Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Mi-am luat un 300 SE

Collapse
This topic is closed.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by bulgaru View Post
    Culmea e ca nu se ard,se topeste suportul din plastic ...
    Aaaa...chiar nasol ...nu ai cumva si cartonasul cu destinatia sigurantelor si valorile lor? Ar trebui sa fie acolo in cutie ....poate cineva a pus valori mai mari "sa tina..." vorba aia. Iar daca nu cade siguranta ....sigur se incalzesc si firele pe undeva mai ales daca se incalzesc suportii de plastic...E nasol cu schema electrica ...ca nu o ai ...Pt a mea am scheme electrice de pe un manual Haynes si sunt foarte multumit de ele, sunt precise, dar nu stiu sa fie manual Haynes pt clasa S.Mai trebuie cautat ...eu nu am reusit inca sa-ti gasesc...
    Last edited by mircea_cst; 04-24-2008, 11:32 AM.
    Ford Transit 2.5d ex
    Mercedes 230 E ex
    Mercedes 200 TE ex
    BMW 320d touring

    Comment


    • Thank's for trying anyway.

      Comment


      • Întrebare:cum ajung, foarte simplu, la calorifer (sau la dispozitivul care-l inchide) ca nu mai rezist:ma coc la foc mic, fiindca nu-mi inchide.Şi după cum vedeti,a venit caldura....

        Comment


        • In stinga bateriei e robinetul de caldura. Are o mufa mica pe el. Da-o afara si vezi ce se petrece.

          Comment


          • Daca scoti mufa aia robinetul va fi deschis tot timpul.
            Mai sigur : mai jos de robinet este o pompa de recirculare, scoate mufa de pe ea, sigur scapi de caldura in masina. Si totusi este un releu care se ocupa de treaba asta, are cineva o schema electrica completa a instalatiei de climatizare pentru 126 ?
            MB 380SE 2.6

            Comment


            • Releul care se ocupa de temperatura la w126 se afla in partea pasagerului, nu pe podea , mai sus, undeva pe carcasa motorului care da aerul in habitaclu, si scrie pe el ceva de genu temperaturanzeige.Daca vrei sa vezi de unde ai defectu, cu un aparat de masura scoti mufa de pe robinet si masori rezistenta dintre cele 2 terminale, modifici din rozeta temperatura si vezi daca modifica rezistenta, daca da atunci tre desfacut robinetu, probabil e blocat, daca nu se modifica rezistenta tre vazut, releul, rozeta, legaturi.Toate cele bune

              Comment


              • si pompa de recirculare ce o comanda?
                MB 380SE 2.6

                Comment


                • Pompa de recirculare nu stiu, am desfacut-o o singura data ca era intepenit motorasu, dar logic ar fii tot releul de temperatura, pentru ca ea functioneaza doar cind dai caldura in masina, si numai ala stie cind dai caldura, de fapt nu-i un releu ii un computer, vezi sa nu-ti fie si tie intepenit motorasul, daca vrei sa vezi daca merge alimenteaza ce-i 2 pini ai lui la baterie si vezi daca merge, daca merge inseamna ca n-ai comanda, si du-te pe culori, in mod normal cred ca in releu duc, nu stiu exact.Toate cele bune.

                  Comment


                  • Am rezolvat-o cu caldura - era facut ţăndări potentiometrul pasagerului si nu mai dadea nici o comanda la electrovalva lui.Cand spun "facut ţăndări" ma refer la "mână de om" - unul imbecil, mare de tot.Ce am gasit dupa consola,m-a ingrozit!!!Innadituri electrice izolate cu teflon!!!Manca-v-as,o fi asa de scump un "izolir"?Ce-i asta,fratioare,calorifer?Acelaş imbecil si-a lasat amprenta peste tot.Habar n-a avut sa scoata nici consola frontala,nici p-aia de la schimbator,şi macar dac-ar fi apelat la unu' mai destept ca el - a tras dobitocu' pana a rupt toate prinderile si pe urma le-a mermelit cu poxipol.In aceeasi stare am gasit si potentiometrele, ca amandoua poarta semnatura imbecilului,dar ala de la pasager e facut franjuri,turnase atata cianoacrilat (picatura,sau cum îi zice) ca izolase cablajul si cursorul,normal ca se misca degeaba.Problema e, ca la facut zdrente ca piesa si a trebuit sa-l "leg" cu izolir, ca sa-l fac sa stea,cat de cat, ca nu mai aveam ce-i face.Oricum,macar acum merg toate...Aceleas tiganisme le-am intalnit la cablul care actioneaza deschiderea capotei.S-a rupt,inteleg ca n-ai bani sa iei altu',dar sa te apuci sa bagi saibe grover, pe post de distantier,pt ca faci nod marinaresc la cabluri de nu se mai misca in manson!!!???Ornamentele de la stalpii din fata...In loc sa bage idiotu' holsuruburi, a turnat ca disperatu' o tona de lipici - ce-o mai fi si ala nu stiu,bineinteles degeaba,ca tot nu stateau ca lumea si cand ridicam capota,pe ala din dreapta il dadea peste cap...Acum am constat ca AC-ul nu merge...Pana sa rezolv caldura dadeam vina pe ea,acum e clar ca maestrul Prudom mi-a dat teapa!Mor de astia care se ocupa de polish si de parfum la interior si leaga cu sarma pistonul de vibrochen....
                    Last edited by bulgaru; 05-26-2008, 20:33 PM.

                    Comment


                    • De cand ai luat masina asta numai probleme la ea ai descoperit. Imi pare rau sa aud asa ceva... Cel mai trist e ca ai luat-o de la un alt membru de pe forum care probabil nu ti-a dezvaluit toate "tainele" masinii. Sa nu-l acuzam. Oricine poate la un moment dat ar proceda poate la fel. Sper in continuare sa rezolvi si celelalte probleme si sa te poti bucura in cele din urma de aceasta masina.

                      Comment


                      • Imi pare nespus de rau sa aud lucrurile astea,nu aveam nici cea mai mica idee despre ce inventii erau facute sub bord deoarece nu am umblat acolo.Inafara de suspensie,articulatie(bucse,pivoti,brate,flanse) si consumabile,nu i-am schimbat nimic la masina cat a fost a mea.Meseriasii de la Ploiesti ce i-au montat gazul probabil ca au mai reparat si altele...

                        Comment


                        • Originally posted by bulgaru View Post
                          Eu sunt fericitul posesor al lu' w126- le pe care l-a vandut @prudom.Masina arata mai bine ca in poze-asta ca sa-l linistesc pe @popeye_pm-dar necesita unele reglaje.Îi multumesc lui Bogdan pentru masina si il felicit ca a avut mare grija de ea.
                          Imi pare foarte rau ca bucuria ta de la inceput s-a transformat numai in necazuri...
                          Am insa o intrebare:dintre toate problemele enumerate de tine prin posturile tale nu ai observat nimic - nu stiai de nici una dintre acestea la cumparare?
                          W123 280E Blue Green Metallic

                          W126 280SE Champagne Metallic
                          W126 280SE Black Blue Metallic
                          W126 300SE Anthracite Grey Metallic
                          W126 500SE Nautical Blue Metallic
                          W126 500SE Midnight Dark Blue

                          W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                          W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                          Comment


                          • Originally posted by bulgaru View Post
                            acum e clar ca maestrul Prudom mi-a dat teapa!Mor de astia care se ocupa de polish si de parfum la interior si leaga cu sarma pistonul de vibrochen....
                            Cam tarziu Bulgare. Din ce descrii tu p-aici masina asta pare de nereparat. Scapa de ea (da nu pe club), e paguba, si ia alta. Bafta !
                            Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
                            http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
                            http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

                            Comment


                            • Originally posted by dan500se View Post
                              Imi pare foarte rau ca bucuria ta de la inceput s-a transformat numai in necazuri...
                              Am insa o intrebare:dintre toate problemele enumerate de tine prin posturile tale nu ai observat nimic - nu stiai de nici una dintre acestea la cumparare?
                              Iti dai seama ca daca stiam,nu mai dadeam banii astia pe ea,sau n-o mai luam deloc.Nu ma sperie chestiile astea,ma deranjeaza doar discrepanta intre pret si marfa...Dar sunt obisnuit sa-mi asum propriile actiuni.

                              In alta ordine de idei, Dock a reusit sa gaseasca problema la mersul pe benzina.Se pare ca e releul pompei de alimentare (care se pare ca se ocupa cu mai mult decat atat, din moment ce are aprox.10 pini- nu mai stiu exact)A pus un strap intre doi pini si acum merge,dar nu administreaza corect acceleratia,se comporta ciudat la accelerari bruste - normal,ca doar n-o inlocui un strap,o intreaga filozofie nemteasca...Acum,problema este sa gasesc releul asta.Orice ajutor e binevenit.
                              Last edited by bulgaru; 06-04-2008, 19:02 PM.

                              Comment


                              • Originally posted by bulgaru View Post
                                Se pare ca e releul pompei de alimentare (care se pare ca se ocupa cu mai mult decat atat, din moment ce are aprox.11 pini- nu mai stiu exact)A pus un strap intre doi pini si acum merge,dar nu administreaza corect acceleratia,se comporta ciudat la acelerari bruste - normal,ca doar n-o inlocui un strap,o intreaga filozofie nemteasca...Acum,problema este sa gasesc releul asta.Orice ajutor e binevenit.
                                Salut bulgarule!
                                Când ţi-am spus că S-ul tău sclipitor e doar o glazură, ai zis că exagerez. Din păcate pentru tine, "tainele" acestei maşini ţi-au fost relevate când ajunsese deja la tine în curte. Mi-este foarte greu să cred că fostul proprietar, nu ştia nimic despre antecedentele maşinii. Cu siguranţă toate aceste defecţiuni nu s-au produs după momentul când tu ai devenit proprietarul ei. Că mergea prost pe GPL, că nu mergea deloc pe benzină, că aerul condiţionat era o opţiune teoretică, şi că intervenţiile distructive pe sub bordul maşinii ce aveau ca scop iniţial, repunerea în stare de funcţionare a părţii de ventilaţie climatizare, nu te pot îndreptăţi să susţii cu emfază că totul este funcţional şi original. Asta dacă eşti om cinstit! Ceea ce te deranjează acum pe tine, l-a deranjat în mod cert şi pe el.

                                Referitor la releu, să stii că te înşeli! El "are grijă" doar de pompa de alimentare. Ca funcţie suplimentară, şi asta cred că stii, asigură funcţionarea turometrului din bord. Cândva, la unul din cele trei W 126 pe care le-am avut, am reconstituit instalaţia electrică pentru partea de alimentare a pompei de benzină, un scurt-circuit urât, prăjise o parte din firele acestui releu. Am constatat atunci că au, în mare, această configuraţie. Trei fire vin de la aprinderea electronică, unul de la electromotorul maşinii (monitorizează încetarea funcţionării lui), unul de la cheia de contact (+), o masă, trei duc la turometru şi unul la pompa de benzină. Cînd releul nu mai funcţionează, se face ştrap între plusul de la cheie şi firul care duce la pompa de benzină. Dacă nu te deranjează că nu mai ai turometru, prin scoaterea releului şi ştraparea celor doi pini, you can drive forever, fără ca performanţele motorului să fie în vreun fel afectate. După simptomul descris de tine, debitul instantaneu pentru o acceleraţie eficace este insuficient şi asta poate însemna că valva de retur de pe capul distribuitor, lasă să se întoarcă spre rezervor, o cantitate de benzină mai mare şi astfel cerinţele imediate pentru consumul motorului, nu mai sunt pentru scurt timp asigurate.
                                Last edited by Nelu Patrascu; 06-03-2008, 09:12 AM.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF