Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Mi-am luat un 300 SE

Collapse
This topic is closed.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    Este imposibil de facut un grafic de consum chiar si pentru : exemplu...toate W124_E200_an 1992_cutie manuala 5 viteze. Fiecare exemplar are alt grad de uzura, o anumita serie de probleme/reglaje/defecte/uleiuri/filtre, un anumit fel de combustibil calitativ, fiecare sofer are un alt stil de condus, regimul de trafic in care circula este difereit, anotimp, relief, etc., asta referitor la diferenta de consum intre diferite exemplare asemanatoare.
    In legatura cu diferentele de consum ale aceluias exemplar eu zic ca pot merge, in oras cu un consum de 13L% sau cu 23L%, si atunci corect e sa spun ca masina consuma in oras o medie de 18L%, dar nu cereti celui ce va vinde masina sa va spuna asta ca doar santem oameni si santem subiectivi, inclin sa cred ca majoritatea in acest caz ar spune in medie 15-16L%. Parerea mea
    Last edited by orca; 02-03-2008, 00:51 AM.
    .. ________ ..
    o/____https://www.clubmercedes.ro/core/ima...ilies/cool.png____\o
    (Oo\==/oO)
    ..U...............U.
    Ma plimb dimineata ca sa fiu liber dupa amiaza si sunt de acord cu orice afacere care nu degenereaza in munca.
    http://img99.imageshack.us/img99/342...icuminejg5.gif

    Comment


    • #92
      Eu am 230 e ...a la 87 , de 132 cp ...dar nu am sarit de 15 niciodata in oras, in conditiile in care abia cand ajung la lucru ajunge si motorul in parametri normali ,fiind mai frig acum. (trafic de Brasov) Iar afara la 100 kmh e sub 8 , daca dai birja ... in jur de 140 sare si de 10 evident...dar nu 16 ...in nici un caz. Si nu pot sa ma laud nici cu super compresie... 11 bari pe cel mai fortzos cilindru si 10 pe cel mai slab. In schimb masina mea nu a vazut gaz niciodata ...si probabil nici nu va vedea...deci la capitolul asta nu stiu cat ar consuma...Totusi e de retinut ca un 300 E 12V consuma cu foarte putin in plus fata un 260 E 12V...iar diferenta de cilindree e de 15%....la fel si puterea obtinuta...si ar mai fi un aspect de retinut: un motor cu un cuplu mai mare la o turatie relativ mica va consuma mai putin ....nu e nevoie sa turezi prea tare motorul pt a avea putere la roata ...
      Last edited by mircea_cst; 02-03-2008, 22:21 PM.
      Ford Transit 2.5d ex
      Mercedes 230 E ex
      Mercedes 200 TE ex
      BMW 320d touring

      Comment


      • #93
        In Bucuresti ti-ar sari sigur de 15.
        Am mers cu masina destul de mult prin Brasov, a inceput sa se aglomereze si acolo, dar nu se compara cu Bucuresti.

        Comment


        • #94
          Am nevoie urgent de sfaturi competente!!In ultimul timp a mers binisor si pe gaz si pe benzina.Ieri mi-a dat un rateu pe gaz,dupa care ralantiul pe gaz a scazut pe la 4-500,iar cel pe benzina a crescut la 1500.Pe drum spre casa mi-a mai dat fo' trei rateuri, unul dupa altul si cu chiu cu vai am ajuns acasa - dadea sa moara si o tineam din sprituri.Dupa ce am oprit-o, n-a mai luat-o, neam, nici pe gaz ,nici pe benzina.Dupa ce s-a racit motorul, am desfacut si eu filtrul de aer, sa vad ce se petrece pe-acolo,pe sub el, dar n-am gasit nimic deranjat.Acum, cand dau la automat, porneste doua secunde si moare - si pe gaz si pe benzina.Eu cred ca rateul ala a afectat ceva la combinatiile care administreaza alimentarea,dar ce poate sa fie?De ce nu se alimenteaza nici pe gaz, nici pe benzina?A,da ,inca ceva, daca la pornirea pe gaz calc pedala pana la fund, da un rateu de-i sare capacu' la filtru.

          Si inca o intrebare: stie cineva care trebuie sa fie distanta intre electrozii bujiilor?La astea ale mele mi se pare cam mare.Cam 0,8, dupa ochiul meu
          Last edited by Danny_bb; 02-13-2008, 19:11 PM.

          Comment


          • #95
            E bine 0,8. atat trebuie sa fie

            Comment


            • #96
              Pentru Bulgarul cel greu incercat

              Citeam problemele pe care ti le-a creat gazul la aceasta minunata masina si imi aduceam aminte de problemele pe care le-am avut eu la W 126 280 SE cauzate de acelasi gaz. Tot ceea ce ai patit tu este normal in conditiile in care se incearca transformarea unui motor care trebuie sa simta benizinica intr-o veritabila fasolica batuta. La mine problemele nu au incetat decat dupa ce nu am mai atins butonul de gaz.La fel si eu am simtit acele minunate rateuri dar si politistii din trafic mai aveau un pic si scoteau armele ca aveau impresia ca sunt atacati)Toate aceste probleme insa au dus si la colapsul motorului care in cele sdin urma a fost schimbat.De atunci a mers numai pe benzina si la 2800 cmc am reusit sa scot prin oras 13 l / 1oo km dar si un maxim de 18l/ 100km. Te sfatuiesc sa incerci sa uiti de gaz si sa te plimbi mai putin dar mult mai confortabil pe benzina.

              Comment


              • #97
                Ce dai?...spune repede!

                Cred că s-a spart un furtun (furtunaş!) DUPĂ şurubul de aer pentru reglat mersul în gol.La ralanti, gazul pe acolo trece şi o parte din el se risipeşte în atmosferă. Efect: ralanti mic şi instabil pentru că vine prea puţin gaz. La funcţionarea pe benzină cu motorul cald, este firesc să crească ralantiul pentru că aerul care-l primeşte acum prin spărtură este practic la "discreţie", nu mai trece prin orificiul tarat care-l "ţine" la 800 rot/min. Când s-a răcit motorul, amestecul aer-benzină sau aer-GPL este complet ieşit din parametri şi nu mai porneşte, (nu se poate crea temporar situaţia de amestec bogat, necesar la pornirea la rece).
                Mi-am modificat aprinderea (pe cale electronică) la maşină şi pot avea flamă de 2 cm (cm nu mm!) Am reglat electrozii la 1,5 mm şi cred că trage mai bine. Cu cât nucleul flăcării este mai mare, cu atât arderea este mai completă şi durata arderii tinde spre instantaneu.

                Comment


                • #98
                  Originally posted by bulgaru View Post
                  Si inca o intrebare: stie cineva care trebuie sa fie distanta intre electrozii bujiilor?La astea ale mele mi se pare cam mare.Cam 0,8, dupa ochiul meu
                  Eu am gasit ca trebuie 0,6 mm, uite aici pagina 10 din 29 de pagini (3.0 (126) | M 103.981 | | 09/´85-06/´91 | T20EP-U 5031 | 0,6 | IT20)...
                  You can see Home. DENSO continues to develop technologies that support a better life for all.
                  Last edited by orca; 02-13-2008, 21:28 PM.
                  .. ________ ..
                  o/____https://www.clubmercedes.ro/core/ima...ilies/cool.png____\o
                  (Oo\==/oO)
                  ..U...............U.
                  Ma plimb dimineata ca sa fiu liber dupa amiaza si sunt de acord cu orice afacere care nu degenereaza in munca.
                  http://img99.imageshack.us/img99/342...icuminejg5.gif

                  Comment


                  • #99
                    Si eu am patit acelasi lucru...La mine a fost mai simplu..am bagat la loc furtunul si am rezolvat problema.Si mergea la fel de bine.Acum am invatat lectia...si la cauze am trecut si posibilitatea sa fi avut un gaz mai prost...

                    Comment


                    • Originally posted by orca View Post
                      Eu am gasit ca trebuie 0,6 mm, uite aici pagina 10 din 29 de pagini (3.0 (126) | M 103.981 | | 09/´85-06/´91 | T20EP-U 5031 | 0,6 | IT20)...
                      http://www.globaldenso.com/PLUG/sear...a/BUJIAS-M.pdf
                      La denso.. asa o fi.. eu am gasit la bosch, ngk si alte balarii ca trebuie sa fie 0,8.
                      Acum depinde si din ce metal este electrodul bujiei.

                      Comment


                      • Originally posted by Nelu Patrascu View Post
                        Ce dai?...spune repede!

                        Cred că s-a spart un furtun (furtunaş!) DUPĂ şurubul de aer pentru reglat mersul în gol.La ralanti, gazul pe acolo trece şi o parte din el se risipeşte în atmosferă. Efect: ralanti mic şi instabil pentru că vine prea puţin gaz. La funcţionarea pe benzină cu motorul cald, este firesc să crească ralantiul pentru că aerul care-l primeşte acum prin spărtură este practic la "discreţie", nu mai trece prin orificiul tarat care-l "ţine" la 800 rot/min. Când s-a răcit motorul, amestecul aer-benzină sau aer-GPL este complet ieşit din parametri şi nu mai porneşte, (nu se poate crea temporar situaţia de amestec bogat, necesar la pornirea la rece).
                        Mi-am modificat aprinderea (pe cale electronică) la maşină şi pot avea flamă de 2 cm (cm nu mm!) Am reglat electrozii la 1,5 mm şi cred că trage mai bine. Cu cât nucleul flăcării este mai mare, cu atât arderea este mai completă şi durata arderii tinde spre instantaneu.
                        Dau ce vrei tu,cand treci prin Bucuresti...Dar ia-ma incetisor care e surubul de aer?Ala cu imbus de 3?

                        Originally posted by shark View Post
                        Citeam problemele pe care ti le-a creat gazul la aceasta minunata masina si imi aduceam aminte de problemele pe care le-am avut eu la W 126 280 SE cauzate de acelasi gaz. Tot ceea ce ai patit tu este normal in conditiile in care se incearca transformarea unui motor care trebuie sa simta benizinica intr-o veritabila fasolica batuta. La mine problemele nu au incetat decat dupa ce nu am mai atins butonul de gaz.La fel si eu am simtit acele minunate rateuri dar si politistii din trafic mai aveau un pic si scoteau armele ca aveau impresia ca sunt atacati)Toate aceste probleme insa au dus si la colapsul motorului care in cele sdin urma a fost schimbat.De atunci a mers numai pe benzina si la 2800 cmc am reusit sa scot prin oras 13 l / 1oo km dar si un maxim de 18l/ 100km. Te sfatuiesc sa incerci sa uiti de gaz si sa te plimbi mai putin dar mult mai confortabil pe benzina.
                        Multumesc pentru "incurajare".Mi-ai cam citit gandurile...O s-o fac sa mearga pe benzina,oricat m-ar costa,dar daca tot mai face figuri, ori o vand ,ori ii dau foc!!!
                        Last edited by doktor4carz; 02-14-2008, 16:51 PM.

                        Comment


                        • Şurubul e-n stânga delcoului. Este din plastic (la mine) şi are o fantă lată de şurubelniţă.
                          Urmăreşte traseul furtunelor ce ies din el şi intră pe sub colectorul de admisie undeva în chiuloasă. Iată-l!
                          Attached Files

                          Comment


                          • Originally posted by bulgaru
                            O s-o fac sa mearga pe benzina,oricat m-ar costa,dar daca tot mai face figuri, ori o vand ,ori ii dau foc!!!
                            Gazu' ala trebuie dat jos, tot iti zicem asta de vreo 3 pagini incoa'. Nu de alta dar tot aici o sa ajungi numa' ca e posibil ca dupa ce dai gpl de pe masina sa dai si motoru' jos si sa-l duci la fiare. E ciudat cum la altii masina "mergea ca un vis frumos".
                            Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
                            http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
                            http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

                            Comment


                            • Originally posted by Nelu Patrascu View Post
                              Şurubul e-n stânga delcoului. Este din plastic (la mine) şi are o fantă lată de şurubelniţă.
                              Urmăreşte traseul furtunelor ce ies din el şi intră pe sub colectorul de admisie undeva în chiuloasă. Iată-l!
                              Uitasi, domnu' Nelu, ca eu am delcoul in capul axei cu came?

                              Da,pana la urma din rateuri, mi-a iesit membrana de la capul de injectie de pe flansa si aveam o cascatura de bagai fo' trei degete p-acolo.93 de roni una noua, ca aia veche era mermelita cu silicon de la vreo alta explozie mai veche,dar dureaza 3-4 zile pana o aduce.Dupa ce-o fac nu cred ca mai vede gaz.

                              Pt Nelu: de la tine am pornit cu investigatiile in cautarea furtunului plesnit si cu ocazia asta mi-am dat seama ca ceea ce la tine e un reglaj manual,la mine e un regulator automat,comandat de calculator.Dar oricum,multumesc pentru idee.
                              Last edited by doktor4carz; 02-14-2008, 16:52 PM.

                              Comment


                              • ...ai dreptate, uitasem că n-avem motoare la fel. Acum câteva zile, ţi-am spus că până nu elimini rateurile, toate furtunele, membranele, piesele de cauciuc de pe traseul de aspiraţie sunt în mare pericol. Te-am întrebat atunci, dacă rateurile apar doar la alimentarea pe gaz şi cred că nu mi-ai răspuns.
                                Dacă fenomenul este comun ambelor alimentări, cauza este undeva la motor nu la instalaţia de GPL.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF