Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Intrebari / sfaturi / calcule & extra -- E class W212 Facelift

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    PAi am scris de n ori deja ca sunt rare, dar exista.
    Dar la fel de rare sunt si cele in showroom condition nu apar zilnic, mai vrei si dotari? deja ai de asteptat.
    Pe baza de repede cred ca si la preturi mari poti sa te intepi pt ca sunt si care cer mult pe cate o masina obosita, poate poate prind fraieru.

    Totul e sa apuci sa o iei de la prima mana, nu se imbogatesti un smecheras intermediar.

    Cred ca si colegul nostru care a inceput discutia a stat ceva pana a gasit-o, pt ca si daca ridici pretul, greu sa gasesti ceva sa iti placa, sa fie bun, etc.
    Dar oricum nu-s masini care le iei pe baza de repede si la nevoie.
    Last edited by Sharky; 06-11-2021, 09:44 AM.

    Comment


    • #47
      Asta-i partea complicata in romania - sa gasest una care- i buna- si cum 99% nu sunt bune, si daca ai una buna - nu te mai crede nimeni ca-i buna - si pici in aceeasi galeate cu restul.
      Problema nu -i cu ce este la vanzare ci la cumparator- ca in general lume nu este chiar asa educata ca in restul europei
      Ideea este simpla- daca o intretii decent te tine mult si bine - dar trebuie alocat ceva buget pentru asta- iar in general oamenii din romania nu pre aloca mai nimic pe inretinere
      Iar cu remarca lui Sharky ca nici mecanicii de la reprezentati nu-s prea buni sunt complet de acod- eu nu zic ca musai trebuie reparata la reprezentanta cu piese OEM- ci doar la un service decent cu piese de calitate - iar asta costa totusi
      Ce ma enerveaza sunt ce-i care afirma ca marca nu mai face masini fiabile si ca li se tot strica masina- dar nu schimba un rulment decit cand le sare roata din butuc

      Comment


      • #48
        Bun, dar voi ați remarcat spusele omului?? Plăcuțele de frana de la jumătate sunt mai dure și strica discul, de aceea se recomanda schimbarea lor!!!
        Deci, ce sa mai crezi?? Pai dacă faci un sondaj printre cei care au dat de asemenea mecanic ce o sa afli acolo?? Ca marca X de placute ține 20 000 de km și sunt proaste!!! Poți contrazice clientul???? Nu, ca nu toată lumea e obligata sa știe mecanica !!!
        Cat privește mecanicii de reprezentanta și restul, eu cred ca cea mai mare problema vine de la clienți!!!
        Noi, am ajuns sa învățăm profesorii cum sa predea copiilor, medicilor ce pastile sa ne prezică, mecanicilor cum sa ne repare masina după urechea noastră!! Noi, suntem mai deștepți decât toți, iar Facebook și restul au mai multa știința decât profesorul,doctorul și medicul!!! Aici cred eu ca e problema!!! Aud pe unii ca vor sa se ducă la reprezentanta cu uleiul lor!! Uneori și Aral sau Castrol!! Ca a auzit el ca e mai bun! Pe bune, Noi știm mai bine decât producătorul?!?!
        Aici cred eu ca e o mare problema!
        De ce fura mecanicul ulei?? Pentru ca are cui sa îl vândă!!!Tot unii din noi se duc și cumpara bucuroși ca au luat marfa la jumate de preț!!! Cine e vinovatul??
        Bun,bun colegu Sharky nu sari acum cu excepțiile ca sunt cu totul de acord cu tine și cu ele!! Da sunt mecanici hoți,reprezentante proaste, ideei tâmpite de reparație și mentenanță și o mare fuga de răspundere!!! Dar hai sa mai păstram o sămânță de încredere altfel o sa ajungem sa ne încuiem buzunarul stâng sa nu băgăm singuri mana dreapta!!
        Cum spune unul ceva de bine de un mecanic sau o reprezentanta, cum sar 20 sa zică de rău!! Putini pățiți dar cei mai mulți din auzite!
        Eu aici în Germania merg la reprezentanta! Și vad ca o tara întreaga funcționează asa!!! Aici neamțul nu repara masina la prieteni, cu ulei furat la jumătate de preț!! Și tara funcționează bine asa! Bine, cât de curând în câțiva ani, o sa-i învețe romanii cum sa facă asta!!!
        Asa ca, încerc și eu sa ma integrez în sistem, sa câștig bani încât mersul la reprezentanta sa fie ceva uzual!! Dacă ceva îți pare scump, nu te gândi cum sa găsești mai ieftin!! Gândește cum sa câștigi mai mulți bani încât acel lucru sa iti fie accesibil ! Noi am fost învățați ca dacă nu avem acces la tot pe lumea asta înseamnă că e scump!! Greșit!! Înseamnă că nu ne permitem! Și atunci cautam solutii: ori câștigăm mai mult, ori coboram pretențiile!! Stima.
        Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
        Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
        Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
        SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
        https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

        Comment


        • #49
          Corect, aia asa e. Dar eu ma tem ca e diferenta si intre reprezentante. Una e cand pe masina pune mana Heintz si alta cand pune mana Dorel...Iar la noi din ce aud nu mai gasesti oameni sa lucreze. Cei grei cu experienta s-au retras sau si-au facut atelierele lor.
          La fel cum esti tratat acolo cand ne relatezi povestea cu : ai venit cu masina pe roti, pleci cu masina pe roti. Ia zi in cate service-uri iti spune asta la noi?
          Sunt mecanici buni, sunt mecanici rai, care cum il prinzi, dar niciunul nu sta sa iti faca mare arta din 2 motive: nu are timp si nici nu ai tu bani sa il platesti sa acorde atentie la orice detaliu.

          Si cred ca si in Germania sunt garaje cu scule de inchiriat, te duci si iti faci de cap. Fiecare dupa ce posibilitati si ce pasiuni are.

          In rest de acord cu tine cu povestile cu uleiuri si altele. 99% din oameni n-au facut ncii un test obiectiv cu uleiul ala. Singurul criteriu e sa nu il consume, dar sa fim seriosi, un motor care papa ulei nu se satura indiferent ce ulei pui.

          Tot ma bate pe mine gandul de a doua masina ca proiect, dar uite ca nici de asta nu am timp cat as vrea....
          In final tot acolo ajungi sa dai banul sa lucreze altul in locul tau.
          Last edited by Sharky; 06-11-2021, 13:17 PM.

          Comment


          • #50
            Originally posted by gombosc View Post
            ania - sa gasest una care- i buna- si cum 99% nu sunt bune, si daca ai una buna - nu te mai crede nimeni ca-i buna - si pici in aceeasi galeate cu restul.
            Problema nu -i cu ce este la vanzare ci la cumparator
            O cunostiinta vinde s ul primit de la parinti. 2008 parca, masina e luata de noua, oameni cu bani.
            intretinere in general in reprezentanta, din ce stiu eu niste perne, consumabile, nimic notabil. Masina faina, model lung, scaune in spate reglabile, interior frumos si intretinut f bine.
            Bate spre 200k. La exterior i a pus omul kit amg si tobe amg, jante mai mari, asta a fost damblaua lui. Motorul e 3.5 benzina.

            F faina masina atat cat m a lasat putin sa o conduc (mi a fost frica sa o accelerez, conduceam zici ca statea printul in spate)
            Omu a tras ceva de ea cand a condus el, super masina si super stare impresionant. M am urcat in 211 si m am simtit ca am urcat intr un matiz.

            Bun, pe masina asta i s au oferit 7500e la reprezentanta la buy back. Era pe net la 10mii si nu prea a avut trecere. Nu m am mai intalnit cu omul, nu stiu daca a dat o. Greu cu atatea masini de combinatori pe piata sa apuci sa dai una buna.

            Dar cu atat istoric cu atatea lucrari facute in service oficial al marcii, de ce numai 7500?
            luat asa subiectiv s ul ala e peste orice 211 facelift la orice capitol (exceptie amg). Totusi... Suma respectiva e jenant de mica.

            Comment


            • #51
              S-ul nu s-a vandut datorita motorului si a carburantului: este o masina exotica.
              Cand, datorita produsului, tintesti ca si viitor cumparator
              1) un pasionat
              +
              2) un iubitor de S, fix modelul asta
              +
              3) cu bani sa faca risipa (5-6000 lei impozit); la 6000 impozit/an, plus mentenanta, in 4-5 ani o mai achiti odata.
              e clar ca nu tb. sa te astepti sa o dai rapid.
              Ba chiar sa te astepti sa-ti vina diversi indivizi cu urmatoarea abordare: "fratiwere, nu mi-o dai asa, fara acte, si-ti dau banu` cash?"

              Daca era S320 sau S350, motorina, o dadea f. rapid.
              Apropos, acum 2 ani la reprezentanta MB din Iasi a aparut un S320 CDI 4Matic, negru. 14,000 EUR cu tva. Avea sub 100,000 km din ceea ce retin.
              Crede-ma ca am vrut sa mi-o iau. Pana m-am sucit cum "s-o vand" si p`asta sotiei, s-a dat relativ repede.

              Deci, cazul tau, cum bine puncta cineva inainte, este o exceptie.
              1963 Simson SR2E
              1990 Mercedes W124 250d
              2001 Mercedes W210 200K
              2005 Mercedes W211 220cdi
              2018 Suzuki Baleno

              Comment


              • #52
                Asta asa e. Dar diferenta matematic nu e imensa.
                dai 3500 lei in plus pe an fata de 3l.
                In 8 ani dai 5mii euro.
                5mii + 7500 dau cat de un 212 non fl bun, sau un 212 fl probabil prost.
                Iar 221 e mult peste 212 modelul ala chiar era ceva special.

                ​​​​​dar asta vroiam sa spun cu realitatea. Nu e cine sa le cumpere. Ca daca vrei nu sunt chiar asa scumpe.
                omul mi a arata niste facturi, a facut si el destule...
                Nu era un cazan care se da de rau. Totusi suma primita e jenant de mica, demna de ultimu samsar.

                De asta nu prea inteleg cum de altii dau mai mult pe un e din acelasi an care nu e nici pe jumate masina cat e ala.
                Si de aici vreau sa extrapolez ca si daca vreunu se apuca sa ceara 15mii pe 211 lui facelift, sau un 7mii pe non facelift, sa fie sanatos...ca e de unde alege.

                Totodata sa fim seriosi, nu stiu dealerii straini aia la ce preturi le iau, dar romanasii nostri au prententia sa cumpere o masina cu niste bani gen 5-6mii sa umble cu ea 5 ani, timp in care doar sa schimbe ulei si placute (unii se si lauda cu asta ) si apoi vor sa o vanda tot cu atat...

                Comment


                • #53
                  De la un dealer serios din germania- nu iei o masina proasta pt ca tre sa-ti faca tuv-ul daca ceri si sa-ti dea garantie un an daca ceri- asa ca masina va merge perfect- dar pretul mai mare evident. Dar sunt si in germania dealeri dubiosi- de ex cei care scriu - "for export only"

                  Comment


                  • #54
                    Originally posted by Cristi Nazarov View Post
                    Bun, dar voi ați remarcat spusele omului?? Plăcuțele de frana de la jumătate sunt mai dure și strica discul, de aceea se recomanda schimbarea lor!!!
                    Tre sa recunosc ca acu' ca v-am auzit, si mie imi suna a ineptie, dar aia e, am luat-o de buna ) nu sunt in niciun caz de specialitate, nici macar amator, cel mult pasionat light asa, si totusi am inghitit-o; ce putem spune de oameni (voiam sa zic femei dar... nu e intotdeauna adevarat) care merg la service cu problema "masina nu mai merge" si cam acolo se opresc cunostiintele lor? oare nu ne intoarcem la mecanici/service-uri care abia asteptau sa vina persoana assta s-o jecmaneasca oleaca?

                    De acord cu afirmatia "scump != bun", dar facuta doar la modul "scump nu IMPLICA bun". Altfel, nu prea. Caci in marea majoritate a cazurilor, 'bun' cam implica 'scump'. Cu foarte rare exceptii pentru care aint nobody got time fo dat sa le caute. Sau, cine are, si chiar le gaseste, bravo lui. Dar nu putem trage vreun invatamant de acolo, fiindca pur si simplu nu-s date destule.

                    O atitudine des intalnita la posesorii romani este 'nu intretin masina nu fiindca nu mi se pare ca merita sa bag 2k in ceva ce costa 10k, ci nu intretin masina fiindca n-am!'. Si acolo-i baiu, de ce n-ai? Pentru ca te-ai intins la achizitie mai mult decat ti-ai permis! Nu la modul ca ai cheltuit toti banii, ci ca ai cumparat o masina crezand ca sa ti-o permiti inseamna sa ai bani s-o cumperi, ceea ce e gresit. Mai ales daca "am bani s-o cumpar" inseamna am strans din dorsal niste ani si am facut eventual si vreun imprumut. Clar nu! Daca si-ar cumpara toti masini din veniturile pe 4-6-8 luni, parca altfel s-ar simti sa decarteze 5% din veniturile pe iulie 2021 ca sa faca vreo operatiune la masina, versus 200% din aceleasi venituri.

                    In rest, spor la km si la masini trainice .

                    PS: despre afirmatia mea de mai de mult, ca n-as vinde masina nici mai tarziu fiindca nu stiu ce mi-as lua in locul ei, ce parere aveti? la ce s-ar putea uita un posesor de W212FL ca upgrade? nu ma bate gandul, dar e food for thought.



                    Comment


                    • #55
                      Originally posted by george_pfx View Post
                      PS: despre afirmatia mea de mai de mult, ca n-as vinde masina nici mai tarziu fiindca nu stiu ce mi-as lua in locul ei, ce parere aveti? la ce s-ar putea uita un posesor de W212FL ca upgrade? nu ma bate gandul, dar e food for thought.
                      si eu sunt in situatia asta - cel mai logic replacement ar fi un W213- dar cele pina in 2018 au avut numai probleme- iar cele de dupa 2018 cu dotari similare imi depasesc serios bugetul (ca se cere 40K+ Eur pe ele)
                      pe de alta parte sunt foarte multumit de cum merge masina - sigura ingrijorare ar fi ca timpul trece si va trebui sa bag tot mai multi bani in ea....

                      Comment


                      • #56
                        Ma bucur sa vad ca mai avem colegi cu capul pe umeri si simtul realitatii!! Raman la parerea ca trebui sa iti cumperi masina pe care ai bani sa o intretii ( as fi rau daca as spune.."nu cu motorina in pivoti si alte legaturi cu sarma" ?? ) si nu pe aceea pe care ai bani sa o cumperi!!! Iar intretinerea ca e Oem sau after market, e libera alegere a fiecaruia,atata timp cat o face la timp!! (precizez asta ca sa nu se mai insinueze ca as fi frate cu reprezentanta Mercedes )
                        Cu ce poti schimba?? Dupa mine, cu ceva identic sau "in jos" nicidecum cu ceva mai nou, din pacate...Si vb aici doar din privinta calitatii pieselor! Vb din experienta Mercedes, chiar daca e Sprinter si nu turism...am schimbat pe actuala masina intre 200 si 300 000 de km piese pe care la celelalte le schimbam abia pe la 6-700000 de km sau deloc! Din pacate.....
                        Cat priveste bagatul banilor in ea,eu privesc altfel...mai bine intretii ceva ce ai si e bun decat sa intretii ceva mai nou,mult mai des si cu alte probleme mai noi...asta si la alti bani de achizitie Stima.
                        Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
                        Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
                        Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
                        SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
                        https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

                        Comment


                        • #57
                          Aia nu stiu ce sa zic.
                          ce daca cere bani? Daca iti place ii dai si ai o masina buna.
                          vrei ieftin? Lighean, pardon logan nou. Dar nu va fi niciodata la nivelul masinii tale.

                          Eu singuru regret la masina mea e ca am cumparat o prea cazan. Acu e buna, toate merg, dar cu multe chestii mi am pierdut vremea.
                          Asta e. Dar sa imi spuna vreunu ca la 13mii (cand trag linie dupa 75k si 5.5 ani) luam un opel astra. Ma umfla rasu sau ii pica lui falca cand il compara cu ce am eu.
                          Deci mai e si asta de luat in calcul.

                          In rest sa dai 40k ca peste 5 ani sa ii scada valoarea la 20k, acolo trebuie sa ai multi bani de spart.

                          Comment


                          • #58
                            Exact asta e si parerea mea, ca masinile s-au cam prostit tare de tot in ultimii ani si pur si simplu nu merita sa dai 25-35k pe ceva ce poate merge 1 an fara batai de cap dupa care incepe sa te supere ba una, ba alta, de nu te mai poti bucura de masina.... aia e, le fac baietii sa tina 3 ani bine dupa care dumnezau cu mila!

                            Eu unul ma uit la ce apare nou nout acum in ideea sa-mi cumpar peste 3-4 ani, dar ma ia groaza cand aud povesti de la posesori )

                            Vorba voastra, mai bine ceva mai vechi dar bine intretinut.

                            Apropo, tocmai mi s-a rupt un arc pe spate. Distractia ar fi vreo 200 de euro + manopera din ce am gasit pe net, hai 150 daca nu pui originale desi la cat de des schimbi arcurile cred ca ar merita originale. Asta pt toata puntea, bineinteles, incluzand cauciucu si rulmentul. Of, drumurile patriei <3.

                            Comment


                            • #59
                              Non originale doar daca stii ce producator sa alegi si cum.
                              dupa seria de pe arc, daca se vede e usor. Altfel e mai greu, trebuie ceva munca de detectiv care nimeni nu o face.
                              te intreaba daca ai elegance sau avantgarde si iti tranteste un arc asa la misto, nu e curios ca apar vreo 3 sau 4 de fapt.
                              ​​​​​​

                              Te poti interesa daca arcul rupt pe fata iti incapaciteaza masina sau nu. La 211 arc fata rupt inseamna ca ramai in drum. La alte masini doar se lasa mai jos dar ajungi acasa lejer. Asa macar nu schimbi decat cand trebuie.

                              Si nu e vb de drumuri e vb de calitate si dimensionare.
                              Passatu din 98 merge din 2003 prin tara tot pe aceleasi arcuri si e trecut de 400k. Din 2003 garantat nu au fost schimbate.
                              Last edited by Sharky; 08-03-2021, 12:47 PM.

                              Comment


                              • #60
                                Originally posted by george_pfx View Post

                                Apropo, tocmai mi s-a rupt un arc pe spate. Distractia ar fi vreo 200 de euro + manopera din ce am gasit pe net, hai 150 daca nu pui originale desi la cat de des schimbi arcurile cred ca ar merita originale. Asta pt toata puntea, bineinteles, incluzand cauciucu si rulmentul. Of, drumurile patriei <3.
                                Nu te gândi ca e de la drumuri....SPRINTERUL are o foaie de arc stânga spate rupta, Focusul are arcul spate stângă rupt, Nissan Tida, arc spate stânga rupt, apoi Opel Meriva și Vw Polo cu arc spate rupte!!!Toate astea merg doar în Germania!!!! Ce nu înțelegem noi e cum de se rupe doar pe spate stânga la toate!
                                Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
                                Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
                                Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
                                SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
                                https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF