ușor de urmărit și nu se creează o "varză" generală în răspunsuri. De asemenea, pe viitor, vor putea să posteze și alții care au una sau mai multe probleme comune și rezolvările problemelor vor fi mult mai ușor de găsit și înțeles.

Excepție de la această regulă se face pe topicurile de la bursă unde vânzarea / cumpărarea mai multor produse se recomandă a fi făcută într-un singur subiect / topic.
2. Publicitatea pe forum
2.1. Descriere
Crearea secțiunii de publicitate și permiterea postării de anunțuri este o facilitate oferită membrilor cu activitate susținută și cu minimum 50 de postari utile pentru a se ajuta între ei. Această secțiune însă nu face parte din scopul acestui forum.

Nu sunt acceptate link-uri catre nume de firme sau pagini personale, branduri, poze sau video in mesaje, cu scopul de a face reclama. Acestea pot fi permise numai in anumite cazuri si numai cu acordul administratorilor sau al moderatorilor.

Pentru a nu ne abate de la scopul inițial al acestei secțiuni, echipa de moderare/administrare are responsabilitatea de a descuraja și sancționara utilizatorii a căror înscriere pe forum a avut ca scop numai postarea de anunțuri.
2.2. Secțiunea dedicată
Forumul are definită o secțiune specială dedicată anunțurilor de vânzare/cumpărare/schimburi. Postarea unui anunț de acest gen în orice altă secțiune este interzisă.

Secțiunile unde pot fi postate anunțuri sunt:

2.3. Mențiuni obligatorii în cadrul unui anunț
Orice anunț trebuie să conțină următoarele detalii:
  1. Date de contact. Acestea pot fi număr de telefon, adresă de email, id-ul de messenger (sau orice alt instrument de chat/mesagerie instant)
  2. Preț (fie el și informativ). Pentru dezmembrări mașini complete se poate specifica prețul doar pentru anumite piese (de exemplu: prețul pentru motor complet, cutie, uși etc).
  3. Poze
  4. VIN (seria de șasiu) - unde este cazul
  5. Starea produsului: nou, second-hand, defect, funcțional, problemele care le are, etc
  6. An de fabricație, număr de kilometri - unde este cazul

De asemenea, titlul anunțului trebuie să conțină acțiunea (vând/cumpăr) cât și produsul/produsele vizate.

În cazul vânzării mai multor produse, se grupează toate într-un singur topic, urmând ca la scrierea listei să fie trecute prețurile individuale.


2.4. Actualizarea anunțurilor: UP/Bump
"UP"-ul sau "Bump"-ul este un post care nu aduce nimic nou, și are doar scopul de a readuce anunțul in actualitate. Fiecare utilizator are voie să posteze un UP o dată la 7 zile. Cele 7 zile se contorizeaza de la ultimul post al inițiatorului topicului, indiferent de natura acestui post (bump sau informații).

Excepție de la această regulă se face atunci când utilizatorul răspunde întrebărilor sau când vine cu informații importante pentru topicul respectiv:
  • Poze noi (dacă topicul nu are deja poze, sau pozele noi sunt mult mai relevante decât cele vechi) Aici am modificat puțin. Înainte era voie să postezi pozele la 24 de ore de la postarea anunțului. Eu cred că sunt binevenite oricând - dacă lipsesc sau de fiecare dată când sunt relevante (poze cu defectele sau alte lucruri care merită menționate și nu se văd în pozele postate anterior)
  • Modificări de preț (diferența trebui să fie mai mare de 10% făță de prețul vechi)
  • Alte informații utile. De exemplu: a apărut defectul X, am reparat X defect

Sunt sancționabile și UP-urile mascate (de exemplu: mai am X bucăți) sau orice alte postări inutile chiar dacă nu vin din partea inițiatorului topicului.

2.4. Vânzarea produselor cu copyright/ilegale
Pe acest forum este interzisă punerea la vânzare de produse provenite din actiuni ilegale (furturi) sau supuse legii copyright-ului sau altor legi cu caracter special aflate în vigoare (de exemplu: manuale de service, software de navigație pentru care vânzătorul nu are licență de la producător etc).

Dacă un user posedă așa ceva și vrea să îi ajute pe ceilalți utilizatori, e liber să stabilească detalii legate de livrarea acestor produse folosind alte modalități (mesagerie privată, telefon, email). Totul făcându-se pe proprie răspund, fără a aduce prejudicii forumului. Pentru vânzarea acestor produse ilegale există site-uri mult mai permisive cu normele proprietății intelectuale, vă rugăm să le folosiți pe acelea.

De asemenea, cerintele pentru codul radio se fac postand doar seria de caroserie (VIN). Sunt interzise seriie aparatelor. (S/N)

2.5. Bișnița
Este interzisă punerea în vânzare a unui produs (cumpărat de pe acest forum), la un preț mai mare decât cel cu care a fost cumpărat dacă ulterior cumpărării produsului respectiv nu i s-au adus modificări suplimentare care să justifice diferența de preț.

2.6. Comentariile
În cadrul bursei sunt interzise comentariile negative în legătură cu produsele vândute sau prețul cerut / oferit. Nimeni nu e obligat să cumpere sau să vândă la prețul stabilit. Piața liberă se reglează de la sine pe baza cererii și ofertei, altfel de comentariile sunt inutile.

2.7. Piese și autoturisme non-Mercedes
Postarea anunțurilor de vânzare/cumpărare cu produse ce nu au legătură cu Mercedes-Benz este interzisă, iar anunțurile de acest fel vor fi șterse.

2.8. Aprobarea anunțurilor
Toate anunțurile postate în secțiunea de anunțuri, va trebui aprobat de către un moderator înainte de a fi vizibil tuturor. Nu are rost să trimiteți același anunț de mai multe ori la intervale de câteva minute, deoarece doar unul din ele va fi aprobat.

În cazul în care un anunț nu este aprobat așteptați până la 24 de ore înainte de a posta încă o dată, sau încercați să luați legătura cu unul din moderatorii pentru a vedea motivul pentru care nu a fost aprobat cel inițial.

Aprobarea sau ștergerea anunțurilor noi se face pe baza respectării regulilor postate mai sus. În 90% din cazuri motivul ștergerii unui anunț este lipsa de informații obligatorii (preț, date de contact).
3. Comunitate
3.1. Bunul simț
Orice comunitate, inclusiv aceasta funcționează pe baza bunului simț și respectului reciproc al utilizatorilor. Utilizatorilor le este interzis să aducă injurii de orice fel celorlalți utilizatori.


3.2. Respectarea regulamentului și sancționări
Orice nerespectare a regulilor de mai sus poate fi sancționată în funcție de gravitatea faptei cu "avertizare" ("warning") sau chiar interzicerea accesului pe forum ("ban").

Regulamentul de mai sus reprezintă regulile principale de conduită pe care membrii trebuie să le respecte, însă pot fi sancționate orice acțiuni sau postări, care nu sunt menționate în regulament, dar care dau dovadă de lipsă de respect față de comunitate sau afectează în orice fel bunul mers al lucrurilor, prin postari succesive, identice, agresive ca frecventa, sau de natura sa creeze polemici sau dezordine.

3.3. Sesizări
Dacă sesizați abateri de la regulament, sau orice alte probleme cu unul din posturi, puteți trimite o sesizare folosind butonul de "Report"/"Raportează", aflat în partea stângă (sub avatarul utilizatorului).

De asemenea, puteți contacta unul din moderatori sau administratori, lista o puteți găsi pe pagina aceasta.

3.4. Proprietatea intelectuală
Forumul este un spatiu privat. Materialele publicate de membri, poze sau alte fișiere atașate, devin automat proprietatea intelectuală a acestui forum. Toti membrii forumului raspund personal pentru continutul propriilor mesaje postate.
Orice fel de mesaj existent poate fi sters oricand de catre administratori/moderatori daca se considera necesar, fara explicatii suplimentare.

See more
See less

Ulei 2T in motorina pentru lubrifierea injectoarelor recomandat sau nu ?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ulei 2T in motorina pentru lubrifierea injectoarelor recomandat sau nu ?

    Salutare.

    Am citit pe anumite forumuri ca din cauza motorinei foarte "uscata" de la noi ,se vehiculeaza un zvon conform caruia, daca pui aprox 300 ml ulei (semisintetic de motoare in 2 timpi) la un plin de motorina, este benefic motorului datorita ungerii sporite oferite injectoarelor. Motorul merge mai rotund si consumul scade. Ce pare aveti?

  • #2
    E un pompagiu renumit in Constanta ce mi-a spus odata ceva: daca toti ar pune un maxim de 1litru la 100l de motorina, eu as murii de foame. Motorina noastra e exact cum ai spus mai sus, adica " uscata". Eu cand mai fac un drum mai lung cu depasiri, pun la 100L motorina si 3,5-4 L benzina si aprox 3L ulei romanesc. Folosesc de mult timp aceasta combinatie si nu am avut niciodata probleme.

    Comment


    • #3
      Originally posted by noroc View Post
      Salutare.

      Am citit pe anumite forumuri ca din cauza motorinei foarte "uscata" de la noi ,se vehiculeaza un zvon conform caruia, daca pui aprox 300 ml ulei (semisintetic de motoare in 2 timpi) la un plin de motorina, este benefic motorului datorita ungerii sporite oferite injectoarelor. Motorul merge mai rotund si consumul scade. Ce pare aveti?
      Experimenteaza linistit , rau nu are ce sa le faca la injectoare .
      300 ml de ulei 2 T la un plin nici nu se simte .
      Deasemeni 10 l de gaz lampant la un plin de motorina romaneasca , uscata , prost rafinata, plina de parafina si in mara parte contrafacuta , este sfant atunci cand temperatura de afara depaseste - 10 grade C .

      Comment


      • #4
        Eu pun si la benzinare.....la cele mai vechi calculate pt o benzina mai grasa se preteaza.....insusi Jay Leno, mai pasionat auto si colectionare de oldtimere recomanda amestecare benzinei moderne cu putin ATF, deci uleiul 2T nici la motorina rau nu face, totusi e o intrebare: Se amesteca si cu motorina nunumai cu benzina?
        Nu o sa cumpar masina noua in veci atata timp cat ne mai mintiti cu poluarea motoarelor termice...pai atunci faceti masini electrice ieftine, si nu mai veniti cu povesti pt pesti ca nu merita sau nu tin sau blah blah ca de aia ies scumpe!!!

        Comment


        • #5
          Lasal pe J. Leno in plata lui ca nu iti plateste el motorul daca se intimpla ceva .
          Nu folositi ATF ,uleiul de transmisie contine elemente care il ajuta sa nu se incalzeasca deci la ardere va lasa reziduri si mai are ceva care nu e recomandat dar nu-mi vine in cap acuma, veti distruge senzori la masinile cu an de fab mai noi ,
          Noi avem mare problema cu dieselul in SUA , dieselul este produs cu un procentaj de sulf din ce in ce mai scazut care intradevar unge , cel mai mult sufera pompa e injectie unde sint tolerante de micron si evident injectoarele dar ele se schimba oricum si nu sint scumpe .Aceasta problema o avem aici de cel putin 10 ani eu la masinile mele diesel si am citeva inclusiv escavator si Bobcat folosesc un adidiv special facut de Lucas, daca nu aveti asa ceva va recomand uleiul pentru motoarele in 2 timpi care este facut sa arda ,din ce stiu 0.5 L ulei pentru motoarele in 2 timpi la 75 litri de motorina .

          Comment


          • #6
            Si eu ii dau la a meu ulei de 2 t sintetic , ala se arde fara probleme si se amesteca cu motorina , dar eu am motor precum cel de tractor fara turbo si simplu fara tot felul de senzori care numa belele de cap iti dau. Dar diferenta este ca nu alimentez din pompa direct ca m-am ars de cateva ori asa ca pun frumusel in 3 canistre de 20 L si ma duc acasa si torn in butoi si las la decantat si abia apoi pun in masina dupa ce s-a decantat . La 100 L carburant arunc lejer 1 litru de ceva substanta ca niste muci negrii si apa .
            La ulei pun jumate de litru la un plin.
            +40758148228 whats app active

            Proud owner of Lady Blue W140.

            Comment


            • #7
              Originally posted by razvy64 View Post
              Lasal pe J. Leno in plata lui ca nu iti plateste el motorul daca se intimpla ceva .
              Nu folositi ATF ,uleiul de transmisie contine elemente care il ajuta sa nu se incalzeasca deci la ardere va lasa reziduri si mai are ceva care nu e recomandat dar nu-mi vine in cap acuma, veti distruge senzori la masinile cu an de fab mai noi ,
              Noi avem mare problema cu dieselul in SUA , dieselul este produs cu un procentaj de sulf din ce in ce mai scazut care intradevar unge , cel mai mult sufera pompa e injectie unde sint tolerante de micron si evident injectoarele dar ele se schimba oricum si nu sint scumpe .Aceasta problema o avem aici de cel putin 10 ani eu la masinile mele diesel si am citeva inclusiv escavator si Bobcat folosesc un adidiv special facut de Lucas, daca nu aveti asa ceva va recomand uleiul pentru motoarele in 2 timpi care este facut sa arda ,din ce stiu 0.5 L ulei pentru motoarele in 2 timpi la 75 litri de motorina .
              Stai un pic asa tati, ca nici eu si nici Jay nu vb de masini noi, cu circuri de motoare cu senzori si alte prostii de catalizatoare pe ele, nici macar de ce mai vezi mult pe strada prin Ro inafara de dacii, vb de motoarele otto pe carburatie, si inj mecanica, si diesel cu pompa mecanica.
              Astfel e vb de arhicunoscutul Mercedes W123, de W116, de W126, W124, W460, deci masini pana in 95, sau de la alte marci concurentele din anii respectivi: Golf1-2, BMW 324 E30, BMW E34, E32. Eu de ex am pus chiar la E36 320i 24V euro 2 cu vanos ca sa imi lubrifieze si pompa electrica, pt ca la pornire mai facea figuri(nu prea baga presiune la rece in ultimul timp), astfel o ajutam cu putin maotorina si ulei 2T Husqvarna de la cross si nu mai facea figuri.
              Nu o sa cumpar masina noua in veci atata timp cat ne mai mintiti cu poluarea motoarelor termice...pai atunci faceti masini electrice ieftine, si nu mai veniti cu povesti pt pesti ca nu merita sau nu tin sau blah blah ca de aia ies scumpe!!!

              Comment


              • #8
                Si eu am auzit de la un mecanic de pompe si injectoare ca uleiul pt. motoarele in 2 timpi ar fi foarte bun daca il folosesti odata la doua , trei plinuri de motorina (1L ulei 2T la 80-100 llitri motorina ) pentru ca pe langa ungere mai si curata sistemul de injectie . Si pe alte forumuri s-a discutat subiectul si cam toti au ajuns la concluzia ca rau nu face , doar ca majoritatea vorbesc de un amestec in proportie de 1:200.
                W124 260E 4Matic automat '88 - fosta (2002-2011)
                W211 E280 cdi automat '06

                Comment


                • #9
                  Si eu ma refet tot la W201 , W123, W116, W126,W124 dar indiferent la ce motor se aplica acelasi tratament ca are vanere ca nu are ,, alea sint flasesuri pentri citiva cai in plus complica motorul ca nu ii mai dai de cap daca crapa ceva ,, sint satul de ele cre-ma .
                  @ Adrian e bine sa ii pui adousul la motorina la fiecare plin si asa e uleiul pentru motoarele in 2 timpi e cel mai recomandat si ca pret si usurinta de cumparat , orice ulei si de drujba e ok .
                  discutia plecase de la uleiul ATF si repet : nu e bun in motor .
                  Last edited by razvy64; 10-21-2011, 02:54 AM.

                  Comment


                  • #10
                    O avea oare ceva daca la 20 de litri de motorina am pus mai putin de 100 de grame ulei castrol sintetic de 4 timpi,la un Renaul Clio glare:

                    Comment


                    • #11
                      Am un prieten care a umplut rezervorul de la masina lui cu ulei de transformator(a bagat cam 60 de litrii) si masina a mers brici.Tragea mai bine decat cand mergea pe motorina.Apropo,are un Golf 4 1.9 TDI Pompe-Diusse din 2002 ,daca nu ma insel.Singura belea a fost ca dupa ce a consumat tot uleiul din rezervor,i s-a colmatat filtrul de motorina si a trebuit schimbat.Va asigur ca e adevarat.
                      Mie,sincer,mi-ar fi fost frica sa fac asa ceva.
                      W124 E220 din 95

                      Comment


                      • #12
                        Este stiut faptul ca un motor diesel cand incepe sa "o dea" pe ulei trage de rupe . Problema este ca trebuie sa fii mereu cu ochii pe joja si pe fumul albastru de la evacuare .

                        noroc ) - stai linistit nu are nimc .

                        Comment


                        • #13
                          ) mersi pentru sfat dar stateam linistit.
                          O singura data a mers cu ulei de transformator.Cunosc un baiat din Afumati ,cara are o cobra de 3000,motor in 5 si de trei ani doar ulei de transformator pupa,cu exceptia la o luna-doua cand pupa 2-3 litri de motorina ,ca sa mai "gadile" injectoarele un pic.

                          Comment


                          • #14
                            Inca o intrebare: motoarele diesel nu poate sa functioneze numai cu ulei alimentar??? am vazut in hipermarket ulei la 4.8 lei litru.....si mai ieftin si bag si exact acceasi cantitate care o cumpar nu ca la hotii de benzinari.

                            Comment


                            • #15
                              Daca vorbim de motoare diesel clasic, fara electronica, da, se poate, in principiu numai vara daca nu ai incalzitor de motorina. Pe timp rece se cam incheaga uleiul alimentar. Pe celelalte nu e recomandat din ce stiu... Daca mergi pe varianta asta, fa cum zice prietenul tau si baga din cand in cand si motorina sa mai spele putin poma si injectoarele. Ce se duce mai repede daca mergi cu ulei e filtrul de combustibil, cum a zis si dan12101983 mai sus. In ce hypermarket ai vazut? ...ca vreau si eu )

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF