Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Ulei cutie automata

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Originally posted by liviucosmin View Post
    Buna ziua, ai perfecta dreptate AUTOMATICUL ,dar nici nu a facut cineva pe forum un ghid cum se conduce o cutie automata.Toata lumea si-a dat numai cu presupusul si a scris ce a considerat el ca e mai bine.Daca tot te pricepi de ce nu postezi cateva sfaturi despre cum sa conducem o automata,ce e bine sa ii facem la o cutie automata sau ce sa evitam, ce iar lungi viata sau ce iar scurta viata.Asemenea sfaturi zic eu ar fii binevenite aici pe forum si cred ca toata lumea ar putea sa invete cate ceva din ele.O zii buna in continuare
    Daca dai cu searchu o sa ramai cu gura cascata cate s-au discutat despre cutiile automate si despre cum se merge cu ele,nu mai vorbiti daca nu stiti sau daca nu cititi,ai cautat sa vezi cate s-au discutat despre acest subiect?sigur nu ai cautat de aia dai cu batu asa in balta.

    Comment


    • #62
      Am un E 220 D ,caroserie W 210,an de fabricatie 1996,motorina,cutie de viteze automata...si in aceasta iarna mi s-a fisurat radiatorul de racire a uleiului din cutia de viteze,mai exact imi baga uleiul din cutie in instalatia de racire...in radiatorul de apa si in vasul de expansiune
      trebuie sa schimb uleiul din cutia de viteze si nu stiu cati litri intra ...imi poate spune cineva care a avut aceeasi problema?\

      Comment


      • #63
        Originally posted by kostapris View Post
        Am un E 220 D ,caroserie W 210,an de fabricatie 1996,motorina,cutie de viteze automata...si in aceasta iarna mi s-a fisurat radiatorul de racire a uleiului din cutia de viteze,mai exact imi baga uleiul din cutie in instalatia de racire...in radiatorul de apa si in vasul de expansiune
        trebuie sa schimb uleiul din cutia de viteze si nu stiu cati litri intra ...imi poate spune cineva care a avut aceeasi problema?\
        Buna seara, in cazul de fata cred ca ar trebui sa te intereseze CIT ANTIGEL a intrat in cutie si cum il vei scoate, deoarece in astfel de cazuri se contamineaza si uleiul din cutie .
        In atare situatie nu esti primul si nici ultimul care pateste asa ceva , Mercedesul de regula se confrunta cu astfel de probleme legate de radiatorul de racire al motorului,partea neplacuta este ca se observa tirziu faptul ca uleiul de cutie a migrat in radiator si antigelul din radiator in cutia de viteze.
        Cand se intimpla astfel de cazuri ,este bine sa NU va zgarciti si sa nu faceti ceva ce sa va para rau , DE CE spun asta , pentru ca in momentul in care a intrat antigel in cutie, daca nu se face reparatia corecta , va ve-ti trezi cu o serie de probleme la cutia de viteze, si nu ve-ti stii de unde sunt.
        Ce face antigelul in cutie, in primul rind se amesteca foarte bine cu uleiul de cutie, si nu se prea vede cind dai baia de ulei jos,in al doilea rind vor apare ceva simptome , cum ar fi ;trepidatiile, schimbarile foarte rapide 1-2, o turatie a motorului instabila cind esti in D si se merge cu masina pe la 50-70km/h, si alte chestii enervante.
        In cazul de fata ce inseamna o reparatie corecta ;se schimba radiatorul de racire a motorului, torqe converter(turumba sau convertizor in termen popular), setul de garnituri , discurile de frictiune, valve body (blocul hidraulic), uleiul , filtrul de ulei.
        Bineiteles, pentru a putea schimba aceste piese, trebuie demontata cutia de viteze si spalate toate piesele din interior.
        Cantitatea de ulei care intra in cutie este in jur de 7,5L -8,5L, DIFERA DE LA MODEL LA MODEL DE CUTIE, NU MODEL DE MASINA.
        Sper sa intelegeti ceva din ce am scris , sunt foarte multi cei care se sgircesc la tarite si se eftinesc la malai.
        Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
        TEL 0722623721.

        Comment


        • #64
          Dragi colegi, sa nu ne "zbarlim" la colegul Automaticul, este cam singurul si primul de pe acest forum care are habar cu ce se mananca aceste cutii. Multumesc !
          Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
          http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
          http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

          Comment


          • #65
            sall.am un mercedes 220 clasic automat din 1996 de 95 cp am o intrebare am schinbat ulei filtru si cam smunceste asea face si inainte sa schinb uleiu am motiv sa ma ingrijorez???????

            Comment


            • #66
              ms pentru raspuns sunteti de treba

              Comment


              • #67
                Pentru ATF poti pune

                Castrol Import Multi-Vehicle 25,00 RON
                Mobil1 ATF D/M 20,00 RON
                Mobil1 Synthetic ATF 30,00 RON

                Uleiuri pentru cutie automata originale din America

                Comment


                • #68
                  salutare,
                  am un Mercedes e-klasse w210 diesel simplu cu cutie automata si imi smunceste cand scimba dar in primul sfert de ora pe urma e ok.
                  dar cand urc un deal se tureaza, si iar scade, si iar se tureaza si iar scade, singura.
                  ce sa fie,

                  Comment


                  • #69
                    http://www.automatikoelwechselsystem.de/home.html Studiaza si vezi daca te ajuta. Nu te mai lua dupa toate prostiile pe care le debiteaza tot felul de macanici facuti la apelul bocancilor. La Casa auto bv un schim costa aproximativ 1100 lei, pret ce include si un test online cu Germania. Pretul include uleiul lor. Eu zic ca merita decat sa dai mii de euro reparatii la cutie !!!!!

                    Comment


                    • #70
                      Cel mai probabil este de la cutie. Fa un schimb de ulei si vezi dupa aceea, dar cel mai cinstit un test de cutie la reprezentanta. costa aproximativ 200 lei si e online cu germania. Eu zic ca merita.

                      Comment


                      • #71
                        De cateva zile am impresia ca sunt ceva probleme la cutia automata, si probabil pierderi de ulei. Se pricepe cineva in Constanta sa faca o testare eventual schimbul de ulei la cutia automata ? NU doresc sa merg la reprezentanta locala din motive personale.

                        W211 220 CDI 150CP Automat.

                        Comment


                        • #72
                          Pentru cutiile automate 722.6 un ulei echivalent rosu este febi 22806, care este la un pret de aprox 37lei \ litru si intra in cutia golita de ulei complet, adica data jos si golit convertizorul, ~7,5 litri poate ceva in plus sau minus, se vede pe joja, cutia nu are joja doar in service sau daca se cumpara separat una.

                          Comment


                          • #73
                            Ok recent am tot analizat cutia, se pare ca intr-adevar are niste probleme. De ex, accelerand si liniar dar si putin mai tare, cred ca intre treapta 3/4 si 4/5 "patineaza" sa zic asa, adica intre schimbarea treptelor se mai accelereaza un pic peste si este o intarziere. Ce poate sa fie ? O sa incerc sa fac un video eventual...

                            Comment


                            • #74
                              Nu a mai patit nimeni asa ceva ? Mi-ar prinde bine un sfat

                              Comment


                              • #75
                                De regula cutiile de viteze au doua busoane; 1-de golire (in partea de jos) 2-de umplere si este situat undeva in lateralul cutiei. Cind cutia de viteze are ulei suficient este atunci cind incepe sa curga uleiul din cutie pe unde este bagat, acest buson se mai numeste si busonul de PREA-PLIN. La cutiile automate tre sa pui ulei special pentru cutii automate. Vezi la tine ce fel de ulei iti trebui, de regula scrie undeva pe caroserie pe o tablita. Iar in legatura cu cantitatea eu zic sa bagi ulei pina curge. Respecta cu strictete tipul uleiului recomandat de fabricantul masinii
                                Revizii si reparatii instalatii climatizare auto si casnice.
                                Reparatii frigidere, congelatoare, lazi si vitrine frigorifine.
                                Onorez comenzi si in Bucuresti
                                Tel. 0736375626 Marian

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF