Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Ulei cutie automata

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    SALUT!! permite-mi si mie sa comentez. In Autodata nu arata citi litri de ulei intra intr-o cutie autoamata pentru tine, scrie numai tipul de ulei "ATF" Parerea mea este urmatoarea: Umplerea unei cutii de viteze se face undeva prin parte laterala a ei, golirea se face undeva dedesuptul cutiei. Cind cutia de viteze are ulei suficient este atunci cind: ULEIUL INCEPE SA CURGA PE UNDE ESTE BAGAT. La o cutie manuala intra 1,5 L, nu vad la tine unde ar intra 4 SAU 8 litrii avind in vede ca in motor intra 5.5L cu schimbat de filtru.
    Revizii si reparatii instalatii climatizare auto si casnice.
    Reparatii frigidere, congelatoare, lazi si vitrine frigorifine.
    Onorez comenzi si in Bucuresti
    Tel. 0736375626 Marian

    Comment


    • #77
      Sunt mari diferente intre o cutie manuala si una automata.Sa nu te mire diferenta de cantitate de ulei.Iar ulei se pune atat cat scrie in programe/carti pentru cutia ta , se masoara si nivelul de la joja cutiei.Foloseste functia search si te vei lamuri.

      Comment


      • #78
        Nu toata lumea este in domeniu cu search/ poate nici nu stiu ce inseamna. Renuntati sa mai fiti romani si daca tot pomeniti ceva dati-le si explicatii, eventual un link. Daca nu............. silence. (Omenii daca sint mai slab pregatiti nu trebuie sa le tinem morala.)
        Eu recomand pentru cutiile automate ATF II cit cuprinde si va merge toata viata.
        Dar daca uleiul se va pune dupa ce sa stricat cutia, "Lampa lui Aladin" nu va mai avea nici un efect.

        Comment


        • #79
          Chiar ar fi o idee sa folositi functia "search" (adica "cauta" pentru aia care nu stiu) pentru ca avem topicul asta http://www.clubmercedes.ro/cutiile-d...te-t12593.html unde colegul Automaticul raspunde benevol si prompt.
          Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
          http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
          http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

          Comment


          • #80
            Un alt pont mult mai bun: la orice Peco de pe orice drum National gasiti ulei ATF II la pretul de 19lei pe litru care are 90% acelasi proprietati cu cel vindut la reprezentanta.
            Originally posted by gabi_d View Post
            Pentru cutiile automate 722.6 un ulei echivalent rosu este febi 22806, care este la un pret de aprox 37lei \ litru si intra in cutia golita de ulei complet, adica data jos si golit convertizorul, ~7,5 litri poate ceva in plus sau minus, se vede pe joja, cutia nu are joja doar in service sau daca se cumpara separat una.

            Comment


            • #81
              Buna seara tuturor.Detin un w211 ,270 din 2003,si de ceva timp cv automata imi cam face ceva figuri numai cind e rece,in rest merge perfect.Simptomele sunt; tureatie mare viteza mica ,la schimbare 2/3 da sa schimbe si galopeaza relantiul,cate o data im da impresia ca viteza e prea mica pt treapta de viteza in care este.Mentionez ca am 15000 de cand am schimbat ulei si filtru (toate mercedes)Ori ce parere e bine venita. va multumesc.

              Comment


              • #82
                Cutia de Viteza este comandata de un calculator. Daca ajungeti la tester puteti adapta din nou vitezele si o sa mearga cum doriti.
                Originally posted by danpetre View Post
                Buna seara tuturor.Detin un w211 ,270 din 2003,si de ceva timp cv automata imi cam face ceva figuri numai cind e rece,in rest merge perfect.Simptomele sunt; tureatie mare viteza mica ,la schimbare 2/3 da sa schimbe si galopeaza relantiul,cate o data im da impresia ca viteza e prea mica pt treapta de viteza in care este.Mentionez ca am 15000 de cand am schimbat ulei si filtru (toate mercedes)Ori ce parere e bine venita. va multumesc.

                Comment


                • #83
                  Bagati voi ATF II , III sau orice altceva si o sa vedeti cum le puneti repede pe cric ...

                  Mare atentie la ulei ... nu e de joaca ... nu va caliciti la bani , ca ii dati odata la 60.000 km ~ 3 ani, si in plus, costurile care vor fi daca se strica, vor fi mult mai mari ...

                  Ce recomanda producatorul, aia se baga ... mai ales la CVA.
                  2004 W211 E 220 CDI Avantgarde

                  Comment


                  • #84
                    ulei cutie automata 722.6

                    Buna ziua,
                    conform programului original Mercedes, pe cutiile automate cu codul 722.6, se pune ulei ATF 134. Acest ulei se poate gasi la reprezentantele Mercedes (ulei de origine, cu care vine masina din fabrica) si se mai fabrica de Mobil, OMV si shell. Numele este acelasi peste tot, ATF 134. In lista de uleiuri de pe acest link veti gasi modelul de care va vorbesc:


                    Pentru ca am vazut ceva polemici pe tema convertizorului de cuplu, cutiile 722.6 fabricate pana in septembrie 1999 au buson de scurgere la convertizor. Cele dupa aceasta data nu mai au. Se poate scoate aproape tot uleiul si din cutiile fara buson la convertizor dar e putin mai complicat.
                    De asemenea, uleiul de origine Mercedes are culoarea rosiatica la turnare iar dupa folosinta devine galbui inchis.
                    Daca va mai pot ajuta cu ceva, spuneti-mi.
                    Marian
                    W210 200CDI Avantgarde editia 2 (cu facelift)

                    Comment


                    • #85
                      Cum se poate scoate tot uleiul pentru cutiile 722.6 care nu au buson la convertizor?
                      2004 W211 E 220 CDI Avantgarde

                      Comment


                      • #86
                        Originally posted by 220CDI View Post
                        Cum se poate scoate tot uleiul pentru cutiile 722.6 care nu au buson la convertizor?
                        Am citit multe despre schimb ulei cutie automata, dar in acest mod cred ca este cel mai indicat, pentru a avea un ulei nou, peste 98%.

                        Vezi link:

                        Comment


                        • #87
                          Originally posted by automaticul View Post
                          Buna ziua ,daca imi permiteti niste lamuriri ,in privinta cutiilor automate si a uleiului pe care trebuie sa il folositi .
                          La 7G-TRONIC -001 989 68 03 sau 45 03 .
                          In foarte multe cazuri ,schimbul uleiului la cutie NU este o rezolvare a unor probleme .
                          In cazul uleiului care se foloseste la 7G-tronic este normala schimbarea culorii uleiului .
                          Schimbul de ulei la 7G-tronic de face la 60000 km, daca are buson la torqe converter(convertizor) atunci intra intre 9-9,5L DE ULEI IN FUNCTIE DE SERIA DE CUTIE.
                          Nivelul se face la 40 grade temperatura ulei ,motorul pornit si masina in P.
                          .
                          Salut.
                          Am un Cclass,W204 din 2008, 320cdi 4MAtic si cutie 7G-Tronic si tocmai i-am facut revizia(65.000 KM). Cu toate ca mi s-a spus ca ar trebui schimbat uleiul la cutie si filtrele respective, nu am fost sigur ca trebuie facuta aceasta interventie, pentru ca functioneaza f bine si m-am gandit ca este un motiv sa mai manance unii ceva banuti, plus ca am vrut sa ma mai interesez inainte. Nici ce citesc pe acest forum nu ma ajuta f mult sa iau o decizie. Unii n-au schimbat uleiul niciodata si n-au probleme, altii l-au schimbat si n-a fost bine. Cum o fi mai bine pentru masina? Nu vreau sa-mi bat joc de ea.
                          Toate bune.

                          Comment


                          • #88
                            Si eu am 320 CDI 7 G tronic si am schimbat uleiul la cutie ca si mentenanta la Casa Auto Brasov. M-a costat 1000 si un pic de lei ce tine de schimb, si cutia merge la fel ca inainte, sper ca si pe viitor sa ramana tot asa. La soft nu cred sa fi umblat, doar a fost inlocuit uleiul. Si mi-am mai schimbat 2 conducte in fata la radiator care nu stiu de ce erau cam ruginite in drept cu o brida si au zis ca ar fi bine daca tot am pus ulei sa le inlocuiesc ca au avut cateva cazuri ca au crapat, au fost in jur de 240 ron amandoua. Tin sa precizez ca si inainte, si acum la rece, daca nu stau 1-2 min cu masina la relanti pana sa plec, se simte putin ca schimba, dar doar se simte nu smunceste sau alte chestii. Eu sunt de parerea ca totusi e un ulei, e un consumabil si trebuie schimbat.L-am schumbat chiar si pe cel din grupul conic ca am ceva zgomot la care nu i-am dat de cap pe transmisie, direct proportional cu viteza... Nu zic ca trebuie inlocuit neaparat uleiul la 60.000 km care e pus o medie pentru oras si afara... Pentru unul ca mine care foloseste masina 80% in afara nu trebuie sa il schimb asa des ca un taximetrist sau ca unul care trage remorca sau 2,1 tone de ML sau S class. Sa nu mai vorbim de talpa...

                            Comment


                            • #89
                              Originally posted by merc'fan View Post
                              Salut.
                              Am un Cclass,W204 din 2008, 320cdi 4MAtic si cutie 7G-Tronic si tocmai i-am facut revizia(65.000 KM). Cu toate ca mi s-a spus ca ar trebui schimbat uleiul la cutie si filtrele respective, nu am fost sigur ca trebuie facuta aceasta interventie, pentru ca functioneaza f bine si m-am gandit ca este un motiv sa mai manance unii ceva banuti, plus ca am vrut sa ma mai interesez inainte. Nici ce citesc pe acest forum nu ma ajuta f mult sa iau o decizie. Unii n-au schimbat uleiul niciodata si n-au probleme, altii l-au schimbat si n-a fost bine. Cum o fi mai bine pentru masina? Nu vreau sa-mi bat joc de ea.
                              Toate bune.

                              Eu sunt unul dintre cei care l-a schimbat si caruia i-au disparut problemele. Inainte sa il schimb (la 80.000 km si 8 ani vechime) imi patina imi intra in mod de avarie (limp mode). Am facut schimbul (ulei, filtru, garnituri si alte elemente) la Autoklass Sud. Am facut 24.000 km de atunci si nu am mai avut nici o problema.
                              Sa nu pierzi din vedere faptul ca o masina merge bine datorita unei mentenante corespunzatoare. Din post-ul tau am dedus ca astepti sa iti faca probleme inainte sa ii faci schimbul. Schimbul de ulei la o cutie automata defecta este "frectie la piciorul de lemn" adica egal cu zero. Sfatul meu este sa nu te zgarcesti la 1.000-1.200 ron si sa ii faci acest schimb, mai ales daca zici ca nu vrei sa iti bati joc de masina ta.
                              Last edited by Luxian; 07-15-2011, 11:53 AM.
                              W210 2002 E270CDI

                              Comment


                              • #90
                                Bună,
                                Tot vă că scriu mulți despre ulei original MB pentru cutie automată dar așa și nu pot să-mi dau seama ce au în vedere când vorbesc de ulei original. Ajutați-mă vă rog să înțeleg și eu. -Ce ar însemnând ulei original MB?
                                -Unde se poate achiziționa?
                                -La ce bani?

                                Trebuie să schimb uleiul la cva 5+4 l iar la reprezentanță miau înaintat un preț de 70 ron/l*9=630 ron numai pe ulei, cred că este o aberație.
                                Specific că am un Mercedes-Benz E220 CDi W211 2002 automat 150CP km 291,000 WDB 211 006 1A 042 458.
                                -Știe careva ce ulei a fost pus inițial in cva de la mașina mea?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF