Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Ulei 2T in motorina pentru lubrifierea injectoarelor recomandat sau nu ?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Poti sa extrapolezi rezultatele, conditiile nu trebuie sa fie identice. Arderea tot ardere ramane, si daca e facuta la presiuni mari. Nu mai iti raspund pentru ca vrei sa deviezi discutia off-topic.

    Comment


    • Originally posted by Zeus View Post
      Dom' profesor, ne oprim si noi aici?
      Da... Ce a fost de zis s-a cam zis. Fiecare face ce crede pe banii si motorul lui.

      Comment


      • O analiza interesanta despre motorina cu sulf scazut si bine de stiut.

        Comment


        • Am bagat 300 ml de ulei 2T Mol Dinamic Sprint la ultimul plin. Rezultatele au fost surprinzatoare, prima oara am crezut ca mi s-a oprit motorul la prima intersectie, este foarte silentios. La relanti sta la 750 RPM , nu la 800+ ca inainte.
          De acum in colo am sa pun 150 ml 2T TEC de la Agip + 150 ml 2T Mol Dinamic Sprint la un plin de 60+ litri.
          Uleiul 2T Tec de la Agip contine sulfonat ( NU sulfat ) de calciu, substanta care are un efect exceptional ca detergent, numai bun pentru curatarea injectoarelor. Masina mea nu va mai merge in veci fara ulei 2T.

          Comment


          • Dupa cum am scris mai sus ca o sa plec in concediu si o sa am de mers 2500 de km sa incerc uleiul 2T in motor euro4 si filtru de particule, asa am facut.
            Dar, acesta combinatie nu este buna in motoare mai noi de euro3.
            Am facut plinul de la Agipul de la intrare in Giurgiu, am pus 220-250 ml de ulei 2T tot Agip. Dupa aproximativ 650-700 de km, masina mea nu mai tragea, mergea "infundat" motorul. Urcam muntii in Turcia si simteam cum masina nu mai poate. Am oprit la primul Shell , am facut plinul si si-a mai dat drumul motorul.
            Am constatat ca la urmatorul plin masina mea si-a revenit la limitele normale, dupa ce am tinut pe autostrada aproximativ 15 km la 3800 de ture si se consumase in mare parte amestecul din rezervor.
            Combinatia e buna cu ulei 2T dar la motoare mai jos de euro4. Exemplu motorul meu v6 euro 3 merge exceptional in aceasta combinatie de motorina+ulei 2T.

            Comment


            • Fratilor, scuze pentru off-topic, dar daca aveti ATVuri va recomand sa ii puneti putin 2T in benzina, chiar ii da aripi.

              Spor la amestec !

              Comment


              • Originally posted by noroc View Post
                Dupa cum am scris mai sus ca o sa plec in concediu si o sa am de mers 2500 de km sa incerc uleiul 2T in motor euro4 si filtru de particule, asa am facut.
                Dar, acesta combinatie nu este buna in motoare mai noi de euro3.
                Am facut plinul de la Agipul de la intrare in Giurgiu, am pus 220-250 ml de ulei 2T tot Agip. Dupa aproximativ 650-700 de km, masina mea nu mai tragea, mergea "infundat" motorul. Urcam muntii in Turcia si simteam cum masina nu mai poate. Am oprit la primul Shell , am facut plinul si si-a mai dat drumul motorul.
                Am constatat ca la urmatorul plin masina mea si-a revenit la limitele normale, dupa ce am tinut pe autostrada aproximativ 15 km la 3800 de ture si se consumase in mare parte amestecul din rezervor.
                Combinatia e buna cu ulei 2T dar la motoare mai jos de euro4. Exemplu motorul meu v6 euro 3 merge exceptional in aceasta combinatie de motorina+ulei 2T.
                @noroc, depinde ce ulei 2T ai pus in diesel!? Ai respectat specificatia JASO-FC/FD ? Nu am auzit pana acum pe nimeni sa aiba simptomele tale sau sa se planga. Motorina la pompa este la fel de 'uscata' si pentru motoarele Euro4 & 5 iar arderea completa a uleiului in amestec nu are efecte adverse pentru filtrul de particule.
                ML270 CDI 2004

                Comment


                • E posibil ca uleiul 2T sa fi dizolvat mizeria din rezervor si de pe tevile de alimentare, din cauza asta a tras mai greu pana s-a curatat. Si la mine a trepidat masina in prima zi in care am pus 2T, dupa aceea si-a revenit si merge mai bine ca niciodata.

                  Dar daca nu esti sigur, nu baga, comfortul psihic la condus e cel mai important.

                  Comment


                  • Am apus si o mai spun, folosesc cu succes la euro 3 fara filtru de particule. In fine masina asa s-a comportat ,si nu a adus acest amestec nici un beneficiu masinii mele .
                    Ulei am folosit agip 2 t , jaso-fc parca era, am folosit acelasi ulei ca si alex w203 .

                    Comment


                    • Consum de 4.2 l / 100 km astazi cu ulei 2T 500ml la plin - extraurban. Filmul cu dovada :
                      Adding 2T oil in diesel really works. This is my 2005 Mercedes C200 CDI 122 hp 270 nm diesel car with 500 ml of 2T oil in a full tank of 65 liters of diesel ...


                      Consum de 6.9 l /100 km tot astazi in Bucuresti ( s-a resetat computerul ). Filmul cu dovada :
                      Adding 2T oil in diesel really works. This is my 2005 Mercedes C200 CDI 122 hp 270 nm diesel car with 500 ml of 2T oil in a full tank of 65 liters of diesel ...


                      Mixul de ulei folosit : 200 ml ulei Mobil 1 Extra 2T semi-sintetic + 200 ml ulei Agip 2T Tec + 100 ml ulei Mol Dinamic Sprint 2T . Tot amestecul a fost adaugat la un plin de 60 -65 litri.

                      Uleiul de motor folosit Mobil 1 New Life 0w-40 3 litri + Castrol Magnatec DPF 5w-40 3,5 litri. Rotile au fost echilibrate recent , aerul conditionat a fost oprit, nu am avut pasageri sau bagaje in masina.

                      Comment


                      • Mergi foarte subturat vad. Nu inteleg de ce cocktailul ala de uleiuri de motor? Crezi ca iese ceva bun daca amesteci Mobil cu Castrol?
                        https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                        Comment


                        • Filmul a fost demonstrativ, am vrut sa o duc la limita, nu merg niciodata asa in extraurban. Consumul din oras e in conditii normale de condus, mers in coloana cu maxim viteza a 3-a.

                          Motivul pentru care am amestecat Castrol cu Mobil 1 e ca nu am fost multumit de sunetul motorului cu Mobil 1. I-am scos 3.5 litri de ulei si am completat cu Castrol Magnatec dupa ( l-am scos pe la "joja" cu furtunul si seringa). Ambele uleiuri sunt full sintetic , asa ca nu e o problema.

                          Dupa ce m-am documentat pe mai multe forumuri despre cele mai bune uleiuri 2T pentru motociclete , am decis sa incerc si Mobil 1 Extra 2T si Castrol Racing 1 2T ( pe acesta nu l-am gasit inca la magazin).

                          Am uitat sa mentionez ca unghiul de fuga nu este facut de cativa ani, daca faceam si asta mai scadea un pic consumul.
                          Last edited by Alex_w203_C2005; 08-23-2013, 13:49 PM.

                          Comment


                          • Am ajuns la Alicante dupa 4 zile si 3000 si ceva de Km condusi. E270-ul s-a comportat exemplar,motorul toarce si zgomotul de diesel este aproape insesizabil.
                            Am folosit tot drumul 2T Mol iar in Ungaria m-am gandit sa mai cumpar inca 2 litri de la benzinariile MOL.Au vrut banditii sa mi-l vanda la suprapret 8000forinti litrul, mizand pe faptul ca am bagat motorina,platesc cu cardul si nu ma prind de suma.Il calculasera la 29Euro/litru.Uleiul MOL 2T Sprint nu il aveau expus dar il aveau in depozitul din spate.
                            Atentie cand cumparati din benzinariile din Ungaria !
                            Am cumparat din Germania Castrol de la OBI cu 13 Euro.
                            ML270 CDI 2004

                            Comment


                            • w638 scoate fum negru la accelerari rapide.

                              Salut! In concluzie, uleiul 2T curata injectoarele motoarelor E3(motorul meu este 2.2 CDI 82 CP)???. Am alimentat cu motorina ecto(LukOil sustine ca are proprietati de curatire), am parcurs aprox. 700km mixt si fumul ramane la fel de negru si dens in urma mea , doar in timpul accelerarii bruste la turatii mai mari de aprox.2700 rpm. Daca aveti rezolvarea pentru aceasta problema comuna cdi-ului de la vito/v-klasse , va rog sa o postati! Multumesc!!!

                              Comment


                              • Topicul nu e probleme tehnice, maestre, ci ulei 2T. Si asa ramane.
                                https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF