Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Mi-am luat un 300 SE

Collapse
This topic is closed.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Pai stai asa Nelu,ca nu e vorba de led, eu mai uit cat gaz bag si ma uit cati kilometrii am facut cu cantitatea aia de gaz.As vrea eu sa consume a mea 20 litrii de GPL.Probabil ca tre' sa mai umblu la surubu' ala pt "motoare mari",de langa ralanti - ce zici?
    Celelalte probleme,in mare, sau rezolvat cu inlocuirea cantarului rupt.Ar mai fi o problema cu ralantiul - cand stau intrafic si motorul se incalzeste mai tare,ralantiul si pe gaz si pe benzina, se lasa pe la 700 de ture,iar cand imi mai pleaca si ventilatorul de la aer ( de ce oare?) ajunge pe la 550.Acuma, eu sant si pretentios si din pacate am o ureche "prea" sensibila si mai aud ca la pornire motorul are o bataie,care sper sa fie doar din tacheti,asa cum a scris Doc.O sa-i inlocuiesc si p-astia si-o sa vad dup-aia.Oricum motorul,cel putin la turatii mici, n-are un mers rotund asa cum te-astepti de la 6 cilindrii.
    Last edited by bulgaru; 01-25-2008, 11:13 AM.

    Comment


    • #77
      Nu dati cu paru' daca vorbesc prostii... dar pe langa tacheti.. axa cu came nu capata si dansa uzura ?

      Comment


      • #78
        Ma mananca sa ma bag in discutie dar mai bine ma abtin ca iar apare circul. Te-ai gandit sa scoti gazul definitiv ? Mai bine mergi pe benzina si stii ca nu mai ai problemele astea.
        Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
        http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
        http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

        Comment


        • #79
          Eu merg zilnic cu masina asta, cam 50 km/zi in Bucuresti,asa ca stii ce inseamna asta.20-22 de litrii de benzina la suta, e un prag psihologic de care nu reusesc sa trec, oricat urasc gazul.Defapt, cred ca nimanui nu-i place gazul, dar e un compromis pe care il inghiti, chiar si cu noduri...

          Comment


          • #80
            Ai si tu dreptate. Oricum, ma gandeam sa schimbi instalatia atunci, sau daca o dai jos definitiv sa-ti iei o a doua masina de zi cu zi (o cobra e ieftina, usor de intretinutr si nu consuma atat) si sa tii balena "mai de duminica".
            Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
            http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
            http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

            Comment


            • #81
              Am si-o cobra,dar eu nu sunt adeptul masinii "de duminica",daca am luat-o, am luat-o sa ma bucur de ea,cat o sa pot...Cobra are nevoie de niste tinichigherie si pe urma o va folosii nevasta.

              Comment


              • #82
                Originally posted by bulgaru View Post
                Pai stai asa Nelu,ca nu e vorba de led, eu mai uit cat gaz bag si ma uit cati kilometrii am facut cu cantitatea aia de gaz.As vrea eu sa consume a mea 20 litrii de GPL.Probabil ca tre' sa mai umblu la surubu' ala pt "motoare mari",de langa ralanti - ce zici?
                Celelalte probleme,in mare, sau rezolvat cu inlocuirea cantarului rupt.Ar mai fi o problema cu ralantiul - cand stau intrafic si motorul se incalzeste mai tare,ralantiul si pe gaz si pe benzina, se lasa pe la 700 de ture,iar cand imi mai pleaca si ventilatorul de la aer ( de ce oare?) ajunge pe la 550.Acuma, eu sant si pretentios si din pacate am o ureche "prea" sensibila si mai aud ca la pornire motorul are o bataie,care sper sa fie doar din tacheti,asa cum a scris Doc.O sa-i inlocuiesc si p-astia si-o sa vad dup-aia.Oricum motorul,cel putin la turatii mici, n-are un mers rotund asa cum te-astepti de la 6 cilindrii.
                Te străduieşti degeaba să faci motorul să meargă bine pe gaz. O să meargă cel mult până la următorul plin.
                Nu poţi cuantifica în cifre absolute consumul, atâta timp cât tu şi oricare din noi, prindem acelaşi semafor de 3-4 ori, când maşina stă şi motorul merge. Consumul strict, alocat parcurgerii a 100 km în trafic urban are alte valori.
                Şi eu am fost neplăcut impresionat de felul cum merg motoarele în 6 pistoane când le cobori la mai puţin de 800-900 rot/min, nu-ţi fă griji, cel puţin din acest punct de vedere şi al tău face ca toate celelalte.

                Comment


                • #83
                  Originally posted by Nelu Patrascu View Post
                  Te străduieşti degeaba să faci motorul să meargă bine pe gaz. O să meargă cel mult până la următorul plin.
                  Nu poţi cuantifica în cifre absolute consumul, atâta timp cât tu şi oricare din noi, prindem acelaşi semafor de 3-4 ori, când maşina stă şi motorul merge. Consumul strict, alocat parcurgerii a 100 km în trafic urban are alte valori.
                  Şi eu am fost neplăcut impresionat de felul cum merg motoarele în 6 pistoane când le cobori la mai puţin de 800-900 rot/min, nu-ţi fă griji, cel puţin din acest punct de vedere şi al tău face ca toate celelalte.
                  am avut un 300 CE pe GPL si chiar am fost impresionat de felul cum mergea masina.cand era la temperatura de regim statea la relanti la 600-650 rot\min iar in D cu piciorul pe frana cobora la 500 si mergea perfect rotund.am avut o perioada probleme dar dupa ce-am schimbat bujiile cu unele NKG chiar nu am mai avut absolut nici o problema.

                  in traficul din cta nu trecea de 16 gpl iar la drum in jur de 12 l suta.

                  Comment


                  • #84
                    E stiut si recunoscut ca NGK e ptr gpl marca potrivita...confirm si eu...

                    Comment


                    • #85
                      E clar Bulgarule? Să ne luăm bujii NKG!
                      Pt.300zxtt
                      Dacă mai pui un litru la consumul extraurban şi vreo doi la cel urban, postul tău va deveni brusc credibil!

                      Comment


                      • #86
                        Si inca cate unu' de la mine!

                        Comment


                        • #87
                          Originally posted by Nelu Patrascu View Post
                          E clar Bulgarule? Să ne luăm bujii NKG!
                          Pt.300zxtt
                          Dacă mai pui un litru la consumul extraurban şi vreo doi la cel urban, postul tău va deveni brusc credibil!
                          Nelu....exact atat imi consuma w124 300CE-ul ce l-am avut.pe benzina in oras nu trecea de 14....si la drum 10 iar stilul de condus normal.am mai avut si un 230 tot pe gpl si nu trecea de 10 gpl la drum lung dar mers alert

                          in 96 am detinut si un w126 280s si pot spune ca ma exaspera consumul si masina era in stare tehnica IMPECABILA.pot spune ca motorul 3000 consuma mai putin decat cel de 2800 si o spun din experienta.

                          iar cel de 3200 24V are un consum f redus,mai mic decat cel de 3000 capac negru....pe cand cel de 3000 24V injectie mecanica nu scadea de 17_18 si asta mers economic

                          Comment


                          • #88
                            Obişnuiesc să filtrez informaţiile pe care le primesc pe diverse căi.
                            Dacă un Opel Vectra cu motor de 2000 consumă exact cât spui (12 cu 16) de ce-ar consuma un W 124 cu motor de 3000 tot atât?
                            Deci...ceva nu se leagă!
                            Tu ai 200 de cai...aceştia trebuie "furajaţi".

                            Comment


                            • #89
                              Originally posted by Nelu Patrascu View Post
                              Obişnuiesc să filtrez informaţiile pe care le primesc pe diverse căi.
                              Dacă un Opel Vectra cu motor de 2000 consumă exact cât spui (12 cu 16) de ce-ar consuma un W 124 cu motor de 3000 tot atât?
                              Deci...ceva nu se leagă!
                              Tu ai 200 de cai...aceştia trebuie "furajaţi".
                              deci....am tinut un an coupe-ul ala cu motor de 3000.imi consuma in jur de 14 la suta.ORAS......am avut un E300-24V cabrio timp de 4 ani si lua minim 17

                              am avut E320 w124 si am parcurs cu ea in jur de 40.000km.am avut timp sa o cunosc bine.imi lua 14.pacat ca am vandut masina ca faceam pariu si daca ar fi luat mai mult de 14 restul benzinei il beam.punct

                              p.s.consumul cand am luat e320 ajungea la 18-20.dupa ce-am schimbat sonda lamnda si debilimetru a scazut drastic
                              Last edited by 300zxtt; 01-26-2008, 17:08 PM.

                              Comment


                              • #90
                                Motoarele cu cat sunt mai mari, cu atat consuma mai mult orice ar zice oricine si asta din proprie experienta.
                                Am condus numai benzinare : 1,4 Citronel , 1,6 Audi, 1,8 Mertz
                                Consum extra in ordinea de sus :

                                5 % , 7% , 9 %

                                Consum intra :

                                8 % , 11 % , 13 %

                                Un prieten a avut 124 cu motor de 2000 benzinar, fara gpl consuma 16 % in extra si 25 % in interior.

                                Mereu cand caut o masina imi spun toti niste consumuri extraordinar de mici super garantate de ei : Mertz 300 benzinar : 13 % in oras Sa fim seriosi fratilor.
                                Unul cu motor de 500 imi zicea ca mananca 18 % in oras si asta pe GPL

                                Sa fim seriosi !

                                Ar fi o idee sa postam consumul "real" toti care nu ne vindem masinile si deci nu avem interes sa bagam vrajeala.

                                Eu sunt interesat de motoare cat mai mari si as vrea sa stiu cam cat consuma. Dar nu ai cum sa ii afli consumul decat daca iti cumperi masina si vezi cu ochii tai. Consumul dat de producator e subestimat, cel de pe mobile.de e realist pt maisnile cu motoare mici, dar pt cele de 300 -> 500 pare nerealist pt mine.

                                16 % intra pt un 500? Ciar nou fiind...nu cred.

                                Veniti cu parerile voastre.
                                Respect !
                                Last edited by Traveler; 02-02-2008, 23:51 PM.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF