Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Ulei cutie automata

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Inseamna ca te-au cam ars aia de la Autoklass dar stai linistit ca au mai patit-o si altii (adica eu ) mi-a tinut masina acolo o luna jumate si era si garantie.Acum cand mai merg la Mercedes reprezentante le cer in mod expres sa-mi justifice pe factura ce cat cum si unde au umblat . Daca ti-au facut schimbul sigur ti-au pus uleiul care trebuie dar nu poti sti daca au schimbat si uleiul din convertizor , si daca e asa e posibil sa nu fie compatibil ce au pus ei cu ce era la tine in convertizor . Treaba e oabla . Iti urez bafta si sper sa nu fie cutia pe duca.
    Diagnoza auto computerizata multimarca si dedicata Mercedes inclusiv camioane in Piatra Neamt . 0721837428

    Comment


    • #17
      Originally posted by guster View Post
      Cred ca daca senzorul de turatie este problema ar smuci in toate treptele de viteza indiferent daca motorul este cald sau rece dar in cazul meu se manifesta doar cand pornesc masina si motorul este rece , inclin sa cred ca cei de la Autoklass Sibiu nu au pus uleiul corespunzator , pe factura nu este trecut tipul uleiului s-au cat ulei a intrat in cutie doar denumirea lui plus filtru de la cutie si o garnitura. Am facut schimbul la reprezentanta crezand ca stiu ce tip de ulei sa puna dar se pare ca nu au habar acum nu imi ramane decat sa il schimb din nou la un mecanic de cartier si sa ma rog sa nu mai smuceasca.
      Stai linistit ca nu se duce dracu asa cu una cu doua o automata,daca iti face doar la rece figuri atunci e din ulei suta la suta.

      Comment


      • #18
        Am intrebat la reprezentanta cat costa un schimb de ulei la cutie automata??...si spre surprindera mea:O mi-au spus ca uleiul nu se schimba niciodata la cutiile automate!!! decat daca se blocheaza,merge huruit si nu schimba calumea....deci am scapat...bafta!
        Allways on the move...
        http://www.youtube.com/watch?v=Nwx_Bdgl2Bg

        Comment


        • #19
          Va salut respectuos!
          Eu detin un C220 Sport Coupe din 2003, cutie tiptronica 5+1, si astazi cand i-am facut schimbul de ulei la motor am gasit in scut cam 200 ml de ulei de cutie plus tot scutul uns cu ulei! Am descoperit si problema fiind o scurgere prin locul unde intra cablul de comanda in cutie undeva in dreapta. Acolo este un sistem care se roteste cu mana si care ar avea un set de 3 oringuri care trebuie schimbati!
          Apoi am verificat uleiul de la cutie cu motorul pornit, si cu temperatura motorului la 70 de grade acesta era la nivelul minim al jojei (unde indica 20 de grade).
          Masina se comporta normal, schimba perfect, doar primele 5 min dupa ce o pornesc cand sunt 2 grade afara parca smunceste putin dar cred ca e normal pentru ca e rece masina.
          Am mai constatat faptul ca ulei din cutie are culoarea galbena spre negru si nu rosie cum ma asteptam! Masina are 160.000, este achizitionat din italia la 140.000 si ultima revizie la reprezentanta Mercedes a fost facuta in Italia la 120.000 conform cartii service!
          Conform teoriei ca uleiul la cutie se schimba la 60.000 km presupun ca a fost schimbat de doua ori si urmeaza sa l schimb eu la 180.000 mii.
          Acum eu ma intreb urmatoarele si pana ma elucidez pe la service-uri , reprezentante si meseriasi as dori sa ma ajutati si d-voastra, binenteles cine poate :

          1. Pot sa mai circul cu masina pana reusesc sa gasesc oringurile in cauza si sa le inlocuiesc?
          2. Dupa remedierea defectiunii pot sa completez cu ulei de cutie fara sa-mi fac probleme ca imi va schimba in suturi?
          3. De unde pot achizitiona ulei pentru cutie automata de culoare galbena ?

          Mentionez ca as dori sa evit reprezententa si toate operatiile asupra masinii le-am facut si intentionez sa le fac la un prieten care detine un service auto si in care am mare incredere.

          Va multumesc anticipat!

          Comment


          • #20
            1.Pai e cam nasol daca zici ca ai pierdut deja ulei si ai scutul plin,deoarece nu mai sti cat ai in cutie si risti sa uzezi ceva foarte costisitor,eu nu ti-as recomanda sa mai circuli cu ea daca pierzi.
            2.La o cutie automata nu se completeaza ulei ci se schimba integral asta ca sa nu ai deranj prin cutie daca ma intelegi ce vreau sa-ti spun,daca ai pe acel prieten care stie procedura da-i bice la schimb.
            3.In mod normal ar trebui sa-ti aduca pe comanda orice magazin de piese auto zic asta deoarece gasesti in majoritatea magazinelor doar rosu,daca nu reusesti iti dau eu un nr.de telefon de unde poti lua sigur galben exact cat iti trebuie.

            Comment


            • #21
              1.Pai e cam nasol daca zici ca ai pierdut deja ulei si ai scutul plin,deoarece nu mai sti cat ai in cutie si risti sa uzezi ceva foarte costisitor,eu nu ti-as recomanda sa mai circuli cu ea daca pierzi.
              2.La o cutie automata nu se completeaza ulei ci se schimba integral asta ca sa nu ai deranj prin cutie daca ma intelegi ce vreau sa-ti spun,daca ai pe acel prieten care stie procedura da-i bice la schimb.
              3.In mod normal ar trebui sa-ti aduca pe comanda orice magazin de piese auto zic asta deoarece gasesti in majoritatea magazinelor doar rosu,daca nu reusesti iti dau eu un nr.de telefon de unde poti lua sigur galben exact cat iti trebuie.

              Comment


              • #22
                Am gasit un site si imi cer scuze ca directionez spre alte site-uri cum se schimba uleiul din cutia de viteze automata....sper sa va dea o idee la cine sa il schimbati si in ce fel se schimba....http://www.automatikoelwechselsystem...0%20220CDI.wmv
                Allways on the move...
                http://www.youtube.com/watch?v=Nwx_Bdgl2Bg

                Comment


                • #23
                  Va salut!
                  Am fost ieri la Casa Auto si am achizitionat adaptorul cu 25 lei si mi-au spus urmatoarele:

                  1. Dupa ce schimb adaptorul nu se completeaza cu ulei ci se schimba integral asa cum spunea si paul.
                  2. Ulei din cutie daca este de culoare galbuie inseamna ca este ulei original cu care a iesit masina din fabrica. ( am aflat de la altcineva, nu stiu cat e de adevarat, ca uleiul e tot rosu dar in timp si cand se incalzeste capata aceasta culoare)
                  3. Daca vreau sa fac schimbul la ei costa 580 lei ( 200 lei manopera, 280 uleiul - 5 litri, 30 lei garnitura, 70 lei filtru)
                  4. I-am intrebat daca schimba si uleiul din convertizor si au spus ca pentru aceasta operatie trebuie data cutia jos si ca nu schimba decat 5 litri.
                  5. I-am mai intrebat daca am garantie pe lucrare si au spus ca da, dar nu mi-au dat de inteles ca daca se intampla ceva cu cutia sunt raspunzatori.

                  Operatia aceasta as putea sa o fac si eu la service-ul prietenului meu pentru ca nu pare sa fie complicata - se scurge uleiului din baie, se schimba filtru si garnitura si se pune altul nou. Plus ca as face acest lucru la jumate de pret.

                  Din experientele voastre ce imi sugerati sa fac?

                  Va multumesc anticipat!
                  O zi buna!

                  Comment


                  • #24
                    Singurul lucru bun in toata tarasenia asta este ca ai garantie daca-l schimbi la Mercedes atata tot si referitor la ulei sunt 2 tipuri(rosu si galben)va spun sigur ca m-am documentat in legatura cu uleiul asta de automata de mi-o iesit peri albi in cap.Asta galben e mai nou si mai scump,daca nu ma insel de prin 2000-2001 a inceput sa bage galben in cutii.

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by paul1983 View Post
                      Singurul lucru bun in toata tarasenia asta este ca ai garantie daca-l schimbi la Mercedes atata tot si referitor la ulei sunt 2 tipuri(rosu si galben)va spun sigur ca m-am documentat in legatura cu uleiul asta de automata de mi-o iesit peri albi in cap.Asta galben e mai nou si mai scump,daca nu ma insel de prin 2000-2001 a inceput sa bage galben in cutii.
                      Paul spune-mi te rog sub ce denumire, marca gasesc acest ulei galben?

                      Comment


                      • #26
                        ESSO ATF ii spune la ulei si cred ca ti-l aduce la orice magazin de piese pe comanda.Fa o intrebare si spune-mi ce-ai rezolvat.

                        Comment


                        • #27
                          Uleiul este Esso ATF LT 71141.
                          Diagnoza auto computerizata multimarca si dedicata Mercedes inclusiv camioane in Piatra Neamt . 0721837428

                          Comment


                          • #28
                            Va Salut!

                            Am fost ieri la Casa Auto si am facut schimbul de ulei la cutia automata si am schimbat si adaptorul in care intra mufa electrica. Cei de acolo au constatat ca pierdea ulei atat pe la adaptor cat si pe la garnitura!

                            Mi-au spus ca este foarte bine ca am venit sa fac aceasta operatiune deoarece uleiul era destul de negru la culoare! A fost necesara spalarea de doua ori a cutiei cu ulei pentru a se scoate si din convertizor si s-au folosit in total 10 L de ulei cu tot cu cel lasat in cutie!
                            Delatierea facturii este urmatoarea :
                            1. Manopera inlocuire filtru, garnitura, adaptor si ulei CVA --- 192 lei
                            2. 10 L ulei CVA --- 657 lei
                            3. Garnitura baie ulei --- 39 lei
                            4. Filtru ulei CVA --- 65 lei
                            4. Adaptor CVA --- 25 lei
                            5. Brake parts cleaner --- 20 lei

                            TOTAL : 998 Lei

                            De acum abia peste 60.000 km mai trebuie sa repet aceasta operatie!

                            As fi putut sa fac si aceasta operatie singur dar pt o economie de 300-400 lei prefer sa stiu ca am o garantie scrisa!

                            Sa auzim de bine!

                            Comment


                            • #29
                              Salutare. Deci se schimba pana la urma la 60000 de km? Eu asa am inteles. La 7GTRONIC tot asa o fi?
                              Sexy, inteligent, amuzant....Dar destul despre mine!

                              Comment


                              • #30
                                Buna ziua ,daca imi permiteti niste lamuriri ,in privinta cutiilor automate si a uleiului pe care trebuie sa il folositi .
                                La cutiile 722.3;722.4 ;722.5 -castrol tq-d
                                La cutiile 722.6; 722.7 -001 989 21 03
                                La cutiile 722.8 (CVT) -001 989 46 03
                                La 7G-TRONIC -001 989 68 03 sau 45 03 .
                                In foarte multe cazuri ,schimbul uleiului la cutie NU este o rezolvare a unor probleme .
                                In cazul uleiului care se foloseste la 7G-tronic este normala schimbarea culorii uleiului .
                                Schimbul de ulei la 7G-tronic de face la 60000 km, daca are buson la torqe converter(convertizor) atunci intra intre 9-9,5L DE ULEI IN FUNCTIE DE SERIA DE CUTIE.
                                Nivelul se face la 40 grade temperatura ulei ,motorul pornit si masina in P.
                                Socurile din cutie sunt generate de mai multe cauze ; cum ar fi cele electrice ,cele hidraulice si cele mecanice ; nu este o rezolvare schimbarea uleiului din cutie.
                                La cutiile 722.6 pe wdb 211 -270 cdi o problema frecventa este cea privind intrarea antigelului din instalatia de racire a motorului in circuitul de racire a cutiei de viteze, ceea ce da nastere unor probleme la cutie cum ar fi ,socurile la schimbari , vibratii ale caroseriei si efecte de patinare .
                                O problema care mai apare la cutiile 722.6 este cea a convertizoarelor(torqe converter)care se defecteaza mecanic, in interiorul lor .
                                Bineinteles ca fiecare masina are problema ei, poti gasi doua masini cu aceeasi problema dar cauze diferite.
                                Apropo nu exzista ulei pe viata , sunt foarte multi care inteleg gresIt acest lucru , pe viata inseamna PE VIATA AGREGATULUI(CUTIE, DIFERENTIAL ,REDUCTOR ) NU PE VIATA OMULUI, nu inseamna ca ;cit traiesti tu nu mai schimbi uleiul.
                                Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
                                TEL 0722623721.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF