Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Ulei 2T in motorina pentru lubrifierea injectoarelor recomandat sau nu ?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Pe bidonul verde de la Mol (Dynamic Srint 2T, norma JASO-FD) scrie ca este interzis amestecul cu motorina.
    Cautand alte pareri despre acest subiect am observat ca norma JASO-FC, care mai putini detergenti decat JASO-FD, ar fi indicata pentru amestecul cu motorina.
    Nemultumitului i se ia darul!

    Comment


    • N-are nimic nici FD-ul, majoritatea e semisintetic, doar ca e scump...
      https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

      Comment


      • La MOL cel de care vorbeam este 20 roni litru.
        Nemultumitului i se ia darul!

        Comment


        • La un motpr 250 td?

          La motorul meu 250 turbo diesel din 1998 fabricat cu km parcuri cred ca foarte multi ca nu cred nici o secunda ce afisaza in bord,porneste mai greu la rece in sezonul friguros,pot folosi ulei 2T ?A mai folosit cineva pe un motor ca asta asa ceva sau pe un motor mult mai avansat pe motorina?se sesizeaza real vreo diferenta in mers?scade consumul sau protejaza cu adevarat injectoarele?Eu am schimbat azi filtrele de aer,motorina,ulei si filtru ulei facand si o mica spalare cu motorina sa curate un pic motorul pe interior de mizerie si depuneri si am observat ca nu mai trancane asa tare.Am facut plinul la motorina pana in capatul gatului la rezervor fix 70 litri motorina standard cea mai ieftina din peco dupa ce merg ceva cu ea cam cat ulei 2Timpi sa pun la plin daca merge bineinteles si la motoarele td?
          Last edited by edwardmihail; 12-27-2013, 19:08 PM.

          Comment


          • edwardmihail: ştiu că deviez de la subiect dar motorină ÎN motor ?!?
            Pentru curăţarea motoarelor pe interior de depuneri există produse dedicate special acestui scop (engine flush) şi fabricate de producători consacraţi şi care nu costă o avere!
            Mai jos două exemple: Liqui Moly Motor Clean sau Liqui Moly Engine Flush Plus.
            Attached Files

            Comment


            • Şi ca să revin la subiectul legat de ulei 2T în motorină: deasemenea există produse create tot de producători consacraţi pentru a se adăuga în motorină şi sunt dedicate special lubrifierii pompei de injecţie.
              Aceste produse sunt o alternativă pentru cei care au încă dubii legate de folosirea uleiului 2T şi vor să doarmă "mai liniştiţi" decât cei care bagă ulei 2T.
              Mai jos un exemplu care costă 19 lei/doza la oilmag:
              Attached Files

              Comment


              • Pentru cei care au şi duc grija filtrului de particule (şi pe bună dreptate) există produse care reduc încărcarea filtrului, protejează şi ajută la regenerarea acestuia mărind astfel durata de viaţă a filtrului DPF.
                Mai jos un exemplu de produs care se foloseşte la fiecare 2.000 de km parcurşi şi costă 25 lei/doza la oilmag. Eu zic că merită (şi mai ales pentru confortul psihic al proprietarului maşinii cu DPF care ştie „cu ce se mănâncă” acest filtru care poate genera mari probleme după un anumit număr de km sau stil inadecvat de condus).
                Sper să nu se considere că fac reclamă acestei mărci de lubrifianţi al cărei fan sunt (am şi tricou Liqui Moly original) sau magazinului Oil Mag dar în România numai la acest magazin am văzut pe rafturi produse Liqui Moly şi chiar într-o gamă largă şi diversificată.
                Pentru colegii din Târgu-Mureş, împrejurimi sau în trecere prin judeţ, magazinul Oil Mag se află pe strada Băneasa, nr. 29 (pe o latură a unităţii militare de lângă Piaţa Armatei) şi puteţi cumpăra direct din magazin.
                Deasemenea, produse Liqui Moly puteţi cumpăra şi de la magazinele de piese care lucrează cu distribuitorul maghiar UNIX.
                Attached Files
                Last edited by MS-79-CMM; 01-03-2014, 23:26 PM.

                Comment


                • Mai foloseste/ a mai folosit cineva de aici produsul acesta? Asteptam pareri.

                  Comment


                  • Continuand off topicul (sper sa nu exageram, aici e vorba de 2T), am incercat eu acum un an sau doi vreo 3 solutii d-astea de la LM (aditiv ulei cu MOS2, aditiv motorina si inca ceva, nu mai retin) = fix pix. Bani aruncati degeaba. Ulei si filtre bune, schimbate la timp (sub 10mii) si motorina buna, atat.
                    Ramaneti, va rog, la ulei 2T, pentru aditivi SEARCH.
                    https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                    Comment


                    • Am 300d manual din86 w124 si de un an la fiecare 30l motorina in rezervor mai pun pina la plin doar ULEI ARS DE LA UN SERVIS AUTO. Inconvenientul est schimbul filtrului de motorina la circa 2500 km. Si fum mult in spate.... in rest talpa si claxon!

                      Comment


                      • Lorele tata, ai pus mana pe o comoara adevarata .
                        Sa ai grije de ea, ca mai buna ca a ta n-are nici papa .
                        In alta ordine de idei, ce nu dai pe mere dai la ...... impozit ?
                        Sau e inscrisa la vecini ?

                        Comment


                        • Salut,

                          La un motor Euro 3 fara DPF uleiul asta e bun?
                          Attached Files

                          Comment


                          • Originally posted by als View Post
                            Salut,

                            La un motor Euro 3 fara DPF uleiul asta e bun?
                            Foloseste uleiul cu specificatiile JASO-FC (FD) ca sa nu ai batai de cap si probleme cu motorul.
                            ML270 CDI 2004

                            Comment


                            • Sa inteleg ca nu e bun? Un amic baga de drujba si nu are probleme.

                              Comment


                              • Daca scrie norma JASO FC sau FD, preferabil si low ash, e bun, otherwise niet.
                                https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF