Salut,
Dupa cum spunea si Dan, e mult mai simplu sa schimbi instrumentele cu tot cu carcarsa, cu toate ca nici demontarea ceasului din bord nu e o filozofie. Daca nu ai 2 maini stangi, nu ai ce sa strici si totul se explica de la sine. Si daca tot deschizi bordul (instrumentele), poti face si acolo o mica revizie, sa schimbi de griji in acel loc. Poti schimba toate becurile, poti curata banda de masa (-) care face legatura intre cele 3 instrumente, poti reda culoarea portocalie a acelor, etc. etc.
Legat de cutie, ai cateva variante:
1 - schimb de ulei cu filtru -->> inclusiv din convertizor
2 - setul de arcuri K1 -->> treaba mult mai simpla decat pare, se face odata cu schimbul de ulei
Daca nu dispare patinajul din II in III inseamna ca sunt duse benzile din cutie ... In acest caz va trebui sa te obisnuiesti cu acest patinaj sau sa schimbi cutia. Interventia in acest caz e costisitoare, dar mai mult decat atat implica specialisti care pe la noi sunt aproape inexistenti ...
La contact tot secretul e SA STII CUM SE FACE. Am un topic mai vechi in care povesteam povestea contactului meu, din care am invatat ceva. Eu am inlocuit contactul cu unul original, facut pentru cheia masinii, luat din reprezentata. Asa ca prima data fa-ti rost de contact, ca sa ai ce schimba.
Mai mult ca sigur e dus butonul. Daca ai nervi, il desfaci, cureti lamelele din el si va mai merge ! Daca nu, comanzi unul nou (sau ambele, sa nu apara diferente de culoare). In jur de 80 de Lei bucata -> OEM.
Frana de mana -> ai dat singur raspunsul -> cablu rupt ...
Toate cele bune !
PS1: Colegul Sovieticool are nevoie de piese de Webasto. Ar merita sa ajunga la el.
PS2: Pune te rog o poza cu instrumentele noi pe care ziceai ca le-ai primit. Sunt chiar noi-noute ?!?
Dupa cum spunea si Dan, e mult mai simplu sa schimbi instrumentele cu tot cu carcarsa, cu toate ca nici demontarea ceasului din bord nu e o filozofie. Daca nu ai 2 maini stangi, nu ai ce sa strici si totul se explica de la sine. Si daca tot deschizi bordul (instrumentele), poti face si acolo o mica revizie, sa schimbi de griji in acel loc. Poti schimba toate becurile, poti curata banda de masa (-) care face legatura intre cele 3 instrumente, poti reda culoarea portocalie a acelor, etc. etc.
Legat de cutie, ai cateva variante:
1 - schimb de ulei cu filtru -->> inclusiv din convertizor
2 - setul de arcuri K1 -->> treaba mult mai simpla decat pare, se face odata cu schimbul de ulei
Daca nu dispare patinajul din II in III inseamna ca sunt duse benzile din cutie ... In acest caz va trebui sa te obisnuiesti cu acest patinaj sau sa schimbi cutia. Interventia in acest caz e costisitoare, dar mai mult decat atat implica specialisti care pe la noi sunt aproape inexistenti ...
La contact tot secretul e SA STII CUM SE FACE. Am un topic mai vechi in care povesteam povestea contactului meu, din care am invatat ceva. Eu am inlocuit contactul cu unul original, facut pentru cheia masinii, luat din reprezentata. Asa ca prima data fa-ti rost de contact, ca sa ai ce schimba.
Mai mult ca sigur e dus butonul. Daca ai nervi, il desfaci, cureti lamelele din el si va mai merge ! Daca nu, comanzi unul nou (sau ambele, sa nu apara diferente de culoare). In jur de 80 de Lei bucata -> OEM.
Frana de mana -> ai dat singur raspunsul -> cablu rupt ...
Toate cele bune !
PS1: Colegul Sovieticool are nevoie de piese de Webasto. Ar merita sa ajunga la el.
PS2: Pune te rog o poza cu instrumentele noi pe care ziceai ca le-ai primit. Sunt chiar noi-noute ?!?
Comment