Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Mi-am luat un 300 SE

Collapse
This topic is closed.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by pneu View Post
    Zici ca ai facut design? imaginea din avatar e facuta de tine? mai ai? baga acile sa vedem ceva poze cu masini desenate, fac acu un topic aparte!!! oki? LA OFF TOPIK..
    Subscriu si eu...Am terminat Tehnician "Desenator-Designer"...
    Sa vedem Topicul!
    W123 280E Blue Green Metallic

    W126 280SE Champagne Metallic
    W126 280SE Black Blue Metallic
    W126 300SE Anthracite Grey Metallic
    W126 500SE Nautical Blue Metallic
    W126 500SE Midnight Dark Blue

    W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
    W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

    Comment


    • ok voi reveni la topicul respectiv ....evident ......
      Ford Transit 2.5d ex
      Mercedes 230 E ex
      Mercedes 200 TE ex
      BMW 320d touring

      Comment


      • Am schimbat membrana debitmetrului,am centrat discul,nu am masurat nimic pt ca mi s-a stricat Mavo-ul,i-am dat nitel debit mai mult la benzina si i-am dat carja.O cheie mai lunga si a luat-o.Am inceput sa-i iau benzina,ca se vedea si dupa fumul care-l scotea, ca avea amestec bogat,l-am adus frumos pana nu se mai vedea nimic,complet transparent - stiu ca asta nu inseamna ca e si cum ar trebui, dar pana una alta, tre' sa ies si eu cu ea din curte- si motorul mergea frumos: la ralanti 800 de ture.Am lasat-o sa merga putin ca sa incarce bateria,si dup-aia ce-mi zisei: ia sa o opresc eu nitel, sa vad daca o ia la sfert...Am oprit-o,dau cheie - pauza... mai dau una lunga,si-nca una,si-nca una...nimic.Am luat toate mufele de la auxiliare : potentiometrul debitmetrului,regulatorul de ralanti,injectorul de ralanti,sondele de pe chiuloasa - bineinteles pe rand - nimic.Dupa atata tras de baterie, normal ca s-a dus.Am luat curent de la cobra si am continuat sa incerc s-o pornesc.La un moment dat a luat-o,dar ce sa vezi,in loc sa stea frumos la ralanti, la 800,a urcat usor, usor la 2000 si nu s-a mai dat jos de-acolo.O las un pic, sa-si mai revina bateria si o opresc,ii dau iar cheie - pauza.Ma mai fatii pe langa ea fo' 10 minute - timp in care bineinteles n-a luat-o - si deodata iar o ia si merge frumos la ralanti.O opresc iar si ii dau la automat - o ia beton,repet de cateva ori - beton,dupa cateva porniri fara probleme,iar n-o mai ia...
        Cateva observatii facute atunci cand ralantiul e mare (2000 rot/min) : cand scot mufa de la potentiometru se accelereaza de fo' doua ori si ralantiul se lasa la 800,cand scot mufa de la regulatorul de ralanti se lasa direct la 800,cand scot mufele de la sondele de pe chiuloasa (una cu trei pini,dar mufa ei are doar doi si una cu un pin - mai e o sonda dar n-are mufa si mufa injectorului de ralanti) nu se intampla nimic.Cand o ia razna cu ralantiul, nici nu mai porneste (daca o opresc in mod voluntar) si nici nu se mai aude pompa cand pun contactul.Cand porneste frumos, pompa se aude - de unde deduc ca ar putea fi un releu de la pompa.Am scos borna + de la baterie, cu contactul luat si am auzit un releu ,din cutia blocului de sigurante,care tacane.E unul din cele trei, identice, de aluminiu si am observat ca e si incins.In fata lui e o siguranta - cel putin asa arata - de putere, care are "imbracamintea" izolatoare usor topita.Asta nu pare sa aiba legatura cu problema mea,fiindca am scos-o si am bagat-o si nu are nici o influenta,dar o amintesc ca nu se stie...In concluzie - e o chestie care merge si nu merge, sau mai bine zis merge cand vrea ea,intrebarea e cine e chestia asta...

        Cat am stat sa scriu,motorul s-a racit,m-am dus sa-l pornesc si-a luat-o fara probleme - ce ziceti de asta?
        Last edited by bulgaru; 02-29-2008, 16:58 PM.

        Comment


        • O problema similara am avut eu la un 124, cu un releu care facea contact cand avea el chef (am mai povestit pe undeva pe forum, dar acum nu am mai gasit). Cand releul respectiv nu cupla nu pornea nici de-al dracului. Ala avea legatura cu pompa de sprit (la mine era pe carburator) si era amplasat undeva pe aripa dreapta fata, in spatele bateriei, sub un ornament de plastic. L-am depistat dupa firele care duceau din carburator acolo. Daca il loveai usor cu palma pornea masina si functiona fara nici o pb dupa aceea. I-am legat in paralel un alt releu de la o alta masina, de alta forma si mult mai mic, dupa ce am urmarit schema electrica care era pe carcasa de aluminiu a releului. Acel releu avea vreo 9 picioruse si avea cam 5-6 cm lungimea carcasei (mai bine zis inaltimea sa tinand cont de felul in care era montat pe soclul respectiv). Fara acea schema nu cred ca m-as fi descurcat. Si a functionat dupa aceea pana in clipa cand am vandut-o fara probleme si a pornit de fiecare data normal.

          Nu stiu cat de mult te ajuta postul meu, in care eu vb de o cu totul alta masina, dar eu as incerca in locul tau sa fac cu un fir o punte (adica contact direct intre acele borne ale releului care ar trebui sa inchida circuitul) si sa vezi eventual daca releul sau releele respective sunt cauza. Te-ar ajuta mult daca ar avea si schema electrica pictata pe ele. Le poti verifica si direct la bornele bateriei cu ajutorul unor fire.
          Last edited by florineasca; 02-29-2008, 23:50 PM.

          Comment


          • @Bulgaru - vezi pe mess...
            Florineasca zice bine...Daca ai avea schema electrica in mare ...macar cu firele si culorile ar fi bine ...
            Uita-te atent la releul pompei de benzina sa nu aiba sectiuni pe traseele dintre piese ...dara sa te uiti foarte atent ....poate chiar si cu o lupa ...sau sa mai dai cu pistolul de lipit sa nu se fi desfacut vreun contact.
            Injectorul de pornire la rece e pe galeria de admisie si trebuie sa aiba o mufa pe el ...sa verifici si acolo.
            Daca o ia greu poate fi totusi si amestecul prea sarac si nu se aprinde ...mai dai un pic in plus..dar daca zici ca dupa un timp o ia foarte usor nu e de acolo ...
            Cand pui contactul trebuie sa auzi bazaitul pompei de benzina ....neaparat ! daca nu degeaba dai la automat....
            Daca il auzi si nu porneste trebuie sa vezi daca vine comanda si daca functioneaza injectorul de pornire la rece ...aici ar trebui sa verifici prima data (comanda pt pompa de benzina , injectorul de pornire la rece ..regulatorul de ralanti se gasesc la masina mea pe acelasi releu ,adica releul pompei , banuiesc ca si la tine e la fel , Releul meu are o carcasa neagra din plastic)...apoi amestec sarac si in ultima instanta de la potentiometrul de pe debitmetru. Trebuie impins usor in jos dar usor ...poate 1/4 mm...la ordinul asta de lungime ...eventual fa un semn cu un marker fin ...cu pozitia actuala sa stii de unde ai plecat ,ca sa n-o dai in balarii rau. (impins in sus ...porneste f greu ...impins in jos poate genera un ralanti aiurea sau are tendinta sa se tureze ...) Daca te bagi aici trebuie rabdare si nervi ...caci pozitia buna se ajusteaza foarte fin...
            Last edited by mircea_cst; 03-01-2008, 10:21 AM.
            Ford Transit 2.5d ex
            Mercedes 230 E ex
            Mercedes 200 TE ex
            BMW 320d touring

            Comment


            • Problema e ca eu nu stiu care e releul pompei.In cutia blocului de sigurante sunt 5 relee,ca sa le zic asa (pt ca doua sunt foarte mari si ar putea fi si altceva).Trei sunt cele de aluminiu, identice, din care unul se incalzeste,asa cum am scris,pe urma e unul cu capac negru, mare,cu "nustiucati" pini si o gramada de fire care pleaca din el si care nu permit detasarea lui completa si unul,tot negru,putin mai mic,tot cu multi pini, dar fara fire,care poate fi detasat.
              Azi am plecat cu ea (riscand,bineinteles, sa raman cu ea in drum) la tara,pe langa Curtea de Arges,pe autostrada si apoi prin sate cam 170 km.Nu mi-a facut nici o figura,dar am observat ca ralantiul,cateodata,fluctueaza si se "stabilizeaza" (cand vrea el) pe la 900 de ture.Ma gandesc, ca are inca amestecul bogat.Am mers destul de haotic - la regimul de viteza ma refer - printre altele m-am dat la un C 200 si la un Pasat "nustiucat",noi si le-am facut putin de rusine,iar consumul a fost,dupa calculele mele,cam 14,3.N-o fi cam mult?
              Last edited by bulgaru; 03-01-2008, 19:53 PM.

              Comment


              • N-ar fi mare consumul, avind in vedere numarul mare la pantofi. Releul pompei la W126 nu e in cutia cu sigurantze, e ala dreptunghiular, pe care ar trebui sa scrie o turatzie de motor, scrie si "6 Zyl" pe el, eventual si Kickdown. E intre cutia de sigurantze si calculatorul ala mare (de ABS) de pe mijlocul mashinii.
                Last edited by doktor4carz; 03-01-2008, 20:11 PM.

                Comment


                • Originally posted by doktor4carz View Post
                  N-ar fi mare consumul, avind in vedere numarul ,are la pantofi. Releul pompei la W126 nu e in cutia cu sigurantze, e ala dreptunghiular, pe care ar trebui sa scrie o turatzie de motor, scrie si "6 Zyl" pe el, eventual si Kickdown. E intre cutia de sigurantze si calculatorul ala mare (de ABS) de pe mijlocul mashinii.
                  Da' ce 42 e mult?Mijloc-privit transversal?Pe-acolo pe unde umblai tu,o tulumba mare, neagra, cu o fisa groasa?

                  Comment


                  • Linga ala mare, cu mufa groasa. E singuru care scrie 6 Zyl pe el.

                    Comment


                    • Cum il verific?

                      Comment


                      • Se desface si vezi daca are lipiturile cordite.

                        Comment


                        • Dok a zis bine! Ala cu 6 zyl pe el. Pe al meu scrie 4 zyl. De consum ce sa zic poate fi si mare poate fi si in in regula ...depinde cum mergi tu. Va trebui sa incerci sa-ti faci amestecul cu un dispozitiv adecvat...dar e posibil sa fie cam bogat.
                          Sa incerci sa nu prea mai scoti mufe de pe senzori si alea alea in tim ce motorul merge ...ca nu e f bine ...si cam dai Ecu peste cap. E posibil ca el sa memoreze anumite pozitii si stari ale senzorilor in momentul respectiv si sa etaloneze ralantiul si consumul in functie de alea ...Releul il studiezi cu okiu sau cu lupa sa nu fie plesnit ...pe undeva ...eventual masori componente de pe el ...
                          Mi s-a mai intamplat si mie ca dupa o accelerare puternica sau daca o tineam in ture (peste 4000)...sa oscileze putin pana se stabiliza la ralanti ...aprox 3-4 sec. Asta nu prea se intampla din cauza amestecului...
                          A...si apropo cat ai fugarit-o ?(viteza max) ca s-ar putea sa aiba legatura cu consumul...
                          Last edited by mircea_cst; 03-01-2008, 21:41 PM.
                          Ford Transit 2.5d ex
                          Mercedes 230 E ex
                          Mercedes 200 TE ex
                          BMW 320d touring

                          Comment


                          • Dispozitivul adecvat se gaseste de cumparat,sau are cineva de incredere?La componente ce sa masor?Continuitatea?Sunt numai bobine?Viteza maxima nu i-am dat ca eram cu nevasta,copii si soacra... si nici cauciucurile nu-mi inspira incredere - nu-s doua la fel,da' un 170 tot i-am dat,dar scurt.La dus am mers mai tare,o medie de 135-140 pe autostrada.La intors am incercat sa nu sar de 120, pana m-a enervat ala cu Pasatu'...

                            Am uitat sa zic ceva despre clima.M-a scos din minti!!!Cu rotitele complet inchise mi-a dat caldura,de m-a topit.Am dat drumul la aer conditionat si desi motorul se lasa,in carlinga n-are nici un ecou.Ce sa-i fac frate? Unde umblu,ca vine vara?
                            Last edited by bulgaru; 03-01-2008, 23:01 PM.

                            Comment


                            • Se gaseste si de cumparat ....dar nou e f.scump, poate sh e mai ieftin ...daca nu sunt duse releele propriu -zise, adica alea bobinate ...se reface usor daca e cumva ceva ars(rezistenta, tranzistor,dioda,condensator), se verifica continuitatea traseelor si legatura cu pini aia grosi (cam acolo e problema de obicei)...eventual cu ohmetrul si se masoara rezistentele ...chiar si condensatoarele daca ai aparat adecvat....
                              Iar daca releul e bun ...mai e un pic de muncit...
                              Cat despre AC ...eu nu-mi dau seama cam ce are ....
                              Ford Transit 2.5d ex
                              Mercedes 230 E ex
                              Mercedes 200 TE ex
                              BMW 320d touring

                              Comment


                              • Cind ajung pin zona zoster, ma uit io la aceu.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF