Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Mi-am luat un 300 SE

Collapse
This topic is closed.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • The sooner the better.

    Comment


    • Cred ca am gasit releu' pompei,desi nu scrie nici zyl,nici kickdown pe el,nu l-am mai desfacut,fiindca am impresia ca problema e din blocul de sigurante.Am fo' doua sigurante care nu se ard, dar se topesc .Cand ajung in stadiul asta, anumite dispozitive electrice nu mai merg decat cu contactu' pus.De ex:lumina in carlinga,ventilatoru' AC-ului si altele de care nu-mi amintesc si - se pare - pompa cu pricina.Eu nu gasesc alta explicatie fenomenului asta cu topirea,decat ca trece p-acolo un curent maricel ,nu indeajuns de mare cat sa arda siguranta,dar din cauza contactului electric imperfect cu ea, o aduce in stare lichida.Voi ce ziceti?Am observat ca atunci cand porneste ventilatorul AC - ului - deci un consum electric mai mare - si fac greseala sa opresc motoru',daca incerc sa-l pornesc iar,imi face treaba aia urata cu pompa.Probabil ca ventilatoru' cu consumul lui, plus contactul electric prost in siguranta, egal nepornire pompa?!Oricum, dupa ce schimb siguranta topita,o ia.
      E ceva cu ralantiul - niciodata nu-i la fel.Ba e 1100, ba 750,ba 900,ba 1000,in intervalu' asta:750-1100,dar nu oscileaza brusc,usor, usor creste,usor,usor scade.Cateodata sta mult timp la 1000 si pe nesimtite ma trezesc ca e 800.
      In weekendu' asta am fost la Sebes si cu un control atent (dar enervant) al vitezei (max 120km/h), am scos un consum de 12l/100km.
      Last edited by bulgaru; 03-10-2008, 21:39 PM.

      Comment


      • Cam baro consumul. Trebuia pe undeva pe la 10.

        Comment


        • Treaba de la ralanti poate fi de la piese electrice vechi....chiar si potentiometrul debitmetrului nu poate tine o valoare constanta...probabil e oxidat un pic sau uzat acolo unde face lamela contact pe suprafata cu rezistenta electrica ....asta afecteaza si consumul (care pare oricum cam mare)dar si de la aer fals banuiesc eu, fiindca ai cresterea si scaderea asta usoara cum zici tu.
          Ecu are tendinta sa accelereze motorul atunci cand "simte" o scadere a temperaturii la motor sau o crestere brusca a sarcinii (Ex AC)...evident transmisa tot de un senzor...deci de vina pot fi contactele ,firele sau chiar senzorii...Din pacate "ingineriile" electrice care au fost facute pe acolo (ai zis ceva de sigurante care se topesc..)pot afecta functionarea in parametrii a unitatii de control a injectiei...
          Trebuie sa compari eventual releul pompei cu un altul de pe alta masina cu acelasi motor sa vezi daca inauntru e la fel, ca daca nu e ..iar nu e bine...
          Din pacate amestecul nu poti sa ti-l faci pe aparat pana nu stabilizezi ralanti-ul...ca e degeaba ...
          Ford Transit 2.5d ex
          Mercedes 230 E ex
          Mercedes 200 TE ex
          BMW 320d touring

          Comment


          • Originally posted by doktor4carz View Post
            Cam baro consumul. Trebuia pe undeva pe la 10.
            As vrea io!

            In ce priveste scaderea temperaturii la motor,mai degraba e invers.Desi termometru' nu-mi indica mai mult de 87-88 de grade,in momentul in care opresc motorul,dupa ce am mers un sfert de ora,porneste ventilatorul AC-ului si ramane pornit de ma plictisesc.Chiar ma ingrijoreaza treaba asta,avand in vedere ca afara nu sunt 40 de grade!Ce-o fi atunci cand or fi?Unde e termocupla ventilatorului AC-ului si cam pe la ce temperatura ar trebui sa-i dea verde,in mod normal?
            Last edited by bulgaru; 03-12-2008, 20:56 PM.

            Comment


            • Originally posted by bulgaru View Post
              Cred ca am gasit releu' pompei,desi nu scrie nici zyl,nici kickdown pe el,nu l-am mai desfacut,fiindca am impresia ca problema e din blocul de sigurante.Am fo' doua sigurante care nu se ard, dar se topesc .Cand ajung in stadiul asta, anumite dispozitive electrice nu mai merg decat cu contactu' pus.De ex:lumina in carlinga,ventilatoru' AC-ului si altele de care nu-mi amintesc si - se pare - pompa cu pricina.Eu nu gasesc alta explicatie fenomenului asta cu topirea,decat ca trece p-acolo un curent maricel ,nu indeajuns de mare cat sa arda siguranta,dar din cauza contactului electric imperfect cu ea, o aduce in stare lichida.Voi ce ziceti?Am observat ca atunci cand porneste ventilatorul AC - ului - deci un consum electric mai mare - si fac greseala sa opresc motoru',daca incerc sa-l pornesc iar,imi face treaba aia urata cu pompa.Probabil ca ventilatoru' cu consumul lui, plus contactul electric prost in siguranta, egal nepornire pompa?!Oricum, dupa ce schimb siguranta topita,o ia.
              Salut Bulgarule! Nu te-am "văzut" demult.
              Te plimbi cu S-ul? Pe la Sebeş? L-ai rezolvat, se pare!
              Cu siguranţele şi au am avut mari probleme. Mi se stingeau farurile în bezna cea mai deplină şi se opreau ştergătoarele când ploua mai al dracului.
              Vezi că siguranţele noi, cele care se găsesc azi pe piaţă, sunt pe suport de plastic, o prostie imensă a celor care le produc! ÃŽncălzirea lor, explicabilă atunci când vorbim de consumatorii mari, duce la topirea şi scurtarea lor (a suportului) şi lipsa de contact este iminentă! Am recuperat de la siguranţele vechi (arse) suportul din ceramică şi am mulat pe ele fâşia de cupru de la siguranţele noi. Mai mult, am cositorit terminalele în zona de contact ca să preîntâmpin oxidarea şi de atunci nu mai am probleme. Baftă...şi veşti despre S!
              A propos, cu ce circuli? Cu GPL sau benzină?

              Comment


              • Merg cu benzina.La gepeleu am mai invatat cate ceva da la ic252 si vreau sa aplic,dar nu prea am timp sa gasesc un strungar bun.

                Comment


                • Cam sufar si io de strungar... ca si de tinichigiu.

                  Comment


                  • Originally posted by bulgaru View Post
                    Merg cu benzina.La gepeleu am mai invatat cate ceva da la ic252 si vreau sa aplic,dar nu prea am timp sa gasesc un strungar bun.
                    Doar nu vrei sa faci mixerul ala la strung? Iti caut unul de Al ,dar normal nu cu, corp central ?
                    Si eu am mers pe benzina din februarie pana ieri,n-am folosit gepeleul (numai cand se termina benzina sa ajung pana la benzinarie) , de ieri pe gaz... m-a surprins, parca merge mai bine decat pe benzina, trage ca nebuna (motor ca si al tau,dar de 2,6l/ 220Nm - vezi topicul "cum simti diferenta de cuplu..." si 160CP, diferential de 380se.... )
                    MB 380SE 2.6

                    Comment


                    • Originally posted by ic252 View Post
                      Doar nu vrei sa faci mixerul ala la strung? Iti caut unul de Al ,dar normal nu cu, corp central ?
                      Ce inseamna "normal,nu cu corp central"?Daca gasesti unul de Al,ar fi superb,eu am inteles ca nu se gasesc,d-aia vroiam sa-l fac la strung.Eventual,te rog,fa o poza la ce gasesti,sa vad daca se brodeste la mine,si-ti trimit banii!!


                      N-am mai mers de ceva timp cu 126-le,din cauza ca mi se descarca bateria.E posibil s-o fi frant-o eu, cand am tras de ea s-o pornesc si,saraca,avea membrana sparta...Dar tot nu mi se pare in regula ca,desi îi iau contactul ,cand pun borna + pe baterie, face scanteie destul de mare.Eu inteleg ca are si consumatori in "stenbai",dar nici chiar asa!In mod normal, ce ar trebui sa ramana "in priza", cand tai contactul?
                      Last edited by bulgaru; 04-19-2008, 19:20 PM.

                      Comment


                      • Am pus pe topicul cu "instalatii GPL..." o poza cu un mixer, ala care are alimentarea in centru, de ala ziceam.
                        Nu sunt prea multi consumatori: ceasul,plafonierele+releul pentru geamurile electrice(daca e deschisa usa), modulul de comanda a inchiderii centralizate, casetofonul(pe firul de memorie)....,dar poate sa-ti faca scanteie destul de mare cand pui borna. Pune un ampermetru in serie cu borna sa vezi ce consum e.
                        Schimba membrana aia, nu iti merge nici pe benzina cum trebuie.
                        MB 380SE 2.6

                        Comment


                        • Originally posted by ic252 View Post
                          Am pus pe topicul cu "instalatii GPL..." o poza cu un mixer, ala care are alimentarea in centru, de ala ziceam.

                          Daca poti sa faci rost de un mixer, pt masina mea, din Al sau chiar din otel,metal sa fie,sunt interesat.Spune-mi cat face si-ti trimit banii.

                          Originally posted by ic252 View Post
                          Schimba membrana aia, nu iti merge nici pe benzina cum trebuie.
                          Care membrana frate?Daca e vorba de aia care mi s-a spart din rateuri,am schimbat-o.

                          Beleaua e alta acum...Am plecat cu ea sa-mi scot si eu familia la plimbare,pe benzina,am ajuns la locul cu pricina,am stat cateva ore si cand sa plec...oha!N-a mai vrut neam.Am scos modulul ala de i se zice releul pompei,l-am scuturat (asa cum am mai facut si altadata si a mers),am scos borna (cateodata si asta avea efect),in sfarsit,am incercat tot ce am putut,degeaba.Noroc ca aveam in portbagaj mixerul ala de cacat, pe care-l scosesem de nervi.Uite ca a fost si el bun la ceva,macar am reusit sa plec pe gaz.Pe drum, am incercat s-o trec,in mers, pe benzina - nu mai da frate nici un semn de viata!Eu inebunesc!Imi topeste intr-una sigurantele,un releu mic mi se incinge si cand sta,imi baga caldura (cu butonul pe minim si cu aerul pornit!!) la greu.E ceva cu instalatia electrica.Cred ca ori asita de la gaz,ori aia cu alarma si-au bagat nasul in ea,ori pur si simplu a imbatranit.Are cineva o schema a instalatiei?Unde gasesc un modul d-ala, pentru pompa de injenctie, sh?Macar sa-mi dau seama daca nu cumva o fi stricat.Da,trebuie sa spun ca m-am concentrat pe pompa, fiindca nu se mai aude cand pun contactul.
                          Last edited by bulgaru; 04-23-2008, 20:03 PM.

                          Comment


                          • Originally posted by bulgaru View Post
                            Da,trebuie sa spun ca m-am concentrat pe pompa, fiindca nu se mai aude cand pun contactul.
                            E o hidosenie la instalatie...daca nu bazaie pompa cand pui contactul e de vina releul sau pompa sau scurt pe firele pompei sau pompelor ...ca la tine cred ca sunt doua ..sau trei?...poti lua si asta in calcul. Si e ceva nasol rau de ti se tot ard sigurantele...Iti trebuie schema electrica ...eu nu am din pacate. Daca merge ...si apoi nu mai vrea asa din senin, e defect electric. Trebuie neaparat sa se auda bazaind putin de fiecare data cand pui contactul, eventual tine usa deschisa sa poti auzi mai bine...daca nu bazaie degeaba invarti motorul...ca nu primeste benzina.
                            Last edited by mircea_cst; 04-24-2008, 09:11 AM.
                            Ford Transit 2.5d ex
                            Mercedes 230 E ex
                            Mercedes 200 TE ex
                            BMW 320d touring

                            Comment


                            • Originally posted by mircea_cst View Post
                              Si e ceva nasol rau de ti se tot ard sigurantele...



                              Culmea e ca nu se ard,se topeste suportul din plastic ...

                              Comment


                              • 300 motor negru are o pompa. Iar eu stau prost cu timpul. Daca ajungi cu mashina in orash, suna-ma. Atit pot face.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF