If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Announcement
Collapse
Informatii si clarificari privind datele personale
Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.
I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________
II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii
Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont
Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.
Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________
III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).
Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less
Diverse probleme / intrebari 126 280 SEL
Collapse
This topic is closed.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
M-am uitat, nu e. O sa se tavaleasca mecanicul dupa ea, eu n-am bunghit-o.
Inca o intrebare, lichidul la servo cum trebuie sa fie, vad ca are niste gradatii, al meu e putin sub gradatia 3, si mai are ca o buza de maxim. Am impresia ca trebuie sa mai completez.
In a 3-a poza se vede un contact de la accelaratie, ce rol are dracia aia, am vazut ca tot vb. despre ea ...
Si eu am pus intrebarea aceasta! Se pare ca e un fel de releu de ralanti!
Citez de la Orvo : "Este micro-contactul injectiei, care intrerupe partial alimentarea de combustibil cand masina e in rulaj si se ia piciorul de pe acceleratie. Injectia intra in modul de RELANTI cand masina ruleaza".
W126 280SE Champagne Metallic
W126 280SE Black Blue Metallic
W126 300SE Anthracite Grey Metallic W126 500SE Nautical Blue Metallic
W126 500SE Midnight Dark Blue
W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic
In a 3-a poza se vede un contact de la accelaratie, ce rol are dracia aia, am vazut ca tot vb. despre ea ...
Acel contact lucrează împreună cu releul termo-timp care intră în funcţiune doar la pornirea la rece. La maşina mea funcţiona în felul următor:
La prima pornire, motorul rămînea accelerat cam la 1200 de ture, timp de 35 de secunde cât este temporizat acel releu. El acţionează injectorul de pornire la rece. Dacă în acel interval de 35 sec. acceleram, la retragerea piciorului de pe pedala de acceleraţie ralanti-ul cădea brusc la 900 rot/min. Acest sistem a fost gândit pentru că s-au luat în considerare aspectele tranzitorii ale alimentării cu benzină după o perioadă mai lungă de repaus. Compensatoarele care le are maşina au nevoie de o perioadă de timp pentru a se presuriza corect şi pentru a menţine turaţia stabilă, nu fluctuantă sau cu tendinţe de oprire, motorul este ajutat de cel de-al 7-lea injector pentru o scurtă perioadă de timp. La apăsarea pedalei de acceleraţie, acel microcontact "constată" că turaţia motorului a crescut, deci nu mai există pericolul opririi motorului, şi comandă încetarea funcţionării injectorului de pornire la rece.
In afară de momentul de start (la rece) acel contact nu are niciun rol.
Din constatările mele, acel injector de pornire la rece, mai ales la maşinile care au stat nepornite mai bine de jumătate de an, nu mai funcţionează, pentru că i se gripează acul, şi electromagnetul care-l acţionează n-are destulă forţă să-l deblocheze. La ralanti instabil la prima pornire, (cei are aveţi astfel de simptom) puteţi începe investigaţiile cu verificarea injectorului de pornire la rece.
Acel contact lucrează împreună cu releul termo-timp care intră în funcţiune doar la pornirea la rece. La maşina mea funcţiona în felul următor:
La prima pornire, motorul rămînea accelerat cam la 1200 de ture, timp de 35 de secunde cât este temporizat acel releu. El acţionează injectorul de pornire la rece. Dacă în acel interval de 35 sec. acceleram, la retragerea piciorului de pe pedala de acceleraţie ralanti-ul cădea brusc la 900 rot/min. Acest sistem a fost gândit pentru că s-au luat în considerare aspectele tranzitorii ale alimentării cu benzină după o perioadă mai lungă de repaus. Compensatoarele care le are maşina au nevoie de o perioadă de timp pentru a se presuriza corect şi pentru a menţine turaţia stabilă, nu fluctuantă sau cu tendinţe de oprire, motorul este ajutat de cel de-al 7-lea injector pentru o scurtă perioadă de timp. La apăsarea pedalei de acceleraţie, acel microcontact "constată" că turaţia motorului a crescut, deci nu mai există pericolul opririi motorului, şi comandă încetarea funcţionării injectorului de pornire la rece.
In afară de momentul de start (la rece) acel contact nu are niciun rol.
Din constatările mele, acel injector de pornire la rece, mai ales la maşinile care au stat nepornite mai bine de jumătate de an, nu mai funcţionează, pentru că i se gripează acul, şi electromagnetul care-l acţionează n-are destulă forţă să-l deblocheze. La ralanti instabil la prima pornire, (cei are aveţi astfel de simptom) puteţi începe investigaţiile cu verificarea injectorului de pornire la rece.
Multumesc Domnului Nelu Patrascu pentru raspuns, amabil ca intotdeauna. Intre timp negru mat face minuni, ca in reclamele de slabit, femei prabusite before & after :
Emblema aia nu se potriveste deloc! Sau e pentru derutarea adversarului?
W123 280E Blue Green Metallic
W126 280SE Champagne Metallic
W126 280SE Black Blue Metallic
W126 300SE Anthracite Grey Metallic W126 500SE Nautical Blue Metallic
W126 500SE Midnight Dark Blue
W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic
La reprezentanta ... lumea nu stie, dar defapt costa pe original contravaloarea cam a cat fumez in cateva zile .... (la tigari normale ma refer).
Contactul a inceput sa-mi scoata peri albi, stiu ca aveai un topic pe undeva cum se schimba. Urmeaza sa crape cat de curand, cheia merge greu, partea proasta e sa gasesc vreun destept sa-l schimbe.
Salut Carmine !
Contactul se schimba foarte usor. Il poti schimba singur garantat. Singura conditie e sa nu se blocheze. Odata blocat, treaba devine mai complicata, si s-ar putea sa fie nevoie sa apelezi la burghie, ciocane, etc. Asa ca iti recomand sa-l schimbi acum, cat inca mai merge ...
Pe scurt:
- se declipseaza capacul de plastic cu manson de cauciuc care acopera contactul
- cu contactul pe I (parca) se baga o sarma in gaura care se vede in el
- sarma deblocheaza capacul negru filetat care se poate astfel da jos
- se scoate pur si simplu butucul afara si se introduce cel nou
Contactul a inceput sa-mi scoata peri albi, stiu ca aveai un topic pe undeva cum se schimba. Urmeaza sa crape cat de curand, cheia merge greu, partea proasta e sa gasesc vreun destept sa-l schimbe.
Salut Carmine !
Contactul se schimba foarte usor. Il poti schimba singur garantat. Singura conditie e sa nu se blocheze. Odata blocat, treaba devine mai complicata, si s-ar putea sa fie nevoie sa apelezi la burghie, ciocane, etc. Asa ca iti recomand sa-l schimbi acum, cat inca mai merge ...
Pe scurt:
- se declipseaza capacul de plastic cu manson de cauciuc care acopera contactul
- cu contactul pe I (parca) se baga o sarma in gaura care se vede in el
- sarma deblocheaza capacul negru filetat care se poate astfel da jos
- se scoate pur si simplu butucul afara si se introduce cel nou
Toate cele bune !
Ar fi prea frumos ca sa fie adevarat. La mine lucrurile simple sunt tot timpul complicate. Partea proasta e ca, contactul meu se misca cu totul in lacas, are joc tot angrenajul ala, mm. Influenteaza asta cu ceva sau ...
Azi am spalat motorul (pentru prima data in doi ani). Mi-a fost cam tarsa de operatiune de frica sa nu faca figuri dupa spalare, din fericire a pornit la prima cheie si a mers toata ziua fara probleme. Din pacate nu sunt multumit de rezultat, au facut-o ca de targ, se vede frumos p-afara dar jegu gros a ramas la locul lui (baia de ulei etc) :
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment